Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hårde mål for '07. Du må sørge for en masse motiverende fællestræninger med Da Brutal Machine for at nå dem!! :devil::wink: Bliver WT udskiftet med Kitesurfing??

Grrrrrrrrrrrrrr. Ja, der er nogle challenges iblandt :devil:

Går med idéen om at sætte WT i stop, og starte med Kitesurfing. Var på Windsurfing & Skilinje på Oure, og var helt vild med at windsurfe, så satser på at jeg synes det må være viiiiiildt fedt :tongue:

Det er godtnok en gang hardcore mål, du har sat dig der, men intet er jo som bekendt umuligt for den der baerer viljen i hjertet :tongue:

Det med at gå på haender er også et af mine mål - hvad siger du til en lille venlig konkurrence? 10m på tid? :devil:

:superman: Yes man, det skal vi da have. Ligenu kæmper jeg blot om at stå i mere end 3 sekunder :laugh:

Hvorfor er det lige du vil være vild til at gå på hænder ???

Resten af dine mål synes jeg ellers lyder ganske fornuftige, og overkommelige :tongue: ...

Ikke nødvendigvis gå på hænder, blot kunne stå. Vil gerne kunne lave Katete til håndstand og tilbage igen :wink: Det eneste jeg mangler at kunne stå :smile:

Link to comment
Share on other sites

...

:superman: Yes man, det skal vi da have. Ligenu kæmper jeg blot om at stå i mere end 3 sekunder :laugh:

Ikke nødvendigvis gå på hænder, blot kunne stå. Vil gerne kunne lave Katete til håndstand og tilbage igen :wink: Det eneste jeg mangler at kunne stå :smile:

Hvis du kan stå på hænder, dvs. stå stille og stabilt, vil du uden problemer kunne gå på hænder også.

PS: stor tak for inspiration :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan stå på hænder, dvs. stå stille og stabilt, vil du uden problemer kunne gå på hænder også.

PS: stor tak for inspiration :superman:

Cool. Ser frem til begge ting så :smile: Jeg er glad for at kunne inspirere. Er en af mine hensigter med at føre LOG :bigsmile:

Mht. mine mål, så kan det godt se lidt ud som om der bliver skudt i øst og vest, men egentlig supplerer de hinanden rimelig godt. Rebklatring er vel en form for partielle OAPullups. OAPU med vest vil give carryover til Beast Træning (MP) som jeg forventer vil skabe størst vanskelligheder, som igen vil give carryover til MP BW, og resten må vel tilskrives lir :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ambitiøse mål, men dem skal det skam nok gå dig godt med at nå! :smile:

Hvor tungt regner du med at dit MP skal op at være, før det bliver BW?

Hey Man :bigsmile: Husk: store mål til store mænd :laugh::tongue:

Jeg satser på at det skal være 80 kg eller deromkring. Er spændt på at se hvad der sker med muskelfordeling/størrelse når træningen sættes ind. Regner med at tage udfordringerne i etaper, hvordan har jeg ikke udtænkt endnu.. Tænk Pinky, tænk :cry:

Morgentræning

Morgenløbetur med den unge jurist ca. 4-5 km stille og roligt :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Yeah... Morgentræning

Var dælme træt imorges til træningen, så holdte mig til at køre:

A1Reblatring dobbeltreb: 8 ture til tops, fokus på excentrisk ned. Armen er 95 % på toppen nu :bigsmile:

A2Dips i ringe 12 rep, 8 sæt

Gik ned for at køre dødsensløft, men var lidt mærket i lænden efter mandag + lidt gøglerøvelser jeg lavede på bokseholdet, så valgte at ligge mig op i springgraven og snuppe en morfar inden forelæsning :blush::innocent:

Har fået lavet deal med buddy om at jeg skal ud og Kite for første gang i næste uge. Shiiiiiit jeg glæder mig :superman:

Yderligere har jeg fået overbevist min far om at han skal have en Vægtstang med kiks derhjemme. SEJT. Så til jul skal daddy lære Dødløft og lidt andet gøgl :4thumbup: :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

[Har fået lavet deal med buddy om at jeg skal ud og Kite for første gang i næste uge. Shiiiiiit jeg glæder mig :superman:

Yderligere har jeg fået overbevist min far om at han skal have en Vægtstang med kiks derhjemme. SEJT. Så til jul skal daddy lære Dødløft og lidt andet gøgl :4thumbup: :devil:

COOL!!! :4thumbup:

"Onwards we stagger, and if the tanks come, may Good help the tanks"

-Hvem eller hvad f... er Good??? :nonono::dry::nonono::laugh:

Og mens jeg er ved at lege degn, hvorfor staver du vægtstang med stort v?? :nono::nonono:

Baronen har talt! Du kan gå....!!! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

COOL!!! :4thumbup:

"Onwards we stagger, and if the tanks come, may Good help the tanks"

-Hvem eller hvad f... er Good??? :nonono::dry::nonono::laugh:

Og mens jeg er ved at lege degn, hvorfor staver du vægtstang med stort v?? :nono::nonono:

Baronen har talt! Du kan gå....!!! :4smartass:

Heheheheh. Super fedt at se dig i min LOG Baron :smile: Altid dejligt med dit nærværende besøg, med yderst brugbare oplysninger :tongue:

Ps. Er det ikke lidt poppet med alle de spørgsmålstegn efter hinanden? Lidt teenageragtigt hva? :wink:

Nu kan du gå :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Så er klatrebjælken monteret i apartment :devil:

Lets climb :superman:

Ha ha, du slog mig.... min kommer først op i weekenden. Så må vi se om mine albuer synes, at det er en god idé! Skal du træne mandag/onsdag ved 08 tiden?

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, du slog mig.... min kommer først op i weekenden. Så må vi se om mine albuer synes, at det er en god idé! Skal du træne mandag/onsdag ved 08 tiden?

:cool::laugh: ja, det skal jeg. man og onsdag kl. 7.30 og fredag kl. 8 :bigsmile:

Klatrebjælke? Hvad er nu det for noget?

En klatrebjælke til at lave kropshævninger i. tjek google under hangtime klatrebjælke fra abekatten :smile:

Torsdag

Pullups:

BW 5 rep, 7 sæt

BW + 16 pund, 5 rep, 4 sæt

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredags workout 1

A1 Rebklatring dobbeltreb: 5 ture til tops Armen stort set rask igen :devil:

A2 Dips i ringe: 12 rep, 4 sæt

Blev jaget ud af en flok idrætsstuderende, der mente de skulle have undervisning.. hrmpf :mad::laugh:

OAPU: 5/5 x 5 sæt

DL: 120 kg, 5 rep, 1 sæt

Nåede desværre ikke mere, da jeg skulle til undervisning :nonono:

Fredag workout 2

Klatreboard Challenge Time :4thumbup:

Pullups kuffertgreb: BW + 20 pund, 5 rep, 10 sæt

Prøvede lige at se om jeg kunne lave en OAPU med 20 pund og det lykkedes :smile: . Lavede det dog kun på højre for at skåne pussyarmen :laugh:

Pullups i 3-finger-greb (pege, lang, ring): BW, 3 rep, 3 sæt

Shit jeg er en sucker for det board. Kan klart anbefales til de små stuer. Giver pullups en helt ny dimension - The King of Exercises :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Sådan Sherif - dælme en hardcore omgang! Glæder mig helt vildt til at få min bjælke op...Så må vi bare håbe, at jeg ikke river den ud af væggen igen! :w00t:

Jeg er på mandag 0730!

Link to comment
Share on other sites

Sådan Sherif - dælme en hardcore omgang! Glæder mig helt vildt til at få min bjælke op...Så må vi bare håbe, at jeg ikke river den ud af væggen igen! :w00t:

Jeg er på mandag 0730!

Hey my friend :smile:

Tak, ja der er gået lidt pulling :4sport: i den. Dælme fantastisk at have den lige ved hånden :4thumbup: Du må bare lade være med at trække så hårdt så, eller knalde godt med skruer i. Jeg har smidt 7 stk af et par ordentlige krabater i, men tror også det er nødvendigt da væggen er af forskellige beskaffenhed. Men fast sidder skidtet :devil:

Lørdag

Havde planlagt træning med Buddy jeg havde på besøg, men han gad ikke :nonono: Efterfølgende er han naturligvis blevet slettet fra vennelisten + testamentet :wink: -Så kan han lære det. Det betød så også at det kun blev til lidt workout for mig. Havde forresten god gang doms i forreste del af madkassen - højst sandsynligt efter OAPU med tung vægt. :bigsmile:

Pullups: 10 rep, 4 sæt på en 5 min..

Satser på at flå lidt OAPU, FSQ af senere idaw :w00t::dead_banana:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Klatring: 30 min

A1 Dødløft:

60 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

130 kg, 5 rep, 5 sæt

A2 Military press BB

20 kg, 5 rep, 2 sæt

50 kg, 5 rep, 5 sæt

River nogle pullups ud senere i awten :xmas:

Er stort set ovre armlægningsskaden. Den har så også "kun" været der siden MOL-julefrokost :annoyed:

:nissecool:

EDIT

Senere blev nu:

Pullups kuffertgreb

5 rep, 2 sæt

BW + 24 pund, 5 rep, 7 sæt (let nok)

KB Clean: 2 x 24 kg, 10 rep, 4 sæt

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Måtte simpelthen ud med denne smiley :rudolph: Den er for fed, fik mig lige i julehumør, trods den skyfri himmel, og solbrændte kinder :rudolph:

God jul, skrævbrækker ( :blink: )

:nissetunge:

Heheh.. Lige over din ørkenrotte :santa2:

Den er total tosset den rensdyrsmiley :nissegrin: Stakkels dig at der er skyfrit og sol. Her er der råkoldt og regnvejr -ikke skyggen af vinter :crazy:

Guarden, jeg er gået i skarp chin og dips træning så jeg kan være skarp næste gang jeg overrasker dig med at komme ned i IFI hallen.

Det kan jeg fornemme på det hele skipper.

PS: So am I :devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Småt med tiden, men lynpas blev klemt ind:

Turkish Getups

16 kg, 5/5 B2B x 2 sæt

32 kg, 1/1 B2B x 7 sæt (ca. 2 min. pause mellem sæt. De første reps var ret hårde, men efterhånden som teknikken kom på med en lidt tungere jernklump var den faktisk ikke så gal :xmas: )

Lunges med KB kørende i pendul foran kroppen:

24 kg, 8 rep, 5 sæt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share