Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Har sku besluttet mig for at genoptage loggen :bigsmile: . Det sidste stykke tid har jeg løbet en 3 gange pr. uge og reduceret styrkeworkouts en smule. Af denne årsag har jeg skisme tabt mig til sølle 78 kg. Det holder sku ikke når Orker på flere 100 kg skal nedkæmpes :w00t: Guarden: Take Action :4whip:

Mit håndled er i klar bedring, men er ikke stærkt nok til de onde KB-ballistics, så holder mig til den lidt tungere styrke. Er derfor gået igang med rebklatring og dips i ringe igen. Fantastisk :devil: . Har også fået kørt lidt submissionwrestling på det sidste, hvilket resulterede i at min nakke fik et gevaldigt smæk i tirsdags, hvorfor jeg stort set har holdt ufrivillig træningsfri indtil idag :dry: . Et uheld kommer sjældent alene, så derfor pådrog jeg mig en gang ondt-i-halsen-forkølet-dit-og-dat-jeg-skal-komme-efter-dig-skavank-sygdom-svaghed.. AAAAAAAARGH.. Efter at have siddet begravet i bøger fra morgenstunden kom jeg i tanke om Natural Killer Cellerne i kroppen, og besluttede mig for at drible ned og træne lidt. Mødte Lamotta, som jeg kørte lidt øvelser med + snak :blahblah::smile: Flink fyr.

Dagens Exercise

Kropshævninger

BW: 5 rep, 4 sæt

BW + 15 kg, 5 rep, 1 sæt

BW + 10 kg, 5 rep, 5 sæt

Supersættet med

Dips

BW: 10 rep, 4 sæt

BW + 35 kg, 5 rep, 1 sæt

BW + 25 kg, 5 rep, 5 sæt

Døjsløft

110 kg, 5 rep, 4 sæt

Seated Rows Kabel

5 rep, 5 sæt (70 i stakken??)

Supersættet med

Military Press Barbell

50 kg, 5 rep, 5 sæt

Thats it.

Guarden OUT :4mewantfood:

@Therealstud: hehehe.. ja, får sku lige sandheden at vide af Onkel Pavel der. Tror han siger noget i stil med, at jeg var vanvittig :w00t::shades: -altså på den gode måde... -IK :please::hands: :4boxing:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Billede 215 er nok det sjoveste :devil:

Wouuuhhh - ligner noget fra en straffefangelejr.. Kan godt forstå hvis du er blevet lidt sløj-sygdoms-handlingslammet-jeg-kan-ikke-træne-agtig :laugh: DET HAVDE JEG ALDRIG GJORT FRIVILLIGT!!!

Godt at høre at du er bedre og er tilbage i kampen igen!

Kærligste hilsner og kulørte lamper

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Wouuuhhh - ligner noget fra en straffefangelejr.. Kan godt forstå hvis du er blevet lidt sløj-sygdoms-handlingslammet-jeg-kan-ikke-træne-agtig :laugh: DET HAVDE JEG ALDRIG GJORT FRIVILLIGT!!!

Godt at høre at du er bedre og er tilbage i kampen igen!

Kærligste hilsner og kulørte lamper

Sally :smile:

Hey MissNissepige :bigsmile:

Ja, der blev saftsuseme gået til makronerne der. Mine makkaronniarme fik en god challenge der :tongue:

Godt at se dig i el Loco LOG :devil:

Hyggelig træning idag, og sjovt at bumpe ind i en anden MOL'er.

Lige over kaptajn :smile:

God damn - det er langt :devil:

KJ var vist meget mild til sammenligning (se min lørdagstræning)

Heheh.. det var et pænt langt stykke vi gik der. tror jeg var omkring halvejs på billedet :w00t: Skægt nok var det ikke mavsen der råbte hjææææælp. Til gengæld var mit greb ved at afgå ved døden op til flere gange... *LOL* :laugh::laugh:

Fed træningspas du kørt med der ûbergrizzly :4thumbup:

Yeah, cool loggen er oppe at køre igen - og hvilken bedre måde kan den startes op på end med en gym work out med dødløft, mp og kropshævninger :w00t::superman:

Btw. 78 kg.. det er dælme ikke meget :tongue:

Hell yeah, I´m back. :bigsmile: Kommer til at være en del Gym-WO det næste stykke tid. Vil gerne have lidt kød på kroppen. Nytter jo ikke noget at spæne rundt som en kvabset, slap dreng på 78 kg.. Hehe.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Heheh.. det var et pænt langt stykke vi gik der. tror jeg var omkring halvejs på billedet :w00t: Skægt nok var det ikke mavsen der råbte hjææææælp. Til gengæld var mit greb ved at afgå ved døden op til flere gange... *LOL* :laugh::laugh:

Fed træningspas du kørt med der ûbergrizzly :4thumbup:

Det er svært at vurdere, men umiddelbart vil jeg tro at den afstand vi gik ikke engang svarer til det man kan se du har tilbagelagt på billedet.

Mit greb blev da lidt fugtigt sådan efterhånden, men ud over det var grebsproblemer noget af de sidste jeg tænkte på :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at vurdere, men umiddelbart vil jeg tro at den afstand vi gik ikke engang svarer til det man kan se du har tilbagelagt på billedet.

Mit greb blev da lidt fugtigt sådan efterhånden, men ud over det var grebsproblemer noget af de sidste jeg tænkte på :laugh:

Der var også en rimelig vild stemning med folk der hujede m.v., som nok også slæbte lidt af KB. Nu lyder det nok lidt tosset, men først da jeg kom i mål fandt jeg ud af at vi ikke skulle gå både frem og tilbage.. Hehehe. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fedt og se du tilbage Guard... Det var så småt gået op for mig at jeg var blevet guard-log-o´holic :cool: ...

Hell yeah brother. I´m back :devil:

Hvordan går det her i sengeafsnittet? Er det for meget med alle de sygeplejesker eller skal jeg sende flere???

Go bedring og healende hilsner

Sally :smile:

Heysa miss Longshalks :w00t:

Melder et styk krigsveteran klar fra infermeriet :superman: Puha, ofringer til de hellige orakler igår var slemme, men nu er jeg omsider på højkant igen :devil: Imorgen til lørdag dribler jeg sammen med Baron Bandit til Odense for at overvære en Strength Conference på Odense Uni. Bliver daaælma fedt :bigsmile:

Hov, forresten... Hvis du har flere af de der nurses, så send dem blot videre til Guardens Domicil

So long, tall salliiiie :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Swuptiiii :bigsmile: Så er jeg tilbage. Valgte at blive syg efter at have været oppe og træne sidst. God gang lungebetændelse-agtigt noget.. hmmm.. så har ikke lavet dagens gode gerning siden :dry: Var i odense til styrkekonferencen og fik sagt pænt goddag til nogle MOLére :4thumbup:

Fik hilst på nogle af de store kanoner, og sludret lidt gammel skole træning med dem :bigsmile:

NÅ, men føler at kroppen er klar til at få lidt tæsk fra imorgen. Vil give den kul med basisøvelser + reb, ringe og KB, så skal nok blive hårdt.

//G :devil:

Link to comment
Share on other sites

Juhuuuuu :4thumbup: Det lykkedes at få trænet idaw :devil:

Dagens exercise

Temaet een gang om ugen for Dødløft, Military og Pullups er 5 x 5 RM + 5 rep. Dvs. laver 5 rep, hvorefter jeg holder en kort pause på 10 sek, udfører 3 rep, pause, 2 rep. (Cluster training).

Har valgt at starte med en intensitet på ca. 65-70 % af hvad jeg føler jeg kan køre med god teknik. Synes jeg har været pænt meget skadet på det sidste, hvilket måske skyldes at jeg generelt træner med en intensitet i overkanten af hvad der er optimalt. Here we go:

Dødløft: 5 x 5 + 5 @ 100 kg

supersættet med

Military Press: 5 x 5 + 5 @ 40 kg

Pullups: 5 x 4 + 5 @ BW + 10 kg

supersættet med

OAPU: 5/5 x 4

Kunne ikke nå det sidste sæt :cry:

Full Contact Twist: stang + 20 kg, 3/3 x 3 sæt

God volumen der lige pludselig ryger på, når der kommer 5 ekstra reps i hvert sæt :w00t:

Good to be back :smile:

//G

Link to comment
Share on other sites

Ligner (sjovt nok :laugh: ) meget de øvelser og kg jeg har planlagt at begynde med..... når mine albuer engang bliver normale! :unhappy:

hehehe.. jamen findes der andre??? :laugh: ifølge mit planlagte program, skulle jeg have lavet 1 sæt mere pullups og oapu. Derudover 5 x rebklatring til loft, men har lige spillet med den ekstra store violin og været syg, så mente at det var nok for idag.

Dag 2 havde jeg tænkt skulle være en tempo-dag med 3 rep, 10 sæt lav int. i samme øvelser, OAPU singles med maaaax fokus på hastighed. Har dog mere lyst til at køre nogle tunge swings for at få overloaded bagsiden pga. den store excentriske komponent, KB speedpres og så noget pullups + rebklatring og hanging reverse crunch med twist mavenbandit..

dag 3 skulle være jungledag med frontsquat, dips i ringe, rebklatring, jungle gym variationer, pistols..

Skal nok blive interessant. Skærer ned på cardio for at få smidt lidt kød på korpus. Har mistet nogle muller af at være syg/skadet og inaktiv. Det er dælme for slapt :nonono::laugh:

Ps. Håber sku snart dine albuer holder til noget fælles pump :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guarden :devil:

Håber at det går bedre med nakken - skramlet, at vi ikke fik kigget på den. Hvis den er helt til rotterne, må vi lige ramle ind i hinanden, så jeg kan tage et kig på den en af dagene.

Ellers fedt at få et ansigt på dig - bag din træningsmaske ser du jo helt normal ud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sprød træning du ligger for dagen champ :4thumbup:

taaaaaak skipper. Du giver den også godt med bundgaaaz :devil:

Hey Guarden :devil:

Håber at det går bedre med nakken - skramlet, at vi ikke fik kigget på den. Hvis den er helt til rotterne, må vi lige ramle ind i hinanden, så jeg kan tage et kig på den en af dagene.

Ellers fedt at få et ansigt på dig - bag din træningsmaske ser du jo helt normal ud :tongue:

Hey Master Kauf :bigsmile: ja, jeg fik lidt travlt lige pludselig, så var nødt til at drible afsted. Nakken har det klart bedre. Har ikke længere ondt i selve rygsøjlen ved C7 som jeg havde tidligere. Smerten er mere sådan oppe i hovedbunden :dry: Ved ikke lige hvad det kan være, men det går vel lige så stille over hvis jeg ellers kan holde mig ude af brydekampe etc :laugh::laugh:

Normal..... Ahvabehar :laugh::laugh::tongue: Lige over skipper :4thumbup:

Godt arbejde mester.

Jeg går udfra at milipress køres med stang og ikke er kettlebell b2b - for så skræmmer du mig sku lidt. :laugh:

Heheh.. tak. Ja, det er sølle pres med BB :nonono::wink: Er lidt underligt at køre med en 70 %, men progressionstræning skulle jo prøves før eller siden. Glæder mig nu til der kommer lidt KG på. På dag 2 bliver det KB pres. Men bliver nok ikke mere end 24 kg der bliver flyttet på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share