Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hey Ranger. :devil:

Katete er hvor man sætter sig på rumpeten og placerer begge hænder ved siden af hofterne, løfter sig op, så kun hænderne rører.. til håndstand er så ved at man lægger vægten frem, og trækker benene op. Sådan et klassisk gulvgymnastik move.. Jeg kan lave kateten, og fyrer benene op, men ikke holde balancen :mad: .

@roning så skal benene lave størstedelen af arbejdet :wink::laugh: . Så sats alt hvad du kan på benene.. arme og ryg er kun i den allersidste del af bevægelsen :bigsmile:

Men fedt at du er begyndt at interessere dig for roningen..

Jeg var lige på opdagelse i loggen og faldt over denne her (fremhævning).

Kan (eller kunne) du gå fra katete til håndstand (med strakte ben???) men var bare ikke stabil nok i håndstand til at holde den?

Jeg har jo respekt nok for din træning i forvejen, men det trick er for fedt. Jeg skal jo selv kunne lave det på et tidspunkt :superman:

I øvrigt tak for gode tips ang kb-træningen. Jeg har prøvet at stykke et program forslag sammen i loggen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige på opdagelse i loggen og faldt over denne her (fremhævning).

Kan (eller kunne) du gå fra katete til håndstand (med strakte ben???) men var bare ikke stabil nok i håndstand til at holde den?

Jeg har jo respekt nok for din træning i forvejen, men det trick er for fedt. Jeg skal jo selv kunne lave det på et tidspunkt :superman:

I øvrigt tak for gode tips ang kb-træningen. Jeg har prøvet at stykke et program forslag sammen i loggen.

Hey Maaax..

Desværre kunne jeg ikke med strakte ben. Jeg har en smidighed som en +90 årig, så no go. Men kan gå op uden at røre med andet end hænder. Kønt er det dog ikke :laugh:

Var så lidt med KB. Tjekker lige dit program senere :smile:

Dagens Exercise Quick Version

KB swings til opvarmning

24 kg, 10/10 x 3

KB Frontsquat

2 x 32 kg, 3 rep, 5 sæt

supersættet med

KB Military Press

2 x 24 kg, 3 rep, 5 sæt

Kort men godt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Max-2-da-peee: yes, det kunne være sejt at kunne lave :smile:

Lyn aftenworkout

Underviste 1 times fitnessbox. Godt med knald på, fyldt hold så det spiller igennem :strat:

Driblede hjem til homegym, hvor tyngdekraften hjælper Guarden med træningen:

OAPU: BW, 5/5 B2B X 4 sæt (venstre albue er sku lidt toasted :dry: )

Tid: 15 min

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Are you quitting on me? Well, are you? Then quit, you slimy fucking walrus-looking piece of shit. Get the fuck off of my obstacle. Get the fuck down off of my obstacle. Now. Move it. I'm going to rip your balls off, so you cannot contaminate the rest of the world. I will motivate you, Private Guarden, if it short-dicks every cannibal on the Congo!!!! :devil:

Ingen træningsupdate?? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Are you quitting on me? Well, are you? Then quit, you slimy fucking walrus-looking piece of shit. Get the fuck off of my obstacle. Get the fuck down off of my obstacle. Now. Move it. I'm going to rip your balls off, so you cannot contaminate the rest of the world. I will motivate you, Private Guarden, if it short-dicks every cannibal on the Congo!!!! :devil:

Ingen træningsupdate?? :innocent:

Hahahahhaahha.. Sådan :devil:

Well.. vi trænede jo lidt i onsdags. Min albue og skulder er blevet lidt fucked efter alt det armlægning :sneaky2: TYPISK!! Har lavet kursusmateriale de sidste par dage, så har været pænt hooked op.

Onsdag

Dips i ringe: 5 rep, 5 sæt

Varieret pullup i reb

Dødløft: 120 kg, 5 rep, 5 sæt

Torsdag

OAPU (højre arm kun): (5 rep, 3 sæt) x 5

supersættet med

Pistols: (5/5 x 3 sæt) x 5

Kører en fitnessuddannelse, og lavede GTG i alle pauser :4thumbup: Venstre skulder/albue opfører sig dog ikke efter hensigten, så giver den lidt rest. Underviste også 1½ times WT :superman:

Fredag: Undervist fra 8-2230, men fik pakket lidt ind:

OAPU højre: (5 rep, 3 sæt) x 2

supersættet med

Pistols: (5/5 x 3 ) x 2

Pullups: 10, 10

Thats it :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey wrestler-boy! :w00t:

Hvordan går det med armen?

Kærligste hilsner, supertanker og rigtig go' weekend!

Sally :smile:

Heysa Sweet Sally :bigsmile:

Den har det faktisk klart bedre idaw. Har givet den noget tværfibermassage, og lavet lidt armstrækkere hvilket har hjulpet på det :superman: Skader, det er sådan nogen med fjer på :laugh: Hva med dig og dine stænger? kører det stadig? Hope so :smile:

Kærlige hilsner, fantastiske tanker og en outstanding søndag til dig :cool::smile:

Lørdag

OAPU: 5 rep højre, 8 sæt

OAPU: 5 rep venstre: 2 sæt

Pistols: 5/5 rep, 6 sæt

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Rebklatring: halvt op x 5

Dips i ringe: 5 rep, 7 sæt

Venstre overarm ved deltoideus-tilhæftningen driller stadig lidt. Dog i bedring, da det var klart værre i onsdags.

Dødløft:

120 kg, 5 rep, 6 sæt

Underviste en times boksning for fulde huse :superman: Super fedt med så mange topmotiverede elever :4thumbup:

Øvede håndstand i et kvarter. 150 forsøg, og det begyndte da at ligne noget. Sjovt nok siger overarmen ikke noget til det, så here we go :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øvede håndstand i et kvarter. 150 forsøg, og det begyndte da at ligne noget. Sjovt nok siger overarmen ikke noget til det, så here we go :smile:

150 forsøg på 15 minutter :crazy::crazy::crazy:

De kan ikke være så lange så (6 sek i snit), men fuck det må have været hårdt med alle de vendinger. Skulle jeg øve håndstand i et kvarter ville jeg max nå 20 gange :laugh: (står måske også en lille bitte smule længere :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

150 forsøg på 15 minutter :crazy::crazy::crazy:

De kan ikke være så lange så (6 sek i snit), men fuck det må have været hårdt med alle de vendinger. Skulle jeg øve håndstand i et kvarter ville jeg max nå 20 gange :laugh: (står måske også en lille bitte smule længere :tongue: )

Hehehe.. Ja, der er et par NO-GO forsøg imellem :laugh: Måske var det 20 min.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

En masse Kettlebellgøgl i The Homegym :bigsmile: Holdte intensiteten lav med moderat volumen for ikke at belaste venstre arm for meget.

A: Swings: 16 kg, 10/10 x 5

B: Swings: 24 kg, 5/5 x 2

C: RKC Snatch: 16 kg, 10/10 x 4

D: RKC Snatch: 24 kg, 5/5 x 4

E1:SeeSaw press: 2 x 24 kg, 5/5 x 5 sæt (SS)

E2:BO KB ROW: 24 kg, 10 rep, 5 sæt (SS)

F: Windmills: 16 kg, 5/5 x 3

Great :superman:

Onsdag

A1Rebklatring dobbeltreb: 4 ture op (langsomme kontrollerede træk)

A2Dips i ringe: 10 rep, 4 sæt

BHåndstandstræning 10-15 min.

C1Dødløft: 125 kg, 5 rep, 7 sæt

+ lidt military pres med håndvægte 20-22 kg. imellem sæt i dødløft :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se albuen er i bedring! :4thumbup: Mine arbejdstider passer pt. desværre ik' så godt med morgengøgl feat. Guarden :nonono:

Godmorgen mester :bigsmile:

Ja, det er super dejligt at det kører bedre med den. Jeg kan godt mærke at den ikke er på toppen endnu, men suveræn bedring :superman: Never Armwrestle again :nonono::innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey, hvor er det egentlig du har et bokse hold? Jeg kender en der bokser på et hold på Østerbro... så ville lige høre om det måske var dit hold! :wink:

heysa.. Jeg kører holdet om mandagen fra 18.30-1930 på Royal ved Banegården :4boxing: Der er statsgaranti på stor sved- mælkesyre og adrenalinproduktionen :devil:

Be there or beeeeeeeeeeeeeee SQUARED :superman::wink:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hej Jakob!

Beklager at jeg igen ikke fik sagt hej, men du stod jo og snakkede i mobiltelefon (?!?) så ville ikke forstyrre for meget... :laugh: Igen: Jeg er ham med de store ører som altid kører læg når du kommer rendede. :smile: Regner med at være i WTC på samme tid om 14 dage. Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

Hej Jakob!

Beklager at jeg igen ikke fik sagt hej, men du stod jo og snakkede i mobiltelefon (?!?) så ville ikke forstyrre for meget... :laugh: Igen: Jeg er ham med de store ører som altid kører læg når du kommer rendede. :smile: Regner med at være i WTC på samme tid om 14 dage. Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!

hehe... Ja, deraf ordet mobil :cool:

Hmmm, jeg kan selvfølgelig ikke lige huske dig idaw :nonono: Tag fat i mig næste gang!!! Det er en ordre :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

hehe... Ja, deraf ordet mobil :cool:

Hmmm, jeg kan selvfølgelig ikke lige huske dig idaw :nonono: Tag fat i mig næste gang!!! Det er en ordre :devil::laugh:

Yes, yes... Man snakker sgu da bare ikke når man træner... :wink::smile:

Jeg griber fat i kraven næste gang du står og svinger med kanonkugler...

Link to comment
Share on other sites

Yes, yes... Man snakker sgu da bare ikke når man træner... :wink::smile:

Jeg griber fat i kraven næste gang du står og svinger med kanonkugler...

Hehehe.. Fair nok. :innocent: Jeps, gør det. Jeg regner også med at være der samme tid 14 dage. Træner du også WT, eller kun styrke?

Morgentræning Fredag

A1Rebklatring dobbeltreb: 5 ture til tops

A2Dips i ringe: 10 rep, 5 sæt

Overarmen bliver halvvissen efter træningen. Bedring, men ikke top-kvali :smile:

Alle squatformer er ass-to-da-grass VL Style!

B Frontsquat: 60 kg, 5 rep, 2 sæt

Overheadsquat (skulle lige se om jeg havde glemt det)60 kg, 3 rep.

CFrontsquat 70 kg, 5 rep, 2 sæt

DFrontsquat: 80 kg, 1 rep, 1 sæt

EFrontsquat: 90 kg, 1 rep, 1 sæt

F Frontsquat 70 kg, 5 rep, 3 sæt

Fin nok træning. Er helt klart til mere i Frontsquat. Ville ikke køre for hårdt på. En dag uden for meget i forvejen er der med garanti til 100+ :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

KB MP: 2 x 24 kg, 5 rep, 4 sæt

KB BOR: 2 x 24 kg, 10 rep, 4 sæt

Søndag

KB MP: 2 x 24 kg, 5 rep, 3 sæt

KB BOR: 2 x 24 kg, 10 rep, 3 sæt

Mandag

Rebklatring med enkeltreb 8 ture til tops. Føltes lettere med enkeltreb end med dobbeltreb (maxpower!)

Dips i ringe: 10 rep, 5 sæt + håndstandstræning ca. 30-40 forsøg

Dødløft: 130 kg, 5 rep, 4 sæt

Har desuden fundet ud af hvad min målsætning skal være for 2007:

OAPU + rebklatring til tops med fuld vægtvest

DL +200 kg RAW

One Arm Pullup (h/v)

Beast Challenge

Gå på hænder

+200 rep SSST

Kick Ass Kitesurfer

TGU med 2 x 32 kg

MP BW

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Føltes lettere med enkeltreb end med dobbeltreb (maxpower!)
Det er noteret. Forestillede mig også at der er større stabilitetskrav når du hænger imellem rebene.

Hvilke russiske heste-steroider regner du med at benytte for at nå de mål? :devil:

Hvad er status på de enkelte ting?

Hvornår kan man gå på hænder? 2 meter, 5 meter, 10 meter? Når man kan gå indtil man ikke kan gå længere?

MP BW

Du vil veje det samme som mig? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er noteret. Forestillede mig også at der er større stabilitetskrav når du hænger imellem rebene.

Hvilke russiske heste-steroider regner du med at benytte for at nå de mål? :devil:

Hvad er status på de enkelte ting?

Hvornår kan man gå på hænder? 2 meter, 5 meter, 10 meter? Når man kan gå indtil man ikke kan gå længere?

Du vil veje det samme som mig? :tongue:

Hehehehe... God gammeldags jydsk råstyrke regner jeg med :cool::devil:

Status skal jeg have indsamlet indenfor kort tid :smile:

Og ja, I wanna be like you :superman::tongue::laugh:

//Guarden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share