Ferie, træning, minimalt tab


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg vil fra starten indrømme at jeg har oprettet mange af denne type indlæg gennem tiden.

Det er muligt at jeg skal stilles til offentlig skue, og tæves med en våd papkasse, men det må vi så se på.

Det forholder sig sådan at jeg d 13 April tager afsted til Frankrig, hvor jeg har tænkt mig at befinde mig et par uger.

I disse to uger kan jeg pt ikke gennemskue om det bliver muligt at træne i center. men sandsynligvis ikke. dvs det bliver krops vægts træning primært.

Jeg er PT i gang med HST, og jeg har 3 uger igen. Jeg har 7 uger til jeg skal på ferie.

Og jeg har 7 uger tilbage af mit dødløft program.

De sidste 3 uger jeg har efter mit hst er slut, kunne måske med fordel benytte de 3 uger inden jeg skal afsted til noget. Men til hvad.

jeg tænker lidt i retning af om man kan slippe afsted med at fyre noget rigtig intensivt af de 3 uger, og så holde 14 dages SD mens jeg er på ferie eventuelt.

og om der er noget trænings program jeg med fordel kan få større gavn af når jeg kommer hjem netop fordi jeg får 14 dages rigtig ringe træning, eller måske slet ingen? Feks hst som jeg allerede er i gang med.

Link to comment
Share on other sites

Du skal da køres ud i noget overtræning! Hvorfor ikke benytte muligheden til at vise resten af mol¸ hvor sindssyg du er i din søgen efter den helt rigtige overreachede tilstand ved at køre 20-rep breathers til du brækker dig med to gange allout i ugen. Så kan det være at de sølle to uger bliver for lidt til at hvile op i :wink:

Jeg mener det.

El-hef

Edit: Og så kan du jo lave noget sprinttræning/intervalløb mens du er afsted og så bare sørge for at spise nok til at holde kropsvægten. Du vender hjem i dit livs bedste form!

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share