Skulderskade


korsager
 Share

Recommended Posts

Fik skulderskade omkring jul, men føler ikke min venstre skulder som skaden opstod i er helt på samme niveau som min højre, men vi taler minimal forskel, det er lige før jeg tror der er tale om en slags fantom smerter, altså hvor det egentlig er uden betydning.

Nogen som har følt det samme, som er på begyndt genoptræning uden at det gjorde noget?

Link to comment
Share on other sites

Har du givet den pause, eller har du kun forsøgt genoptræning.

Jeg lavede en mindre skade for 5 uger siden. Og min er mere eller mindre up and running igen.

Jeg har skåret alle øvelser fra den ikke kunne li, og kørt en ordentlig portion fiske olie, samt kørt rotor øvelser til hver eneste træning.

5 uger efter ligger jeg igen med 30-40kg i decline og incline db pres. Så må den vel være i orden.

Link to comment
Share on other sites

Har du givet den pause, eller har du kun forsøgt genoptræning.

Jeg lavede en mindre skade for 5 uger siden. Og min er mere eller mindre up and running igen.

Jeg har skåret alle øvelser fra den ikke kunne li, og kørt en ordentlig portion fiske olie, samt kørt rotor øvelser til hver eneste træning.

5 uger efter ligger jeg igen med 30-40kg i decline og incline db pres. Så må den vel være i orden.

<{POST_SNAPBACK}>

forsøgte genoptræning for ca en måned siden, hvor det egentlig gik ok, men så slog jeg skulderen og følte den havde brug for mere pause.

men udfra de 5 ugers pause du har holdt, og hvad jeg ellers har hørt, burde jeg roligt kunne starte igen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share