nskou's log


nskou
 Share

Recommended Posts

Efter lang tids stadig stigende pres fra adskillige sider (ikke mindste et par mindre stuerene PM'er fra kritiske røster) ser jeg mig nødsaget til at få oprettet mig en log.

Jeg er 24 år, 174 høj og ligger lige pt på 81-82kg. Min træning er primært rettet mod at hæve mine trekampsløft, men en skarp six-pack har jo aldrig skæmmet nogen sååå...

PR

Dødløft: 200kg

Squat: 125kg

Bænkpres: 115kg

Total: 440kg

Mål for 2005

Løfte nogle tungere vægte

Blive lidt mere cut

Nuværende Program

TJ's deadlift singles cycle (uge 6), Sheiko CMS til squatten (uge 1) samt Sheiko Bench Prep. til bænken (uge 1).

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning

Det var med en smule skepsis jeg tog træningstøjet på idag, da dagens træning bød på en masse bænk og skulderen stadig er mærket efter 4 uger med Smolov Jr. Denne skepsis varede dog ikke længere end til jeg havde taget mit første rep. Skulderen gav ikke en lyd fra sig under hele træningspasset - tror blot den har brokket sig over, jeg for en kort stund havde vendt ryggen til Boris.

Bænk pres (Dimitry)

1x6x55

1x5x65

2x4x80

2x3x85

2x2x95

2x1x97,5

2x2x95

2x3x85

1x4x80

1x5x75

1x6x70

1x7x65

1x8x60

Squat

1x5x67,5

1x4x80

2x3x95

4x3x107,5

Tate Press

1x10x12,5

2x10x17,5

1x8x17,5

Link to comment
Share on other sites

Hey nskou!

Tillykke med loggen! :4thumbup:

Det er nogle godt løft du har..! :cooldance:

Skal nok blive spændende at følge med i din log..også selvom jeg ikke har den hang til det russiske endnu.. :tongue:

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. Har bladret lidt i din log i ny og næ og har godt nok bidt mærke i dine manglende dødløft. Tror bare det er et spørgsmål om du kommer på et gæstevisit i AUS - der ikke noget der motiverer til DL som rammstein og DL larm.

Tillykke med loggen.

Lad ikke diverse diskotåbers spammeri ødelægge glæden ved den.... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har også bemærket Tind's tendenser for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Tak. Har bladret lidt i din log i ny og næ og har godt nok bidt mærke i dine manglende dødløft. Tror bare det er et spørgsmål om du kommer på et gæstevisit i AUS - der ikke noget der motiverer til DL som rammstein og DL larm.

Planen er AUS fra næste gang man kan indmeldes, så ser frem til noget ordenligt træningsmusik og god stemning! :cooldance: ..Men stadig uden dødløft :tongue:

Link to comment
Share on other sites

-Vi ser jo gerne at du får gang i noget upright row, så du kan spotte Tinde igen  :laugh:  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, tror ikke det bliver nødvendigt, da Tind har langt bænkpres på hylden til fordel for div. biceps curls.

Hva dælen. Jeg har ikke fået sagt velkommen til din log. Det er hermed ændret. Har set du har snust rundt i vores andres, og nu skal det blive godt at snuse tilbage.  :4thumbup: Super super weekend og god træning

Julie :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Damn, skal til at logge anonymt ind, når jeg lusker rundt i andres logge. Også god weekend til dig.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmm har du ikke været nede og træne idag  :innocent:  ... det nytter ikke at falde af på den allerede  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har alt for meget fritid.... Skal ha' en snak med din boss

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke liiiiiiige du skal finde ud af hva du vil med hende der sov hjemme ved dig igår, før du begynder at smide flere billetter ud? :poking:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk (dimitry)

1x5x60

1x4x70

2x3x80

2x2x90

1x1x105

2x1x110

Squat

1x5x65

1x4x100

2x2x95

Bænk (dimitry)

1x3x60

1x3x70

1x3x60

5x2x90

En ok omgang men det blev dog ikke til det helt vilde, da jeg var en smule under tidspres. En eller anden form for PR blev det dog til i bænken, da jeg ikke før har kørt 110 med pause i bunden. Overvejde faktisk et kort øjeblik at hænge 10kg mere på stangen, idet de 110 var forbavsende lette. Dette blev dog droppet og i stedet smed jeg 130kg på og prøvede at unrack dette. Føltes let. Glæder mig til om 4 uger :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hello sir

Tillykke med den nye log, efter dine harske bemærkninger om mit eksplosive dødløft bliver det rart at kunne give tilbage her :wink:  Var du forresten klar på at være med til noget max onsdag, nok omkring 16-tiden?

<{POST_SNAPBACK}>

Takker. Må desværre nok melde fra til dit max forsøg, da jeg skal arbejde. Sætter Tind til at filme det, så jeg har lidt underholdning når jeg kommer hjem.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Kørte gårsdagens træning i dag, da jeg ikke var afsted igår.

Bænkpres (Dimitry)

Sheiko Bench prep. uge 2 dag 4

1x5x60

1x4x75

2x3x87,5

7x3x97,5

Squat

Sheiko CMS uge 2 dag 3

1x5x67,5

1x4x80

2x3x95

5x2x105

Pull-ups

5x5xBW+5

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænkpres (dimitry)

Sheiko bench prep uge 3 dag 1 første omgang

1x5x60

1x4x70

2x3x80

5x3x95

Squat

Sheiko CMS uge 3 dag 1 første omgang

1x5x65

1x4x80

2x3x90

5x3x105

Bænkpres (dimitry)

Sheiko bench prep uge 3 dag 1 anden omgang

1x5x60

1x5x70

5x5x80

Squat

Sheiko CMS uge 3 dag 1 første omgang

1x5x65

1x5x77,5

5x5x90

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share