nskou's log


nskou
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Bænkpres (dimitry)

1x5x60

1x4x70

1x3x90

1x3x92,5

1x3x95

1x3x97,5

1x3x100

1x3x105

Squat

1x5x70

1x4x80

2x3x110

1x2x110 Edit. for en god ordens skyld skal lige siges, at her blev jeg siddende. Endvidere var det meningen, der skulle være kørt nogle flere sæt men måtte trække splitten og sige stop.

Pull-ups (smal underhånd)

3x5xBW+10

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træningen

Blev udført i et smalt befolket AUS til de blide toner af Rammstein og Manowar.

Bænk pres (dimitry)

1x6x55

1x6x65

2x6x80

1x6x85

1x6x90

Dødløft

4x1x190 Der var ok fart på de første men var presset på de sidste 2. Tror desværre ikke mit max har flyttet sig synderligt

2x3/4x200 (= 2*fail)

Militær pres

3x5x50

2x5x55

Chin ups (bred overhånd)

4x5xBW+5

Bicep curls (reversed grip, EZ-bar)

2x10x27,5

1x6x27,5

Lugter lidt af disco, men kørte den kun med henblik på grebsstyrke

Roman Chair Crunch

3x10

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning (fredag d. 6/5)

På grund af kapsejladsen på unisøen i onsdags, blev det desværre ikke til nogen træning der. Og da jeg endvidere havde valgt at erstatte hviledagen tirsdag og torsdag med druk var der desværre ikke så meget ryk i træningen i går.

Bænk pres (dimitry)

1x4x65

1x4x77,5

2x3x90

5x2x105

Dødløft (dynamisk)

15x1x145

Pull-ups (close grip, underhand)

1x5xBW

1x5xBW+5

3x5xBW+10

Floorpress

3x5x95

EDIT. Det skal lige for god ordens skyld nævnes, at det selvfølgelig, og som sædvanlig, var medicin, der vandt kapsejladsen. :smilerock:

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

-når nu ikke knægten selv vil, så........................

Den gode nskou blev sidst set liggende i et bænkpres stativ, under 120 kg, med en ansigtsfarva og -form, ikke ulig en 25 kg's Eleikoskive.

Efter behørig råben, fik vi ham dog befriet og sendt hjem til pleje af stolthed mv......................

-fortsættelse følger.............. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

EDIT: det skal så også lige siges at Statskundskab uden sammenligning havde den fedeste intro  :4thumbup:  :cooldance:

Det var forøvrigt et rigtig fedt arrangement, bare synd det går så hårdt ud over træning  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi kan vel hurtig blive enig om, at der ikke meget ved at lave en ok intro, hvis man må kravle blødende væk på hænder og knæ... :4crutches::nahnah:

Link to comment
Share on other sites

-når nu ikke knægten selv vil, så........................

Den gode nskou blev sidst set liggende i et bænkpres stativ, under 120 kg, med en ansigtsfarva og -form, ikke ulig en 25 kg's Eleikoskive.

Efter behørig råben, fik vi ham dog befriet og sendt hjem til pleje af stolthed mv......................

-fortsættelse følger.............. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:flipa:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 8/5

Bænk pres (dimitry)

1x5x55

1x4x65

1x3x80

1x3x85

1x2x90

1x2x95

1x1x100

1x1x102,5

1x1x107,5

1x1x115

1x½x120 Dette var så den famøse fail, som Anders K var så venlig at fremhæve.

Militær pres

4x5x50

Floor press (close grip)

1x5x60

5x5x70

Skull crushers

3x10x27,5

Chin ups (bred overhånd til nakke)

5x5xBW

Roman Chair Crunch

3x10xBW

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk pres (dimitry)

1x4x65

1x4x80

2x3x85

Dødløft

1x3x100

3x1x167,5

1x1x190

1x½x220 tja hvad kan jeg sige. Er blevet en stor tilhænger at failure træning..

Keystone Dødløft (camped bar)

5x5x121

Chin ups (close grip, overhand)

5x5xBW

Bænk pres (close grip, paused)

1x5x50

3x5x80

Og det var så den omgang Sheiko. Nu står den på velfortjent deload og nyt (forhåbentligt) max om et par uger.

Link to comment
Share on other sites

Fed omgang i jernhulen i dag, de 220 napper du om et par uger! Om ikke andet så skal jeg nok klage over et eller andet, f.eks. brug af squatracket til andet end curls, så stemningen fra i dag kan indfinde sig igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fed omgang i jernhulen i dag, de 220 napper du om et par uger! Om ikke andet så skal jeg nok klage over et eller andet, f.eks. brug af squatracket til andet end curls, så stemningen fra i dag kan indfinde sig igen  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, nu får vi lige at se hvor meget hr Tind får sneget op. Skulle meget gerne kunne følge med op til 10 kg under hans max. Ville dog være lidt frækt hvis jeg i vanlig stil kunne "kneppe" det samme op som ham. Men nu får vi lige at se, har lidt på fornemmelsen, at jeg ikke har rykket mig synderligt.

Hvornår er det, du skal maxe i DL igen? Er du klar engang i sidst i næste uge?

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 11/5

Idag stod programmet så på deload, der som altid er den sværeste del ved Sheiko programmerne. Ikke desto mindre blev det en rigtig god træning med lette vægte, hvilket Clark K ikke var længe om at konstantere.

Bænk pres (dimitry)

5x2x60

Dips

5x5xBW

Chin ups (bred overhånd)

5x5xBW

Dødløft

5x1x150

Bænk pres (close grip, paused)

3x6x60

Cable Crunch

1x10x60

1x10x65

1x10x70

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Morgentræning, P3 og deload værre bliver det vist ikke. Anyway, klarede mig igennem, men ser frem til at kunne løfte lidt tungt igen.

Bænk pres (dimitry)

5x2x60

Dødløft

5x1x120

Pull ups (close grip, underhand)

5x5xBW

Bænk pres (close grip, paused)

3x6x60

Dips

5x5xBW

Roman Chair Crunch

3x10xBW

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk Pres (dimitry)

5x2x60

Squat

5x3x90

Incline bænk pres (close grip, paused)

5x5x60

Bent over dumbbell row

3x5x42,5

Dragonflags

1x4xBW

2x3xBW

Stille og rolig deload i en kogende AUS kælder. Nåede dog lige at få en reprimande af CK inden jeg gik, idet han ikke mente, cable row bænken var konstrueret til dragonflags.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Endnu en dag med stille og rolig deload - glæder mig til der atter kan puttes ordentlige vægte på stængerne. Programmet for perioden efter deload er allerede blevet uarbejdet af Tind men mangler lige sidste finpudsning før den bliver postet. Jeg kan dog løfte sløret en lille smule og afsløre, at det bliver en hybrid mellem TJ's alternative hypertrofi og curls are for girls.

Bænkpres (dimitry)

5x2x60

Dødløft

5x1x130

Dips

5x5xBW

Pull-ups (close grip, underhand)

5x5xBW

Bænkpres (close grip, paused)

3x6x60

Squat

3x3x90

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens max forsøg - første omgang

Så oprundede den store dag, hvor der endelig skulle maxes igennem efter en lang og hård deload. Desværre gik intet som planlagt og det blev kun til en enkelt mindre PR i squaten. Havde virkelig store forventninger til bænken, da jeg synes, jeg har haft en kæmpe fremgang under sidste sheiko, men jeg blev slem skuffet...

Bænk pres

Let opvarmning

1xfail med 125 :dry:

1x1x115 med god pause og ok opspænd. Var på ingen måde presset. Havde brug for en lille selvtillids boost.

2xfail med 120. :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

At det ikke blev til nogen pr er i bænken tilskriver jeg følgende faktorer: dårlig musik (skal der maxes, er rammstein eller manowar et must - alternativt kan ordentlig dl larm kompensere en smule), alt for lang deload, forsøgte mig med touch n go (har konsekvent kørt dimitri den sidste lang tid, hvorfor touch n go ikke fungerer for mig længere), kalorieunderskud, manglende heppekor (eller hvad men nu skal kalde Anders K's sædvanlige hånlige tilråB), osv. kunne blive ved. Alt i alt synes jeg, der var mange formildende omstændigheder.

CG BP (paused)

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x95

Frivend

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x80

Regner med at der er en del kg at hente med lidt teknik træning. Minder mest af alt om en af ANTO's reversed grip curls.

CG Board BP 8cm (paused)

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x105

Yates Row

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x100

På dette tidspunkt havde vi efterhånden været i kælderen i godt 2 timer og valgte derfor at gå hjem og holde et par timer fri til at carbe lidt op førende vi fortsatte.

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens max forsøg - anden omgang

Efter et par timer med afslapning og masser af carbs var vi klar til en omgang mere.

Military press

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x65

Vidste godt jeg var svag i skulderpres, men ligefrem så svag kom som lidt af en overraskelse.

Squat

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x130, puny løft, men ikke desto mindre dagens første (og eneste) reelle PR :4jumpy:

CG Board BP 12cm

Opvarmning og langsom optrapning af vægten indtil:

1x1x110

Fik lige taget et pic af det selvbyggede vidunder.

NS_Board.jpg

Det var så den omgang sheiko og er nu klar til vores AHT/Curls are for girls-hybrid. Det fulde program kan ses her

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Jeg havde egentlig lovet mig selv en friweekend efter gårsdagens udskejelser, men sørgelig som jeg er, havde jeg ikke andre planer denne lørdag aften. Så da Tind ved 9 tiden begyndte at lufte tanken om lidt træning, var jeg ikke længe om at hoppe med på vognen. Endvidere skal lige nævnes, at jeg skal arbejde hele næste uge, hvorfor jeg ikke får tid til at træne førend næste søndag. Derfor tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne brænde kroppen ordentlig af inden de ufrivillige 5 dages dekonditionering.

Bænk pres

10x1x85

Skulle være dejlig lette men var en smule mærket efter i går.

Squat

3x3x100

Var tilgengæld forholdsvis lette

Keystone Dødløft (camped bar)

3x3x126

CG bænk pres (paused)

5x3x70

CG militær pres

5x3x42,5

Chin ups

3x5xBW

V-bar pull ups

3x6xBW

Alt i alt en hård omgang, men ellers et lækkert program, Tind har fået strikket sammen.

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt med miss'ene i bænkpres, husk dog også at du sikkert havde solen i øjnene osv. Mht. til musikken; hvorfor hulen kastede i så ikke noget ordentligt på? -eller i er måske ved at blive nogle rør? :tongue::poking:

-men ellers tillykke med squatten, går da fremad :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning POS Week 1 day 2

Squat

10x1x110

Var tunge som ind i h., men op kom de da.

Dødløft

3x3x155

Skulle egentlig være forholdsvis lette men glat stang og gele-ben gjorde det til lidt af en udfordring.

Box squat

3x6x80

CG Decline BP

5x3x62,5

CG Board BP 8cm

5x3x72,5

Pull ups (close grip underhand)

5x5xBW

Fløj op. Tror snart der skal noget vægt på.

Yates Rows

3x6x65

Alt i alt en god træning med Rammstein fra start til slut. Desuden viste Clark K lige i overlegen stil, hvorledes et 155kg's frontsquat ser ud.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning mandag d. 30/5 05 POS Week 2 day 1

Grundet en hård arbejdsuge er det ikke blevet til noget træning de sidste par dage.

Bænk pres (paused)

10x1x90

pull ups (CG underhand)

5x5xBW

Dødløft

3x3x160

BP CG incline (paused)

5x3x65

BP CG 8cm board (paused)

5x3x75

Yates rows

3x6x67,5

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning POS Week 2 day 2

Squat

10x1x102,5

Den opmærksomme læser vil her bemærk, at der i forhold til sidste uges singler ikke er tale om en særlig logisk progression i min squat. Grunden er, at det måske var en smule overkill at køre et squatprogram med et max sat 15kg forhøjt. Nu er der måske nogen (læs: ANTO), der tænker, at det er da den rigtig måde at gør det på, men resultatet ville være, at jeg i uge 8 ender med 3x3 x nuværende max.

Pull ups (CG, underhand)

5x5xBW+5

Frivend

3x3x60

Good Mornings

3x3x72,5

Dips

5x5xBW

BP CG 12cm Board (paused)

5x3x80

V-bar pull ups

5x6xBW

Det sidste sæt var ikke kønt, men op kom de.

Alt i alt en ok omgang. Jeg synes dog, jeg savner noget mere alm. bænk i programmet. Det er hårdt at vende sig til kun at køre den en gang i ugen, når man har været vant til at bænke 4 gang ugentligt.

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share