Kosttilskud


kimweltz
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen,

Jeg er spinkel af natur, og efter flere års trænning, og flere whey 80% bøtter, samt kreatin osv, er jeg ikke blevet ret meget bredere, så jeg tænker lidt over om der overhovedet findes noget som virker.

Er der nogen der har købt noget hvor I kan se og føle resultater?

Jeg er så (u)heldig at jeg kan æde hvad somhelst uden rigtigt at tage på, så kune sku godt bruge noget til at bakke min trænning op.

PM mig, hvis du har et kosttilskud som jeg bør prøve :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen,

Jeg er spinkel af natur, og efter flere års trænning, og flere whey 80% bøtter, samt kreatin osv, er jeg ikke blevet ret meget bredere, så jeg tænker lidt over om der overhovedet findes noget som virker.

Er der nogen der har købt noget hvor I kan se og føle resultater?

Jeg er så (u)heldig at jeg kan æde hvad somhelst uden rigtigt at tage på, så kune sku godt bruge noget til at bakke min trænning op.

PM mig, hvis du har et kosttilskud som jeg bør prøve  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

"Kosttilskud du burde prøve"....? Det er da den mest slet skjulte opfordring til AS-salg jeg længe har set.

Hvad med at du bare begyndte at spise flere kalorier end du forbrændte.

Det skulle lyde underligt om du er et særtilfælde der ikke kan tage på når alle andre kan.

Link to comment
Share on other sites

Du er fandme en tosse.. Kender du ikke folk der ikke kan tage på?

Lad være med at svare hvis du ikke ved en skid.

Ja, jeg søger for fanden et godt kosttilskud, og da folk ikke må reklamere, beder jeg om at PM'e mig. Aner ikke engang AS er??

:w00t:

Edited by kimweltz
Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen,

Jeg er spinkel af natur, og efter flere års trænning, og flere whey 80% bøtter, samt kreatin osv, er jeg ikke blevet ret meget bredere, så jeg tænker lidt over om der overhovedet findes noget som virker.

Er der nogen der har købt noget hvor I kan se og føle resultater?

Jeg er så (u)heldig at jeg kan æde hvad somhelst uden rigtigt at tage på, så kune sku godt bruge noget til at bakke min trænning op.

PM mig, hvis du har et kosttilskud som jeg bør prøve  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

"Kosttilskud du burde prøve"....? Det er da den mest slet skjulte opfordring til AS-salg jeg længe har set.

Hvad med at du bare begyndte at spise flere kalorier end du forbrændte.

Det skulle lyde underligt om du er et særtilfælde der ikke kan tage på når alle andre kan.

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo skide smart at skrive det på MOL. Hvor der bliver handlet og diskuteret AS i stor stil! :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Du er fandme en tosse.. Kender du ikke folk der ikke kan tage på?

Lad være med at svare hvis du ikke ved en skid.

Ja, jeg søger sku for fanden et godt kosttilskud, og da folk ikke på reklamere, beder jeg om at PM'e mig.

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg har aldrig nogensinde mødt nogle der ikke kan tage på.

Ingen grund til at kalde mig en tosse, når det tydeligvis er dig der ikke ved hvad du taler om.

Men nok mudderkastning.

Men følg denne simle fremgangsmåde og du vil helt sikkert tage på:

1. Beregn dit ligevægtsindtag

2. Beregn antal kalorier du indtager på en dag

3. Spis flere kalorier end du indtager

Ovenstående er sikker hver gang. Jeg lover at du og alle de andre tynde drenge vil tage på med dette. Alverdens kosttilskud hjælper ikke medmindre du har styr på dette helt basale.

Hvis der er for mange lange uforståelige ord så bare reply, så forklarer jeg gerne.

Link to comment
Share on other sites

Det sidste år har jeg siddet på min flade dag ind og dag ud på mit kontorjob og ædt chokolade, chips og drukket kaffe.. og ved du hvad.. Jeg har ikke påtaget mig et enkelt kilo.

Og inden vi lukker mudderkastningen: Jeg skrev et simpelt indlæg, og ikke mange sekunder efter anklager du mig for AS-salg ??

Det er slet ikke en diskution at der findes mange mennesker som ikke kan tage på.

Har du prøvet et godt kosttilskud, så PM mig, ellers lad være med at skrive i dette emne.

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen,

Jeg er spinkel af natur, og efter flere års trænning, og flere whey 80% bøtter, samt kreatin osv, er jeg ikke blevet ret meget bredere, så jeg tænker lidt over om der overhovedet findes noget som virker.

Er der nogen der har købt noget hvor I kan se og føle resultater?

Jeg er så (u)heldig at jeg kan æde hvad somhelst uden rigtigt at tage på, så kune sku godt bruge noget til at bakke min trænning op.

PM mig, hvis du har et kosttilskud som jeg bør prøve  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

"Kosttilskud du burde prøve"....? Det er da den mest slet skjulte opfordring til AS-salg jeg længe har set.

Hvad med at du bare begyndte at spise flere kalorier end du forbrændte.

Det skulle lyde underligt om du er et særtilfælde der ikke kan tage på når alle andre kan.

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo skide smart at skrive det på MOL. Hvor der bliver handlet og diskuteret AS i stor stil! :4slap:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg går ud fra du er ironisk?

Jeg har da set flere debatter om AS på mol. Og jeg ved da at flere molbo'ere er blevet nuppet for brug af AS.

Om der foregår salg af AS via pm ved hverken du eller jeg, men hvis man laver et indlæg om man ikke vokser og har brug for et "kosttilskud" så lyder det på mig som en opfordring til at man pm'er manden om dette.

Som du nok også ved er kosttilskud ikke måden man vokser på. Se evt. mit andet indlæg.

Edited by bigron
Link to comment
Share on other sites

Det sidste år har jeg siddet på min flade dag ind og dag ud på mit kontorjob og ædt chokolade, chips og drukket kaffe.. og ved du hvad.. Jeg har ikke påtaget mig et enkelt kilo.

Og inden vi lukker mudderkastningen: Jeg skrev et simpelt indlæg, og ikke mange sekunder efter anklager du mig for AS-salg ??

Det er slet ikke en diskution at der findes mange mennesker som ikke kan tage på.

Har du prøvet et godt kosttilskud, så PM mig, ellers lad være med at skrive i dette emne.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg anklagede skam ikke dig for at AS-salg, jeg mente det lød som om du opfordrede folk til at henvende sig til dig med henblik på samme. Især når du sætter en :wink: smiley efter "kosttilskud".

Med hensyn til at øge sin vægt ville jeg meget gerne møde disse mennesker der ikke kan tage på. Jeg og det meste af den etablerede videnskab har altid haft den generelle opfattelse at indtager man flere kalorier end man forbrænder vil man tage på. Men dig og dine venner er tilsyneladende helt unikke på det område. :raisebrow:

Prøv bare for sjov at følge min lille vejledning og se om det ikke giver mening for dig at du ikke tager på. At du sidder på din flade og drikker kaffe, spiser chips etc. siger jo ikke noget. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig simpelthen ikke.. Når jeg beder om ideer til kosttilskud, beder jeg om ideer til kostilskud. Hvad får dig til at sætte dig foran computeren og bestemme om folk har bagtanker med ting de skriver i et forum som hedder ""kosttilskud""!

:wink: Det er en glad smily, istedet for at skrive "tak".

"Undervægt kan være ligeså plagsom som overvægt

Der er mange mennesker, der kæmper med det modsatte problem af overvægten. De er for tynde og kan ikke tage på. Det er især svært, hvis man er ramt af kronisk sygdom, som ofte både tager appetitten og øger forbrændingen. Men også raske personer har problemet. Det er et faktum, at ligeså hård en kamp overvægtige mennesker kæmper for at holde vægten nede, ligeså indædt er der en gruppe raske, tynde personer, der prøver at tage på og få vægten til at stabilisere sig fire til fem kilo højere. "

Dig og videnskaben kan søge på google angående de ting du ikke forstår:

http://www.netdoktor.dk/madogkrop/artikler/undervaegt.htm

Edited by kimweltz
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig simpelthen ikke.. Når jeg beder om ideer til kosttilskud, beder jeg om ideer til kostilskud. Hvad får dig til at sætte dig foran computeren og bestemme om folk har bagtanker med ting de skriver i et forum som hedder ""kosttilskud""!

:wink:  Det er en glad smily, istedet for at skrive "tak".

"Undervægt kan være ligeså plagsom som overvægt

Der er mange mennesker, der kæmper med det modsatte problem af overvægten. De er for tynde og kan ikke tage på. Det er især svært, hvis man er ramt af kronisk sygdom, som ofte både tager appetitten og øger forbrændingen. Men også raske personer har problemet. Det er et faktum, at ligeså hård en kamp overvægtige mennesker kæmper for at holde vægten nede, ligeså indædt er der en gruppe raske, tynde personer, der prøver at tage på og få vægten til at stabilisere sig fire til fem kilo højere. "

Dig og videnskaben kan søge på google angående de ting du ikke forstår:

http://www.netdoktor.dk/madogkrop/artikler/undervaegt.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er skam ikke uenige i at det kan være svært at tage på hvis man har et højt stofskifte.

Men mit postulat går jo på at så længe man spiser flere kalorier end man forbrænder så vil man tage på. Indtil du kan tilbagevise dette vil jeg og resten af videnskaben nok sove roligt om natten.

Jeg troede i øvrigt en glad smiley så sådan ud : :smile:

min opfattelse af en :wink: smiley fungerer på samme måde som i det virkelige liv. At det man siger skal forståes ironisk eller anderledes.

I det virkelige liv bruger jeg normalt ikke et blink med øjet til at illustrere min taknemmelighed.

Men lad os droppe alt dette. Og så vil jeg i stedet foreslå et kosttilskud så jeg alligevel har ydet lidt til denne tråd:

Weightgainer! Det praktiske alternativ til folk der hverken har appetit eller tid nok til at indtage nok kalorier i løbet af en dag.

Link to comment
Share on other sites

Kommuniker på en anstændig måde. Dine antydninger omkring AS salg og MOl er ikke særligt smarte..

Sandsynligvis ligger der bare manglende regelmæssighed i forb med kcal indtaget bag den manglende vægtforøgelse hos Kim. Men det er ikke altid din fine formel og dine forklaringer med "lange ord" fungerer :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu gentager jeg nok noget af det der allerede er skrevet.. but here goes...

Jeg er spinkel af natur, og efter flere års trænning, og flere whey 80% bøtter, samt kreatin osv, er jeg ikke blevet ret meget bredere, så jeg tænker lidt over om der overhovedet findes noget som virker.

Er der nogen der har købt noget hvor I kan se og føle resultater?

Du kan købe dig fattig i alverdens kosttilskud, men faktum er at du ikke tager på medmindre du indtager flere kalorier end du forbrænder. Om kalorierne kommer fra kosttilskud eller "rigtig" mad er mindre vigtigt (omend jeg vil tro det er sundere hvis de kom fra rigtig mad).
Jeg er så (u)heldig at jeg kan æde hvad somhelst uden rigtigt at tage på, så kune sku godt bruge noget til at bakke min trænning op.
Det er heldigvis ikke rigtigt! Hvis du indtager flere kalorier end du forbrænder så tager du på. Du har garanteret bare en meget effektiv appetit regulering (ligesom mig). Løsningen er simpel, bliv ved med at spis selvom du er mæt. Jeg kan anbefale flydende kalorier/mad, det er lettere at få ned.
PM mig, hvis du har et kosttilskud som jeg bør prøve  :wink:
Der er ikke den store forskel på de forskellige kosttilskudsmærker, så det burde ikke være nødvendigt at PM dig for at komme med forslag til TYPER af kosttilskud.

For mig at se burde dit spørgsmål gå på: "Hvordan indtager jeg nok mad så jeg tager på?" og ikke "Hvilket kosttilskud burde jeg prøve?".

Når du så har opnået at indtage nok kalorier, så kan vi begynde at kigge på kosttilskudene :wink: Her vil whey protein formentlig være en god idé.

Link to comment
Share on other sites

Det sidste år har jeg siddet på min flade dag ind og dag ud på mit kontorjob og ædt chokolade, chips og drukket kaffe.. og ved du hvad.. Jeg har ikke påtaget mig et enkelt kilo.

Og inden vi lukker mudderkastningen: Jeg skrev et simpelt indlæg, og ikke mange sekunder efter anklager du mig for AS-salg ??

Det er slet ikke en diskution at der findes mange mennesker som ikke kan tage på.

Har du prøvet et godt kosttilskud, så PM mig, ellers lad være med at skrive i dette emne.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sgu' godt forstå, at du bliver ærgelig, når du har et sådant problem, du overholder reglerne og opfordrer folk til ikke at bryde reglerne her på forummet, ved at pm'e dig. - OG straks bliver du anklaget for at ville have fat i AS(S) - jeg følger din bitterhed - jeg blev sgu' også lidt harm, da jeg så de hurtige anklager.

Nu nok om det - folk har misforstået og den er forhåbentlig i vinkel

Jeg har mødt et par stykker der, ligesom dig, har gjort alt for at tage på i vægt. Kender en gut, der spiser af H... til og drikker 1 liter fløde om dagen :blink: - manden vejer 58 kg. og tager IKKE på af noget som helst.. fatter det ikke.

Jeg vil også foreslå dig weightgainer, men spørgsmålet er om skidtet virker, når nu du spiser så meget i forvejen. Spis masser af rugbrød, kartofler, kød, pasta osv. fyr nogle kalorier i kæften, men pas på, at du i din kamp for at få mere vægt, ikke fedter dine blodkar til med en masse usunde fedtstoffer... Ville være ærgeligt at få vægten op og så dø af en blodprop :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke set ÉN person herinde eller andre steder i øvrigt, som efter en systematisk fremgangsmåde har kunne konkludere at det er umuligt for ham eller hende (men oftest er det en ham :wink: ) at tage på. Meget meget få mennesker har deciderede stofskifte-problemer - langt flere har bare en effektiv sult-regulering eller er ikke systematiske nok med deres kost.

Før jeg begyndte at træne og bare spiste som jeg havde lyst troede jeg virkelig også jeg kunne æde alt uden at tage på. Sagen var bare den at det jeg havde lyst til sjældent blev til noget voldsomt kalorie-overskud, og slet ikke flere dage i træk.

Det er næsten altid samme spørgsmål:

"Jeg spiser alt hvad jeg kan, men tager ikke på. Hvilket kosttilskud skal jeg tage?"

Hvis See-food diæten ikke virker (if you see food, eat it :4smartass: ), må man som sagt gå mere systematisk til værks. Brug ligevægtsberegneren til at estimere et udgangspunkt og smid 500kcal oven i. Dette er dit MINIMUM og skal nås hver dag. Er vægten ikke steget i løbet af 2-3 uger smider du 300-500kcal oven i og prøver igen. En utrolig vigtig ting mht. at få nok indenbords er at have nok måltider. Det er simpelthen bare svært at få nok kalorier, hvis de skal indtages på 3 måltider. 6 måltider er langt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Tak for ideerne.

Problemmet består også i at jeg sidder på et kontor, og ikke ligefrem kan æde hele tiden, så jeg vil prøve noget tilskud. Jeg har brugt whey og krea før, men denne gang vil jeg prøve noget gainer istedet. Men spørgsmålet er tit, om nogen overhovedet har prøvet et mærke der virker..

Link to comment
Share on other sites

Det sidste år har jeg siddet på min flade dag ind og dag ud på mit kontorjob og ædt chokolade, chips og drukket kaffe.. og ved du hvad.. Jeg har ikke påtaget mig et enkelt kilo.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel dybest set heller ikke den vægtforøgelse der kommer af chokolade, chips osv. du er ude efter. Det bedste råd jeg kan give dig er at glemme alt om kosttilskud, træn så hårdt du kan, få reps, gerne mange gange ugenligt og fokuser på de klassiske øvelser som bænkpres, mili, squat osv. Søg for at spise rigeligt og sundt - spring aldrig et måltid over (øg evt. til 5). Og kombiner evt. med noget simpelt monotont ædelse som 3 dåser tun efter hver træningssession.

Så kommer den vægtforøgelse du er ude efter, og du sparer massevis af kroner på tvivlsomme produkter.

Link to comment
Share on other sites

Tak for ideerne.

Problemmet består også i at jeg sidder på et kontor, og ikke ligefrem kan æde hele tiden, så jeg vil prøve noget tilskud. Jeg har brugt whey og krea før, men denne gang vil jeg prøve noget gainer istedet. Men spørgsmålet er tit, om nogen overhovedet har prøvet et mærke der virker..

<{POST_SNAPBACK}>

whey er et proteintilskud - det giver naturligvis lidt på kalorieregnskabet, men næppe meget. 100g pulver hver dag giver max 400kcal.

Det du evt tager på af kreatin er hovedsageligt væske, som forsvinder igen når du stopper. Desuden vil kreatinen (måske) hjælpe dig med at tage lidt mere masse på, HVIS du i forvejen er i kalorieoverskud.

Der er næppe nogen weight gainer der virker bedre end andre - det kan da i hvert fald kun være fordi de enten putter steroider i (næppe sandsynligt :smile: ) eller fordi det smager godt, så man har nemmere ved at spise nok.

Så spørgsmålet er netop ikke om nogen har prøvet et mærke der virker, men om de har været grundige nok til rent faktisk at være i kalorieoverskud. Langt de fleste WG's indeholder cirka lige mange kalorier.

Hvis du på dit kontor har adgang til et køleskab kan du lave dig et par gainershakes hjemmefra - meget bedre og billigere end weight gainer. Hvis jeg husker ret er JS' opskrift på sådan en satan noget i retning af:

500g mælk

100g havregryn

1 scoop proteinpulver (30-40g)

1 banan

lidt olie

og så blende, blende, blende.

Det er 1000kcal lige i skuffen. 2 af dem hver dag garanterer jeg dig du tager på, men prøv at starte med én :devil:

Da jeg selv var i praktik og sad på kontor hele dagen uden et køleskab og skulle tage på :4mewantfood: , havde jeg en lille køletaske med 3 kølelegemer i og 2 shakes. Så var der en til formiddag og en til eftermiddag, og det kunne sagtens holde sig koldt.

Link to comment
Share on other sites

Tak for ideerne.

Problemmet består også i at jeg sidder på et kontor, og ikke ligefrem kan æde hele tiden, så jeg vil prøve noget tilskud. Jeg har brugt whey og krea før, men denne gang vil jeg prøve noget gainer istedet. Men spørgsmålet er tit, om nogen overhovedet har prøvet et mærke der virker..

<{POST_SNAPBACK}>

whey er et proteintilskud - det giver naturligvis lidt på kalorieregnskabet, men næppe meget. 100g pulver hver dag giver max 400kcal.

Det du evt tager på af kreatin er hovedsageligt væske, som forsvinder igen når du stopper. Desuden vil kreatinen (måske) hjælpe dig med at tage lidt mere masse på, HVIS du i forvejen er i kalorieoverskud.

Der er næppe nogen weight gainer der virker bedre end andre - det kan da i hvert fald kun være fordi de enten putter steroider i (næppe sandsynligt :smile: ) eller fordi det smager godt, så man har nemmere ved at spise nok.

Så spørgsmålet er netop ikke om nogen har prøvet et mærke der virker, men om de har været grundige nok til rent faktisk at være i kalorieoverskud. Langt de fleste WG's indeholder cirka lige mange kalorier.

Hvis du på dit kontor har adgang til et køleskab kan du lave dig et par gainershakes hjemmefra - meget bedre og billigere end weight gainer. Hvis jeg husker ret er JS' opskrift på sådan en satan noget i retning af:

500g mælk

100g havregryn

1 scoop proteinpulver (30-40g)

1 banan

lidt olie

og så blende, blende, blende.

Det er 1000kcal lige i skuffen. 2 af dem hver dag garanterer jeg dig du tager på, men prøv at starte med én :devil:

Da jeg selv var i praktik og sad på kontor hele dagen uden et køleskab og skulle tage på :4mewantfood: , havde jeg en lille køletaske med 3 kølelegemer i og 2 shakes. Så var der en til formiddag og en til eftermiddag, og det kunne sagtens holde sig koldt.

<{POST_SNAPBACK}>

Okay. Tak for rådet. Jeg har desværre ikke adgang til et køleskab. Men hvordan får du den opskrift til at give 1000kcal?

Link to comment
Share on other sites

Det sidste år har jeg siddet på min flade dag ind og dag ud på mit kontorjob og ædt chokolade, chips og drukket kaffe.. og ved du hvad.. Jeg har ikke påtaget mig et enkelt kilo.

Og inden vi lukker mudderkastningen: Jeg skrev et simpelt indlæg, og ikke mange sekunder efter anklager du mig for AS-salg ??

Det er slet ikke en diskution at der findes mange mennesker som ikke kan tage på.

Har du prøvet et godt kosttilskud, så PM mig, ellers lad være med at skrive i dette emne.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sgu' godt forstå, at du bliver ærgelig, når du har et sådant problem, du overholder reglerne og opfordrer folk til ikke at bryde reglerne her på forummet, ved at pm'e dig. - OG straks bliver du anklaget for at ville have fat i AS(S) - jeg følger din bitterhed - jeg blev sgu' også lidt harm, da jeg så de hurtige anklager.

Nu nok om det - folk har misforstået og den er forhåbentlig i vinkel

Jeg har mødt et par stykker der, ligesom dig, har gjort alt for at tage på i vægt. Kender en gut, der spiser af H... til og drikker 1 liter fløde om dagen :blink: - manden vejer 58 kg. og tager IKKE på af noget som helst.. fatter det ikke.

Jeg vil også foreslå dig weightgainer, men spørgsmålet er om skidtet virker, når nu du spiser så meget i forvejen. Spis masser af rugbrød, kartofler, kød, pasta osv. fyr nogle kalorier i kæften, men pas på, at du i din kamp for at få mere vægt, ikke fedter dine blodkar til med en masse usunde fedtstoffer... Ville være ærgeligt at få vægten op og så dø af en blodprop :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor skulle wg ikke virke hvis du mener at rugbrød, kartofler etc. virker? :raisebrow:

Der er såvidt jeg ved da ikke forskel på den måde kroppen optager kalorier i fast og flydende form?

WG er ikke den bedste måde at få sine kalorier på, men alt andet lige er det da lettere at få kalorier indenbords i form af WG frem for fast føde!

Og grunden til at din ven ikke tager på, selvom han drikker fløde, er som sagt at han er i kalorieunderskud. Intet uforståeligt i det....

Jeg er træt af folk der påstår de spiser hele tiden og har gjort alt for at tage på. Summa summarum: de spiser stadig mindre end deres ligevægtsindtag

Link to comment
Share on other sites

Flydende kcal mætter mindre end faste kcal, derudover har jeg set et enkelt studie der viser at flydende kulydrater feder mere end faste. Ve dikke om det er fordi de optages lettere (en del vil bla optages direkte i mudhulen), men den skulle være god nok. Derfor er en kcal tæt på at være en kcal.. Men alligevel ikke helt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Flydende kcal mætter mindre end faste kcal, derudover har jeg set et enkelt studie der viser at flydende kulydrater feder mere end faste. Ve dikke om det er fordi de optages lettere (en del vil bla optages direkte i mudhulen), men den skulle være god nok. Derfor er en kcal tæt på at være en kcal.. Men alligevel ikke helt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Off topic

Den må jeg vist lige se en kilde på.

Det syntes jeg nemlig lyder interessant.

Dvs. at hvis jeg køler min shake ned så jeg kan spise den med ske får jeg flere kalorier indenbords?

Og hvis jeg blender mine havregryn og blander med mælk får jeg færre kalorier indenbords?

Og Maxpowers beregning holder dermed heller ikke da disse ting er angivet i "fast form" kalorier. Men man er så nødt til at kende deres "flydende form" kalorier for at kunne beregne sit indtag? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share