A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Diæten går godt. Jeg frygtede ellers lidt at den stod i stampe. Men nu er der snart gået tre uger og vægttabet lyder pr. dags dato på 4,8kg og livvidden er gået fra 111 til 107cm. Dejligt.

Din tarvelige ål! Et par uger mere og der popper vener og streger op ud over det hele.. KLAMT siger jeg bare!! :dry:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

...

Cardio & Læg - Uge 2/8 Dag 3/7

PAUSEDAG 2

Træt, ugidelig og vist heller ikke helt rask endnu - let bekymrende. Mit ene øje har snart, i variende omfang, været rødt og irriteret i en uges tid nu. Kunne være man skulle sige hej til lægen.... Så er der det vejret - det hjælper bestemt heller ikke på humøret.

Diæt - Jeg kan ikke rigtigt finde ud af spise regelmæssigt, men jeg bibeholder dog en vis disciplin i diæten. Det er i sig selv godt, for under tidligere diætforløb tror jeg jeg var faldet grundigt i, på en dag som denne. Vægten idag var lidt lavere end igår - det er også godt.

-----

Jeg har bestilt en helvedes masse gøgl idag - det nærmeste jeg kom træning idag :bigsmile: - ingen erfaringer what so ever, med noget af det. Det bliver rigtigt spændende :superman: Hvis ikke det virker, så skulle jeg nok have investeret formuen i aktier istedet :blush:

Blandt det jeg har bestilt er nedenstående:

Hot Rox Extreme

Spike

Power Drive

NO-Xplode

Cell Mass

TrueMass 2,6kg

Hvis jeg æder det hele på een gang, så kan det være at mr Flexi får ret :innocent::laugh:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - mandag ca kl 1830

Bryst/Skulder - Uge 2 Dag 4/7 - 6*3 - 90 sek pauser - 3 sek negativer*

Bænk

2@130 :dry::dry::dry:

4x3@120

3@110

Incline Bænk

6x3@100

Low Incline DB Press

3@41

4x3@47

4@41

Seated DB Shoulder Press

10@24

6x3@32

Laterals

3x12@12

+

Et hurtigt tri-set til abs

-------

Ikke tilfredsstillende styrke.... mestendels tungere vægte fremfor kontrollerede negativer idag. Selvom det er lidt stenet med uret på armen, så var det i hvert fald fedt med den lave rep range idag. 5'ere og 6'ere er dog nok lidt federe end 3'ere. 3'ere er fedest når det er all out cirkus :superman:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - tirsdag ca kl 22 til 2220 - Crash n' burn

Ben/Ryg - Uge 2/8 Dag 5/7 - 2*25 - 30 sek pauser

Front SQ

17@40

25@40 - back sq

20@40 - front igen

45´Leg Press - kun venstre

17@80

12@80

nu med 30 sek - det er jo ingenting

Yates

17@45

15@45

Pulls to Chest WG erstatning for pullups - som jo er umuligt i det reprange

16@35

8@45

Supp. Rows - i Vasil

skippet

Calf Raises - SS1

skippet

Supported Rear Laterals - SS1

skippet

-------

Så uoplagt som jeg næsten kan blive. Sku nok være blevet væk idag - men man SKAL jo holde programmet osv blahblah. Op i kagedåsen med at jeg har gidet træne siden jeg stod ud af sengen og klokken nu er 22håndbold.

Anywow - På fesen vis tog jeg ca halvdelen, fik nok af lort og luskede slukøret hjem....

Gamle lærestreger bliver påny aktuelle - søvn og mad er vigtigt. Utroligt at man skal lære det igen og igen. :blush:

2*25 :devil: tsk tsk tsk.... Hvad i hel... Det har sku da ALDRIG haft noget med :clown2: at gøre - Jeg finder fluks på et andet rep range og håber at :clown2: tilgiver mig snart :innocent:

Jeg vil inden længe skride i seng og drømme om, at verden igen bliver god, rar og fyldt med fuckin' tunge 5'ere. Lige så snart jeg får hentet mit NO-Xplode på posthuset så bliver det sommer og pigerne sender mig mms'er med store kasser i :superman:

Link to comment
Share on other sites

Pulls to Chest WG erstatning for pullups - som jo er umuligt i det reprange

Næh! :tongue:

Ellers funny indlæg. Glæder mig til 'tha return of cirkus-træning'. Hvad med noget aftentræning torsdag?? - lidt afhængig af mit søvnbehov, da jeg arbejder nat.

P.s. du vidersender lige de der MMS'er, ik'?

Link to comment
Share on other sites

Næh! :tongue:

Ellers funny indlæg. Glæder mig til 'tha return of cirkus-træning'. Hvad med noget aftentræning torsdag?? - lidt afhængig af mit søvnbehov, da jeg arbejder nat.

P.s. du vidersender lige de der MMS'er, ik'?

Tjoh... Not a bad idea. Lad os lige skrives ved om noget ares :devil:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - torsdag fra ca kl 17 til 18

Bryst/Skulder - Uge 2/8 Dag 7/7 - 3*12 - 90 sek pauser - 3 sek negativer

DB Bænk

x@28

12@36

8@36

10@31

Decline Bænk

8@80

11@70

12@60

....pain - de negativer gør nas (men jeg fightede imod istedet for at bøje mig som en anden noob) og de trækker SÅ mange søm ud af min i forvejen lave kapacitet..

Steep Incline Bench

12@40

11@50

8@50 + drop + drop

ku ikke rigtigt få det til at sidde som jeg ville, så smed 2 drops oveni...

Arnie Press

7@24

...den øvelse fungerer sku ikke for mig - skift

Seated DB Shoulder Press*

7@24

7@24

....trisserne helt slidt ned at brystøvelserne/negativerne - så jeg kunne slet ingenting presse

Power Partials - Laterals

4x8@16

---------

Så blev der dømt negativer igen - og det er jo fint nok. Mit ego har det dog lidt svært med at blive hængende ude foran gymmet. Men faktisk er jeg ved at blive liiiidt mere afslappet med det.

Diætendisciplinen har det fortsat rimeligt godt. Dog har jeg netop kværnet en macfeast og en big mac - det smagte mig heldigvis ikke. Så mon ikke der går noget tid før jeg gider æde det lort igen.

Nu har jeg så småt modtaget alle mine nye supps.

Regner med at begynde at bruge powerdrive og no-xplode fra på mandag af. Men det kan også være at jeg finder på Cellmass og spike istedet - eller en helt anden kombi.

Link to comment
Share on other sites

Husk at powerdrive skal indtages gennem næsen! :tongue:

Åh nej, også det nu? Jeg har snart så meget pulver til næsen, at jeg ikke kan finde ud af hvad der hvad.

But on a more serious note:

Pre workout:

Spike

Powerdrive*

No-Xplode

post workout:

Cellmass

Powerdrive*

Jeg aner sku ikke hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogen der har nogle gode ideer/erfaringer?

Jeg ved jo at T, siger Spike Pre og Powerdrive Post Men er der nogen andre der har nogen forslag? Og spørgsmålet er ment helt seriøst btw.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - Fredag kl 0730

Ryg/Ben - Uge 3/8 Dag 1/7 - 3*12 - 60* sek pauser - 3 sek negativer*

Deadlift

6@30

7@60

5@110

12@140 :crazy:

6@160

6@160

4@180

4@180

...igen totalt afbrændt nu, som i sidste uge - men videre til næste øvelse

T-Bar

10@30

12@50

8+4@50

8+4@50 ...måtte lige have en breather midt i sættene

Hack SQ

10@40

3x12@80

*i denne øvelse var der nogenlunde tjek på pauserne

Bulg. Split SQ - DB (venstre)

8@16+16

...her var jeg SÅ tæt på at kvitte og gå hjem - af flere omgange...

Seated Rows

3x12@70

...lav vægt - men god form for engangs skyld

Calf Raises - seated - SS1

10@30

2x10@40

Rear Laterals DB - SS1

3x10@8

Bulg. Split SQ - DB (venstre)

5@16+16

....note to self - ikke på det bløde underlag.

-------

Tidlig træning - på tom mave mave + Powerdrive + prot.bar = SLET ikke nok energi til at komme igennem et pas som ovenstående. Det var faktisk ikke specielt sjovt idag. Jeg følte mig hvid i hovedet fra dødløftet og frem. Så det var lidt af en kamp at komme igennem idag. Var godt nok også lidt skeptisk over netop dette forhold, allerede før træningen. Men jeg tænkte at lidt Powerdrive could do the trick. Men ak - blide kemikalier bider ikke på den sultne sovebjørn :wink: Heldigvis tog jeg mig sammen, og gav først op til allersidst da jeg kun manglede et enkelt bulgarsk sæt. Pauser og negativer sejlede totalt idag....

Vedr. Dødløft idag - 12 reps - well, det er blanding af at jeg ikke gider/orker/kan og så at jeg er nervøs for min teknik som er sløj nok i forvejen. Så tror at jeg fremover vælger at blive nærheden at mit normale Benneweis rep range, plus minus... Gælder sikkert også Front SQ i et vist omfang.

Nå - det er fredag - jeg skal sent på job - god weekend til læserne :cool:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen fra 1115 til 12

Cardio & Mave/Skulder - Uge 3/8 Dag 2/7

Spinning Cykel

10 min.

Ellipse

10 min

---

Vasil Crunches

2x12@10 - 60 sek pause

12@11

Incline Crunches)

3x12@BW - 60sek

...prøvede at tage en tredje ab-øvelse - men abs'ne sagde fra.

Bradfords

ca. 3x7@40

Skulder rehab

4-5 øvelser hurtigt fræset igennem - bl.a. andet 2 fra den artikel som T og DBM anbefalede..

---

Dagens supps - Spike før træning og Cellmass post.

Jeg er nået frem til at Cellmass bøtten skal tømmes først :wink:

Vægten lå på 109,9 imorges - håber det er Cellmass'en... I dag skal til bryllup, så den stiger nok lidt yderligere endnu.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan var din reaktion på Spike?

Hvis jeg kunne mærke nogen forskel idag, så sku det have været den reklamerede 'mental clarity'.

Jeg skal lige prøve et par stykker til, før jeg ved hvad jeg synes - tror jeg. Jeg har også snart spist ephedra/yohimbe i en 4 uger nu, så det kan måske spille lidt ind - mindre følsomhed overfor stimulanser... dunno...

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kunne mærke nogen forskel idag, så sku det have været den reklamerede 'mental clarity'.

Jeg skal lige prøve et par stykker til, før jeg ved hvad jeg synes - tror jeg. Jeg har også snart spist ephedra/yohimbe i en 4 uger nu, så det kan måske spille lidt ind - mindre følsomhed overfor stimulanser... dunno...

Jeg oplever en utrolig koncentrationsevne, når jeg tager dem. Det være sig før træning eller inden jeg skal læse lektier. Jeg fokuserer kun på det jeg er i gang med og har ikke alle mulige flyvske tanker, som jeg ellers har. Til træning er det et kæmpe boost for mig, fordi jeg kan koncentrere mig om den enkelte øvelse.

Nu går jeg så og venter på en pakke med Spike Shooters i. De skulle være ret vilde! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplever en utrolig koncentrationsevne, når jeg tager dem. Det være sig før træning eller inden jeg skal læse lektier. Jeg fokuserer kun på det jeg er i gang med og har ikke alle mulige flyvske tanker, som jeg ellers har. Til træning er det et kæmpe boost for mig, fordi jeg kan koncentrere mig om den enkelte øvelse.

Nu går jeg så og venter på en pakke med Spike Shooters i. De skulle være ret vilde! :superman:

Den med 16 tabs? Du smider lige en anmeldelse herinde bagefter :devil:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - mandag ca kl 1745

Bryst/Skulder - Uge 3 Dag 4/7 - 4*8 - 60 sek pauser - 2 sek negativer

Bænk

x@noget

8@95

8@95

7@95

7@90

Incline Bænk

8@80

6@80

7@70

6@70

Low Incline DB Press

7@36

7@31

7@31

7@31

...prøvede forgæves at ramme 8 i alle sæt

Seated DB Shoulder Press

6@31

5½@27½

4½@27½

4@27½

.......OH MY GOD :crazy:

Laterals

3x10@14

+

Et hurtigt frustrations-drop-set Seated DB Shoulder Press 5@27½ + 8@16

-------

Glimrende pas - har bare ingen styrke. Det er sikkert de korte pauser i kombination med de meget få carbs jeg får, som river mig midt over :innocent: Ellers så.... Ja så ved jeg sku ikke lige... :cry::laugh:

Supps

Pre: SPIKE og BCAA

POST: CELLMASS og shake

Spike funger vist fint - er slet ikke træt i hovedet, nu her efter træning. Var også nogenlunde frisk hele vejen igennem :smile:

Diæt - Har været off i hele weekenden næsten - uden dog at gå totalt amok som i 'gamle dage'. Har også været off på mine fatburners lør-søn-man. Dem starter jeg på igen imorgen. Jeg prøvede iø. at sætte uret til at jeg kunne have taget mig en AM Walk - men jeg bail'ede - ville hellere sove videre :innocent:

ps. 4*8 er MEGET federe end 2*25 :superman:

pps. Droppede iø Cardio og lægge igår - og har det næææsten fint med det :clown2:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Supps

Pre: SPIKE og BCAA

POST: CELLMASS og shake

Spike funger vist fint - er slet ikke træt i hovedet, nu her efter træning. Var også nogenlunde frisk hele vejen igennem :smile:

Diæt - Har været off i hele weekenden næsten - uden dog at gå totalt amok som i 'gamle dage'. Har også været off på mine fatburners lør-søn-man. Dem starter jeg på igen imorgen. Jeg prøvede iø. at sætte uret til at jeg kunne have taget mig en AM Walk - men jeg bail'ede - ville hellere sove videre :innocent:

pps. Droppede iø Cardio og lægge igår - og har det næææsten fint med det :clown2:

Hehe. Godt at se du hæger i med diæt og cardio! Så skal du hurtigt få tabt de par kg.

P.S. Har du hørt om et tilskud kaldet ViljeStyrke? Det skulle være helt kanon under diæt :tongue:

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Hehe. Godt at se du hæger i med diæt og cardio! Så skal du hurtigt få tabt de par kg.

P.S. Har du hørt om et tilskud kaldet ViljeStryke? Det skulle være helt kanon under diæt :tongue:

ViljeStryke - lyder sejt Hvis bare man var farmaceut og havde adgang til alle de nye remedier... :tongue:

Men ja - nu er der røget ca. 5 - så mangler jeg vel kun en 15 stykker endnu. Det tager ingen tid....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share