A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Du er da godt nok stor Jhax... Troede faktisk du var mere fedt, mindre masse, sådan som du brokker dig over din vægt (no offence ofcourse). Men kan da se jeg tog fejl, for du er da godt nok massiv! :4thumbup:

Men hvem er det der lige "må" røre ved din arm på det ene billede :eh::laugh:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Morgenvægt: Don't know - don't wanna...

Bogholderen - kl 15

Lower body - Quad Dominant - uge 3*

Skulle egentligt ikke have trænet idag, men en hyggelig søndagstræning med Rall (og også TungMetal, skulle det vise sig) lokkede for meget, til at jeg kunne blive i sofaen. Heldigvis, for det blev rigtig godt.

Squat

opvarmningen idag, var at jeg tog et bælte på fra start :laugh:

5@127½

3@127½

5@150

1@180 PR

1@190 PR

3@200 PR

...yirr - det er så'en man træner i Wanløse Barbell Club, havde som om jeg havde stået på hovedet :hehe: så det har været godt gang i blodtrykket... Fedeste PR i laaaang tid.

Walking Lunges - barbell

2 løse sæt

BB Roll Outs + Vasil Crunches

5@BW + 6@15

BB Roll Outs + Vasil Crunches + Incline Crunches

5@BW + 6@15 + 8@BW

Calf Raises

3 løse sæt med max + 10kg - lige rigeligt m. ekstra vægt.

------

yessir, it's good to be chubby :superman:

Link to comment
Share on other sites

Flexi-> :tongue: Ja, det er til ære for alle de piger der ikke er min log. CirkusStrip... Ja, det sagde du jo også her forleden. Altså, det er jo ikke fordi jeg lider så meget under de skuldre mere. Der er self lidt on n' off. Men pulls og især dødløft, holder det i ave... Jeg kører jo også tit laterals, fordi jeg jo af natur er smalskuldret... Men mange tak - dunken SKAL af :innocent:

TF-> Tate... Ja det er jo en lille drøm. Men forhelvede det er svært... Ja, jeg ved godt jeg piver. Men jeg ELSKER slam og friheden til at vælge den nemme, hurtige og beskidte løsning når der skal ædes.

Ess-> Mange tak - du kender mig for godt :laugh:

Krumme-> Jeg synes selv at det går for langsomt jo - og det gør det sku også :innocent: Men jeg er alligevel glad for at du kan se forskel :smilejap: Pecs er dog desværre ikke lige der blæveret gemmer sig...

Skjold-> :laugh: Ja, jeg piver jo mere end godt er. Det sagde Tungmetalt også idag til træning. Altså at man sku tro det være meget værre, sådan som jeg gik og talte... Men tak. Jeg synes selv nu, at jeg har masse nok til at jeg kan undvære lidt, hvis det er det kommer til at koste at få et godt ledt cut. Hånden er min kærestes - hun var så flink at tage billeder...

Rall-> Det fik du sku ret i - super god cirkus idag :4thumbup: :superman:

------

Planen er at der kommer nye 'undervejs/eller slut-billeder' om 8 el 12 uger.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Morgenvægt: X - der stod en masse rod på vægten - no shit :laugh:

I Bogholderen - mandag kl ca 18

Low Intensity Cardio

Treadmill

11 min - 5,1/10 grader - mine lægge brændte helt sammen :crazy: må skyldes mine calf raises igår...

Cykel

10 bløde minutter - så var det venstre knæ der drillede....

C2

5 min - stille og roligt

+ et lynhurtigt superset til maven.

Treadmill

5 min - 5,1/12 grader - nu gik det bedre :smile:

= ca 30 min blandet cardio.

-----------

Fint nok dér. Mandage er da ellers ikke det fedeste - altid noget man har super travlt på jobbet så, eller.... Tænkte flere gange i løbet af dagen på min dejlige pr igår :innocent: Klap mig selv på skulderen :superman:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

I Ares, med DBM - Tirsdag 1710 til 1845

Upper body - horizontal dominant - uge 3

A1 Bænk

x@50

8@80

---

8@100

8@110

6@120

6@120

1@140

1@135

2@135

2@135

...ikke specielt godt - probs med banen - og ømhed i venstre skulder og især venstre biceps i bund-positionen.

A2 BOR

8@70

8@70

6@90

6@90

4@110

8@110

...2 sek squeeze i de første sæt

B1 Decline DB Press

10@46

x@46

B2 Seated Rows - to low abdomen

8@100

8@100

-----------

Hyggelig træning med DBM i Ares. Lidt lavere volumen end programmet foreskriver - tilgengæld fik jeg snakket end delt :innocent:

De har sku noget godt grej, men lidt ligesom med CF og IK99, så er jeg vist så meget vanemenneske at jeg ikke rigtigt kan få fyret op under kedlerne. Ja, jeg ved sku ikke helt hvad det skyldes, men jeg kommer aldrig rigtig i 'the zone' Det fungerer meget bedre for mig, når jeg er i de vante daglige omgivelser og allerbedst når jeg er helt alene med noget corny rock på anlægget... Det må jeg lige tage med i min Olympia-2009-plan.

Nå, nu vil jeg gå ud i køkkenet og æde kød og fedt! (messer til mig selv: jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean jeg KAN spise clean )

Rall-> Tee-Bow-Doh gør bare som der bliver sagt!! Der er 2 muligheder - 1. jeg stopper helt med at træne, fra og med i søndags! 2. fast dag fremover = søndag. Lige nu vakler jeg lidt :bigsmile: ps. Tak - jeg er sku stadig glad selv, bare ved tanken om den 3'er

Link to comment
Share on other sites

Hva så Dave Tate!

Hyggeligt i dag, selvom jeg i vanlig stil ownede dig i posedown :laugh::laugh:

Vi må lige få bikset noget med lidt musik til næste gang.... en boomblaster eller noget!? det duer jo heller ikke, hvis vi begge træner med Ipod.

Synes nu du fandt banen i de sidste par sæt bænk. Jeg tror du har en del mere i dig :devil:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

I Bogholderen - onsdag kl ca 19

Low Intensity Cardio

Treadmill

30 min - 5,1/10 grader i 25 min, 12 grader sidste 5 min.

Abs

Vasil Crunches

3x12@15

...super kontakt - for engangs skyld.

herefter lidt ekstra

C2

3 intervaller af 30 sek for fuld skrue....

-----------

Det bliver langsomt bedre med cardioen og det er jo fint nok...

Blanco-> Thx mayn - my fellow gingarian :elvis: Knæbind - lægger man ikke dem selv? (Jeg bruger dem normalt ikke) Rall mente godt nok han havde en smart metode, så han prøvede, men det var noget værre gøgl.

DBM -> Hva så Pavel, Medmindre at det bidrager til min bænk, så kan du beholde dit KozakRockMuzak for dig selv :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Blanco-> Thx mayn - my fellow gingarian :elvis: Knæbind - lægger man ikke dem selv? (Jeg bruger dem normalt ikke) Rall mente godt nok han havde en smart metode, så han prøvede, men det var noget værre gøgl.

Haha, det var egentlig bare en joke, fordi jeg ved, hvad du mener om udstyrsræset :wink:

Men for at svare, så kan man da godt lægge dem selv, men hvis de skal være (rigtigt) stramme, er det nødvendigt med en anden til at gøre det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Haha, det var egentlig bare en joke, fordi jeg ved, hvad du mener om udstyrsræset :wink:

Men for at svare, så kan man da godt lægge dem selv, men hvis de skal være (rigtigt) stramme, er det nødvendigt med en anden til at gøre det. :smile:

Oh... Well - ja, så fortjener jeg vel lidt røg :laugh: Wraps er ok :innocent: Tidligere har jeg kun brugt det til mit dårlige knæ og det var faktisk først, her forleden da jeg også lagde bind på højre, at jeg erfarede hvor meget det faktisk hjælper - så lidt snyd af det da...but still - det er ok :bigsmile:

Rigtigt stramme - jesus - tager man dem så af og på ml. sættene? Jeg fik da semi blå lægge, og måtte til sidst tage dem af og på - thats enough for me :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Blanco-> Thx mayn - my fellow gingarian :elvis: Knæbind - lægger man ikke dem selv? (Jeg bruger dem normalt ikke) Rall mente godt nok han havde en smart metode, så han prøvede, men det var noget værre gøgl.

Jaja, hvis det nu var nogle rigtige mande-knæbind uden velcrolukning og 30 cm længere end dine cirkus-knæbind, så ville du ha' lavet en hel Helle Nielsen og ikke bare en halv.

Træning i dag ved 16-tiden i bogholderen? (Jeg ved godt du først har fri kl. 16, men jeg skal jo lige presse dig lidt) :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, hvis det nu var nogle rigtige mande-knæbind uden velcrolukning og 30 cm længere end dine cirkus-knæbind, så ville du ha' lavet en hel Helle Nielsen og ikke bare en halv.

Træning i dag ved 16-tiden i bogholderen? (Jeg ved godt du først har fri kl. 16, men jeg skal jo lige presse dig lidt) :superman:

:smile:

Ja ja ja ja ja - måske mangler jeg noget inzer-grej - men det sku jo nødigt blive en dårlig vane - ligesom dine strapz :wink:

Har hjulpet en smådesperat kollega - så jeg får først frihed kl 17 idag. Jeg havde ellers afvist ham som udgangspunkt, da jeg havde håbet på netop at træne sammen idag.

Jeg er nok i hulen omkring 1730 - skal stege hams idag :devilsfromtheblackholeoflucifer:

Link to comment
Share on other sites

. . .

Undervejsbilleder taget efter dagens træning. Der er altså røget noget fedt siden Januar/februar.

Jeg tror jeg er trådt 2 skridt frem og 1 tilbage - noget i den stil i hvertfald. 116½ kg

Fy for pokker! :crazy:

Det bekræftede mine anelser, - du er godt nok stor jhax!

Jeg følger ellers jævnligt din log, men lige dette her er smuttet fra mig. Nu er du jo små 13-14 år yngre end jeg, så du har altså potientiale i denne sport.

Lad al anden aktivitet være et biprodukt til din fysik og koncentrér dig 100% om det du har gang i her, så bliver du ikke særlig sjov at være i nærheden af om 4-5 år. :superman:

Rigtig god træning jhax!

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Halløj Jens.

Så lige din pr i squatten. Massivt! Dæ' dææmeneeme BB! da! Dæ' heel sækker!

Og massive skuldre og patter på dine billeder. Tror sgu det bliver helt godt, hvis du nogensinde får gennemført dit cut :tongue: .

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

I Bogholderen - Torsdag omk kl 18

Lower body - Hips dominant - uge 3

A Romanian Deadlift

8@70

8@90

6@120

6@120

4@150

4@150

B Sumo Deadlift

8@120

8@120

6@130

6@130

4@140

4@140

C Leg Curls - kun venstre

3x8@25

:4boxing::4boxing::4boxing:

SÅ var der pludselig ved at opstår slagsmål ovre ved receptionen :crazy: der fløj nogle cd'ere og andre ting gennem luften, men det blev dysset ned igen. Tilpas crazy ellers... :nonono: Ham den lille som irriterer mig af HT med højt lort på radioen, var ved at få ørerne i alvorligt maskinen, af en gut der var dobbelt så stor som ham selv - Det stor gut hoppede sågar henover skranken... Men ja - det blev ikke mere end til en masse ingenting...

Low intensity Cardio

Treadmill 15 min - 5 min 5,1/10 grader 10 min 5,1/12grader

----------

Generel fremgang! Fint!

----------

Taurus -> Hej Big T. Mange tak for rosen. Jeg er jo bare en diskodreng med svagheder for compounds, så jeg satser bestemt ikke på at gøre mig i BB-regi. Jeg er jo ikke MASS :tongue: Næ, I virkeligheden burde jeg nok træne lidt mindre og karriere den lidt mere istedet...

Nisspopz-> Ja, det var fedt med det sq - især nu hvor jeg crashede vægten for ganske nyligt. Massive patter?? I min log?? Hvor?? Diæten - well - jeg tør dårligt at sige noget, men jeg har da holdt en stram stil siden i mandags. Det begynder så småt at ligne diæt nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

SÅ var der pludselig ved at opstår slagsmål ovre ved receptionen :crazy: der fløj nogle cd'ere og andre ting gennem luften, men det blev dysset ned igen. Tilpas crazy ellers... :nonono: Ham den lille som irriterer mig af HT med højt lort på radioen, var ved at få ørerne i alvorligt maskinen, af en gut der var dobbelt så stor som ham selv - Det stor gut hoppede sågar henover skranken... Men ja - det blev ikke mere end til en masse ingenting...

Arghhhhhh, hvorfor nåede jeg ikke at se det? Hvem var ham den store gut? Var han sur over 90'er prøjser tecnho'en? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:4boxing::4boxing::4boxing:

SÅ var der pludselig ved at opstår slagsmål ovre ved receptionen :crazy: der fløj nogle cd'ere og andre ting gennem luften, men det blev dysset ned igen. Tilpas crazy ellers... :nonono: Ham den lille som irriterer mig af HT med højt lort på radioen, var ved at få ørerne i alvorligt maskinen, af en gut der var dobbelt så stor som ham selv - Det stor gut hoppede sågar henover skranken... Men ja - det blev ikke mere end til en masse ingenting...

Fuck det gad jeg godt ha' set :laugh: Det er ikke første gang der har været slagsmål dernede... det er kke sådan når de sydlandske temperamenter kommer i kog :devil:

Skal du træne i weekenden??

Link to comment
Share on other sites

Fuck det gad jeg godt ha' set :laugh: Det er ikke første gang der har været slagsmål dernede... det er kke sådan når de sydlandske temperamenter kommer i kog :devil:

Crazy.... Ik' lige det fedeste :nonono:

Skal du træne i weekenden??

Ja - er lige kommet hjem fra træning. Skal træne igen imorgen, enten tidligt el sent (sent 'søndag-tid') Har et par familiesammenkomster i denne WE, så det bliver lidt ad hoc. Hva tid skal du træne imorgen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share