A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
ViljeStryke - lyder sejt Hvis bare man var farmaceut og havde adgang til alle de nye remedier... :tongue:

Men ja - nu er der røget ca. 5 - så mangler jeg vel kun en 15 stykker endnu. Det tager ingen tid....

Fanden tage mine klumpfingre og de små lortetaster på mit tastatur! :laugh:

Nej. 3 mdr. mere og så er du cut.

Ok, 4 mdr. så.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - tirsdag ca kl 1715 til 1815

Ben/Ryg - Uge 3/8 Dag 5/7 - 6*3 - 60 sek pauser*

Front SQ

8@20

5@50

3@80

--work

3@110

3@110

3@120

1@120* Ultra :clown2:

1@110

skiftede til alm sq

3@120

3@140

3@150

* her gik det så temmelig galt :crazy: Jeg gik ikke langt nok væk fra racket og da jeg dykker med vægten rammer højre side af stangen/skiverne åbenbart noget på racket - formentligt en 25kgs skive. Så medens jeg er nede i hullet mister fuldstændigt balancen og vælter bagover med stang på kravebenet og hele lortet :crazy: De 120kg falder ned på kroppen, men jeg ku åbenbart lige akkurat ligge under stangen.... Der sker så medens jeg ligger der på ryg, røv og albuer, at stangen ruller, og kun fordi jeg hurtigt drejer hovedet, så det er plant med gulvet, undgår jeg at stangen ruller ind i hovedet på mig. Pænt fucked.... Det vildeste er at jeg overhovedet ikke slog mig. Jeg rejste mig bare og - lidt chokket og flov :blush: - trak et par skiver af og smed så stangen op på racket igen. Jeg kunne dog ikke få det til at fungede, så jeg switchede til Back SQ. Det er så nok det sygeste gøgl jeg har lavet i forbindelse med træning - næsten en skam det ikke blev filmet...

45´Leg Press - kun venstre

3@120

5x3@160

Yates

3@80

6x3@110

Pullups

6x3@BW

Supp. Rows - i Vasil

3@50

4x3@60

6@60

....hmmm hmmm - når jeg kan tage 6 reps i sidste sæt - så har jeg IKKE trænet hårdt nok :dry:

Calf Raises - SS1

10@140

2x10@150

Supported Rear Laterals - SS1

3x10@8

-------

Helt fin træning - hvis jeg da lige se bort fra styrtet :laugh: ...og at jeg ikke trænede hårdt nok i rygøvelserne.

Spike hjælper vist en del på det mentale under træningerne. Føler mig ikke så flad, til trods for diæten og de få carbs og mad generelt.

RALL -> Hope so :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - tirsdag ca kl 1715 til 1815

Ben/Ryg - Uge 3/8 Dag 5/7 - 6*3 - 60 sek pauser*

Front SQ

8@20

5@50

3@80

--work

3@110

3@110

3@120

1@120* Ultra :clown2:

1@110

skiftede til alm sq

3@120

3@140

3@150

* her gik det så temmelig galt :crazy: Jeg gik ikke langt nok væk fra racket og da jeg dykker med vægten rammer højre side af stangen/skiverne åbenbart noget på racket - formentligt en 25kgs skive. Så medens jeg er nede i hullet mister fuldstændigt balancen og vælter bagover med stang på kravebenet og hele lortet :crazy: De 120kg falder ned på kroppen, men jeg ku åbenbart lige akkurat ligge under stangen.... Der sker så medens jeg ligger der på ryg, røv og albuer, at stangen ruller, og kun fordi jeg hurtigt drejer hovedet, så det er plant med gulvet, undgår jeg at stangen ruller ind i hovedet på mig. Pænt fucked.... Det vildeste er at jeg overhovedet ikke slog mig. Jeg rejste mig bare og - lidt chokket og flov :blush: - trak et par skiver af og smed så stangen op på racket igen. Jeg kunne dog ikke få det til at fungede, så jeg switchede til Back SQ. Det er så nok det sygeste gøgl jeg har lavet i forbindelse med træning - næsten en skam det ikke blev filmet...

Nice! Men ærgeligt hvis der ikke var nogen der så det.... Det er jo ikke fedt at gøgle kun for sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Fedt stunt :crazy: .. heldigt du ikke kom til skade :smile: Ser ud til træningen kører nogenlunde ... det med egoet kender jeg alt for godt, min styrke er allerede nedadgående og den var pæn slatten i forvejen da jeg kom herover - pga. sygdom.... man vænner sig til det, I guess?

Skjold--> Jeg er ikke sikker på hvad det 'længste' Jens har været nede på under diæt :tongue: Men vægtmæssigt ved jeg det er i 80'erne. .. det er det laveste han nogensinde har været nede..han blev født 83kg tung :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Nissen -> Ikke nogen?? Lokalet var sku fyldt med mennesker - Jeg er notorisk i det gym nu :blush::laugh:

Skjold -> Ja, man skal nok ikke begynde tænke på hvor meget jeg kunne have skadet mig selv på det gøgl :innocent: Tjoh, jeg har jo egentligt aldrig rigtigt været 'nede' - i hvert fald ikke i fedt%. Har jeg trænet i en 3-4 års tid efterhånden nu og har været på et par diæter. Jeg tror jeg har været nede på ca 92 og 95kg de seneste omgange...

Billedet her er vist fra sidste år - tror jeg ligger på ca 95 der:

post-2973-1170841869_thumb.jpg

Jeg forestiller mig at jeg skal ned på omkring 95 kilo i denne omgang - jeg er skulle gerne have gainet en del siden billedet, så det er sikkert meget passende at ramme den vægt - men det bliver i sidste ende spejlet der bestemmer og ikke badevægten.

ESs-> Ja, det kører faktisk meget godt lige pt :smile: Det hjælper nok lidt at jeg har bestemt mig for at ramme Batman-formen i år :devil::laugh: ...et konkret mål :innocent:

ps. Nej - jeg vil IKKE vænne mig til det :cool:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

I Bogholderen - tirsdag ca kl 1715 til 1815

Front SQ

8@20

5@50

3@80

--work

3@110

3@110

3@120

1@120* Ultra :clown2:

1@110

skiftede til alm sq

3@120

3@140

3@150

* her gik det så temmelig galt :crazy: Jeg gik ikke langt nok væk fra racket og da jeg dykker med vægten rammer højre side af stangen/skiverne åbenbart noget på racket - formentligt en 25kgs skive. Så medens jeg er nede i hullet mister fuldstændigt balancen og vælter bagover med stang på kravebenet og hele lortet :crazy: De 120kg falder ned på kroppen, men jeg ku åbenbart lige akkurat ligge under stangen.... Der sker så medens jeg ligger der på ryg, røv og albuer, at stangen ruller, og kun fordi jeg hurtigt drejer hovedet, så det er plant med gulvet, undgår jeg at stangen ruller ind i hovedet på mig. Pænt fucked.... Det vildeste er at jeg overhovedet ikke slog mig. Jeg rejste mig bare og - lidt chokket og flov :blush: - trak et par skiver af og smed så stangen op på racket igen. Jeg kunne dog ikke få det til at fungede, så jeg switchede til Back SQ. Det er så nok det sygeste gøgl jeg har lavet i forbindelse med træning - næsten en skam det ikke blev filmet...

:clap: good damn. Du bør ændre logbogens titel til "The Benneweiz Chronicles". Godt du ikke blev skadet :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - torsdag fra ca 18 til 1915

Bryst/Skulder - Uge 3/8 Dag 7/7 - 5*6 - 90 sek pauser - 3 sek negativer

DB Bænk

x@20

6@47

6@47

5@47

6@41

6@41

Decline Bænk

5x6@85

Steep Incline Bench

6@60

6@60

5@70

5@60

4½@60

Seated DB Shoulder Press

6@28

5@28

4@28

5½@24

5½@24

Power Partials - Laterals

2x8@18

2x8@16

---------

Glimrende træning trods pres på arbejdet og en meget sulten mave. Jeg tror jeg fik presset mig selv tilfredsstillende indenfor dagens rep range. Har fødselsdag idag - 29 - så vi tog en tur i Bjørnekælderen v. Betty Nansen, efter jeg havde fået mig en dusch.

Jeg måtte droppede træningen igår, grundet at jeg skulle rode med nogle sokler i køkkenet. Heldigvis kun et af de 'bløde' pas.

Vægttabet er vist gået lidt i stå tror jeg.... er ikke sikker. Det må jeg lige være lidt obs på det næste stykke tid.

----------

Rall -> done - well almost :wink:

Flexi -> Jeg er faktisk ok tilfreds med de 120 - men det er jo kun 3'ere - jeg har tidligere kørte 5'ere med 110, så det ikke det helt vilde heller. Men det var så tilgengæld før knæoperationen. Jeg tror at jeg kommer over 120 inden længe - sådan føles det ihvert fald :cool: 3'ere med 150 lyder fint i mine ører :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - Fredag ca kl 1730-1900

Ryg/Ben - Uge 4/8 Dag 1/7 - 3*12

Deadlift

8@65

12@135

8@175

2@205 :king:

2@205 - med straps, ikke at det hjalp dog

...the end of jhax :surrender: som sædvanligt totalt udbrændt herefter...

T-Bar

12@45

8+2+2@55

6+6@@55

Hack SQ

12@60

12@90

12@120

...de 120 var seje - men det er nok der omkring jeg bør ligge..

Bulg. Split SQ - DB (venstre)

8@23+23

8@23+23

10@23+23

Seated Rows

2x12@80

5@120 drop 5@75 ...grimt

Calf Raises - seated - SS1

2x15@40

13@40

...god brænder - for once

Rear Laterals DB - SS1

3x15@6

----

Hov - jeg kørte da også 3*12 på dette pas i sidste uge... doh... nå . men om ikke andet så var det med tungere vægte i denne uge. Spike'n reddede mig igennem tror jeg - og så måske det, at jeg sked på pauser og negativer idag. Denne her dag 1 i programmet er altid fuckin' hård at komme igennem - ikke egnet til diæt - i thinx

ALLE-> Tak gutter! :cool:

Ess-> Tjoh, jeg var vist for træt og for optaget af en udviklingssamtale på jobbet, til at tage mig af det. Det er nok også først til næste år at der er noget af frygte :tongue:

Rall-> Bjørnekælderen Jeg tænkte det samme. Men det faktisk rigtigt hyggeligt - faglærte tjenere og kokke, men til meget rimelige priser. Jeg fik Cannelone med krebs og Grilleret oksemørbrad med pommes Anna :4mewantfood: Ligger godt på Frb. Allé - kan anbefales :wink:

Link to comment
Share on other sites

. . . Har fødselsdag idag - 29 - så vi tog en tur i Bjørnekælderen v. Betty Nansen, efter jeg havde fået mig en dusch.
UPS!!!! - Et stærkt forsinket tillykke 'unge mand' - :blush:

Den havde jeg vist forpasset.

Du er godt nok voldsom med din dødløft! :nonono: (misundelse er nu en grim ting :tongue: )

Håber du får en fortrinlig uge jhax. Og pas nu godt på bentøjet det skal fungere i rigtig mange år endnu.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - mandag

Bryst/Skulder - Uge 4 Dag 4/7 - 3*12 ....glemte Casio'en så ingen cronichles idag - tøh!

Bænk

x@noget

12@90

10@90

8@90

Incline Bænk

10@75

8@70

11@70 ml smalt greb.

første to sæt var ikke rare for delts

Low Incline DB Press

10@38

8@38

11@34

Bænk i frustration

0@130

...kæmpe failure - måtte rulle den ned af maven - kanon idé jhax :moon: Men hva HELVEDE sker der lige....

Seated DB Shoulder Press

12@23

12@27½

11@27½

Laterals

8@18

8@18

10@18

Vasil Crunches

3x12@14

-------

Suck me sideways...... :gal:

-------

Taurus-> Thx :smile: Ja, mit DL er vist stadig nogenlunde anstændigt - Det er jo en trøst i disse sørgelige diætdage.... Bentøjet - ja, altså, indtil videre har jeg sat fodbolden i bero - så lidt passer jeg da på :smile: En super uge til dig ogeå :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project - Undulating Split

I Bogholderen - mandag

Bryst/Skulder - Uge 4 Dag 4/7 - 3*12 ....glemte Casio'en så ingen cronichles idag - tøh!

Bænk i frustration

0@130

...kæmpe failure - måtte rulle den ned af maven - kanon idé jhax :moon: Men hva HELVEDE sker der lige....

Haha tøs, du er jo megaslap... :tongue::laugh:

Måske du bare skulle holde dig fra dine cirkusforsøg under diæt og "stick to the program"!

Ved godt det er svært, når reptilhjernen er slået til... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Haha tøs, du er jo megaslap... :tongue::laugh:

Måske du bare skulle holde dig fra dine cirkusforsøg under diæt og "stick to the program"!

Ved godt det er svært, når reptilhjernen er slået til... :tongue:

AARRRGGGHHHHHHHHHHH!!!!!

...noget siger mig dog at du har ret :eh: Elller også skal jeg bare skifte til guillotine presses fremover, og for det overstået :dead_banana::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share