A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Hvad er pointen i de der Gironda leg curls?

Kan se på billedet i artiklen, at man skal ligge på knæene i stedet for på maven... :unsure:

Ja - på knæ og med strakte arme. Har kun prøvet dem en gang, så jeg kan ikke rigtigt sige så meget. Men det virker til at man isolerer hams, når man gør det. Prøv :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja - på knæ og med strakte arme. Har kun prøvet dem en gang, så jeg kan ikke rigtigt sige så meget. Men det virker til at man isolerer hams, når man gør det. Prøv :smile:

God gang Cirkus :smile:

Er ved at være godt i gang med dine 'Best Of jhax' - godd stuff :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Gironda System Ryg/Biceps

Uge 1/10 Dag 2/6 - pauser på 45 sek

Seated Rows WG Neu

4x12@40

Rope Lat Pulldown

12@55

12@50

12@45

12@40

Straight-arms Pulldown

9@30

9@20

12@20

12@20

...syrede helt fucked i triceps :crazy:

Sternum Chins* - er ikke stærk nok til denne øvelse, så det bliver en tilnærmelse istedet.

4@BW

3@BW

3@BW

3@BW

Drag Curls

12@40

12@30

12@30

12@30

--------

20 sæt på under en halv time. Lækkert PUMP i lats.

Skal nok have indført en enkelt eller to øvelser mere med i passet. Måske nogle rear laterals og zootman curls til venstre gun.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Morgen Cardio

Treadmill - 20 min 5,1kmt 12 grader

Gironda System Bryst/Skulder/Tri

Uge 1/10 Dag 4/6 - pauser på 45 sek

Bænk*

4x12@45

Low incline DB Press

4x12@23 - neu i 2 første sæt

Decline Bench

4x12@45

Chest Dips

2x6@BW

2x5@BW

Upright Rows

4x12@30

...hårdt

Laterals

4x12@12

...hårdt

Military

2x12@30

9@30

5½@30

Decline DB Extension

2x12@12

11@12

8@12

--------

Mange sæt på kort tid - pyha

Dagens joke - jeg er allerede træt Gironda :blush::blush::blush::blush:

Velkommen tiiiiiiiil :clown2: CIRKUS REVYEN :clown2:

Om ikke andet, så får jeg da trænet - og ligeså vigtigt - jeg holder diætdisciplinen.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Ryg/Biceps

Seated Rows WG Neu

12@42½

8@80

8@90

6@95

6@100

4@105

4@110

...lidt for billigt

Yates

8@90

5@120

4@120

5@120

5@120

Pull to Chest CG

8@70 rope

5@90

5@90

6@90

Chins

løst

Drag Curls

3-4 løse sæt

DB Curls incline - venstre

2 løse sæt m 24kg

herefter

Cardio

C2 3 x 45 sek - intervaller på fuld skrald - flying on fumes.... - lidt anaerobt, så jeg kan få gang i noget 'EPOC'

-------

Dinglede rundt til træning idag. Havde Rallemanden ikke været der, så havde jeg nok lagt mig i et hjørne og suttet på en tommelfinger.

Fik ikke ordentlig morgenmad idag (en shake) og frokosten har nok også været lidt for let. Træningen med vakuum i sækken - hårdt. Jeg lærer det nok aldrig.

Vedr. diæten, så gik eg og troede min vægt havde stabiliseret sig omk. 108,7. I torsdags i sidste uge var den 108,8 og i morges 108,7 - men hertil i aften, efter træning, var den underligt nok 107,7, - så det går vist meget godt stadig væk. Det burde det sku også - jeg holder jo ved.

The Get Shredded Diet - kører pt på 4 uge - so far har jeg smidt noget nær 8,3 kg :superman: ca 2500 kcal (ad hoc) kun prots, fedt og grønsager - ZERO CARBS - heller ikke efter træning. Mit postworkout meal består af vand med BCAA og kreatin :laugh: Jeg har faktisk ikke specielt mange cravings mere ift starten. Kroppen har nok vænnet sig lidt til at undvære kulhydrater og så er det nok især den megen fedt, det gør det hele lidt nemmere.

Link to comment
Share on other sites

Dinglede rundt til træning idag. Havde Rallemanden ikke været der, så havde jeg nok lagt mig i et hjørne og suttet på en tommelfinger.

Vedr. diæten, så gik eg og troede min vægt havde stabiliseret sig omk. 108,7. I torsdags i sidste uge var den 108,8 og i morges 108,7 - men hertil i aften, efter træning, var den underligt nok 107,7, - så det går vist meget godt stadig væk. Det burde det sku også - jeg holder jo ved.

The Get Shredded Diet - kører pt på 4 uge - so far har jeg smidt noget nær 8,3 kg :superman: ca 2500 kcal (ad hoc) kun prots, fedt og grønsager - ZERO CARBS - heller ikke efter træning. Mit postworkout meal består af vand med BCAA og kreatin :laugh: Jeg har faktisk ikke specielt mange cravings mere ift starten. Kroppen har nok vænnet sig lidt til at undvære kulhydrater og så er det nok især den megen fedt, det gør det hele lidt nemmere.

:4thumbup: Du skal bare fortsætte. Det er sgu' flot, at du har holdt ved GS. Det lader til at den passer dine smagsløj godt :4mewantfood: :tongue: Vener på guns :4flex: :wootdance:

Som vi snakkede om, synes jeg du skal undlade at veje dig hver dag. En gang om ugen på samme tidspunkt er langt bedre. Så undgår du, at du går og spekulerer over det naturlige daglige udsving.

Fik du trænet i går? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

BS(T) dag 1/7 uge 1

C2

5 min - stille og roligt.

Bænk - 120 sek

10@50

10@100

6@110

4@120

3@120

8@100

...ikke skide godt - kort pause fra bænken og jeg sejler rundt.

Chest Dips - 90 sek

8,6,8,7@BW

Away low-pulley decline cable flies

x@10

10@20

7@20

...ny øvelse - glemte decline delen

Seated DB Press

3x6@38

7½@31

Laterals

4x10@18

Decline DB Extension

skippede pga tidsmangel

herefter heller ikke:

Cardio

skippede pga tidsmangel

-------

Træningen gik fint - ingen problemer med energien.

Er ved at udarbejde et program - som er træning som jeg naturligt kan li det. Det skal være noget split - der skal være noget simpel opvarmning (generelt skal jeg til at svede lidt mere) og pauserne skal være under kontrol. Det skal være anti-glutes. Der skal være nogle cardio-intervaller i så stofskiftet kan bankes op (EPOC). Lidt Thibaudeau, lidt Gironda og lidt mig selv. Nogle tunge sæt og nogle med lidt disko-reppin'.

Diæten har sejlet lidt i weekenden. Lørdag fik jeg dårlig spist i løbet af dagen og aftenen tog fanden ved mig - vi tog på Hereford og jeg spiste pomfritter :4mewantfood: Dog ingen dessert :innocent: Skidt for diæten - men godt for parforholdet tror jeg.

Søndag spiste jeg en stor omgang brunch, dog uden carbs - og om eftermiddagen en BigMac og en Chicken Salsa. Så jeg må tilstå at jeg har snydt lidt både lørdag og søndag - MEN - jeg har ikke faldet i et dybt hul trods alt. Idag sagde morgenvægten 108,8 (Rall har ret - så jeg skubber vægten ind under sengen og hiver den ud igen om en uge)- disciplinen er tilbage og next refeed er på fredag. hold on tight.

-------

RALL-> Næh. Jeg kom til fornuft. Pecs skal jo trænes om mandagen :innocent: Skal vi træne lidt i morgen? Hva? hva? hva? Jeg har fri kl 16. :superman:

Link to comment
Share on other sites

RALL-> Næh. Jeg kom til fornuft. Pecs skal jo trænes om mandagen :innocent: Skal vi træne lidt i morgen? Hva? hva? hva? Jeg har fri kl 16. :superman:

Jeg har fri ved 15-tiden, tror jeg. Så hvad med træning kl. 16.30? Kan du nå det? Vi kan evt. sms'e i morgen eftermiddag :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende mængde kg du har fået smidt. :4thumbup: Har du nogen idé om hvor meget der er muller og hvor meget der er spæk?

Thx :smile: Det har jeg faktisk ikke - jeg har håber at det da primært er blæver. Men jeg har ingen målinger. Rall forsøgte at bilde mig ind at det nok udelukkende er cellulitis :cool: Men om jeg er så heldig, det tvivler jeg nu lidt på. Anyways - jeg er ikke engang halvvejs endnu. Så jeg skal nok ikke have for megen ros.....

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Ben) dag 2/7 uge 1

Bike

et par min - lige lidt varme i knæene

Front SQ

5@50

5x5@100

...hmmm, synes det var skuffende hårdt

Hack SQ - venstre

12,11,10@15

12@15 - u lockout

Lunges - venstre

skippede - ikke krafter til det.

Gironda Leg Curls

6@50

10@40

..herefter kun venstre

4@20 + rep out på normal vis

8@20 + rep out på normal vis

Seated Calf Raises

20@20 - barefoot

..herefter kun venstre

3xX@20

herefter:

Cardio

SpinBike - en håndfuld løse intervaller.... Ikke det helt store.

-------

Hyggelig træning med Rall - men ellers noget stenet. Uenergisk og rodet. Maybe I need FOOOOOOD :unhappy:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Onsdag:

Ufrivillig pausedag, arb og fødselsdagsmiddag - var dog alligevel for træt. Skulle ellers have trænet dagens pas.

Torsdag:

Ryg+Biceps dag 3*/7 uge 1

C2

5 min - stille opvarmning

Seated Rows WG neu

5 sæt

Sternum Chins*

3 sæt

Straight arm pressdown + Rope Pulldown

3 supersets

Rear Laterals

4 sæt m 12kg

Drag Curls + Lean over DB Curls (venstre)

3 Supersets

herefter:

Cardio

Rotex 15 minutter

-------

Solo-træning med vakuum i maven. Overlevede faktisk uden større dikkedarer tiltrods for at jeg først fik trænet kl ca 20 og at jeg ikke havde spist siden kl 12. Tilgengæld betød det at det var halvt umuligt for mig, at få slæbt mig ned i gymmet - og at jeg ikke gad at skrive noget ned i notesbogen.

Har været utrolig træt i et par dage nu - faldt bl.a. i søvn under The Number 23 i Vanløse bio tirsdag aften - måske grundet de få kcal - dunno.... The war against fat seems endless.... Der må gerne komme nogle cuts inden alt for længe. Kunne være rart og godt for motivationen. Spisedag imorgen.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Morgenvægt - en tur på vægten i anledning refeed idag.

107,4kg

BS(T) dag 5/7 uge 1

C2

5 min - stille og roligt.

Low Inc DB

10@38

6@41

7@50

6@50

8@41

...sku ha været 10,6,4,4,10 men det fungerer ikke super med de DB's der nu er.

Decline Bench

12@70

6@100

5@100

6@100

Military + Upright Rows

8@60 + 12@30

8@60 + 12@30

6@60 + 10@30

6@60 + 10@30

skippede triceps (CG Bench) og Cardio.

-------

Stille træning før arbejde og morgenmad.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Just stick to the diet, stickboy .....

dsc00401xt9.jpg

Jeg er sikker på Jens ville slå ihjel for alle de carbs, der er på den tallerken! Hvis du fjerner risene og ketchuppen, ligner det nok mere et typisk måltid for Jens.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på Jens ville slå ihjel for alle de carbs, der er på den tallerken! Hvis du fjerner risene og ketchuppen, ligner det nok mere et typisk måltid for Jens.

Ja, han uden skam i livet...

Men jo - add in the havarti cheese and your pretty much there :smile:

BTW - I AM AN EARTH IN-TRU-DER :strat:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Lørdag:

Ryg+Biceps dag 6/7 uge 1

Yates

Motorcycle Rows

Seated DB Cleans + Rear Laterals

Hammers DB - venstre

-------

Havde egentligt opgivet at træne idag, da det seneste rygpas blev forskudt til i torsdags. Men da Rall sku en tur i hulen, hoppede jeg på alligevel.

Det blev til et meget stille og roligt pas - kun et par sæt i hver øvelse. Ingen opvarming eller cardio (jeg skulle heldigvis skynde mig i Føtex, da jeg nåede så langt - ingen diet-food i køleren - emergency emergency) men tilgengæld masser af kæwe.

Dagen efter refeed er altid den værste :unhappy: Jeg er alene hjemme for engangs skyld, så jeg har handlet lidt ind til mig selv. Skal lave noget Fajitakylling og så har jeg købt en ny ost - Jarlsberg. Så den nævnt i en eller anden film, så den må jeg prøve i aften. Hvis bare jeg serverer lidt grease n' good prots (og måske en lille bajser) så bliver jeg forhåbentligt ikke alt for dessertliderlig. Stoooore problemer man må tumle med i denne verden.

The Devil Wears Prada, var vist iø filmen - den er dårlig btw. Et langt gab.

Link to comment
Share on other sites

Ser sgu godt ud med diæten, ikke dårligt :superman: ... men hvordan kan det være at du ikke får en smule carbs og prot under træningen? det behøver jo ikke at være meget... eller er det alt eller intet med dig :tongue:

Fordi diæten ikke tillader det. Det eneste der er tilladt er kreatin og BCAAs. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fordi diæten ikke tillader det. Det eneste der er tilladt er kreatin og BCAAs. :smile:

Arhh ja det er også rigtigt jeg kom vist til at blande det lidt sammen med massive eating... kunne godt selv finde på at køre get shredded på et tidspunkt i en lidt mere moderat udgave... altså med lidt flere kcal'er men stadig kun fedt, prot og carbs fra grønsager

Link to comment
Share on other sites

Arhh ja det er også rigtigt jeg kom vist til at blande det lidt sammen med massive eating... kunne godt selv finde på at køre get shredded på et tidspunkt i en lidt mere moderat udgave... altså med lidt flere kcal'er men stadig kun fedt, prot og carbs fra grønsager

Snak med AndersL om "Precision Nutrition", hvis du ikke allerede har læst materialet. Det er fantastisk til vægttab. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Snak med AndersL om "Precision Nutrition", hvis du ikke allerede har læst materialet. Det er fantastisk til vægttab. :smile:

Har faktisk læst massive eating artiklerne og spiser efter det lige nu bare med henblik på at holde vægte og stige i styrke... også lige for at prøve det... har skimmet PN men har det kun som pdf-filer og hader at læse pdf-filer... kunne selvfølgelig bare printe det ud men tror jeg vælger at støtte JB og købe hans pakke som jo består af hæfter... men tak for det ellers :smile: har aldrig fået så meget sund fedt som jeg får lige pt :tongue:

Sorry for logspam Hax'en :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share