A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

The Jhax Project

Torsdag:

Smolov Juniors dag 2/4 uge 1/3

Bænk

5@50 opv

7x5@100

Pullups

3x5@BW

Seated Rows - CG

3 løse sæt

...al ryg ind i mellem bænken - ligesom sidst btw

Laterals

3 løse sæt med 18kg

-------

Mere lyntræning. Bænken ordnet uden probs, kunne dog sagtens mærke lidt DOMS, især i lats og pecs. Det skal nok nå at blive muntert med den Smolov

Passets højdepunkt må have været at jeg formentligt var den mest genbrugstøjsldelugtende gut i gymmet :crazy: SÅDAN - endnu et nytårsforsæt opnået :cool:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Mandag:

Smolov Juniors dag 3/4 uge 1/3

Bænk

x@50 opv

8x4@105

BOR

x@50

10@90

10@90

[email protected] fokus

...ind i mellem bænk

DB Rows

6@50

8@50

Laterals

8@23

6@23

8@18

Standing DB Press+Laterals

12@18 + 6@18

Pullups

5@BW

Chins

6@BW

-------

Jeg må hellere få gang i fiskeolien igen - venstre albue virker lidt tør/rusten under de første par sæt bænk og venstre skulder var heller ikke spitze umiddelbart efter træning. Meeen, no biggy.

-------

Ess-> All in due time :wink: ...but I hear ya'

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Tirs:

Smolov Juniors dag 4/4 uge 1/3

Bænk

x@40 opv

x@80 opv

10x3@112½

+

Pumping Iron Curls

2 løse sæt med 23kg til venstre gun

og så ellers hjem til aftensmad

-------

Hmmm... bænken var liiidt sej idag. Måske er det de 4 gange om ugen, dunno... 112½ burde ikke volde mange bekymringer, men nu kan jeg da godt komme lidt i tvivl om jeg kan nakke uge 3. Jeg må hellere få gang i kreatinen igen.

Har handlet ind til diæt-opstart, så nu sker nok endelig noget på den front. Måske.

Link to comment
Share on other sites

Alt for længe siden, du gamle! Håber vi snart kan hooke op til en gang træning. Held og lykke med diæten. Måske er det denne her gang lykkens gang! :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Torsdag:

Smolov Juniors dag 1/4 uge 2/3

Bænk

6x6@97½

Ingen opvarmning da TM allerede havde loaded stangen, så lige på og hårdt - men det var nu ikke hårdt.

Pullups + T Bar

2 løse supersets

Chins + T Bar

2 løse supersets

Laterals

4 løse sæt

Rear Laterals

2 løse sæt

og en lille smule curls.

-------

Træning med TungMetal. Gik fint, ellers ikke det store at sige.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

lørdag:

Smolov Juniors dag 2/4 uge 2/3

Bænk

10@70 opv

7x5@105

Supp. Rows

3 sæt

Seated DB Cleans + Rear laterals

2 supersets + lidt løst

Laterals

2 sæt og 1 drop set

+ lidt til venstre biceps

-------

Formiddagshygge med Tungmetal.

Vågnede tidligt og gik i seng igen - satte alarmen til 1130 da jeg sku mødes med TM kl 12. En nutella-sandwich og et glas no-xplode i skrutten, så jeg var jacked up og ready to go - Rocket fuel til en smolov :superman: Fremover cutter jeg på krudt og møghårde knubs :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Jeg ville vist have godt af en coach!

Er der ikke nogen der har et godt program, på en 3-4 dage om ugen - eller som kan lave et til mig.

ps. gider ikke træne ben/glutes :laugh:

Når du er færdig med din smolov cyklus, ku' det være at du skulle finde casio-uret frem igen og prøve det her:

http://www.elitefts.com/documents/extended-tension.pdf

Ser sku' interessant ud, vi kunne evt. træne det sammen, hvis du ku' ha' lyst??

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Mandag:

Smolov Juniors dag 3/4 uge 2/3

Bænk

12@50 opv

8x4@110

...liiidt hårdt

Laterals

3xX@18

-------

Lider meget af allergi pt - igår og idag. Totalt træt og ugidelig - føler mig lidt småsyg. Minimumstræning.

Skal mødes med TM og måske Rall i morgen. Så kan jeg nappe lidt ryg der i stedet.

Ingen nutella idag - og heller ingen noxplode... kosttilskud ligger ikke øverst på dagsordenen.

-------

TM-> Hmmm.... jeg har lige skimmet igennem det et par gange. jeg er lidt skeptisk, hvis jeg må være ærlig. men jeg vil da meget gerne overvære dig give dig i kast med det, og hvis vi ellers kan finde ud af at koordinere noget, sådan helt generelt, så kunne jeg godt se fidusen i noget hyppig fællestræning - eller hvad det nu kan blive til.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:lolabove: Ej, sorry jeg lige spammer... men det er her af sku da en af de mest grineren logs jeg har læst til dato. Super flot billede af klovnen :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

TM-> Hmmm.... jeg har lige skimmet igennem det et par gange. jeg er lidt skeptisk, hvis jeg må være ærlig. men jeg vil da meget gerne overvære dig give dig i kast med det, og hvis vi ellers kan finde ud af at koordinere noget, sådan helt generelt, så kunne jeg godt se fidusen i noget hyppig fællestræning - eller hvad det nu kan blive til.

Ja, vi klovner jo begge to lidt rundt for tiden :clown2: (nogle mere end andre) Det kunne jo ligefrem være at vi ku' motivere hinanden i en mere konstruktiv retning :superman:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Tirs: kl 18 Med TungMetal

Smolov Juniors dag 4/4 uge 2/3

Sofa Bænkpres

løs opv...

10x3@117½

Pullups

4 løse sæt

Supp. Rows

Teamede op med TM og kørte med henh. 75 og 100kg - god omgang disco

Pumping Iron Curls

meget løse sæt til venstre gun

-------

Nåede lige at komme hjem fra job - så afsted afsted til gymmet for at mødes med ronneymonster - fueled på noxplode, spike, bcaa+ og godt humør.

Den gode Eleiko-bænk var optaget af en der kørte george turner 10x10. Efter jeg havde ventet i 4-5 minutter spurgte jeg ham - han havde 7 sæt tilbage... hmm hmm - fedt nok dér. Så var der der kun gøglerbænken tilbage - Smolov jr. meets lunken vandseng - pffftttt :nonono: Det gik dog fint alligevel. Men en SKOD bænk, det er det godt nok. Men hva faen gør det, når man skal til jobsamtale i næste uge :superman:

------

Flexi-> Gerne :cool: Men jeg kan ikke garantere noget artisteri - men vi kan vel også bare nøjes med en forfriskning i baren?

FitnessNougat-> Ja, det er jo en meget seriøs log. Kort kan jeg sige, at den hovedsageligt handler om hvordan jeg går på diæt, bryder halvvejs og tager det hele på igen - plus lidt ekstra selvfølgelig. Men velkommen til.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

FitnessNougat-> Ja, det er jo en meget seriøs log. Kort kan jeg sige, at den hovedsageligt handler om hvordan jeg går på diæt, bryder halvvejs og tager det hele på igen - plus lidt ekstra selvfølgelig. Men velkommen til.

Halvvejs... Dvs. at dine diæter normalt er sat til at vare 8-14 dage? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Flexi-> Gerne :cool: Men jeg kan ikke garantere noget artisteri - men vi kan vel også bare nøjes med en forfriskning i baren?

Coolio :cool:

Jeg giver gerne en shake i baren (mind mig om at medbringe penge - ellers har jeg Lagoon på nakken hele dagen!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
FitnessNougat-> Ja, det er jo en meget seriøs log. Kort kan jeg sige, at den hovedsageligt handler om hvordan jeg går på diæt, bryder halvvejs og tager det hele på igen - plus lidt ekstra selvfølgelig. Men velkommen til.

Jamen takker, og nejer :smile:

Du mangler måske bare lidt flere motivationsfaktorer for at kunne køre den hele vejen.

Eller også skal du bare have det lidt :4whip: - det bør dine træningskammi'er kunne give dig!

Du skal nok klare det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Torsdag kl 17 - i Hulen med TM

Smolov Juniors dag 1/4 uge 3/3

Bænk

6x6@100

Ingen opvarmning da TM allerede havde loaded stangen. Easy peasy

Deadlift

3@100

3@160

3@160

6+@200

...ka stadig lidt - men burde holde mig fra det snavs.

Chins/Pullups - Weighted

løst - bl.a. 2x6@BW+20 i chins og et forced rep-out sæt i Pullups

Cable Curls

løst

-------

God trænnig

Træning med TM giver DOMS - no doubt about it!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share