A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

The Jhax Project

Morgenvægt: 112,7 Glimrende...

I Bogholderen - lørdag formiddag

Upper body - Vertical dominant - uge 3

A1 Military

lala

5@80

5@80

10@60

A2 Chin og Pullups

la la

B1 Incline DB Press

8@50

8@50

8@50

...under de sidste reps i tredje sæt tænkte jeg på 300 - på hvordan Spartanerne holdte falanksen og pressede skjoldene frem - PREEEESSSSS igennem forhelvede :devil: :devil: :laugh:

B2 Pull to Chest CG Neu

et sæt

C1 Weighted Pullups - Negativer

x@BW+20

x@BW+20

C2 Incline DB curls

6@24

7@20

8@20

PatkasseMaskine

løst sæt

Laterals

En enkelt omgang down the rack

----

Ringe træning - gad ikke rigtigt og havde det halv skidt. Så det blev noget biksemad af nød.

Har været på NO CARBS diæt siden i mandags og planen var at jeg ikke skulle have refeed før om en uge. Det har jeg så fremskudt pga kalenderen. Så nu er der 14 dage til næste refeed-dag. Men den nuværende er heldigvis ikke overstået endnu :4mewantfood: :tongue: Anyways, jeg tror jeg fik det smådårligt af krydderbollerne som jeg spiste kort før træningen her til formiddag. Sugar rush af en art, vil jeg tro. Derudover har jeg været helt vildt tørstig og bællet løs. Gad vide om det er fordi jeg har spist en masse hurtige - og langsomme - carbs og så bare suger vand til mig med det samme.

Diæten har vist ellers fungeret godt - morgenvægten var MEGET MEGET fin :smile: Nu skal jeg bare holde den strict allerede igen i morgen :unhappy:

T- > Nu du siger det :superman::innocent::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

T- > Nu du siger det :superman::innocent::bigsmile:

Svin... :tongue:

Nu har du haft et par træninger. hvor du har spist inden og derefter har fået det dårligt. Det var ikke en ide og se lidt på hvad det er du sluger inden træning, for at finde syndebukkene? :smile:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderen - kl 1145 Med Rall og Till

Lower body - Quad Dominant - uge 4*

Squat

8@40

5@90

3@130

--------

5@170

4@170 ...nå, det var så ikke til 5x5 - hmmm - vi prøver noget andet:

33@100 ti hi :clown2::tongue: Rall var flink til at tælle :smilejap: Tror det gamle attentat mundede ud i 26 reps.

Front SQ

5@122½ ...ingen ubalance trods det at jeg manglede at fjerne en 2½'er i den ene side.

3@130

herefter løst:

Step Ups (venstre), Sissy SQ, Push Ups, Chins

-----

Dagens rep-attentat på 100 og det øvrige givet mig DOMS allerede - det skal nok blive sjov imorgen og tirsdag :laugh:

En anden PR/Verdensrekord = Jeg er tilbage på diætenvognen idag efter refeed igår. Har kigget på chips, slik, lagkage, boller, kakao og øl hele eftermiddagen - UDEN at falde i :innocent: Pepsi Max stod mig bi :superman: Næste refeed bliver om 2 uger - formentligt en påskefrokost.

-----

T-> Den er god mig dig - mr 23 - Nu er der jo ikke mønstre over alt :tongue: Generelt har mit prob. været at jeg er gået kold, fordi jeg ikke har spist noget - el nok - op til træningen.

Igår blev det hele lidt sammenpresset - jeg blev nødt til at spise igennem lige op til et pas. Men det siger jo næsten sig selv, at det ikke er så smart. Det var bare lidt weird alligevel og det var måske pågrund af de hurtige carbs en mas, tænker jeg.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Vildt nok med de 33 x 100 kg squats..

Tror du skal ha din egen gøgler stand til næste FIBO messe :clown2:

:bigsmile: Eller måske en stand for alternativ behandling af møg led DOMS. Et stor dose kortison og en omgang thaimassage, for 500 dask. Wham Bam. Jeg vil min egen første kunde tror jeg :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Eller måske en stand for alternativ behandling af møg led DOMS. Et stor dose kortison og en omgang thaimassage, for 500 dask. Wham Bam. Jeg vil min egen første kunde tror jeg :innocent:

Er det med afslutning? for så er 500kr satme billigt

Den her log er satme god underholdning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderen - kl ca 18noget

Chest/Shoulder

4x3@130 & 2@140 i bænk var vist højdepunkterne, ellers var resten en rodet omgang supersets.

Skippede cardio - orkede det ikke og det er dagens dårlige samvittighed indtil videre...

----

For sent i søvn -> ringe og kun lidt morgenmad -> træt hele dagen -> gider ikke træne = recepten på de to seneste dage.

Tankerne kredser om privatlivet eller rettere samlivet (nej, det er ikke relateret til den ovennævnte thaimassage)

Det er ikke fordi at jeg som sådan hænger voldsomt med hovedet, men jeg spæner heller ikke ned i gymmet. Træningen idag blev udført på disciplin alene.

Da jeg kom hjem fra arbejde idag, har kæresten netop spist pølser og inciterende kartoffelsalat. ÅH NEEEEJ- hvilke inhumane cravings..... I can't eat clean

I can't eat clean I can't eat clean I can't eat clean!!!!

Well well well - jeg har ikke syndet ENDNU - men når trætheden og sulten melder sig, så brøler den indre bulkede sovebjørn, på pandekagehuse og fede grislinger med æblekinder .....så flyt dig dog forhelvede, far skal i fadeburet!

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderen - kl ca 17noget

Ben/Ryg

Havde en lille deal med Rall kl 16 - men jeg lade mig på maven inde i sengen ca 20 i 4. Vågnede igen ca 10 i 5. Trissede ned i gymmet med sovemærker i hovedet....stenet...Træningens højdepunkt var absolut at få sludret lidt med Rallefar - han var der heldigvis ikke blevet færdig med hans deload-2007 version 9.

3 superset 5@180 DL + x@BW chins

2 superset 5@140 SQ + blah blah seated rows

1½ sæt i en rygmaskine

SLUT - og heller ingen cardio idag.

----------

Har nogle issues med mig selv, som jeg skal have løst inden længe...

Træningen er trådt i baggrunden - lysten og gejsten er der ikke lige pt.

Link to comment
Share on other sites

Hey Jens!

God vind i masanmastsejlet med at få styr på sagerne, kender kun alt for godt at træningsgejsten bare ikke er der... :crazy: Ellers hyggeligt at kæwe den sidst - der må komme flere ture til Vanløse. :smile:

Rallefar -> :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Havde en lille deal med Rall kl 16 - men jeg lade mig på maven inde i sengen ca 20 i 4. Vågnede igen ca 10 i 5. Trissede ned i gymmet med sovemærker i hovedet....stenet...Træningens højdepunkt var absolut at få sludret lidt med Rallefar - han var der heldigvis ikke blevet færdig med hans deload-2007 version 9.

----------

Har nogle issues med mig selv, som jeg skal have løst inden længe...

Træningen er trådt i baggrunden - lysten og gejsten er der ikke lige pt.

Jeg er der altid. Deload never ends :tongue: .

Tænk nu lige tingene igennem en gang mere, før du gør noget, du senere vil fortryde.

Jeg skal bikse det ultimative program sammen i weekenden med undulating periodisering, liniær progression, bl.a bla. bl.a. bl.a. bl.a. bl.a. , så hvis du har nogle gode idéer, så kom frisk :bigsmile:

Tænk, hvis man brugte lige så meget energi på at gi' den gas til træning som man bruger på at spekulere over ting og sager. :innocent::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

CF - kl ca 1230 Med Snow

B S T

Indianertræning i Gym80-land.

Gider ikke rigtigt diæt mere og igår var jeg sågar på Mac'en. Et syndefald efter små 2 ugers disciplin (lige bortset fra natten mellem onsdag og torsdag, hvor jeg vågnede to gange af sult og endte med at spise først græsk yougurt med honning og derefter syrlinger og blue jeans :blush: ) carbs - gotta love em :wub:

Imorges hoppede jeg på vægten - 110½ kg - ensbetydende med at der er røget omkring 5 kg på lidt under 2 uger med Havarti ost, kalkun bacon, kød, avocado, gulerødder, peanutbutter, syrnet fløde og andet godt. Det er sku ret godt, så nu er jeg lidt på igen. Men jeg giiiider stadig ikke :laugh: Det SKAL åbenbart være et episk drama med mig. tsk tsk....

---------

Till -> Kan du ikke lige linke til wikipedia - eller hedder det lexicitizen nu - næste gang du plaprer om både :laugh:

Du er velkommen i Wanløse Barbell Club :smilejap:

Rall -> ...jeg tænker stadig - sådan lidt on/off... Imorgen har du har bare at vise et genialt program, nu hvor du nok engang forlængede deload :nonono::tongue:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderhulen Med Rall'eigh

Ryg

Iiiin-di-aner, søn af alt der gror....

---------

1 time i selskab med Rall. Derefter afsted til Langelinie, hvor Sushi&Ko havde ferielukket, så videre til Sticks (clean cheat meal inkl carbs - what the hell) og så en derefter spadseretur på Assistentens, hvor jeg forunderligt nok aldrig havde været før.

Vågnede igen i nat pga sult. Det er jeg ved at blive god til. Denne gang gik det ud over en pakke choko-kiks. Jeg må have noget mere hensigtsmæssigt stående parat fremover. En shake med fløde13 i, eller noget i den retning.

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Morgen Cardio

Treadmill 20 min - 5,1knt 12grader

Bogholderhulen Med Ralex

Chesticles & Skipper Skræk

Bænk

6x8@60

2x8@50

Low inc. DB Press - neutral

8x8@22

Dips

2x8@BW

12@BW

11@BW

Drag Curls

6 sæt

OH Curls

3 sæt

herefter:

Cardio

Treadmill 15 min - 5,1knt 12grader

---------

Igår aftes fik jeg den grænsepsykotiske idé, at Girondas 8x8 da var en oplagt mulighed. Den lysende sti til satanisk shreddedness...

Typisk mig... Fra wienerbrødsfestival til Velocity Diet, fra 8 sæt på en time til 32 sæt på 45 minutter, længe leve kontrasterne - ja, hej hej.

I den tråd er 8x8's ultra korte 30-sekunders-setpauser nok liiige ambitiøst nok, især når jeg bekvemt er vant til at sleepwalke rundt i manegen.

Dog gik det sådan set ok idag. Det brændte af helvede til, havde pump i hoved og ... og jeg kom da i gennem de to første øvelser i nogenlunde stil - overholdte de 30 sek - desværre dog ikke unden at jeg fik ondt i glasskuldrene og det endda de meget lette vægte til trods.

Skuldersmerter på den dårlige måde - Det har jeg ikke tid til.

Ikke desto mindre, så kan jeg vist godt bruge noget alá Gironda - selvom det både er møg ubehageligt og ydmygende - så jeg brygger lidt videre på de ideer om meget kortere pauser end de vanlige, strammere styring generelt , evt 4 split...

Obs - hele 2 gange cardio idag :innocent: Det er jo outstanding - jhax klapper sig selv på skulderen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Igår aftes fik jeg den grænsepsykotiske idé, at Girondas 8x8 da var en oplagt mulighed. Den lysende sti til satanisk shreddedness...

Typisk mig... Fra wienerbrødsfestival til Velocity Diet, fra 8 sæt på en time til 32 sæt på 45 minutter, længe leve kontrasterne - ja, hej hej.

I den tråd er 8x8's ultra korte 30-sekunders-setpauser nok liiige ambitiøst nok, især når jeg bekvemt er vant til at sleepwalke rundt i manegen.

Dog gik det sådan set ok idag. Det brændte af helvede til, havde pump i hoved og ... og jeg kom da i gennem de to første øvelser i nogenlunde stil - overholdte de 30 sek - desværre dog ikke unden at jeg fik ondt i glasskuldrene og det endda de meget lette vægte til trods.

Skuldersmerter på den dårlige måde - Det har jeg ikke tid til.

Ikke desto mindre, så kan jeg vist godt bruge noget alá Gironda - selvom det både er møg ubehageligt og ydmygende - så jeg brygger lidt videre på de ideer om meget kortere pauser end de vanlige, strammere styring generelt , evt 4 split...

Obs - hele 2 gange cardio idag :innocent: Det er jo outstanding - jhax klapper sig selv på skulderen :laugh:

Du er SYG.

Watch out. You are going in to unchartered teritorry (new log name? :poking: ) with all that cardio. If you don't stop, you'll se abs and veins on your forarm, just like that cool dude, Rall, in no time :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Konsekvent ... siger det ord dig noget :laugh: Jeg tror det ville være en overraskende sund ide at holde et program i mimimum 6 uger - med tilhørende diæt uden chokokiks om natten! ...

mrT_port_90x90cm.gif

SHUT UP BUFFOON!!!

Jeg skulle hilse og sige, at det hvis det der sku forestille en nederdrægtig form for omvendt psykologi - så virker det - så mange tak :devil:

Hvis nu du havde Navarones guns ligesom mr. pops her, så kunne det være at du ikke havde negativt stofskifte.

Chokokiks hører sig ligesom til - nuff said.

Og desuden så er 6+ uger, med det samme, aaalt for lang tid.... kroppen går i atrofi-hi, hvis man ikke kontinuerligt chok'er og overrasker den men varieret træning. Hvornår har du sidst vendt din træning på hovedet? Hvornår har du sidst vendt dig selv på hovedet? Hvornår har du sidst squattet? nå...

ps. Jeg har sku da lige kørt Undulating i ca 6 uger....

pps. Ja ja ja, men jeg aner ikke hvad jeg skal kaste mig ud i, vel. Men jeg tænker da over det - Har du nogle gode ideer? Fx noget alá Hulk møder Den Røde Pimpernel

En slendrian som mig, ville sikkert have godt af nogle trygge rammer - en træningsdiktator som kunne råbe mig blidt i hovedet...

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderhulen Morgentræning

High on Delt n' Tri 1 min pause ml sæt.

Laterals

x@7

4x8@16

Upright Rows - WG

8@20

8@20

8@30

8@30

...eksl stang

Military

4x8@50

...blev hårdt til sidst

....her skulle der have været rear laterals - glemte det :4slap: men det er måske fair nok, når man nu stadig har søvn i øjnene :sleepy:

Lying Tri Ext - DB

4x8@12

Tri Press

3x8@60

---------

Easy peasy - føltes mærkeligt, dels at træne før job og især det at jeg kun trænede små grupper. Det er sku lidt fisselette agtigt.

Ingen cardio - yet - and NO excuses.

Skal arbejde fra 12 til 17 og i aften skal jeg se mit gamle hold få røvfuld af Skjold i Club DK Hallen og så står den vel på CL - det kunne godt blive en ok kamp.

Link to comment
Share on other sites

SHUT UP BUFFOON!!!

Jeg skulle hilse og sige, at det hvis det der sku forestille en nederdrægtig form for omvendt psykologi - så virker det - så mange tak :devil:

Hvis nu du havde Navarones guns ligesom mr. pops her, så kunne det være at du ikke havde negativt stofskifte.

Chokokiks hører sig ligesom til - nuff said.

Og desuden så er 6+ uger, med det samme, aaalt for lang tid.... kroppen går i atrofi-hi, hvis man ikke kontinuerligt chok'er og overrasker den men varieret træning. Hvornår har du sidst vendt din træning på hovedet? Hvornår har du sidst vendt dig selv på hovedet? Hvornår har du sidst squattet? nå...

ps. Jeg har sku da lige kørt Undulating i ca 6 uger....

pps. Ja ja ja, men jeg aner ikke hvad jeg skal kaste mig ud i, vel. Men jeg tænker da over det - Har du nogle gode ideer? Fx noget alá Hulk møder Den Røde Pimpernel

En slendrian som mig, ville sikkert have godt af nogle trygge rammer - en træningsdiktator som kunne råbe mig blidt i hovedet...

:laugh: atrofi-hi..shit, det havde jeg slet ikke taenkt paa... maa straks igang med at taeske min muskler med et bat, tage et koldt bad og direkte i centeret til en gang jhax-indianer-traening - saa er musklerne sgu chokket :biggrin:

Jeg er i oevrigt lige gaet fra split til fullbody ... Det er vel egentlig en semi-stor forandring!

Ps. Hvor lang tid er 'ca.6 uger' i dit univers ? .. 3 uger :tongue:

pps: Bare et godt solidt program det goer dit i stand til at holde paa massen (under den forudsaetning du altsaa stadig er paa diaet ? Jeg har flere liggende hvis du oensker det...

ppps: Ja... en dovendidrik som dig har sgu brug for at blive holdt lidt i oererne ....

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderhulen Med mig selv

Ryg & Abs - Indianer - superset shoot out

Chins + Seated Rows

T-Bar + Supp. Rows Neutral

Weighted Hyperextensions + Rear laterals

Vasil Crunches + Incline Crunches

herefter:

Cardio

Treadmill 20 min - 5,1knt 12grader

---------

Fino

Imorgen = endelig REFEED - så er der knag'me dømt påskefrokost med familien :4mewantfood:

---------

Ess>> 6 uger = SEKS UGER :wink: Ang. program, så har jeg nu kig på det her - det til sidst i artiklen.

--------

Interessant artikel - af en sej 'figure competior' om disciplin mv....

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Bogholderhulen

Quad & Hams - Indianer

Front + Sissy

Hack Sq - ala Frogs

Walking Lunges - kun venstre

Leg Curls - a la Gironda

--------

Gad ikke rigtigt, men måtte hellere - det er jo spisedag dag. Benene føles lidt som om de trænger til en break - måske bliver de udeladt af det kommende program den første uge...

Morgenvægt: 108,8 :happy: Der sker sku noget :cooldance: Så får jeg se hvor meget væske jeg suger på til imorgen - skal blive interessant at se :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

The Jhax Project

Gironda System Bryst/Skulder/Tri

Uge 1/10 Dag 1/6 - pauser på 45 sek og 30 sek på iso.

Bænk*

4x12@40

Low incline DB Press

12@23 - neu

12@20 - neu

2x12@20

...neu gjorde lidt nas

Decline Bench

4x12@40

Chest Dips

4x5@BW

Upright Rows

4x12@30

Laterals

4x12@10

Military

4x12@30

Decline DB Extension

4x12@10

Rope Pressdown

4x12@30

--------

36 sæt på ca 45 minutter.... Nu skal der brændes igennem - i 10 uger :devil:

Dejligt med refeed-dagen i fredags. Det var liiidt hårdt dagen efter, men idag går det fint igen - så jeg holder mig på vandvognen.

Vejede iø. 110,3 lørdag morgen - så det var en stigning på 1½ kg - ikke så galt endda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share