A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

In-season Training

Mål: Kondi↑, vægt ↓, masse/styrke ↔

Cardio

Fodboldkamp: 90 minutter. Måtte vist løbe meget... Var i hvertfald ret træt bagefter... Vi tabte iø iø en lidt tæt topkamp :dry:

---

DBM Selv tak :wink: Vi må sku finde ud af træne lidt sammen, bare engang i mellem. Det så jeg gerne i hvertfald.

Essensen Nu får vi se hvor langt det rækker. Men jeg så jo gerne at jeg fik et 'boom' både på gejst og baardi, og gav dig baghjul - for slet ikke at tale om Simondj og hans bænk-eskapader :bigsmile: Men nu træner han jo med kæder og hva ved jeg :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Fullbody - uge 1 dag 1/3 ca kl 0615-0715

Dødløft

8@95

6@95

...gammelt bøvl med ryggen dukkede op igen igår aftes, derfor blev det meget stille og roligt.

Bænk

12@70

12@70

10@70

DB Row

2x12@28

DB inc

2x12@24

Chins

6@BW

5@BW

...nu gjorde ryggen meget ondt, så jeg måtte stoppe undevejs i begge sæt.

Mili

2x12@35

Dips

2x10@BW

Laterals

2x12@10

OH Curls

12@30kg

8@30kg

Cable Crunches

2x15@35

----

Nu kører fullbody-toget - forhåbentligt. Stod røvtidligt op - alt for tidligt - for at træne før en lang 10timers vagt.

Planen var at lægge stille og roligt ud - både mht intensitet og volume - men jeg synes nu at det rigeligt hårdt alligevel. Jeg forventer at formen/konditioneringen bliver skarpere ret hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  Du er lige så fucked up som altid mht hvilket program der skal køres - gad vide om vi har smittet hinanden engang!?  :blink:

Nå, men godt at se du har kastet dig ud i noget i hvert fald!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Flexi :pimp:

Ja, det er næsten lidt pinligt :rolleyes:

Men nu får vi - måske bliver det snart hard cort i Body Helse. Det er jo Kim Kolds center :4flex: Det er sku noget lidt andet end det sædvanlige mormor-pbs-wellness-show som jeg har været vant til.

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  Du er lige så fucked up som altid mht hvilket program der skal køres - gad vide om vi har smittet hinanden engang!?  :blink:

Nå, men godt at se du har kastet dig ud i noget i hvert fald!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Flexi :pimp:

Ja, det er næsten lidt pinligt :rolleyes:

Men nu får vi - måske bliver det snart hard cort i Body Helse. Det er jo Kim Kolds center :4flex: Det er sku noget lidt andet end det sædvanlige mormor-pbs-wellness-show som jeg har været vant til.

<{POST_SNAPBACK}>

Når først du begynder at brøle under træningen som Kim, så er jeg sikker på du får et ordentlig skud naturlig testosteron i blodbanerne! :w00t:

:4flex:

Link to comment
Share on other sites

In-season Training

Fullbody - uge 1 dag 2/3 ca 8 til 9

DB Bænk

3x12@26

Yates Rows

12@60

2x12@70

...forsøgte mig først med noget flyes-lignende halløjs - men det spillede ikke, istedet:

WG incline bænk

12@50

12@55

Wide-Grip Lat Pulldown

12@50

12@55

Seated DB Press

12@20

12@16 :blink: ren Herkules :laugh:

...spillede ikke så godt idag.

Laterals

2x12@10

Alt DB Curls

1 x Xsæt

7@16

10@16

..først et underligt mixet sæt, hvor jeg forsøgte at finde ud af hvilken øvelse der skulle køres. Bagefter havde jeg lidt problemer med skuldrene, så det blev lidt vagt.

CG bænk

12@50

...store problemer med ryggen, da jeg skulle op fra bænken efter dette sæt. Så jeg stoppede efter det første sæt.

----

Stadig lave vægte og lav volumen. Ryggen driller ret meget, og til tider gjorde det faktiske virkelig ondt idag :4crutches: F.eks. når jeg skulle op fra bænkene efter presseøvelserne. Jeg skal til fodbold i aften, jeg håber det går :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Fodboldkamp: 90 minutter - spillede nogenlunde, men jeg er ikke tilfreds. Jeg har haft store store problemer med ryggen de seneste dage. Faktisk var jeg meget i tvivl om hvorvidt det overhovedet var smart at spille idag. Men da jeg først blev rigtigt varm under kampen, var der ingen problemer.

Torsdag tog jeg afsted til Tyskland, afsted til en kulinarisk forførelses-ferie :bigsmile: Den bød blandt andet på et 5-retters måltid på en restaurant med 2 Michelin stjerner :4mewantfood: VERDENSKLASSE :banana: Bukserne kan heldigvis stadig knappes :innocent:

Nu skal der trænes igen. Dog ikke før mandag, for jeg har arbejde hele søndagen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Cardio

Fodboldtræning: 1t 45min

...gik ok tiltrods for let feber..

Onsdag:

Fullbody

uge 2 dag 1/3

Bænk

12@70

11@70

12@70

DB Row

3x12@28

DB inc

2x12@24

Chins

6@BW

...stadig bøvl med ryggen - det er sku noget hø :dry:

Mili

12@35

Laterals

12@10

Dips

8@BW

Techno Crunches

2x12@50

----

Ja dette pas skulle efter planen have foregået i mandags, men jeg fik desværre sygdom i kroppen søndag aften. Mandag aften lå jeg med små 40 i feber, så der var jeg rimeligt sølle. Selvom det lykkedes med at få trænet lidt bold tirsdag, så havde jeg stadig ikke meget at skyde med undervejs i dagens træning. Derfor blev det kun til eet sæt i flere øvelse. Jeg fik en let hovedpine allerede under det tredie sæt bænkpres :raisebrow: Men den slags skal man jo ikke tænke for meget over og jeg kom da også nogenlunde helskindet igennem :wink:

---

Flexi: Ja, jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Men historien går på, at svigermor istedet for at for udholde, den åbenbart uuholdelige smerte af at fylde 60, valgte at flygte hun til Tyskland. Til et lille landligt hotel med den nærmeste familie. Det var et virkeligt dejligt sted, ved en ret stor sø - pragtfuld udsigt osv...

Stedet byder også på en fin restaurant. På selve aftenen blev vi forkælet med følgende: Eksklusiv champagne, Kammusling med agurkeskum og kaviar. Pigvar. Hummersuppe. Filet af rådyr (mørbrad). Whiskeylikøris. Og så også lækre dyre vine undervejs, 6 forskellige slags brød, appitizers før og efter var der først små fyldte chokolader og derefter tærter og kager med espresso. Fra start til slut var der 4 tjenere på bordet :blink: Og alle retter var selvfølgelig anrettet på kunstnerisk maner. Det var fantastisk :4mewantfood: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flexi: Ja, jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Men historien går på, at svigermor istedet for at for udholde, den åbenbart uuholdelige smerte af at fylde 60, valgte at flygte hun til Tyskland. Til et lille landligt hotel med den nærmeste familie. Det var et virkeligt dejligt sted, ved en ret stor sø - pragtfuld udsigt osv...

Stedet byder også på en fin restaurant. På selve aftenen blev vi forkælet med følgende: Eksklusiv champagne, Kammusling med agurkeskum og kaviar. Pigvar. Hummersuppe. Filet af rådyr (mørbrad). Whiskeylikøris. Og så også lækre dyre vine undervejs, 6 forskellige slags brød, appitizers før og efter var der først små fyldte chokolader og derefter tærter og kager med espresso. Fra start til slut var der 4 tjenere på bordet :blink: Og alle retter var selvfølgelig anrettet på kunstnerisk maner. Det var fantastisk :4mewantfood: :bigsmile:

Baaahh.... der er jo ik protein i lortet! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår FB uge 2 - dag 2

Bænkpres

5x5@75

Inc DB Press

2-3@26,5

5@42

Resten af træning, er ikke værd at skrive om. Jeg havde desværre ret ondt i ryggen. Det eneste lyspunkt var at den foregik i Ares sammen med DBM. Næste uge bliver det bedre :innocent:

Ved du hvad du skulle prøve? Du skulle prøve et program :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jhax fik gode råd af en gammel vægtløfter i Ares... priceless!

Link to comment
Share on other sites

Fullbody

uge 3 dag 1/3 - 10 reps

Bænk

3x10@72,5

DB Row

3x10@30

DB inc

3x10@26

Chins

7,5,4,3@BW

...ingen bøvl med ryggen :cooldance: Men hverken luft eller krafter :blush:

Mili

3x10@37,5

Dødløft

2x10@97,5

...skod Technogym - og skidt at øvelse at reppe i :raisebrow:

Laterals

3x10@11

Dips

8@BW

Cable Crunches

3x10@40

Dips

2x10@BW

OH Cable Curls

10@35

8@35

----

Dejligt med en ordenligt omgang træning :smile: Så skal det bare følges op med en til og en til og en til og en til og en til og en til og en til og en til og en til.....

Link to comment
Share on other sites

Fullbody

uge 3 dag 3/3 - 10 reps

Bænk

3x10@72,5

Pullups

3x6@BW

DB inc

10@30

2x10@28

Seated Rows

3x10@75

Seated DB Press

3x10@20

Laterals

3x10@11

Triceps PD

10@60

2x10@80

Zootman Curls

10@35

2x8@35

---

Endnu en søvnig morgentræning.

---

Essensen.: ...og godt at se dig i loggen :wink: Pauser - dem kan ikke undgå :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fullbody

uge 4 dag 1/3 tidligt :sleeping:

Bænk

10@70

8@82,5

2x5@90

DB inc SS1

8@32

6@34

8@34

Box SQ SS1

12@70

12@90

12@100

DB Rows SS2

3x10@34

Dødløft SS2

5x5@100

Mili SS3

10@45

8@45

8@45

Laterals SS3

3x8@14

Alt DB Hammer Curls SS4

2xX@17

Dips SS4

2x10@BW

----

Sked hul i progressionen idag. All-Bardi inkl SQ og DL er hårdt for lille jhax :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fullbody

uge 4 dag 2/3

DB Bænk

15@24

8@34

6@34

8@34

Yates Rows

8@85

6@85

8@85

Bænk inc WG

8@70

8@70

6@70

V-pullups

7@BW

5+2@BW

7@BW

Seated DB Press

8@26

6@26

8@26

Laterals

3x8@14

OH Cable Curls

3x8@40

Triceps PD

3x12@80

---

MERE MASSE - MERE POWER :devil:

Synes ikke jeg har så meget tid pt - men måske skal jeg bombe vol. op og køre et sygt split... nahh... Men arme og skuldre er vist (måske er jeg bare indbildsk) indskrumpet noget.. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share