A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

OFFSEASON3Split

Bryst + Skulder

´

Bænk

10@60

10@80

5x5@95

...no biggy, ingen brug for cheerleaders :wink:

Steep Incline DB

12@34

7@38,5

6@38,5

6@38,5

6@38,5

6@38,5

...god runde

Flad Bænk DB

6@41

6@41

6@41

5@41

...hårdt at komme igennem

Incline Cable Flys - TriSet I

7@30

8@30

8@30

8@30

Laterals - TriSet I

10@14

10@14

10@14

10@14

Rear Laterals - 1h - TriSet I

5@10

6@10

5@10

6@10

Cybex Chestpress - TriSet II

8@190

7@190

6@190 + lille static

5@210 + lille static

Cybex Laterals - TriSet II

12@85

10@90

10@90

10@90

Rear Laterals - TriSet II

10@10

10@10

10@10

---

Fint søndags pas, før bilvask, brunch og boligjagt. Hyggelig søndag i sigte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ser ud til, at Jhax er kommet i omdrejninger igen! :thumb: Det varmer jo mit gamle hjerte at se du laver 5x5!! Hvor lette er de 2x10 reps? Hvis de fungerer som andet end ganske let opvarmning, ville jeg anbefale dig at droppe dem og så kører nogen flere tunge sæt. (jaja, jeg ved godt du er bange for ikke at få nok vol. :laugh: )

Jeg har i øvrigt talt med ham min ven, der også træner i BBH og har også talt om at teame op med ham dernede..... Så måske vi ses lige pludselig!

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Indendørs fodboldtræning: ca 2 timer. Helt stegt nu :chicken: Fik gjort god brug af fysikken for engangsskyld :superman: TANK :bigsmile: aka elefant i drivhus.

Ess-> Ja, er egentligt også ok tilfreds - synes måske stadig at jeg kunne mangle lidt mere struktur. Men jeg tror at jeg har fundet frem til et par faste pas efterhånden.

DBM-> 5x5 i compoundøvelser - ja - det er sku godt nok! (især i to af de tre 'store' :wink: )

Flere tunge sæt ?!? Jeg skal vel varme bare lidt op, eller hva!? Sidst fik jeg hovedrysten af Ess og DJ for at gå hurtigt til stålet :rolleyes: Oh well....

Link to comment
Share on other sites

OFFSEASON3Split

Ryg fra 0615 til 0730

Pullups - medium grip

8@BW

6@BW

7@BW

...virkelig træt

Chins

8@BW

8@BW

8@BW

...stadig MEGET uoplagt!

T-Bar Rows

12@45

12@45

12@45

12@45

12@45

12@45

.......ok!

Face Pulls

12@30

12@30

12@30

12@30

+ en lille bitte smule Guns hovedsageligt venstre.

---

JESUS CHRIST hvor jeg hadede det faktum, at jeg var stået op og havde taget ned i gymmet, under de pullups og chins. Derefter kom jeg langsomt igang og kunne holde ud af træne. Noget godt pas, blev det dog aldrig til. Men det tæller vel for lidt :rudolph: Better luck next time :xmas: ...eller noget

Link to comment
Share on other sites

OFFSEASON3Split

Bryst

´

Bænk

12@60

opvarmning

Low Incline DB

12@36

12@36

10@34

12@30

12@30

Bænk - Incline BB

10@60

12@60

12@60

11@60

Flad Bænk DB

8@30

12@26

12@26

...12 reps tærer sku på krafterne :bigsmile:

Cybex Chestpress

12@130

12@120

12@120

Cable Cross

15@20

15@20

+ en lille smule:

Tríceps Extension

kun venstre

----

Udemærket pas

Jeg har savnet lidt struktur på det seneste. Jeg tror nu, jeg vender tilbage til en gammel succes - fittsmoker-rutinen. Denne gang dog nok bare en smule anderledes - lidt flere sæt i udvalgte øvelser fx.

Startede idag lidt spontant ud med 12 reps. Så det var nok første dag på det endnu ikke udfærdigede 'program'.

God weekend til dem der kigger forbi :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Ny rutine

Reps bliver med 2 uger med samme antal. 12-12-8-8-6-6... formentligt.

Fokusområder: (gains) Pecs, bagskulder, ryg, ben / (bero/problemgrupper) Ant.delt, Guns, Glutes, skuldre contra pecs... Har forsøgt at tilpasse programmet iht disse.

Bryst dag 1

Low Incline DB Press 5-6 sæt

Bænk Incline 4-5 sæt

Flad Bænk DB 3-4 sæt

Cybex Press 3-4 sæt

Cable Cross 3-4 sæt

Laterals – I Cybex 4-6 sæt

Ben

Front SQ 5x5

Deadlift 5x5

Hack SQ 3 sæt

Standing Leg Curl 3 sæt

Leg Extention 3 sæt

Ryg dag 1

Pullups 4 sæt

Chins 4 Sæt

T-Bar Rows 5-6 sæt

Supported Rows 4 sæt

Rear Laterals – supported 4-6 sæt

Bryst dag 2

Bænk BB 4-5 sæt

Steep incline DB 4-6 sæt

Cybex Press SS1 4 sæt

Incline Cable Flys SS1 4 sæt

Laterals 4-6 sæt

Ryg dag 2

DB Rows 4 sæt

CG Pull t Chest 4 sæt

BOR 4 sæt

Hypers 4 sæt

Rear Laterals 4-6 sæt

Har endnu ikke helt grejet hvordan det kommer til at tage sig ud mht uge-dage og sådan. Umiddelbart synes jeg godt der kan være en lille konflikt ml DL på bendage lige efter en ryg-dag fx...

Forslag/råd, generelle såvel som specifikke, er meget velkomne

Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 2

Ben

Front SQ

3@60

5@60

5x5@80

Deadlift

5x5@122,5

Hack SQ

3x12@60

Standing Leg Curl - SS1

3x12@25

Leg Extention - SS1

12@25

2x12@20

-----

Stille start - skal til julefrokost i aften og gider ikke agere kravlenisse på dansegulvet :nissecool:

Planen er at smide ekstra 2,5kg på 5x5'erne hver uge. Resten sjusses. Når dette program er kørt til ende, skal der kåttez :rudolph::superman:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Cardio igår

Indendørs fodboldtræning: ca 1½ time.

---

Update: Har desværre stadig problemer med et sår i højre håndflade, og har nu snart ikke trænet i 2 uger. Det vil ikke rigtigt hele ordentligt. Jeg må prøve at se om det kan gå med noget compeed, for nu er jeg sku ved at være lidt småtræt af det.

Link to comment
Share on other sites

HVA SATAN! :blink: Så trænes der sku igen

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 1 (Starter forfra)

Bryst/skulder

Low Incline DB

3x12@26

Bænk - Incline BB

12@60

7@55 - gjorde ondt delts

12@55 - nu knap så guilotine

Cybex Chestpress

2x12@110

Cable Cross

2x12@20

Cybex Laterals

4x12@70

---

MEGET stille opstart. Deload-perioden har gjort det slemme ved min work capacity. Men måske er det i virkeligheden bare en fordel. For så bliver det da ihvertfald muligt at lave noget progression på volumen også :bigsmile: For ikke at sige, umuligt ikke at gøre det...

Men godt at komme igang igen - hånden er næsten normal nu :nissecool:

Jeg har dog købt en ejerlejlighed med damen - i Vanløse. Så når jeg skal til at lave lejlighed pr 1-1, ved siden af jobbet, så er jeg lidt bange at jeg godt kan blive lidt presset - især på træningen :nonono: Jeg kunne jo rigtigt godt tænke mig at det lykkedes at gennemføre ovenstående program, i god stil vel at mærke :rudolph:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 2 (Starter forfra)

Ryg

Pullups

2x5@BW

Chins

2x5@BW

T-Bar Rows

12@40

12@35

9+3@35

Supported Rows

2x12@30

Rear Laterals – supported

3x12@8

---

Endnu et meget stille pas. Tog ca 30 min, og det føltes næsten ikke som at der var til mere.

Af forskellige grunde bliver der ikke trænet så meget. Nogen er ligeså gode som de andre er dårlige. Desværre er der bl.a. noget sygdom i familien, som ikke ser helt godt ud. Men omend jeg ikke kommer ned i gymmet tit nok, så tænker jeg stadig tit på træning osv. Så det må da være positivt, i et eller andet omfang.

Ess-> YESSIR :superman:(du må hellere fortsætte dit drill-sergeant-mode, for jeg er bange det er lidt nødvendigt at blive presset lidt pt :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 3 (Starter forfra)

Bryst/skulder

Bænk

12@50

3x12@70

Steep Incline DB Press

3x12@26

Cybex Chestpress SS1

2x12@110

Cable Flys Incline SS1

2x12@17,5

...for dævlen et pump

Laterals DB

3x12@10

---

Og nok et stille pas - langsom start både mht intensitet og (især) volume.

----

Flexi -> Tak tak - det bliver sku vildt fedt, når den engang er sat i stand... og så er det lige ved vanløse metro - så i princippet ville det være let både at tage til fx body shape el. CF... Der er lidt at tænke over faktisk

DBM -> Og jeg håber at du ikke har arbejdet HELE julen :nissecool: Men jeg har skam hygget mig du - lækkert med al den mad og hygge... Fællestræning - Det er snart så længe siden sidst at dårligt kan huske det :unhappy: Spiller IK!

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Flexi -> Tak tak - det bliver sku vildt fedt, når den engang er sat i stand... og så er det lige ved vanløse metro - så i princippet ville det være let både at tage til fx body shape el. CF... Der er lidt at tænke over faktisk

Synes jeg lyder rigtig fornuftigt! :4signme: :4flex:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 4 morgentræning før job

Ben

Front Squat

10@60

5x5@80

Dødløft

5x5@120

Hack SQ

12@60

12@80

Standing leg curl SS1

2x12@35

Leg ext. SS1

2x12@25

---

ESS-> Fællestræning ?! Jeg er klar - hvis jeg kan overskue det! Jeg starter i et nyt job d.2 januar :newyear: og så skal jeg jo også lave lejlighed. Så januar er nok lidt presset :blink:

Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 1 - Dag 5/5 - 12 Reps

Ryg

DB Rows

12@26

3x12@28

CG Pulls to Chest

12@65

12@75

12@70

BOR

8@60

12@60

...jeg sutter så meget røv i denne øvelse, at... at det er den er på programmet :wink:

Hypers

2x12@BW

Rear Laterals DB

2x12@7

---

Så kom jeg igennem den første uge - tog 10 dage... Ikke lige frem OL-tempo, og min work capacity er stadig skidt. Men det kommer vel alt sammen. Jep jep...

Stoppede i min gamle funktion idag - på arbejdet - slut med at sidde med Telia og alt det gøgl. Det føles mærkeligt her efter mere end 3 år. Men nu bliver det så PFA Pension istedet. Det bliver rart med et nyt arbejdsområde, om end selve funktionen bliver stort set ens. Lidt presset dog, at det sker samtidigt med den nye lejlighed. Som jeg efter planen skulle få nøglerne til på søndag kl. 12 :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jhax :bigsmile:

Så nåede jeg det lige - at få smidt en hilsen i din log i indeværende år... :nissecool: Så vil lige sige tak for det gode råd, du gav mig og ønske dig held og lykke med dit nye arbejde og lejlighed! :4thumbup:

Håber det bliver nogle interessante opgaver / udfordringer & gode kollegaer du får dig... så kan man jo næsten holde ud at arbejde hvor som helst :wink:

& .. Godt Nytår... håber du får et super 2006 med masser af PR´s og hardcore workload :tongue: :4thumbup:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Off Season Flex

Uge 2 - Dag 1/5 - 12 Reps

Bryst/skulder

Low Incline DB

12@26

3x12@28

Bænk - Incline BB

4x12@55

Cybex Chestpress

12@110

12@115

12@120

Cable Cross

3x12@20

Cybex Laterals

2x12@70

12@75

12@80

---

Stigende i vol. og vægt - fint nok

---

Taninja -> Hey Tania, tak for din søde hilsen - og lige måde :smile: Pr's kommer der nok ikke så mange, fra forårets komme bliver fokus nok i høj grad lagt på fodbold istedet nemlig. Og så skal vægten hakkes godt ned. Laaaaangt ned :nonono:

Flexi -> Tak :smile: Still Excellent - Men den første 1½ md er ren oplæring, og det bliver ude i Marina Park, hvor PFA hovedsædet ligger.

GODT NYTÅR TIL ALLE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share