110 KG BB CURLS!!!


Lasse B
 Share

Recommended Posts

OG derfor tror jeg sgu heller ikke på det. Én af mine - i denne sammenhæng knapt så troværdige - venner påstår, at hans fætter curler 110 kg med stang. Den hopper jeg selvfølgelig ikke på, men er der nogen, der har et link til en oversigt over rekorder i forskellige øvelser?

På forhånd tak

/Kasse

Link to comment
Share on other sites

Frank Jørgensen bicep-curlede 120kg for nogle år tilbage.

Kender historien fra Marc fra Hvidovre styrkeløfterklub. En dag stod Marc og dødløftede 120kg, og pludselig kom Frank hen og spurgte om han måtte være med, hvorefter han kørte bicep med vægten. Om det "kun" var 110kg skal jeg ikke kunne sige.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Frank Jørgensen bicep-curlede 120kg for nogle år tilbage.

Kender historien fra Marc fra Hvidovre styrkeløfterklub. En dag stod Marc og dødløftede 120kg, og pludselig kom Frank hen og spurgte om han måtte være med, hvorefter han kørte bicep med vægten. Om det "kun" var 110kg skal jeg ikke kunne sige.

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Glem ikke at vores ven Procida også cheat curlede nogen seriøse kilo i TSK for noget tid siden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Frank Jørgensen bicep-curlede 120kg for nogle år tilbage.

Kender historien fra Marc fra Hvidovre styrkeløfterklub. En dag stod Marc og dødløftede 120kg, og pludselig kom Frank hen og spurgte om han måtte være med, hvorefter han kørte bicep med vægten. Om det "kun" var 110kg skal jeg ikke kunne sige.

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Og så er den dødløft træning ødelagt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da realistisk nok.

Jeg har lige lavet en enkelt rep med 100kg med masser af cheat og jeg har træner ikke biceps særligt ofte og mine arme er ikke mere end 42-43cm i omkreds :smile:

Men hvis man skal kører med 110kg i god form så kræver det sgu nok nogle ordenligt lede arme :devil:

Iøvrigt har Manfred Hoeberl sprunget sin biceps ved at kører Cheat curls med 200kg :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da realistisk nok.

Jeg har lige lavet en enkelt rep med 100kg med masser af cheat og jeg har træner ikke biceps særligt ofte og mine arme er ikke mere end 42-43cm i omkreds :smile:

Men hvis man skal kører med 110kg i god form så kræver det sgu nok nogle ordenligt lede arme :devil:

Iøvrigt har Manfred Hoeberl sprunget sin biceps ved at kører Cheat curls med 200kg :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det hænger så sammen med, at du ikke har set min vens fætter :wink: Og der skulle ikke være tale om en single. Det lader til, at jeg må forvisse mig om det ved selvsyn.

Link to comment
Share on other sites

Det hænger så sammen med, at du ikke har set min vens fætter  Og der skulle ikke være tale om en single. Det lader til, at jeg må forvisse mig om det ved selvsyn.

Okay, hvis han er en tynd ål med pinde arme så ville jeg da også som du, vælge og stille mig pænt kritisk for den påstand :wink:

Både Frank Jørgensen og Bustede må man siger hører til eliten rent styrkemæssigt herhjemme, så man curler ikke bare +100kg i fin form..

Link to comment
Share on other sites

Nu træner jeg i Roskilde atlet klub ind imellem... der er en stærk ung gut der vist også har et par ungdomsrekorder i bænk... nå men her forleden så jeg ham hammercurle 40kg's db's for reps og det var siddende :blink: lidt cheat men satme ikke meget taget i betragtning vægten han kørte med... det var 10reps han kørte fik jeg det til :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu træner jeg i Roskilde atlet klub ind imellem... der er en stærk ung gut der vist også har et par ungdomsrekorder i bænk... nå men her forleden så jeg ham hammercurle 40kg's db's for reps og det var siddende  lidt cheat men satme ikke meget taget i betragtning vægten han kørte med... det var 10reps han kørte fik jeg det til

Det er sgu imponernede :w00t:

Granhof her fra siden har også kørt 10ere med 40kgs hånvægtene i Hammercurls i god form, men han har fanme også nogle Lee guns. :devil:

post-858-1118507214_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onkel frakka'..... rettelse, overskuuuuu'et aka. double gun har curlet 42½'erne for en 6-8 stykker..... i go' stil....

Og de beskidte guns topper sq sikkert snart mindblowing 47cm vel.... :blink:

mener de er 46,5 kolde.... det er scary shit..... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onkel frakka'..... rettelse, overskuuuuu'et aka. double gun har curlet 42½'erne for en 6-8 stykker..... i go' stil....

Og de beskidte guns topper sq sikkert snart mindblowing 47cm vel.... 

mener de er 46,5 kolde.... det er scary shit..... 

Okay, I stand corrected :bigsmile: Synes bare han sagde 10reps med 40erne ude til stærkmand, men uanset hvad så er det jo imponerende begge dele :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share