Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Okay, skulle jo lige være med ik'..! :tongue:

Var du på Kurts mor?? :laugh::laugh::laugh: Du forstår da også at vælge cremen af det århusianske byliv.. :laugh:

Det er da ikke dyrt på BW..? :blink: Ik' sidst jeg var der i hvert fald..

dobbelt drinks for 40 og en masse lækre øl.. :smile:

Snobbede tøser på gaz? :blink: Så var det godt du ikke bevægede dig over på Kupé :laugh: Jeg var selv et hurtigt smut på Gaz i fredags.. Men husker ikke så meget af det, Anders her var pænt stiv! :wink:

Men ellers er jeg normalt på Herr Bartels eller Train.. :superman:

Hehe..! Vi skulle spille terning lige efter skole, og det er da meget hyggeligt dernede :laugh: Men ikke snusket nok..

Jeg var også pænt stiv da vi var på gaz. Måske derfor damerne ikke var så snaksagelige :tongue:

Men det kan jo være vi stødder hovederne sammen derinde engang i fremtiden. Who knows :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe..! Vi skulle spille terning lige efter skole, og det er da meget hyggeligt dernede :laugh: Men ikke snusket nok..

Jeg var også pænt stiv da vi var på gaz. Måske derfor damerne ikke var så snaksagelige :tongue:

Men det kan jo være vi stødder hovederne sammen derinde engang i fremtiden. Who knows :bigsmile:

Det var nu mere en undtagelse end en regel, at jeg var i byen en fredag..! Og at jeg var på Gaz..! :tongue:

men det kan da være ja..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Vi skulle spille terning lige efter skole, og det er da meget hyggeligt dernede :laugh: Men ikke snusket nok..

Jeg var også pænt stiv da vi var på gaz. Måske derfor damerne ikke var så snaksagelige :tongue:

Men det kan jo være vi stødder hovederne sammen derinde engang i fremtiden. Who knows :bigsmile:

Tror dig og Mr Holm Player number 1 går i byen lidt forskellige steder :laugh: Kurst mor VS Bartels :laugh:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Så, ikke mobbe mere end højst nødvendigt..! Det kunne Keler jo sikkert ikke vide..! :wink::laugh:

Undskyld Keler :surrender: Det skal ikke ske igen :blush:

Hvad Casper angår, så tror jeg han kommer til at bestride sin kommende proffesion som lærer særdeles godt. Mange undersøgelser viser jo at lærerne mobber mere end eleverne :laugh::laugh::laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Syntes nu Kurts mor var ok hyggeligt om eftermiddagen. Ved godt der er crowded om aftenen. Men syntes generalt det stinker at gå i byen i Århus, men måske det ændrer sig hvis vi finder nogen federe steder end vi kender :wink:

Nu ved jeg ikke lige hvordan dine byture normalt er, men bare de TYPER der kommer på Kurts mor, bør IMO skræmme enhver med bare en anelse sund fornuft væk..! :wink::tongue:

Sidst jeg var der (givet det er 7 år siden, men jeg har fået at vide det ikke er ændret), var det proppet med dyne-vest bebumsede drenge, med +3 øreringe, hættetrøje, amf-øjne og mindst 1 blåt øje.. De tøser der så var, ja det er så tøser der kommer i selskab med sådanne fyre.. det siger vist bare alt! :tongue::laugh:

Det er konge at gå i byen i Århus mester..! :superman: Man skal bare IKKE komme på de små snuskede steder.. :wink:

Herr Bartels og Train du.. Det virker..! :wink: Men vi har jo alle forskellige kriterier for hvad vi syntes er et fedt sted i byen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe -> Det er fordi jeg har fået nok af den sædvanelige gå-i-byen gang. Jeg har kæreste på, og det har mine kammier også, så vi tager netop på bodegaer for at se de underlige typer der er, og for at spille lidt terning med alkoholikerne :4thumbup:

Men jeg er nu heller ikke bleg for fx. at tage på train og fyre den af. Det bliver bare meget det samme i længden, når man har kæreste på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 1/2 2007

Så startede jeg på mit nye job idag..! Puha.. Sikke mange oplysninger..! Men de tog virkelig godt imod mig, en fantastisk personalepleje de har! :smile: Og kantinen er helt i topklasse! :4mewantfood: Så alt i alt en rigtig godt dag idag...!

Desuden kom dagen hvor jeg skulle starte i DHS. Da jeg kom derned fik jeg lige hurtig hildt på CJ og TLR! :4thumbup: Derefter gik jeg i kælderen for at brænde quads aw..! :devil:

Mange af maskinerne er helt nye, derfor kan jeg ikke rigtig regne ud om det er tungere eller lettere end jeg er vant til...

Quads:

Jeg skal helt sikkert lige vænne mig til at squatte i et rack, syntes man står lidt indelukket, og meget tæt på væggen.. Men det gik nu fint alligevel.. Jeg går ud fra at stangen vejer 20 kg?

Squat:

1x15 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 125 kg

1x8 @ 145 kg - NY REP PR...

1x10 @ 135 kg

3x8 @ 125 kg

Kunne godt mærke i lænden, at jeg kørte SLDL igår da..! :blink:

Hack Squat:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 120 kg

3x10 @ 140 kg

1x10 @ 120 kg

Skuffende.. Den føltes ikke særlig behagelig og vil nok ikke vænne tilbage til den..

Leg Extensions:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Denne maskine er MEGET bedre end den i fitnessDK.. :wub::superman:

For/midt skulder:

Standing behind the neck BB shoulder press:

1x12 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 60 kg

2x10 @ 50 kg

Stangen er lidt for lille.. Men det går..! :smile:

DB Lateral raise :

4x10 @ 14 kg

Kunne ikke finde 12 eller 13 kg håndvægtene..? Er de der ikke..? :blink:

Seated machine shoulder press:

1x12 @ 7 blokke

1x10 @ 9 blokke

1x10 @ 11 blokke

1x10 @ 10 blokke

God maskine der..! :4thumbup:

En rigtig fornuftig første træning i DHS.. Dog er omklædningsfaciliteterne noget jeg skal vænne mig til.. Er vant til NOGET bedre forhold i fitnessDK.. :smile: Generelt en positiv oplevelse.. Med masser af varme og høj musik i højtalerne..! Lækkert! :4thumbup: Desuden er der også noget mere jernhule over DHS end fitnessDK.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe -> Det er fordi jeg har fået nok af den sædvanelige gå-i-byen gang. Jeg har kæreste på, og det har mine kammier også, så vi tager netop på bodegaer for at se de underlige typer der er, og for at spille lidt terning med alkoholikerne :4thumbup:

Men jeg er nu heller ikke bleg for fx. at tage på train og fyre den af. Det bliver bare meget det samme i længden, når man har kæreste på :wink:

Tjaa.. Kan ikke rigtig følge dig.. Syntes sagtens man kan tage i byen de sædvanlige steder, selvom man har kæreste.. :tongue:

Men jeg vil helst også have god musik og et dansegulv, hvis jeg skal i byen! :wink:

Hvis jeg bare skal have en 'stille og rolig' tur med gutterne.. Så er det typisk en torsdag eller en fredag på Herr Bartels.. :smile: Eller Bridgewater, selvom det er noget længe siden.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders :bigsmile:

Så var det måske dig jeg fik et glimt af ovenpå :smile: Ikke så nemt at genkende folk, når man kun har set billeder af dem.

Jeg skal helt sikkert lige vænne mig til at squatte i et rack, syntes man står lidt indelukket, og meget tæt på væggen.. Men det gik nu fint alligevel.. Jeg går ud fra at stangen vejer 20 kg?
Jeg havde det på samme måde, da jeg startede dernede, det virker lidt presset, men man vænner sig til det. Stangen vejer 20 kg - ja :smile:
Kunne ikke finde 12 eller 13 kg håndvægtene..? Er de der ikke..? :blink:

Jo de ligger bare over ved de "små" håndvægte. Dem der er placeret lige op af cardiomaskinerne og ved siden af den maskine, hvor man kan kører skulder og brystpres :wink:

Håber du bliver glad for at træne dernede.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders :bigsmile:

Så var det måske dig jeg fik et glimt af ovenpå :smile: Ikke så nemt at genkende folk, når man kun har set billeder af dem.

Var du også dernede...? Hmm jeg må være blind når jeg træner..! :laugh: Men ja jeg var både ovenpå og nedenunder..! :smile: Bare ikke på samme tid! :wink:

Jeg havde det på samme måde, da jeg startede dernede, det virker lidt presset, men man vænner sig til det. Stangen vejer 20 kg - ja :smile:
Super..! :superman: Så har jeg vist regnet rigtigt..! :smile:
Jo de ligger bare over ved de "små" håndvægte. Dem der er placeret lige op af cardiomaskinerne og ved siden af den maskine, hvor man kan kører skulder og brystpres :wink:

Håber du bliver glad for at træne dernede.

- Pia (Bambi)

Haha..! Ja Casper har lovet at vise mig lidt rundt imorgen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var du også dernede...? Hmm jeg må være blind når jeg træner..! :laugh: Men ja jeg var både ovenpå og nedenunder..! :smile: Bare ikke på samme tid! :wink:

Tsk tsk tsk Anders :nonono: Så mange damer er vi da heller ikke dernede :laugh: Jeg føler mig i hvert fald temmelig alene med mit køn, når jeg hopper rundt nede i DHS :w00t:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk Anders :nonono: Så mange damer er vi da heller ikke dernede :laugh: Jeg føler mig i hvert fald temmelig alene med mit køn, når jeg hopper rundt nede i DHS :w00t:

- Pia (Bambi)

Nu kigger jeg jo ikke på damer når jeg træner Pia..! :innocent::tongue:

Må holde bedre øje næste gang så..! Og husk nu at komme over at hilse.. Jeg slår ikke ret hårdt..! :wink::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu kigger jeg jo ikke på damer når jeg træner Pia..! :innocent::tongue:

Må holde bedre øje næste gang så..! Og husk nu at komme over at hilse.. Jeg slår ikke ret hårdt..! :wink::tongue::laugh:

Nååå nej hvor dum har jeg da også lige lov til at være :4slap: Selvfølgelig gør du ikke det.

Jeg skal nok komme og sige "Hej", så håber jeg bare at det er den rigtige jeg prikker på skulderen :blush::laugh:

Jeg skal træne ben i morgen, så er nok nedenunder, men det kan jo være du og Casper kommer forbi. Casper kan godt finde på at komme ned og hjælpe med, at proppe mere vægt på maskinen, hvis jeg er gået hen og glemt det :innocent:

See you :smile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Nååå nej hvor dum har jeg da også lige lov til at være :4slap: Selvfølgelig gør du ikke det.

Jeg skal nok komme og sige "Hej", så håber jeg bare at det er den rigtige jeg prikker på skulderen :blush::laugh:

Jeg skal træne ben i morgen, så er nok nedenunder, men det kan jo være du og Casper kommer forbi. Casper kan godt finde på at komme ned og hjælpe med, at proppe mere vægt på maskinen, hvis jeg er gået hen og glemt det :innocent:

See you :smile:

- Pia (Bambi)

Jeg skal derned kl ca. 15:40... :smile: Skal træne noget ryg/bagside skulder/ biceps..! :superman:

Så kan det være vi ses ja..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/2 2007

Har sidddet til kursus det meste af dagen idag..! :crazy: Ikke ligefrem noget man får energi af.. Og så var der også lige en pilsner på arbejde, da en ny realease er nået! :smile: Men skulle da ned og træne lidt..! :superman:

Ryg:

Manden med overblikket, CJ, måtte lige vise mig hvordan man fik chin tingen til at virke..! :tongue:

Chins:

4x10 @ BW

Ganske fine.. :smile:

Front pulldown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

Skal lige vænne mig til det nye udstyr kan jeg mærke..

Bent over one arm DB row:

1x10 @ 40 kg + stang

3x10 @ 50 kg + stang - NY PR...

1x12 @ 40 kg + stang

Så er der sgu ekstra kg på håndvægtene.! Lækkert! :superman:

Pulley row:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Bagside skulder:

Lying rear DB lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Rear lateral raise (machine)

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

Biceps:

Seated DB hammer curl:

1x10 @ 14 kg

1x10 @ 16 kg

2x10 @ 17 kg

EZ bar curl:

1x10 @ 30 kg + stang

2x10 @ 35 kg + stang

1x10 @ 30 kg + stang

Gal stangen var grov ved hænderne og havde ikke mine lapper med, så måtte køre med straps.. :dry:

Concentration curl (machine):

1x10 @ 70 lbs

1x10 @ 90 lbs

2x10 @ 110 lbs

1x10 @ 100 lbs

Fornuftig omgang træning idag..! :smile: Fik også kæwet den lidt med CJ, UAH og Mini-Fisker, der ikke er så mini.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share