Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Der var sgu også et par drenge der kiggede med måbende blikke da du lå og bænkede :blink: Det er jo ikke let at være en stor og flot bamsefar :w00t:

post-11838-1172513777.gif

Btw: Troede skulderen skulle have en lille pause i denne uge, men den bliver måske ikke påvirket af bænkpres?

- Pia (Bambi)

Der kom også en af knægtene over og spurgte mig om kost, da jeg var i gang med at dippe..! :smile:

Jeg har kun problemer når jar laver Incline bænkpres med en forholdsvis stor inclinations grad. Ellers er der ikke noget at mærke..

:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der kom også en af knægtene over og spurgte mig om kost, da jeg var i gang med at dippe..! :smile:

Jeg har kun problemer når jar laver Incline bænkpres med en forholdsvis stor inclinations grad. Ellers er der ikke noget at mærke..

:smile:

:laugh: Han håbede nok lige på at score den hemmelige opskrift på "muller på no time" - Det er ikke nemt at være kendt Anders... Der er sgu aldrig nogle der kommer hen til mig og spørger hvordan mine muller er blevet så masive :nonono::laugh: Ej for lige at være helt ærlig, så var der faktisk en pige for et par år siden, der kom hen og spurgte mig hvor langt tid det havde taget mig at blive så stærk :laugh: Måtte så krybe til korset og fortælle hende at det var min første træning efter en pause på nogle måneder...

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Han håbede nok lige på at score den hemmelige opskrift på "muller på no time" - Det er ikke nemt at være kendt Anders... Der er sgu aldrig nogle der kommer hen til mig og spørger hvordan mine muller er blevet så masive :nonono::laugh: Ej for lige at være helt ærlig, så var der faktisk en pige for et par år siden, der kom hen og spurgte mig hvor langt tid det havde taget mig at blive så stærk :laugh: Måtte så krybe til korset og fortælle hende at det var min første træning efter en pause på nogle måneder...

Haha..! Det er nu fint nok de kommer og spørger, vil gerne hjælpe hvis jeg har tid til det..! :smile:

Hold da op Pia, du har da kæmpe arme..! :laugh::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Haha..! Det er nu fint nok de kommer og spørger, vil gerne hjælpe hvis jeg har tid til det..! :smile:

Hold da op Pia, du har da kæmpe arme..! :laugh::tongue::wink:

:innocent: Jaaaaa det var også derfor jeg lige fyrede 20 dips af idag, så jeg snart kan konkurrerer med jer drenge. I morgen står den på max forsøg i chins. Skal se om jeg kan kører hele 2 selv post-11838-1172519439.gif :laugh:

Link to comment
Share on other sites

BB Benchpress:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x12 @ 100 kg

1x11 @ 115 kg - NY REP PR...

Så fik jeg lyst til at lege lidt..! :tongue:

1x7 @ 120 kg - NY REP PR...

1x4 @ 130 kg

Så pressede CJ på til en ny max PR.. :tongue:

1x0 @ 150 kg - CJ havde fingrene på...

1x10 @ 115 kg

1x10 @ 105 kg

Tosset omgang bænk idag.. Men sådan er det jo til tider..! :tongue: Fik lidt fåårced af marc15år og CJ. Jeg er ret sikker på de 150 er der, hvis jeg går efter den.. Måske om 3 uger..! :superman:

DAMN du giver den gas i bænk! godt arbejde... :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28/2 2007

2 lange dage på arbejde med lange møder..! Og så med tyskere der snakkede engelsk... :tongue:

Ingen træning igår, da jeg havde en anden aftale..! :bigsmile:

Ryg:

Chins:

1x12 @ BW

2x10 @ BW

1x7 @ BW + 30 lbs.

1x10 @ BW

Det var slet ikke til at bruge vægtbæltet der er på stativet, det bestemmer for meget over den bane man skal bruge...

Front pulldown (neutral grip):

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 95 kg

One arm DB row (strict):

5x12 @ 40 kg

Alle med overskud..! :superman:

Seated pulley row:

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

Biceps:

Standing DB Hammercurl:

4x10 @ 11 kg

Seated concentration curl (Machine):

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 35 kg

2x10 @ 30 kg

Ikke nogen super træning idag..! Men det tæller jo alligevel..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 1/3 2007

Endnu en laaang dag på arbejde.. Kursus hele dagen, samt 2 timers overarbejde..! :sleeping: Så det var ikke en lang træning der var mest lyst til, da jeg troppede op kl 18.15 ca.

Dagens totale optur er, at billetten til Metallica @ Århus er sikret! :4thumbup:

Maximum champen var i færd med at riste benene i af, så den hoppede jeg gladeligt med på! :superman:

Quads:

Lying Hack squat:

1x15 @ 100 kg

1x12 @ 105 kg

6x10 @ 115 kg

SUPERSETTET med:

Walking lunges:

5x10 (for hvert ben) @ BW

Leg Extensions (dropset):

1x10 @ 90 kg + 1x8 @ 60 kg

1x10 @ 90 kg + 1x8 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg + 1x8 @ 50 kg

1x10 @ 80 kg + 1x8 @ 50 kg

1x10 @ 70 kg + 1x10 @ 40 kg

Nu var benene totalt ristede... Slap da af mand! :crazy::devil:

Super træning idag, og hurtig.! Ikke meget mere end 40 min.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Walking lunges:

5x10 (for hvert ben) @ BW

Walking lunges.. så har du sikret dig en fin lille rund popo :4thumbup:

Din fortælling om hvor godt Lunges var for formen af ens numse har sat sig fast, så nu er Lunges kommet med i mit program igen.. :innocent::laugh: Hi hi..

Link to comment
Share on other sites

Walking lunges.. så har du sikret dig en fin lille rund popo :4thumbup:

Din fortælling om hvor godt Lunges var for formen af ens numse har sat sig fast, så nu er Lunges kommet med i mit program igen.. :innocent::laugh: Hi hi..

Ja det er bare med at trave op og ned ad gulvet! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det da nu for noget supersæt crazyness ? :tongue: For dælen det må brænde, er du da gal - det ville mine små pind-ben da slet ikke kunne holde til :laugh:

Og lunges er fandme evil - fik de ondeste DOMS i hele bentøjet første gang jeg lavede dem :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det da nu for noget supersæt crazyness ? :tongue: For dælen det må brænde, er du da gal - det ville mine små pind-ben da slet ikke kunne holde til :laugh:

Og lunges er fandme evil - fik de ondeste DOMS i hele bentøjet første gang jeg lavede dem :devil:

Ja man får ondt i røven af Lunges.... men man får den fineste popo bRODER... :4thumbup: Så husk det næste gang du skal træne ben.. :w00t: ha ha...

Link to comment
Share on other sites

Ja man får ondt i røven af Lunges.... men man får den fineste popo bRODER... :4thumbup: Så husk det næste gang du skal træne ben.. :w00t: ha ha...

Hva dælen skal jeg med en fin popo unge dame ? :tongue: Min røv skal bare være kæmpe bred :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det da nu for noget supersæt crazyness ? :tongue: For dælen det må brænde, er du da gal - det ville mine små pind-ben da slet ikke kunne holde til :laugh:

Og lunges er fandme evil - fik de ondeste DOMS i hele bentøjet første gang jeg lavede dem :devil:

Hehe..! Ain't nothin' to it but to do it..! :yo:

Jeg var også så ristet i quads..! :crazy: Kunne knap nok gå..!

Link to comment
Share on other sites

Walking lunges.. så har du sikret dig en fin lille rund popo :4thumbup:

Din fortælling om hvor godt Lunges var for formen af ens numse har sat sig fast, så nu er Lunges kommet med i mit program igen.. :innocent::laugh: Hi hi..

Måske jeg bare skulle se at komme igang med at øve mig - Kan vist kun gå fremad :laugh: Men Nille jeg tager dig på ordet: "Man sikre sig en lille rund popo" :wub:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/3 2007

Endelig weekend..! Det har været en virkelig lang uge..! :crazy: 4 ud af 5 dage har været brugt på dagslange møder/kurser..! :blink: Godt ristet i hovedet idag, så blot ned og træne lidt bryst!

I aften og imorgen skal jeg i byen..! :cool:

UAH var den eneste MOL'er i hulen. Johnny Bravo mødte op da jeg smuttede...

Bryst:

BB Benchpress:

1x16 @ 55 kg

1x12 @ 85 kg

8x10 @ 100 kg

2x8 @ 100 kg

Prøvede mig med en 10x10er på de 100.. Meeen der var sgu ik' helt gas i ballonerne til det! :tongue:

Incline machine benchpress:

1x12@ 12 blokke

1x10 @ 14 blokke

1x10 @ 15 blokke

1x10 @ 16 blokke

1x9 @ 16 blokke

Første 3 sæt med overskud, men så blev jeg slap..! :nonono:

Machine flyes:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 65 kg

1x12 @ 65 kg

Det var det for idag..! Hutig omgang, men heller ikke mange at kæwe med idag..! :tongue:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Så er der bare room for improvement..! :tongue::laugh:

Det rigtig, sig til hvis du skal spottes på de 17kg næste gang :tongue:

Per var forresten nede og hente sin røv i dag, havde glemt den igår efter jeres superset halløj :laugh:

Han havde vist max ondt :laugh:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share