Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 23/1-2006

Puuha..! Er riiimelig træt idag.. Men hey, sådan går det når man sidder oppe hele natten og ser NFL..! :4thumbup: Heldigt at jeg har ferie så jeg i det mindste kunne sove lidt længere..! :tongue:

Morgenvægt 89.1 kg

Ryg:

Chins:

3x8 @ BW + 10 kg

1x7 @ BW + 10 kg

1x9 @ BW

Nice, 3 sæt med 8 reps..! :4thumbup:

One arm DB row:

1x10 @ 36½ kg

3x10 @ 39 kg

Seated wide grip High Row:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg - Liiidt for tung, blev nødt til at svine de sidste par reps.. :dry:

1x10 @ 75 kg

Bent over Barbell rows:

1x10 @ 81 kg

3x10 @ 91 kg

De kørte rigtig fint idag..! :smile:

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing Dumbbell curls:

2x8 @ 18 kg

2x8 @ 19 kg

Standing EZ BB curls:

4x8 @ 38 kg

Biceps Pullups:

4x6 @ BW

Kæææft jeg er tung i røven..! :dry:

Mave:

Dragonflags:

3x6 @ BW

Crunches:

3x12 @ BW

Swiss ball crunches:

3x10 @ BW

Fin træning idag.. Var træt, så havde ikke sat hovedet op efter det helt vilde..! :innocent:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CJ8000:

Haha..! :4thumbup: Mmmm..! De smager godt..! :4mewantfood: :wink:

Betty Boop:

Det kan jeg da ikke forstå..! :laugh::wink:

Ej, jeg glæder mig efterhånden også til semestret starter igen..! Skal jo også lige en smut ud på den gamle praktik plads imorgen tidligt.. Skal sætte den nye mand ind i sagerne..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Klown:

Jeg er for tiden inde i en gang moderat bulk. Ligger på et overskud omkring 2-300 kcal. Som jeg regner med at holde frem til april måned. Så skal der cuttes.

CJ8000:

Hvem fa'en har puttet en 5er i dig idag..? :wink::laugh:

Ahhh okay , undrede mig bare over at du tog cardio engang imellem .. Hvad er egentlig grunden til det , og hvor tit tager du cardio når du cutter ?

klowN

Link to comment
Share on other sites

Ahhh okay , undrede mig bare over at du tog cardio engang imellem .. Hvad er egentlig grunden til det , og hvor tit tager du cardio når du cutter ?

klowN

Cardio er jo ikke kun til for at 'forbrænde' fedt. Det giver også en øget kondition.. :smile:

Når jeg cutter skal der powerwalkes hver dag..

Link to comment
Share on other sites

Cardio er jo ikke kun til for at 'forbrænde' fedt. Det giver også en øget kondition.. :smile:

Når jeg cutter skal der powerwalkes hver dag..

Ja det er jo rigtig nok! Når du siger powerwalk , er det så med maskine (crosstrainer?) eller i pensionist style med 2 stave i hånden og så bare traske derud af :P?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24/1-2006

-34 grader celsius i München.. :blink::cold: Godt man ikke bor der..! Nå, men idag skulle jeg tidligt op, hehe, ja før 7 :wink: . Skulle ud på den gamle praktik plads og sætte ham der tager over, ind i hvad det var han skulle.. :tongue: Var så træt bagefter, at jeg måtte tage mig en 20 min. powernap..! :tongue:

High Incline Bench Press (Smith)

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Ville prøve at trætte mig lidt ud inden DB bench press, og det virkede..! :4thumbup:

Dumbbell Bench Press:

5x10 @ 34 kg

Den føltes tung.. det er godtnok underligt. Mere om det senere...

Pec Dec:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

Lorte øvelse..! :dry:

Incline Dumbbell flyes:

2x8 @ 22 kg

2x8 @ 24 kg

Triceps:

Incline French Press:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 38 kg

1x10 @ 43 kg

2x10 @ 38 kg

Bardips:

1x10 @ BW

1x10 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 15 kg

1x12 @ Bw + 10 kg

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg i fredags kunne reppe med 47 kg DBs (ELEIKO), og så idag føles 34erne (Technogym) tunge... :blink: Virkelig underligt..

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25/1-2006

Total aktiv idag... Jeg har, uheldigvis, tjansen som 'vicevært' i opgangen i denne uge. Hvilket betød, at jeg idag skulle rydde sne/is foran bygningen, samt feje og vaske trappen til og med 5. sal..! :blink: Skod... Efter det stod den på træning og 3 timers vagt i centret...

Hjul:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x8 @ 131 kg

2x6 @ 141 kg

2x8 @ 131 kg

Der var ikke helt godt power i stængerne idag..! :dry:

Hacksquats (smith):

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

Ahhh de sidste bed godt..! :tongue:

Seated one Legged Extensions:

1x10 @ 25 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 32½ kg

1x10 @ 35 kg

Shiiiit mand..! Syygt.! :devil:

Lying Leg Curls:

2x10 @ 40 kg

2x9 @ 42½ kg

Skuldre:

DB Lateral raise:

1x10 @ 8 kg

1x10 @ 9 kg

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

2x8 @ 12 kg

DB Full Cans SUPERSETTED med DB rear lateral raise:

3x8 @ 7 kg + 3x8 @ 9 kg

1x8 @ 7 kg + 1x8 @ 10 kg

DB Shrugs:

1x10 @ 30 kg

3x10 @ 34 kg

En ganske god omgang idag..! Går med tanken om at prøve noget helt nyt næste onsdag..! Men det må i vente og se hvad er..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Iiiii Anderes..

Kender slet ikke halvdelen af dine øvleser... eller navnene til dem... :blink: - pec dek, Hacksquats, DB Shrugs osv..??? Hmmm..

Måske man skulle få et par nye træninstips, når jeg keder mig med mine standart ting.. :biggrin:

Og sorry.. kunne ikke lade være med at grine over, at du har leget vicevært på en af de mest ærgelig uge, med sne og mudder.. He he..

Regner med at du er blevet god til at vaske trapper af nu.. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Iiiii Anderes..

Kender slet ikke halvdelen af dine øvleser... eller navnene til dem... :blink:- pec dek, Hacksquats, DB Shrugs osv..??? Hmmm..

Måske man skulle få et par nye træninstips, når jeg keder mig med mine standart ting.. :biggrin:

Og sorry.. kunne ikke lade være med at grine over, at du har leget vicevært på en af de mest ærgelig uge, med sne og mudder.. He he..

Regner med at du er blevet god til at vaske trapper af nu.. :hehe:

Hehe..! Tror det bli'r værre næste uge..! Tænkt mig at rode langt ned i godteposen efter et par spændende nye øvelser..! :tongue:

Du siger bare til, så kan vi tage et kig på det..! :smile:

Selvfølgelig er jeg god til at vaske trapper nu, selvom det ikke er noget jeg ynder at gøre for meget! ..! hehe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26/1-2006

Okay, det er vist godt jeg starter i skole igen fra på mandag. Nærmest Betty Boop agtigt ( :wink: ), gik jeg idag rundt og troede det var onsdag og at jeg skulle træne ben.. Lige indtil jeg kom ned i centret og fandt ud af det var torsdag..! :laugh: Så ryg istedet for ben.. dejligt nok, for egentlig var jeg lidt øm efter gårsdagens ben træning..! :wink: hehe

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

Yes, fik de 3x10.. :4thumbup:

Front pull down:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Den bli'r bare ved med at bide fra sig, vildt så meget det kan mærkes efter en go' gang chins..! :crazy:

Bent over Rows (proneret greb):

2x10 @ 61 kg

2x10 @ 71 kg

Hmm... Det jeg plejer at kaste mig ud i, går vist so yates rows..! :dry:

One Arm Seated Rows:

2x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

hyper extensions:

4x10 @ BW + 10 kg

Var lidt træt i lænden idag, så ingen unge sæt...

Cardio:

Powerwalk:

2.7 km IN 25 min. @ 5% incline

Pulse peak @ 151

En god omgang idag, efter jeg fandt ud af hvad det egentlig nu lige var jeg skulle træne..! hehe..! :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26/1-2006

Okay, det er vist godt jeg starter i skole igen fra på mandag. Nærmest Betty Boop agtigt ( :wink: ), gik jeg idag rundt og troede det var onsdag og at jeg skulle træne ben.. Lige indtil jeg kom ned i centret og fandt ud af det var torsdag..! :laugh: Så ryg istedet for ben.. dejligt nok, for egentlig var jeg lidt øm efter gårsdagens ben træning..! :wink: hehe

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

Yes, fik de 3x10.. :4thumbup:

Front pull down:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Den bli'r bare ved med at bide fra sig, vildt så meget det kan mærkes efter en go' gang chins..! :crazy:

Bent over Rows (proneret greb):

2x10 @ 61 kg

2x10 @ 71 kg

Hmm... Det jeg plejer at kaste mig ud i, går vist so yates rows..! :dry:

One Arm Seated Rows:

2x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

hyper extensions:

4x10 @ BW + 10 kg

Var lidt træt i lænden idag, så ingen unge sæt...

Cardio:

Powerwalk:

2.7 km IN 25 min. @ 5% incline

Pulse peak @ 151

En god omgang idag, efter jeg fandt ud af hvad det egentlig nu lige var jeg skulle træne..! hehe..! :tongue::laugh:

Er i starten på diæt? jeres hjerner virker da ik optimalt :laugh: ¨

nice chins champ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share