Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 8/2-2006

Kort skoledag, så der var lige lidt tid til at lave en masse lektier inden dagens træning.. :bigsmile: Skulle på arbejde senere, men desværre var der ikke meget at lave..! Godt der er mange man kan :blahblah: med så..! :4thumbup:

Hjul:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x8 @ 131 kg

1x6 @ 151 kg

1x8 @ 131 kg

1x10 @ 101 kg - Ass to the grass..!

Ik' vildt meget power i stængerne idag..! Lidt tid siden der har været det faktisk..! :dry:

incline leg press (helt samlede ben, med fødderne pegende 45 grader ud til hver side.):

2x10 @ 200 kg

2x10 @ 220 kg

De går lige i Vastus Medialis..! :crazy:

Seated Leg Extensions:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 72½ kg

1x10 @ 80 kg - :devil::crazy::w00t::superman: (PR rep btw.. :tongue: )

Lying Leg Curls:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 35 - Backoff..

Skuldre:

DB Lateral raise:

1x10 @ 8 kg

1x10 @ 9 kg

3x10 @ 10 kg

11erne og 12erne var optagede..!

DB Full Cans SUPERSETTED med DB rear lateral raise:

3x8 @ 7 kg + 3x10 @ 8 kg

1x8 @ 7 kg + 1x10 @ 10 kg

Standing Arnold press:

2x8 @ 11 kg

2x8 @ 12 kg

Ahhh yes.. okay omgang da..! Gode DOMS fra gårsdagens mavetræning..! :superman: Og garanteret også DOMS i bener'n imorgen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 9/2-2006

Igen blev undervisningen aflyst.. :nonono: Jeg har en lærer til 2 forskellige fag. I et af fagene skal jeg til eksamen efter 1. kvarter, dvs om ca. 5 uger..! Og jeg er ikke blevet undervist en eneste gang i det fag endnu, og jeg kan ikke starte for mig selv, da jeg ikke ved hvilken bog vi skal bruge. :dry: Frustrerende..!

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

de første 2 sæt var rene raketter..! Får helt lyst til se hvor mange jeg kan nappe..! :tongue:

Efter de tredje sæt, kom en hen og spurgte om vi skulle se hvem der kunne tage flest.. hehe.. Han lignede bestemt ikke en der kunne tage ret mange, så jeg sagde til ham, at du går bare igang. Først ville han tage CG pullups, supineret. Sagde til ham at det var chins jeg kørte.. Og ganske rigtigt fik han ik hevet sig selv op 2 gange.. :laugh: Ganske morsomt..

Front pull down:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Pulley Rows:

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg - hele stakken... :4flex:

Straight Arm pulldown:

1x10 @ 55 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 60 kg

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Ahhh yes, kørte rigtig godt :smile:

Løbebåndende var optagede og jeg var allerede sent på den.. Sååå smuttede hjem istedet, gi'r den lidt ekstra gas imorgen..

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Chins:

4x10 @ BW

de første 2 sæt var rene raketter..! Får helt lyst til se hvor mange jeg kan nappe..!

Efter de tredje sæt, kom en hen og spurgte om vi skulle se hvem der kunne tage flest.. hehe.. Han lignede bestemt ikke en der kunne tage ret mange, så jeg sagde til ham, at du går bare igang. Først ville han tage CG pullups, supineret. Sagde til ham at det var chins jeg kørte.. Og ganske rigtigt fik han ik hevet sig selv op 2 gange.. Ganske morsomt..

DU LEE''' :laugh::laugh::laugh::laugh:

:4thumbup: - iver

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Et lille billede af Roethlis-monsteret..! :4mewantfood: (efter et par mundfulde.. hehe)

post-6265-1139250196_thumb.jpg

Vi fik burgeren som optakt til Super Sunday om lørdagen. Den er så voldsom stor, det er helt vanvittig. Kun en ud af de 7 vi var kunne spise en hel(og det var ikke mig).

Ellers noget vild træning du får fyret af Anders, 6 x 151 i squat og din lille battle i chins var jo for vild :laugh::laugh:

Det ser sq godt ud :4thumbup:

Edited by bRODER
Link to comment
Share on other sites

Iver:

Skulle jo gerne være max lee' til september, så det er bare derudaf..! Men kunne simpelthen ikke lade være med at grine lidt af ham..! Han spillede herre smart..! :laugh:

bRODER:

Hehe..! Ja den er heller ikke nem at tygge sig igennem..! :tongue: Her var vi 5 og 2 måtte give op..! Men det var også efter en omgang Nachos..! :4mewantfood:

Og mange tak da..! Jeg skal jo helst også være lee' til min scenedebut i september..! Så den får gas for tiden..! :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 10/2-2006

Weekend igen, ikke dårligt..! Idag fik jeg mig en snak med den vejleder jeg havde, da jeg var i praktik i sidste semester. Og hun godkendte mit praktikophold..! :4thumbup: Dejligt.. Ikke at jeg ikke havde regnet med det, men det er nu lækkert at få det bekræftet..! :yahoo:

Bryst:

High Incline Dumbbell Bench Press:

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

3x10 @ 36½ kg

2x10 @ 34 kg

Okay skub på idag..! :smile:

Dumbbell Bench Press:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½

3x10 @ 34 kg

Ahh yes, slet ikke dårligt, men kunne mærke, at venstre albue var lidt øm, så ik flere tunge løft. Tog lidt lette flyes..

Dumbbell flyes:

1x10 @ 18 kg

2x10 @ 19 kg

1x10 @ 20 kg

De blev kørt riimelig strict, men stadig nemme...

Cardio:

Powerwalk:

4.1 km IN 40 min. @ 5% incline... (Jep, det er ik' kun Betty Boop der kan lave cardio :wink: )

Puls peak: 150 slag/min.

En fin omgang idag, der var plads til lidt flere kilo idag og det blev udnyttet..! Og så en lang tur, som lovet igår..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 13/2-2006

Morgenvægt: 89.3 kg

Endelig en fuld dag i skolen.. Godt at komme igang med de sidste par fag.. :smile: Weekenden er også vel overstået, var en tur i bio i fredags og se Munich.. Ganske god films..! :smile: og lørdag stod den på bytur med nogle gamle kolleger fra Fin Form tiden.. Det var sgu hygge..! :4thumbup:

Ryg:

Chins:

3x8 @ BW + 10 kg

2x8 @ BW + 5 kg

Okay power idag.. fint tilfreds..! :smile:

Seated wide grip High Row (Neutralt greb):

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Yates Rows:

1x10 @ 71 kg

1x10 @ 81 kg

2x10 @ 91 kg :4flex:

One arm DB rows:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

2x10 @ 39 kg

Hmm... blevet lidt træt af den øvelse... :dry:

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Ahh de er blevet bedre på det sidste..! :superman:

Biceps:

Standing DB curls:

1x10 @ 17 kg

2x10 @ 18 kg

1x10 @ 19 kg

Standing BB curls:

1x9 @ 38 kg

3x8 @ 38 kg

den sidste kørt som dropset til:

1x8 @ 28 kg :devil:

Standing cable cross curls:

1x10 @ 30 kg

2x10 @ 35 kg

Ik mere tilbage i gaaaanz

Mave:

Dragonflags:

1x6 @ BW

2x5 @ BW

Crunches:

3x12 @ BW

Swissball incline crunches:

3x10 @ BW

Stretched Crunches ( Ligger helt udstrakt på gulvet, og løfter kun overkroppen):

3x10 @ BW

God gang mavetræning der.. Er kommet lidt efter den på det område igen, lækkert! :smile: Også en fin omgang til både biceps og ryg..! :smile: God måde at starte ugen på..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14/2-2006

Endnu en kort dag i skolen, da jeg havde lavet øvelserne der skulle laves idag hjemme..! :smile: Skulle lige ned og brænde lidt og bagefter ud og fejre min mor fødselsdag hos forældrene..! Er stop mæt nu! :4mewantfood: hehe...

Bryst:

High Incline Dumbbell Bench Press:

1x12 @ 22 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg

4x10 @ 36½ kg

Rigtig god power idag..! :4thumbup:

Dumbbell Bench Press:

6x10 @ 34 kg

Hmm... igen lidt begyndende ømhed i venstre albue... :dry:

Standing Cable Flyes:

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 32½ kg - Striiiict...

1x10 @ 30 kg - Striiiiiiiict..! :crazy:

Triceps:

Ingen fransk pres idag, pga. albuen..

Bardips:

1x12 @ BW

6x10 @ BW + 10 kg

DB Kickbacks (Lorteøvelse):

1x10 @ 10 kg

3x10 @ 8 kg

Pushdowns (Dropset):

1x10 @ 65 kg + 1x10 @ 55 kg + 1x10 @ 45 kg

1x10 @ 60 kg + 1x10 @ 50 kg + 1x10 @ 40 kg - Siiiiick! :crazy:

Okay, fik igen lidt ømhed i albuen, som blev bedre da den blev lidt varmere..! Men jeg vil intet risikere, så næste uge er træningsfri, pånær ben..! Så må jeg håbe det hjælper..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Heysa Anderes :smile:

Ang. dine hyper extensions.. er det dem jeg kalder for back extension?? lyder lidt sådan, for så må jeg lige få rettet min beskrivelse til næste gang :wink:

Lyder ellers til at det går rigtig godt.. med humøret og træningen.. :sun: (bortset lige fra din albue) :thumb_down: Så må du lige passe lidt bedre på dig selv.. så du ikke bliver alt for skadet.. Vil jo gerne heppe på dig til DM :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Anderes :smile:

Ang. dine hyper extensions.. er det dem jeg kalder for back extension?? lyder lidt sådan, for så må jeg lige få rettet min beskrivelse til næste gang :wink:

Lyder ellers til at det går rigtig godt.. med humøret og træningen.. :sun: (bortset lige fra din albue) :thumb_down: Så må du lige passe lidt bedre på dig selv.. så du ikke bliver alt for skadet.. Vil jo gerne heppe på dig til DM :biggrin:

Hey Nille..! :smile:

Den hyperextension jeg laver er denne.

Taark søde Nille...! Ja jeg holder pause i næste uge regner jeg med, og ser om det hjælper..! :smile: SKAL jo med til DM..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share