Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d. 15/2-2006

En god dag idag..! Fik læst lidt lektier, ryddet op og ordnet lidt småting inden den stod på hjul træning og 3 timers vagt i centeret. :smile: Fik også lavet mig en god gang karry kylling jeg havde med derned..! :4mewantfood:

HJUL:

Squat:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x8 @ 131 kg

2x6 @ 140 kg - lidt tung idaw..

2x8 @ 131 kg

1x10 @ 121 kg

Ok omgang, fik lidt ekstra sæt med idag..!

Seated leg press (Samlede fødder, med tæerne pegende 45 grader ud til hver sin side):

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 220 kg

1x8 @ 240 kg

1x8 @ 260 kg - Hele stakken... :superman:

1x10 @ 220 kg

Siiick..! Fan'me tunge..! Fik sgu helt kvalme af det..! Yiiir! :tongue:

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 65 kg

Seated leg curls (Ny maskine... :dry: ):

1x10 @ 50 kg

3x10 @ 60 kg

Done, finito, færdig, slut prut, ik' mer', iiiiiik' meeer'... :crazy:

Ganske god omgang bener' idag..! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16/2-2006

Her om torsdagen har jeg en masse mellemtimer. Jeg har faktisk fri mellem 09:15 - 13:00 hver torsdag.. :blink: Men når jeg kommer mere igang med semestret skal den tid sandsynligvis bruges på diverse små projekter. Men rart nok at komme ned og træne tidligt idag..! :4thumbup: Det betød at der var mennesketomt i centret. Så træningen blev intensiveret lidt, og lettere Fitness-Iver inspireret..! :bigsmile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Sidste sæt var noget tungere end de plejer..! Sandsynligvis pga. det er tidligt på dagen..! :tongue:

Seated Front Lat Pulldown:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 72½ kg

2x10 @ 75 kg

Close grip pulldown:

2x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 60 kg

Ahh.. dejlig øvelse..! :devil:

One arm rows (maskine):

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

Et rigtig godt alternativ til DB rows...! :weight_lift:

hyper extensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Jep jep..! En rigtig fin omgang idag, trods det tidlige tidspunkt og søvn i øjnene..! Jeg blev færdig på 45 min. idag..! (Iver inspireret..! :tongue: ) Rimelig korte pauser..! :4thumbup: Træningen gik i hvert fald lidt hurtigere end den plejer..!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jep jep..! En rigtig fin omgang idag, trods det tidlige tidspunkt og søvn i øjnene..! Jeg blev færdig på 45 min. idag..! (Iver inspireret..! ) Rimelig korte pauser..! Træningen gik i hvert fald lidt hurtigere end den plejer..!

Respekt... :devil::devil::devil: Jaa - man får sgu mere ud af det og forbrændingen ryger i vejret!!! Jeg bruger ALDRIG mere end 1 timer til halvanden på træningen... Hurtigt ind - hurtigt ud... Og cardioen laver jeg på off dage... :cool::wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Respekt... :devil::devil::devil: Jaa - man får sgu mere ud af det og forbrændingen ryger i vejret!!! Jeg bruger ALDRIG mere end 1 timer til halvanden på træningen... Hurtigt ind - hurtigt ud... Og cardioen laver jeg på off dage... :cool::wink::superman:

Det er desværre ikke altid muligt for mig, at holde træningen under 1½ time..! Men forsøger så vidt muligt at gøre det..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:blink: Håber vi finder tid til lidt kæve til DM backstage - kunne sgu være hyg'somt.... :smile::superman:

Har du bestemt dig for højdeklassen - 179,5 bliver jo til -180?? Eller??? :wink::cool:

Er jo lidt nervøs for at skulle battle dig i min klasse - du lee´ - :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Håber vi finder tid til lidt kæve til DM backstage - kunne sgu være hyg'somt.... :smile::superman:

Har du bestemt dig for højdeklassen - 179,5 bliver jo til -180?? Eller??? :wink::cool:

Er jo lidt nervøs for at skulle battle dig i min klasse - du lee´ - :smile::wink:

Ja det skal vi da helt sikkert..! Glæder mig sgu også til at få kæwet med diverse MOLere backstage..! :4thumbup:

Jeg regner stærkt med at komme i -180 klassen ja... Jeg kommer jo til at være splejsen i +180 hvis det er..! :laugh: Hvilken klasse er det nu liiige du er med i..? :tongue: Er nu heller ik' meget for at skulle battle med en rutineret ræv som dig..! hehe..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja det skal vi da helt sikkert..! Glæder mig sgu også til at få kæwet med diverse MOLere backstage..! :4thumbup:

Jeg regner stærkt med at komme i -180 klassen ja... Jeg kommer jo til at være splejsen i +180 hvis det er..! :laugh: Hvilken klasse er det nu liiige du er med i..? :tongue: Er nu heller ik' meget for at skulle battle med en rutineret ræv som dig..! hehe..! :wink:

+ 180... Er lige nøjagtigt 183 høj.... :laugh::laugh::laugh:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

One arm rows (maskine):

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

Et rigtig godt alternativ til DB rows...!

Blasfemi!! :wink::tongue:

Ej, har faktisk set en del lave den ...selvom det selvfølgelig ikke er garanti for at den er god hehe.

...Godt at se at du fortsat hænger i. :4thumbup:

Hvordan ligger fedtprocenten her i foråret?

Link to comment
Share on other sites

Iver:

Jamen så har jeg jo heldigvis ikke noget at frygte fra din side..! :tongue: Så ses vi jo backstage!

Huz:

Hehe, nu er det desværre mere eller mindre en nødvendighed, da håndvægte over 34 kg ikke eksisterer i det center jeg træner i. Og syntes ikke altid det er lige sjovt at skulle bakse med at hænge ekstra vægt på. :tongue:

Jeg ved faktisk ikke hvad fedtprocenten er for tiden. Kører fortsat i moderat bulk, meget moderat for tiden... Skal lige igang med skolerutinen igen. Men jeg kan dog ane de nederste mavemuller endnu. :4thumbup: Men mon ikke den er mellem 11-13%... Jeg har planer om at skaffe mig en fedttang her om ik så længe..!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17/2-2006

Så er det sørme weekend igen.. :cool: Fantalastisk..! kort dag i skolen og tid til at læse en del og få lavet nogle opgaver..! :smile: Idag besluttede jeg mig for at tage den lidt med ro, målet var at få en godkendt træning ind, uden ømhed i albuerne..! Så toppen af kiloene blev taget af..

Bryst:

High Incline Dumbbell Bench Press: - Strict shit...

1x12 @ 22 kg

5x10 @ 30 kg

Intet at mærke... :smile:

Bench Press:

1x10 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

2x8 @ 101 kg

1x10 @ 91 kg

stadig intet.. :bigsmile:

Decline DB bench press:

1x10 @ 24 kg

1x10 @ 26 kg

2x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

Lækkert! Intet overhovedet! :4thumbup:

Calfes:

Seated calf press (i Leg press maskinen):

1x10 @ 150 kg

1x10 @ 180 kg

1x10 @ 210 kg

2x10 @ 240 kg

Og så liiige en tur i :sun:

Ahh ganske lækkert..! Og en fin trænings omgang idag.. Slet intet at mærke..! Hmm..! Jeg ved godt jeg tidligere sagde træningsfri i næste uge, meeen jeg tager nok ned og lavet lidt let træning..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TØMMERMÆND og PIZZA på en søndag :nonono: troede du var en seriøs sportsmand :tongue::wink:

Hehe..! Det er jeg da også..! :wink:

Men det betyder ikke, at der ikke skal være plads til at nyde livet og hygge sig..! :tongue: Ikke at tømmerdrenge og pizza er en nødvendighed for det, meeeen..! Det er nu godt..! (Altså ikke tømmerdrengene..! :wink: , der iøvrigt ikker er så slemme..!)

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! Det er jeg da også..! :wink:

Men det betyder ikke, at der ikke skal være plads til at nyde livet og hygge sig..! :tongue: Ikke at tømmerdrenge og pizza er en nødvendighed for det, meeeen..! Det er nu godt..! (Altså ikke tømmerdrengene..! :wink: , der iøvrigt ikker er så slemme..!)

Det er så iorden for denne gang - du får lov at beholde din idolstatus hos mig lidt endnu :wink:

MEN pas på..... vi er nogle som holder øje med dig :shades:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/2-2006

Så startede en ny uge, og en ny skoledag..! Det kunne bestemt mærkes at vi er bagefter i pensum allerede..! :blink: Jeg er i skrivende stund netop kommet hjem fra skole, næsten 2 timer ekstra idag, pga. en gruppe opgave der lige skulle laves idag. Såå tiden går ud over træningen, da jeg skal bruge aftenen på lektier også. Træls, men i sidste uge proklamerede jeg jo også træningsfri i denne uge. :smile: Så nøjes vidst med at træne 3 gange let træning i denne uge.. Skolen kommer jo, trods alt, også foran træningen..! :innocent:

Måske dette er nye skyts til CJ og Boop'en..? :tongue: Men det praller bare på mig..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/2-2006

Så startede en ny uge, og en ny skoledag..! Det kunne bestemt mærkes at vi er bagefter i pensum allerede..! :blink: Jeg er i skrivende stund netop kommet hjem fra skole, næsten 2 timer ekstra idag, pga. en gruppe opgave der lige skulle laves idag. Såå tiden går ud over træningen, da jeg skal bruge aftenen på lektier også. Træls, men i sidste uge proklamerede jeg jo også træningsfri i denne uge. :smile: Så nøjes vidst med at træne 3 gange let træning i denne uge.. Skolen kommer jo, trods alt, også foran træningen..! :innocent:

Måske dette er nye skyts til CJ og Boop'en..? :tongue: Men det praller bare på mig..! :superman:

:nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

:tongue::w00t::laugh::bigsmile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Måske dette er nye skyts til CJ og Boop'en..? :tongue: Men det praller bare på mig..! :superman:

HUSK PÅ :shades:

Nej, det er sgu i orden :wink: har det på samme måde - mit job kommer også i første række (uanset hvor træls det er nogen gange), for det er trods alt arbejdet som betaler terminen...... træningen er der sgu kun udgifter med :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:nonono::nonono::nonono::nonono::nonono:

:tongue::w00t::laugh::bigsmile::tongue:

Jeg vidste det..! :wink: Men husk..! :superman:

:laugh:

HUSK PÅ :shades:

Nej, det er sgu i orden :wink: har det på samme måde - mit job kommer også i første række (uanset hvor træls det er nogen gange), for det er trods alt arbejdet som betaler terminen...... træningen er der sgu kun udgifter med :laugh::laugh:

Jeg glemmer skam slet ikke så nemt..! :shades:

Men ja, det skal jo desværre til ind imellem..! Men det er heldigvis sjældent det sker..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share