Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Anker..? en krudter..? :nonono: Lidt utroligt, at en klasse som Athletic Fitness ikke kan holdes fri for sådan noget.. :dry: Men det må han jo om.. Jeg vandt jo alligevel! :superman: :4thumbup:

Det er for dårligt lavet af DBFF at alle ikke bliver testet.. jeg ved da at en der blev nr 2. i bodybuilding (siger ik vægtklasse) skyder sig selv i røven. han blev ik opdaget. for lamt :sneaky2:

Ja du vandt!. fandme os godt gået :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er for dårligt lavet af DBFF at alle ikke bliver testet.. jeg ved da at en der blev nr 2. i bodybuilding (siger ik vægtklasse) skyder sig selv i røven. han blev ik opdaget. for lamt :sneaky2:

Ja du vandt!. fandme os godt gået :bigsmile:

Det bliver vist desværre aldrig aktuelt..! :nonono:

Men mange tak skal du have..!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26/9-2006

Har haft hovedpine det meste af dagen i skolen idag, grundet min væskebalance der er pænt meget i ubalance for tiden..! :tongue:

Men jeg havde alligevel lyst til at træne lidt..! Træningen for tiden er mest for at holde gang i systemet.. Jeg går og brygger lidt på en helt ny opdeling af træningen, som jeg lige skal have på plads.. :smile:

Dagens tal:

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

1x12 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x12 @ 70 kg

CG front pulldown:

1x12 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

One arm rows:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

Hyperextensions:

4x12 @ BW + 20 kg

DB Bicep curl:

1x12 @ 15 kg

3x10 @ 17 kg

Ez bar curls:

4x10 @ 38 kg

+ Lidt mavelir (dragonflags og situps)

Igen idag fik jeg kæwet den en hel masse..! Og så kom centerchefen lige hen med en stor buket blomster til mig! :bigsmile: Dejligt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Puha, det var sgu en del..! :crazy: Jeg er selv kun på + 4 kg..! Så helt galt er det ikke.. Men det er ikke mange streger der er tilbage..! :tongue:

Er du igang med træningen til AF 2007 :tongue::tongue: Da du vel skal forsvare DM ? ? eller har du andre planer ? ? :blush::blush: Og fire kilo er sku okay :smile: så har du sku´ da hellere ikke gået amok i junk food endnu :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Jeg prøver også at klemme ballerne sammen efter DM, men selv om jeg ikke har set hvordan symetrirunden gik ! ! taler billederne for sig selv :mad::unhappy::sneaky2::unhappy::sneaky2::mad::crazy: Og kan sku godt se at det ikke var alt for godt ! er gået igang med udtømningen til lørdag :devil::cool::devil::cool: Og tager så lige to fridag fra skolen, til at ligge på langs på sofaen med 7-8 kasser cola light :violin::violin::violin:

Link to comment
Share on other sites

Er du igang med træningen til AF 2007 :tongue::tongue: Da du vel skal forsvare DM ? ? eller har du andre planer ? ? :blush::blush: Og fire kilo er sku okay :smile: så har du sku´ da hellere ikke gået amok i junk food endnu :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Jeg prøver også at klemme ballerne sammen efter DM, men selv om jeg ikke har set hvordan symetrirunden gik ! ! taler billederne for sig selv :mad::unhappy::sneaky2::unhappy::sneaky2::mad::crazy: Og kan sku godt se at det ikke var alt for godt ! er gået igang med udtømningen til lørdag :devil::cool::devil::cool: Og tager så lige to fridag fra skolen, til at ligge på langs på sofaen med 7-8 kasser cola light :violin::violin::violin:

Haha, ja jeg er allerede igang til næste år du..! Eller nej, det er blot for at komme ned og røre mig lidt..! :smile:

Held og lykke med fitnesscuppen Keld! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Angående hovedpine har jeg lidt mere info. Dog ingen kur, men tænkte det kunne være interesant at høre, nu du også havde det på samme måde. Snakkede med fysioeterapeuten på vores arbejde. Hun har tidligere været center ejer og bla. hjulpet en pige til Miss Fitness (kan ikke huske navnet desværre). Angående blodtrykket så fortalte hun en anekdote om at flere atleter efter at have kontaktet deres egen læge var blevet knaldet over på noget blodtryksregulerende medicin. Deres blodtryk havde været vildt højt, så de var blevet ret bekymrede.

Dette er ikke nødvendigt sagde hun, kroppen regulerer sig selv ned efter en 3-4 uger og så skulle det være helt ovre. Den skal bare lige komme over det værste.

Tung træning var ikke noget problem, men dødscardio i det røde felt over en længere periode var nok ikke så smart, men det skal vi jo heller ikke have såå meget af lige p. kan man sige.

Snakkede kort med min egen læge der heller ikke sagde noget til det andet end, at man bare skulle lade det gå over.

Forresten hvis du skal med til julefrokosten med MOL, kan de jo være vi kan føges nogle stykker her fra byen derover? Så at CJ måske også skulle med.

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Angående hovedpine har jeg lidt mere info. Dog ingen kur, men tænkte det kunne være interesant at høre, nu du også havde det på samme måde. Snakkede med fysioeterapeuten på vores arbejde. Hun har tidligere været center ejer og bla. hjulpet en pige til Miss Fitness (kan ikke huske navnet desværre). Angående blodtrykket så fortalte hun en anekdote om at flere atleter efter at have kontaktet deres egen læge var blevet knaldet over på noget blodtryksregulerende medicin. Deres blodtryk havde været vildt højt, så de var blevet ret bekymrede.

Dette er ikke nødvendigt sagde hun, kroppen regulerer sig selv ned efter en 3-4 uger og så skulle det være helt ovre. Den skal bare lige komme over det værste.

Tung træning var ikke noget problem, men dødscardio i det røde felt over en længere periode var nok ikke så smart, men det skal vi jo heller ikke have såå meget af lige p. kan man sige.

Snakkede kort med min egen læge der heller ikke sagde noget til det andet end, at man bare skulle lade det gå over.

Forresten hvis du skal med til julefrokosten med MOL, kan de jo være vi kan føges nogle stykker her fra byen derover? Så at CJ måske også skulle med.

Jeghar heldigvis ikke hovedpine mere..! :smile: Men nej, dødscardio, er ikke lige noget der er på planen..! :laugh: Jeg regner med at tage med til julefrokosten, jeg skal lige have det kombineret med nogle venner derovre..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28/9-2006

En fin dag i skolen idag.. Lækkert nok, selvom jeg var godt træt under den time jeg havde.. :tongue:

Idag stod den på første ben træning i 3 uger.. :crazy: Lee'd nok..

Imorgen tager jeg til København, og er derovre hele weekenden. Jeg skal desværre ikke træne derovre.. Ellers havde jeg da lige hooked op med nogle et sted..! :superman: Men skal over og hygge og feste lidt med en masse venner! :4thumbup:

Ben:

Squat:

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 90 kg

3x10 @ 110 kg

1x12 @ 90

Puuuha, godt tunge da.. :blink:

Seated leg press:

1x10 @ 170 kg

1x12 @ 190 kg

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 220 kg

Leg extensions:

3x10 @ 60

1x10 @ 65

Lying leg curls:

3x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Skulder:

Seated DB press:

1x10 @ 15 kg

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 24 kg

1x10 @ 26 kg

1x10 @ 28 kg

2 år siden jeg sidst har kørt denne øvelse tror jeg... Nu skal skuldrene vokse..! :devil:

DB Lateral raise:

1x10 @ 11 kg

3x10 @ 12 kg

seated rear lateral raise:

1x10 @ 9 kg

3x10 @ 10 kg

Ganske fin omgang idag, rart at få rørt benene igen! :superman:

Snakkede lige med fyssen nede i centret, han har lige sat ny dansk rekord i bænkpress... 217½ kg.. Lee'd..! :w00t: Nu skal jeg have pakket til imorgen.. Og så afsted med kjøvenhavn..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ganske fin omgang idag, rart at få rørt benene igen! :superman:

Snakkede lige med fyssen nede i centret, han har lige sat ny dansk rekord i bænkpress... 217½ kg.. Lee'd..! :w00t: Nu skal jeg have pakket til imorgen.. Og så afsted med kjøvenhavn..! :smile:

Du har Allan Riis som fys - hvor stort :w00t:

Han har en god styrkedunk :laugh: Jeg er sikker på at du ikke havde gættet at han var bænkpresser.

Link to comment
Share on other sites

Du har Allan Riis som fys - hvor stort :w00t:

Han har en god styrkedunk :laugh: Jeg er sikker på at du ikke havde gættet at han var bænkpresser.

Jeps det har jeg..! :smile: Vi arbejder i samme center.. Og nej, første gang jeg så ham gættede jeg bestemt ikke på, at han var styrkeløfter..! :laugh:

Men for dælen han er stærk.. :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share