Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Takker for tilliden champ..! :smile: Men nu må vi se hvordan det arter sig næste lørdag..! En ting er helt sikkert, jeg glæder mig virkelig meget, og er heldigvis ikke nået at blive træt af hele diæt ræset så jeg bare vil have det overstået.. (endnu :tongue: ) ...

Vi skal skam alle ro Keld..! Det er ikke kun top 5..! :smile:

Se du nu lige at blive rask i et ruf..! Går ikke at være syg op til konkurrence da!

Ja håber sku også at det går bedre imorgen :4thumbup: Men er nød til at tage en slapper idag :sneaky2: Og skal nok blive klar :superman: Om de så skal køre mig på en bårer på scenen :laugh::laugh::laugh::laugh: Dagen står på tedrikning og dvd film ...god træning :superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det kan man ikke sige ud fra et billeder hist og her :wink:

Man ved aldrig hvilken form de andre stiller med på dagen!!

Anders er uden tvivl og at dømme fra billederne en super flot og symmetrisk atlet men der også et par andre i hans klasse som også er gudeskønne... så der bliver kamp!!

... og så er der jo lige de fysiske forhindringer hvor meget kan ske, folk kan kikse pga. for kraftig dehydrering, nogle kan risikere at glide af sædet under roning osv.... så meget kan ske!!

Sælg aldrig skinnet før fitnessatleten er skudt :rocketwhore:

Lige præcis! :smile: Der er nemlig så meget der kan ske, så det må vi se på dagen..! :superman:

Og mange tak Angel..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja håber sku også at det går bedre imorgen :4thumbup: Men er nød til at tage en slapper idag :sneaky2: Og skal nok blive klar :superman: Om de så skal køre mig på en bårer på scenen :laugh::laugh::laugh::laugh: Dagen står på tedrikning og dvd film ...god træning :superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Lyder fornuftigt..! Jeg skal selv ud og slæbe..! Min lillebror er ved at flytte sammen med damen, så har sagt jeg godt vil give en hånd med hvis det er.. Men inden skal jeg liige ned og træne da! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 16/8-2006 - 7 dage igen..!

Aftenen igår blev brugt i selskab med en af min gode venner.. En masse kæwen og film luren..! Super hyggeligt! :smile:

Idag snuede jeg den så længe jeg overhovedet kunne.. :innocent: Da jeg blev træt af det, var det ned med lidt morgenmad, og afsted til træning..! :superman:

Fullbody (sans ben):

Benchpress:

1x15 @ 60 kg

1x15 @ 80 kg

1x13 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg - Skulle liiige prøve.. gik ik' helt..! :tongue:

1x12 @ 85 kg

1x12 @ 80 kg

Front pulldown:

1x12 @ 65 kg

1x12 @ 70 kg

2x12 @ 75 kg

1x12 @ 70 kg

Military press:

2x15 @ 35 kg

2x12 @ 40 kg

Incline DB benchpress:

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 30 kg

1x13 @ 30 kg

1x13 @ 28 kg

Pulley row:

1x12 @ 75 kg

2x12 @ 85 kg

1x12 @ 80 kg

French Press:

1x15 @ 33 kg

2x12 @ 38 kg

1x15 @ 33 kg

Seated isolated cable curls:

1x15 @ 40 kg

2x12 @ 45 kg

1x15 @ 40 kg

+ 6 sæt mavelir...

Ville lige slutte af med lidt shrugs

BB Shrugs:

1x15 @ 71 kg

2x12 @ 81 kg

1x15 @ 71 kg

Lækkert..! Nu er det bare hjem og slappe max af resten af dagen..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder fornuftigt..! Jeg skal selv ud og slæbe..! Min lillebror er ved at flytte sammen med damen, så har sagt jeg godt vil give en hånd med hvis det er.. Men inden skal jeg liige ned og træne da! :smile:

Så køre Keld Erland på max igen :superman::superman: sygdommen virker stort set ude af kroppen :4thumbup: :4thumbup: og har lige været nede om træne :devil::devil: og shit mine skuldre sparker totalt røv :tongue::tongue: begynder sku at tro på mere en en femte plads :laugh::laugh: .

Anders da du ikke har skrevet på din side idag :tongue: går jeg udfra at byturen blev hårdre end forventet :w00t: :4mewantfood: eller du tabte en sofa under flytningen :wink: og ligger slikker sårerne mens du ser tegnefilm på TV3 :laugh::laugh::laugh: samtidigt med at du køre 3 kg matadormix ned sammen med 19 Rittersport :smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Så køre Keld Erland på max igen :superman::superman: sygdommen virker stort set ude af kroppen :4thumbup: :4thumbup: og har lige været nede om træne :devil::devil: og shit mine skuldre sparker totalt røv :tongue::tongue: begynder sku at tro på mere en en femte plads :laugh::laugh: .

Anders da du ikke har skrevet på din side idag :tongue: går jeg udfra at byturen blev hårdre end forventet :w00t: :4mewantfood: eller du tabte en sofa under flytningen :wink: og ligger slikker sårerne mens du ser tegnefilm på TV3 :laugh::laugh::laugh: samtidigt med at du køre 3 kg matadormix ned sammen med 19 Rittersport :smile::smile::smile:

Hey Keld...

Godt at høre du er i fuld sving igen..! :superman:

Nu har jeg ikke været i byen, blot sovet længe..! :tongue: Men ja, åd da lige 19 rittersports igår..! :4mewantfood: det var lææækkert! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17/9-2006 - 6 dage igen...

Totalt brændt aw idag da jeg var nede i centret.. Skulle bare lige have lidt sol, og ro den sidste tur inden DM..! Den var IKKE sjov..! :crazy: Men det gik, med nød og næppe..!

Ellers skal jeg bare slappe af resten af dagen. I aften kommer gutterne og ser NFL..! :superman: (Men de spiser sikkert også pizza foran næsen på mig.. :blink: ) :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18/9-2006 - 5 dage igen...

Lidt træt idag, men sådan er det jo når NFL kampene trækker ud..! :tongue:

en okay dag i skolen idag, men min makker er ved at blive syg, så jeg bliver hjemme resten af ugem da jeg intet vil risikere. Jeg kan udemærket også arbejde hjemmefra så det er fint..! :smile:

idag skulle jeg blot ned og røre musklerne lidt, så en lille omgang fullbody for de større muskelgrupper + lidt løst.. :smile:

Dagens tal:

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x15 @ 28 kg

3x15 @ 30 kg

Front pulldown:

1x15 @ 65 kg

3x12 @ 70 kg

1x12 @ 65 kg

Military press:

1x15 @ 35 kg

2x12 @ 40 kg

1x15 @ 35 kg

Incline DB benchpress:

4x15 @ 26 kg

Yates row:

1x15 @ 51 kg

3x15 @ 71 kg

Dips:

1x35 @ BW - Stille og roligt derud af.. :smile:

Ik' det vilde, men lækkert at få pump på kadaveret, syntes virkelig det er anderledes, at posere med pump på..! Det er meget lettere..! Men min lille skævhed ved skuldrene, grundet en gammel skade, kommer tydeligere frem.. :dry: Nå, nu skal jeg op til en veninde og slappe af, og få tankerne lidt over på andet end skole og DM..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:tongue:

Mandag d. 18/9-2006 - 5 dage igen...

Lidt træt idag, men sådan er det jo når NFL kampene trækker ud..! :tongue:

en okay dag i skolen idag, men min makker er ved at blive syg, så jeg bliver hjemme resten af ugem da jeg intet vil risikere. Jeg kan udemærket også arbejde hjemmefra så det er fint..! :smile:

idag skulle jeg blot ned og røre musklerne lidt, så en lille omgang fullbody for de større muskelgrupper + lidt løst.. :smile:

Dagens tal:

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x15 @ 28 kg

3x15 @ 30 kg

Front pulldown:

1x15 @ 65 kg

3x12 @ 70 kg

1x12 @ 65 kg

Military press:

1x15 @ 35 kg

2x12 @ 40 kg

1x15 @ 35 kg

Incline DB benchpress:

4x15 @ 26 kg

Yates row:

1x15 @ 51 kg

3x15 @ 71 kg

Dips:

1x35 @ BW - Stille og roligt derud af.. :smile:

Ik' det vilde, men lækkert at få pump på kadaveret, syntes virkelig det er anderledes, at posere med pump på..! Det er meget lettere..! Men min lille skævhed ved skuldrene, grundet en gammel skade, kommer tydeligere frem.. :dry: Nå, nu skal jeg op til en veninde og slappe af, og få tankerne lidt over på andet end skole og DM..! :smile:

:laugh::4crutches:

Pas nu må at din veninde ikke tapper de sidste kræfter ud af kroppen på dig :wub::wub: Og du lyver hvis du skriver at du tænker på andet end DM :laugh::tongue::blink::mad::rocketwhore::bubblebath::violin::ninja:

Link to comment
Share on other sites

:tongue::laugh::4crutches:

Pas nu må at din veninde ikke tapper de sidste kræfter ud af kroppen på dig :wub::wub: Og du lyver hvis du skriver at du tænker på andet end DM :laugh::tongue::blink::mad::rocketwhore::bubblebath::violin::ninja:

Bare rolig, det tærer ikke så meget på kræfterne at snakke og stene i sofaen mester..! :laugh: Og jo, der kommer da et glimt eller to ind omkring skole arbejdet indimellem..! :tongue:

Keld for satan, de humør-ikoner dér... de er ved at tage overhånd for dig!! :tongue:

Enig..! Total tricker happy pegefinger der! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bare rolig, det tærer ikke så meget på kræfterne at snakke og stene i sofaen mester..! :laugh: Og jo, der kommer da et glimt eller to ind omkring skole arbejdet indimellem..! :tongue:

Enig..! Total tricker happy pegefinger der! :laugh:

:laugh::laugh: Så dine fotos på hotpeople :smile: de var ret gode, overvejer også at få taget et par eller flere :superman::superman: inden der kommer for meget fedt på side benene :4mewantfood: :4mewantfood:

Ja jeg prøver at få passet skolen, men tror at denne uges arbejde max fylder en halv A4 side :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Keld for dælen..! :nonono::tongue: Tør slet ikke tænke på hvor overgearet du er, når først du får en masse kulhydrater indenbords..! :laugh:

Jeg er begyndt at fylde kulhydrater på :4pizza::4pizza::4pizza::4pizza: men syntes faktisk kun at energien er blivet mindre :devil::devil::devil: Men min diæt har også været meget præget af lidt kulhydrat :wink: så kroppen skal nok bare vende sig at få noget at arbejde med :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19/9-2006

Idag har jeg arbejdet hjemmefra, hvilket har været ganske fint, dog liidt for mange distraktioner til, at det blev helt seriøst.. Men fik da lavet det jeg skulle..! :smile:

Ellers har jeg fået handlet de sidste fornødenheder til DM, så nu skulle jeg være helt klar! :4thumbup:

Dagens tal:

Chins

1x20 @ BW

Ganske fine..! Tegner godt til lørdag! :superman:

Front pulldown:

1x15 @ 65 kg

3x15 @ 60 kg

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

4x15 @ 26 kg

Lateral raise:

4x15 @ 7 kg

Cable one arm row

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 35 kg

1x15 @ 30 kg

Cable flyes:

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 32½ kg

1x15 @ 30 kg

BB curls:

3x15 @ 25 kg

Supersetted med

One arm OH triceps extension:

3x15 @ 9 kg

En god omgang strict træning idag..! Sidste træning falder imorgen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share