Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hey Norah..! :smile:

Lækkert, endnu en god undskyldning til at skubbe lidt ekstra indenbords..! :4mewantfood: :innocent::tongue:

Alle argumenter er for at skubbe på lige efter et stævne... både fra et sundhedsmæssigtsyn men ikke mindst fordi din krop bare i den grad vil overkompensere efter strabasserne og du vil deraf kunne opleve endnu bedre fremgang under både træningsløft som i muskeltilvækst :4flex:

... bare lov mig at huske at stoppe omkring de max 4-5 kg fedtgain... ingen grund til at bliver "for stor"

:wink:

Ja det har jeg alligevel ikke prøvet før.. Føles super fedt! :w00t::superman:

... lige før det i sig selv er grund nok til at gennemgå en diæt!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle argumenter er for at skubbe på lige efter et stævne... både fra et sundhedsmæssigtsyn men ikke mindst fordi din krop bare i den grad vil overkompensere efter strabasserne og du vil deraf kunne opleve endnu bedre fremgang under både træningsløft som i muskeltilvækst :4flex:

... bare lov mig at huske at stoppe omkring de max 4-5 kg fedtgain... ingen grund til at bliver "for stor"

:wink:

Styrken er så småt også vendt tilbage..! :showoff: Hvilket jeg nyder godt af..! :smile:

Og har skam også tænkt mig, at holde en lidt kortere snor i fedtprocenten end sidste år..! :innocent: Jeg vil helst ikke ud i en lang diæt igen.. :smile:

... lige før det i sig selv er grund nok til at gennemgå en diæt!! :cool:

My thoughts exactly..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Styrken er så småt også vendt tilbage..! :showoff: Hvilket jeg nyder godt af..! :smile:

Og har skam også tænkt mig, at holde en lidt kortere snor i fedtprocenten end sidste år..! :innocent: Jeg vil helst ikke ud i en lang diæt igen.. :smile:

Hva snakker du om :crazy: Din fedt% har jo aldrig været over 10! Så mon ik du overlever :blink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hva snakker du om :crazy: Din fedt% har jo aldrig været over 10! Så mon ik du overlever :blink::wink:

Jooo.. Det vil jeg nu mene..! Vejede 91 kg da jeg startede på diæt, og stod på scenen med 78 kg på kroppen.. Dvs. jeg smed 13 kg, inkl. væske.

Det svarer til ca. 14% af den oprindelige vægt..! Ikke at det hele der røg af var fedt, men stod jo heller ikke med en fedt% på 0 på scenen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14/10-2006

Uff..! Det var ikke just nemt, at komme ud af fjerene i morges... Syge DOMS i Quads og Glutes :crazy: Men op kom jeg da, efter at have snuet den i en times tid..! :tongue: Det er vel weekend..?

Planerne for weekenden står stadig i skrivende stund i det uvisse.. Kunne forestille mig det løbe rud i noget mad og en bette bytur med gutterne..! Men nu må vi se..! :smile:

Bryst

Smith'en var optaget, så jeg satte mig i incline bænken, so jeg ellers ikke er så glad for..

High incline BB bencpress:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 71 kg

2x10 @ 91 kg

2x10 @ 81 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg :superman:

DB Benchpress:

1x9 @ 34 kg

3x10 @ 30 kg

1x8 @ 30 kg

Godt blæst i patværket...

Der var åbenbart noget eksamensværk for nogle kommende fitness.dk instruktører i centret idag.. Lidt sjovt at høre hvordan de kagede rundt i diverse bevægelser og muskelnavne, udspring og hhæftninger..! :laugh:

Hamstrings:

SLDL:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 121 kg

2x10 @ 111 kg

Syntes nok liiiige, at de var lidt hårde idag..!

Seated legcurl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 62½ kg

Lying leg curl:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 32½ kg

1x8 @ 40 kg

Triceps:

Seated DB Triceps Extension:

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 34 kg

2x10 @ 30 kg

One arm cable triceps extensions (væk fra kroppen med siden til trækket):

1x10 @ 25 kg

2x10 @ 27½ kg

1x10 @ 30 kg

Sådan færdig på arbejd'.. Eller i hvert fald færdig med træningen..! Loves it! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jooo.. Det vil jeg nu mene..! Vejede 91 kg da jeg startede på diæt, og stod på scenen med 78 kg på kroppen.. Dvs. jeg smed 13 kg, inkl. væske.

Det svarer til ca. 14% af den oprindelige vægt..! Ikke at det hele der røg af var fedt, men stod jo heller ikke med en fedt% på 0 på scenen..! :tongue:

Er du ligefrem ved at blive overvægtig :icecream::icecream: Det holder sku da ikke :laugh::laugh:

Kæmper selv en voldsom kamp mod ritter sport mafiaen :4mewantfood: :4mewantfood: Da jeg er en rigtig sukkergris :crazy::crazy::crazy::crazy: Men efter som det gik noget bedre til fitnesscuppen, føler jeg sku også vi fortjener at fylde sækken med lidt sugar :superman::superman: Men Anders du får et hårdt program i 2007 :4thumbup: :4thumbup: Hvis altså vælger at forsvare dit DM guld ? ?

Jeg er egentlig godt tilfreds med 2006, men selv om jeg slog både nr 3 og nr 6 fra Dm til fitnesscuppen :superman::superman: Er det stadigvæk min symetri jeg skal arbejde på, og fremskridt kommer jo ikke så hurtigt, så regner først med at stå på scenen i 2008 :tongue: Ja måske ses vi ? ? altså hvis du tager fitnesscuppen eller Mr fitness ? :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 16/10-2006

Så startede efterårsferien, der alligevel skal spenderes på skolen, så det er sgu'ette meget ferie jeg får her..! Men om 2 måneder er projektet afleveret, så må jeg holde lidt ferie der..

I lørdags røg jeg en smut i byen med nogle venner, en vanvittig sjov aften, meeen Anders her fik nok lige rigeligt at drikke..! Jeg var totalt kvæstet hele søndag, og kunne ikke rigtig få andet, end en skål havregryn og en beskidt pizza ned...! Ik' noget man bli'r lee' af Anders! :nonono:

Efter dagens træning var jeg lige i Netto, og hvad sker der lige for julekager allerede..? Pebernødder, brunkager osv..! Jeg gik i en stor stor bue udenom, ellers ville jeg sgu bare blive fristet..! :laugh:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Barbell in the corner bent over row:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

One arm row:

3x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Hyperextension:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing DB curls:

1x10 @ 17 kg

3x10 @ 19 kg

BB curls:

4x10 @ 35 kg

Hvorfor er jeg så slap i biceps øvelser..? :dry:

Mave:

Dragonflags

3x7 @ BW

Lækkert..! De bli'r nemmere og nemmere..! Måske der er til 3x10 snart..? :innocent:

Situps

3x12 @ BW

Seated cable crunches:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x10 @ 60 kg

Det var så det..! Hjem og skrue op for radiatoren..! Sgu blevet lidt halv køligt..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Er du ligefrem ved at blive overvægtig :icecream::icecream: Det holder sku da ikke :laugh::laugh:

Kæmper selv en voldsom kamp mod ritter sport mafiaen :4mewantfood: :4mewantfood: Da jeg er en rigtig sukkergris :crazy::crazy::crazy::crazy: Men efter som det gik noget bedre til fitnesscuppen, føler jeg sku også vi fortjener at fylde sækken med lidt sugar :superman::superman: Men Anders du får et hårdt program i 2007 :4thumbup: :4thumbup: Hvis altså vælger at forsvare dit DM guld ? ?

Jeg er egentlig godt tilfreds med 2006, men selv om jeg slog både nr 3 og nr 6 fra Dm til fitnesscuppen :superman::superman: Er det stadigvæk min symetri jeg skal arbejde på, og fremskridt kommer jo ikke så hurtigt, så regner først med at stå på scenen i 2008 :tongue: Ja måske ses vi ? ? altså hvis du tager fitnesscuppen eller Mr fitness ? :devil::devil:

Så er du sgu igang igen hva Keld..? Det er jo ligefør der er flere smileys end tekst..! :laugh::wink:

Jeg har endnu ikke taget en beslutning om næste år..! Og gør det nok heller ikke lige foreløbigt..! Jeg bli'r nødt til at se, hvad der sker med træningen når jeg starter med at arbejde efter jul. Men jeg vil helt sikkert gerne forsvare titlen, så jeg håber tiden er til, at holde træningen på et højt niveau..! :superman:

Du ser mog nok aldrig i en Mr Fitness, eller Fitness cup... Konceptet siger mig ik' så meget.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 17/10-2006

En stille og rolig dag idag..! Men jeg kan mærke, at jeg trænger til at bevæge mig noget mere.. Det der med at gå til nul cardio lige efter DM dur bare ikke.. Har sgu behov for at flytte mig lidt mere kan jeg mærke.. :smile: Så jeg vil se på at få lavet lidt på mine 2 offdage, og måske engang eller 2 mere.. Så kan jeg jo også spise det mere.. :tongue: :4mewantfood:

Syntes det er sjovt at se hvor de ekstra kg sætter sig på kroppen, i fohold til hvor de sad før.. Min hud er fortsat meget tynd omkring skuldrene og brystet.. Stregerne på maven er ikke så tydelige, men de er der, og er det også på benene.. Der sidder ligelidt ekstra på røven og omkring maven, samt lidt på ryggen..

Bryst

High incline bencpress (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Holdt hårdt da.. :devil:

Incline DB Flyes:

4x10 @ 24 kg

DB Benchpress:

1x9 @ 30 kg :crazy:

1x9 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

Lee' omgang bryst, men suverænt pump.. Og ik' mer' at give af...

Læg:

Standing calf press:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 85 kg

Seated calf raise:

4x10 @ 40 kg

Skod maskine.. :dry:

Triceps:

Weighted Dips:

1x12 @ BW + 20 kg

3x10 @ BW + 30 kg + 2x5 @ BW

1x12 @ BW + 20 kg + 1x5 @ BW

Incline french press:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

Fin omgang igen idag... En af kammeraterne stod lige og pralede med en tur han lige har fået i en Lamboghini Murcielago.. Slet ikke misundelig... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 19/10-2006

En halv dårlig dag idag..! Humøret har ikke været i top, så jeg så virkelig frem til, at komme ned og afreagere..! :devil:

Quads:

Squatten var desværre optaget, så jeg gemte den til senere…

45 degree legpress:

1x12 @ 120 kg

1x10 @ 160 kg

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 240 kg

1x8 @ 240 kg – Det sku' være lyv! :dry:

1x10 @ 240 kg

1x8 @ 240 – Næ, åbenbart ikke.. :laugh:

1x10 @ 200 kg

Squat:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 120 kg

2x10 @ 110 kg

Leg Extensions:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Forside/side skuldre:

DB shoulderpress:

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 26 kg

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg – NY PR:devil:

1x10 @ 30 kg

Lækkert endelig at komme til at løfte lidt kg igen..! Det ser ud til, at jeg er kommet min skulderskade kvit! Nice!

DB lateral raise:

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

One arm cable lateral raise:

2x10 @ 12½ kg

1x10 @ 10 kg

Udsolgt I skuldrene da..! :crazy:

Triceps:

Rope pushdowns:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 55 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 60 kg

OH EZ-bar triceps extension:

1x10 @ 23 kg

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 33 kg

Ikke den bedste omgang triceps, men fik da rørt dem lidt..! Måske de får en tur mere lørdag..! :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Totalt spøjst

Sad lige på messenger med en veninde til aften og snakkede lidt.

Fortalte at jeg gik og drømte lidt om AF 2007. Hun var ikke lige klar over hvad AF klassen var, så jeg sendte lige det her pic

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?act=Attach&type=post&id=26621

Så skriver hun, nååå, det er da ham der Holm er det ik

:blink:

Tror nok lige jeg sad og gloede.

Hun arbejder så åbenbart sammen med en af dine kammerater.

:4thumbup:

Hvem var der vandt den "høje" AF klasse? Sorry for det dumme spørgsmål men kan ikke huske det.

Det er for at sammenligne vægt og højde. Jeg er jo selv 182-83cm

Link to comment
Share on other sites

Totalt spøjst

Sad lige på messenger med en veninde til aften og snakkede lidt.

Fortalte at jeg gik og drømte lidt om AF 2007. Hun var ikke lige klar over hvad AF klassen var, så jeg sendte lige det her pic

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?act=Attach&type=post&id=26621

Så skriver hun, nååå, det er da ham der Holm er det ik

:blink:

Tror nok lige jeg sad og gloede.

Hun arbejder så åbenbart sammen med en af dine kammerater.

:4thumbup:

Hvem var der vandt den "høje" AF klasse? Sorry for det dumme spørgsmål men kan ikke huske det.

Det er for at sammenligne vægt og højde. Jeg er jo selv 182-83cm

Hey Blackice..!

Hehe, verden er lille hva..? :smile:

Jamen det var Per Fisker der vandt. Aner ikke hvor høj han er, men vil skyde på en +185 cm og omkring 88-90 kg på scenen.. Men du kan jo spørge ham herinde, hans nick er maximum. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Blackice..!

Hehe, verden er lille hva..? :smile:

Jamen det var Per Fisker der vandt. Aner ikke hvor høj han er, men vil skyde på en +185 cm og omkring 88-90 kg på scenen.. Men du kan jo spørge ham herinde, hans nick er maximum. :smile:

Yep, i har åbenbart været i byen sammen engang nogle stykker.

Arghh. Er du sunshine, så har jeg jo absolut ikke en chance hvis man skal op i den vægt.

Jeg ville måske kunne præstere 75-77kg scene klar oktober 07. Og jeg er som sagt 183

Tilbage til trænings centeret

Link to comment
Share on other sites

Yep, i har åbenbart været i byen sammen engang nogle stykker.

Arghh. Er du sunshine, så har jeg jo absolut ikke en chance hvis man skal op i den vægt.

Jeg ville måske kunne præstere 75-77kg scene klar oktober 07. Og jeg er som sagt 183

Tilbage til trænings centeret

Per vejede 89kg i år - mens Tommy, i samme klasse (Nr3), vejede omkring 73kg. Så der er stor spredning på i AF feltet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Per vejede 89kg i år - mens Tommy, i samme klasse (Nr3), vejede omkring 73kg. Så der er stor spredning på i AF feltet :smile:

Ja der var meget stor spredning - Keld nr. 7 vejede 90 kg tror jeg... Og mig og Tommy var hobitterne i klassen med 73 kg...

Link to comment
Share on other sites

Yep, i har åbenbart været i byen sammen engang nogle stykker.

Nu bli'r jeg jo nysgerrig..! Who is it..? :smile:

Arghh. Er du sunshine, så har jeg jo absolut ikke en chance hvis man skal op i den vægt.

Jeg ville måske kunne præstere 75-77kg scene klar oktober 07. Og jeg er som sagt 183

Tilbage til trænings centeret

Som de andre skriver, så er der stor forskel på hvor tunge de forskellige atleter er.. Jeg vejede selv 78 kg på scenen, og er lige under 180 cm.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share