Hvis fyssen ikke hjælper ?


Deconstructor
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg fik for 5 mnd siden en skade i mine knæ og efterfulgt af det en skade i ryggen. Jeg gik derfor ti lægen for at høre hvad jeg skulle gøre og fik at vide at jeg skulle tage til en fys. Det gjorde jeg så og nu efter 4 mnd genoptræning hos fyssen har jeg stadigt ondt i ryg/knæ og det har overhovedet ikke hjulpet noget ! Jeg vil bare vide hvad jeg skal gøre nu ? når det ikke hjælper skal man så smutte til lægen igen eller hvordan ? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg fik for 5 mnd siden en skade i mine knæ og efterfulgt af det en skade i ryggen. Jeg gik derfor ti lægen for at høre hvad jeg skulle gøre og fik at vide at jeg skulle tage til en fys. Det gjorde jeg så og nu efter 4 mnd genoptræning hos fyssen har jeg stadigt ondt i ryg/knæ og det har overhovedet ikke hjulpet noget ! Jeg vil bare vide hvad jeg skal gøre nu ? når det ikke hjælper skal man så smutte til lægen igen eller hvordan ? :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Smut til en idrætslæge/idrætsklinik.

Link to comment
Share on other sites

Tja, generelt kan man sige, at hvis man ikke mærker én eller anden effekt inden for få besøg, skal man nok søge anden behandling. Man skal ikke være flyvsk, men der skal være bare en lille fremgang allerede i starten, efter min bedste overbevisning. Ellers skal der være fremragende evidens for at behandlingen virker (må liige dække mit eget fags røver ind-tag fx blodtryksmedicin :wink: )

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Enig med de andre - du skal ikke blive ved i 4 måneder hvis du ingen effekt mærker.

Vælg en anden fys, eller forsøg med en henvisning til idrætsklinik, som DBM skriver :smile:

Mht. ryggen kan du sagtens forsøge dig med kiropraktor - bare du ikke træner tungt lige efter manipulation.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share