Trænings-tonnage!


Rommel
 Share

Hvad var jeres tonnage i sidste pas?  

129 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Forrige træning havde kun en tonnage på 14050, den sidste var oppe på 16110.

Men det er jo svært at sammenligne når det er forskelligt hvor meget opvarmning folk kører.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde nu også (uden at skrive det nogle steder) lagt op til at det kun skulle være workset. :innocent:

Glæder mig til at Maskinen kigger forbi!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

5510kg i sidste pas. Men det var også en sølle runde

Iøvrigt synes jeg ikke tonnage siger særligt meget.

Man skal blot fyrer 10x10 med 100kg af i squatte så har man allerede 10000kg i tonnage. 10x3reps med 150kg i squatten ville var 10gange hårdere for mig men giver kun 3500kg i tonnage :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sandt nok, men som værktøj til at overvåge ens træning over en periode er det nu ret brugbart synes jeg.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Min var meget lav, self to øvelser med de-vægte og høj træningsfrekvens og tonnagen fordelt på mange træningspas medfører også en ganske lav volumen.. Måske for lav? :raisebrow:

Fed tråd der fik mig til at tænke! Glæder mig til når jeg har fået flikket mit tonnage/intensitets/volumen beregnende regneark sammen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

9200 kg i squat og sumo-dødløft i dag, fraregnet opvarmning. Det er faktisk ok, i betragtning af at jeg rent styrkemæssigt ikke er på toppen endnu, specielt i dødløft.

Derudover blev der trænet lidt andre ting i dag, men det gider jeg ikke at regne med, da det er småøvelser såsom læg, mave og glute-ham raises.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share