Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

jeg melder meg på det som skjer sammen med MOL-gjengen :blush::wub: Vurderer studier i københavn neste år, og da blir det trening på gymmet der du har meldt deg over til :superman:

Aiiii hvor dejligt!

Du vil blive vild med København :wub: og City Fitness er altså også lidt af en institution - bare kom an du! :4thumbup:

Sally :laugh:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING 15. NOV. CITY FITNESS

PEC DEC:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

10@12,5

BRYST PRES:

10@25

10@25

10@25

10@25

DB CURLS - skrå:

10@2x8

10@2x8

10@2x8

10@2x8

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

WOOD CHOPS:

10@45

10@50

10@50

10@50

CARDIO :devil: :

40 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Ikke så meget pjat! Et hurtigt program og en fa'ens masse cardio. Der var ikke så mange idag - ingen Lagoon.. og slet ikke nogen Lone :blink: Bli'r jo næsten helt bekymret - Lone er der jo altid :4thumbup:

Ingen træning i morgen. Skal til Aurora - årets bedste dagbladsannonce - prisuddeling.

Har siddet i jury og skal på scenen og motivere, uhh det er jo dejligt at dele priser ud til glade og dygtige folk :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING 15. NOV. CITY FITNESS

Ikke så meget pjat! Et hurtigt program og en fa'ens masse cardio. Der var ikke så mange idag - ingen Lagoon.. og slet ikke nogen Lone :blink: Bli'r jo næsten helt bekymret - Lone er der jo altid :4thumbup:

HeeI Smukke :slut:

Bare rolig jeg er helt ok :w00t: .. jeg blev nødtil at træne tidligt ( SORRY :unhappy: ) kim skulle nemlig optages til en reklamefilm også er det jo der jeg kommer ind i billedet :tongue: Du ved.. Dream tan.. vand henter osv... :laugh::laugh:

Meen du slipper ikke helt for mig imorgen :smile: så jeg håber at se dit dejlige SMIL :4thumbup:

KYzZer Og MøZzer

Link to comment
Share on other sites

Hey yndlings-Lone!

Nå, så er jeg mere rolig! Glæder mig til at høre hvad Kim skulle skydes til :w00t:

Må også snart få en idé hvor vi skal bruge en kæmpe BB'er til noget, -så kunne vi komme på job sammen :laugh:

Håber jeg når i CF sidst på dagen, det blev meeeeeget sent - og meeeeeget sjovt igår til den pris-uddeling :nonono: Fik bla. hilst på Jon herindefra, vi skal vist snakke lidt mere sammen jobmæssigt..

Men nu skal der lige laves lidt - vi har desværre så travlt så jeg ikke kan holde fri i dag - skal jo også til Brighton/London i næste uge sååå.. :w00t::w00t::w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, er det da ikke i verdensklasse

Mine favoritter er helt klart Bo...

... og Steffen :laugh:

Hvordan gik det i det Nordjydske sidste weekend?

Jeg er helt enig. Bo er så fantastisk, at jeg nærmest er forelsket i ham efter 5 afsnit. :wub:

Steffen er også helt deroppe. Uffe Rørbæk spiller SÅ sublimt. Bare den måde han siger "ja... øh, nej... ja, jo... altså..." når Angora-drengen (Kent :w00t: ) sidder og kritiserer det mangelfulde budget. Jeg er FÆRDIG af grin. :rofl2::rofl2: I går nåede det uhyggelige højder i det klip hvor man ser ham køre væk i sin bil, RÅÅÅÅÅBENDE for lukkede vinduer af latter-manden og de skøre japanesere. Det var så klasse, og man fornemmede bare hvor arrig og på kanten af eksplosion han var. Virkelig godt tv. :4thumbup:

Ang. Nordjylland, ja det gik egentlig meget godt. Lørdag eftermiddag var en anelse fesen, da jeg vidste hvad det var jeg gik glip af i de timer, men det var nu hyggeligt nok alligevel. :bigsmile: Weekenden gik jo med at se på nedlagte landbrug, og vi fandt da også et torsdag middag, som vi var ude og kigge på igen søndag inden vi kørte tilbage til Taastrup. Lige p.t. sidder vi med købsaftalen, den skal underskrives og min advokat har ringet og sagt, at det ser godt ud. Der er samtidig en køber der har givet tilbud på mit hus i Hjørring, og det har jeg sagt ja til, så også hér ser der ud til snart at blive gjort en handel. Så hvis alt flasker sig, både køber og sælger jeg ejendomme på én uge; næste uge. :shades:

Også derfor min log ikke har været aktiv, da jeg ikke har trænet i knap 14 dage. :dry: Der har simpelthen bare ikke været tid, men jeg håber lidt at kunne presse lidt fysisk aktivitet ind i morgen formiddag, ellers må det bare vente indtil jeg er færdig med al den hushandel. For jeg gør jo ikke andet end rende i bank, snakke i telefon med mæglere, advokater osv. - for som sagt; jeg er dybt involveret i hele to hushandler på én gang, så der er nok at se til. Det ene sted skal man presse på for at betale mindre, det andet sted være hård i filten og kræve fuld pris. :laugh:

Kan mænd multitaske? Nej, jeg styrketræner jo ikke, så det er godt bevis herpå. :tongue::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

FORMIDDAGSTRÆNING D. 18. NOV. CITY FITNESS

Lagoon tronede i receptionen, og fortalte bla. at Flexi-drengen havde meldt sig ind igår og ville komme forbi idag ved 10.00 tiden - Hmmm helt sikkert!!! :nonono: Vi så ikke så meget som skyggen af en lille Flexi-muskel.. Snakker og snakker..tsk tsk.. :laugh::laugh::laugh:

LEG CURL liggende:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

10@22,5

supersættet med..

LEG CURL siddende:

10@45

10@45

10@45

10@45

-her kan der vist også snart komme lidt mere guf på, jo nærmest som at reppe med en pakke knækbrød nu :innocent:

SQUAT liggende:

10@53

10@53

10@53

10@53

10@53

10@53

-næste gang skal jeg op i vægt - det går rigtig fint nu! :w00t:

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@30

10@30

10@30

10@30

10@30

10@30

CALVES siddende:

10@30

10@30

10@30

10@30

10@30

-Hmmm synes altid man sidder lidt fjollet ride-ranke-agtigt i denne øvelse :tongue:

LUNGES m DB:

10@2x6

10@2x6

-gahhh havde tænkt at jeg skulle snige mig op på lidt flere sæt, men det river altså stadig.

WOOD CHOPS:

10@55

10@55

10@55

10@55

Crunches swissball:

10@BW

10@BW

CARDIO:

20 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig. Bo er så fantastisk, at jeg nærmest er forelsket i ham efter 5 afsnit. :wub:

Ja, de kan da ikke la' ham sige op!!!

...I går nåede det uhyggelige højder i det klip hvor man ser ham køre væk i sin bil, RÅÅÅÅÅBENDE for lukkede vinduer af latter-manden og de skøre japanesere..

JA!!! :4thumbup: STOR-fantastisk. Jeg tror der kommer en ny leder - a la The Office - der får sit at kæmpe med, og måske kan vi håbe på at Steffen hele tiden kommer rendende - efter alle de år, kan han vel ikke holde sig væk!

Ang. Nordjylland, ja det gik egentlig meget godt. Lørdag eftermiddag var en anelse fesen, da jeg vidste hvad det var jeg gik glip af i de timer

Ja, det var da også noget arvt tang! :dry: men næste gang slipper du ikke, og jeg så skal komme og trække dig ud af dit nedlagte landbrug :laugh:

For jeg gør jo ikke andet end rende i bank, snakke i telefon med mæglere, advokater osv. - for som sagt; jeg er dybt involveret i hele to hushandler på én gang...

Åhh har også prøvet det et par gange - det er så stressende - og naiii - mænd kan ikke multitaske!!! Så lad bare være med at bekymre dig om det - bare koncentrer dig om friværdi og ejerskiftelån!

Pøj, pøj med det hele Konge!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

FORMIDDAGSTRÆNING D. 18. NOV. CITY FITNESS

Lagoon tronede i receptionen, og fortalte bla. at Flexi-drengen havde meldt sig ind igår og ville komme forbi idag ved 10.00 tiden - Hmmm helt sikkert!!! :nonono: Vi så ikke så meget som skyggen af en lille Flexi-muskel.. Snakker og snakker..tsk tsk.. :laugh::laugh::laugh:

HeeY Smukke...

Ejj Hvaaaad har du trænet idag ?? det sagde Lagoon ikke noget om :nonono: men jeg vil lige ta fleXi til forsvar.. Han var nemlig til træning idag samtidlig med MIG !! :4thumbup: :superman: Så vi mangle jo kun DIG :devil:

Håber jeg ser dig i næste uge :4thumbup: eller øhh ?? hvornår var det nu du skulle a sti afsted igen ??

Knuzzer Lone Bone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lone-pige!

Jeg vil prøve at komme både mandag og tirsdag - rejser til London onsdag, er først hjemme søndag aften, så vil gerne gi' den lidt gas inden. Det fede gym jeg plejer at komme i i London er lukket. Øv det lå lige 100m fra mit hotel :unhappy: så det var bare lige at spæne over gaden.. Nå, vil lige prøve at søge lidt her på nettet. Der må da være masser af steder i Notting Hill hvor de blege, blodfattige briter skal ha' sat lidt gang i omløbet.

post-8867-1163876833_thumb.jpg

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lone-pige!

Jeg vil prøve at komme både mandag og tirsdag - rejser til London onsdag, er først hjemme søndag aften, så vil gerne gi' den lidt gas inden.

HeeY SallY..

Ihh hvor godt :4thumbup: Jeg er der også mandag, tirsdag og onsdag :devil: Vi tar jo til Tyskland ( Hamborg ) Torsdag... til kim's sidste konkurrence :superman: så er det også slut med alt det rejseri...det bliver godt a få nogle helt almindelige hverdage igen :4thumbup:

Flexi kommer også på mandag så du må være med til at holde ham i ørerne :bottom::tongue:

Knuzzer Lone Bone :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 19. NOV. CITY FITNESS

Var der allerede kl. 9.00. Superdejligt med al den plads i spejlene - så man rigtig kan se hvordan det hele ta'r sig ud :tongue: :4thumbup: :innocent::laugh: Hmmm må indrømme at mine arme i den grad skal trimmes, derfor også al den cardio.

Ked af at sige det - men gahhh knæene er begyndt at te' sig igen :mad::dry::unhappy: Tænker selvfølgelig meget over hvad der kan være årsagen - trænede jeg benene for hårdt alligevel? Rykker jeg for meget ifht i forhold til at jeg jo stadig genoptræner? Er det cardiomaskinen der er banditten??? Nå, tror nu bare at det er sådan, at jeg jo har slidgigt og at det altid vil dukke op engang imellem, så handler det jo bare om ikke at la' sig slå helt ud af den igen. Hammer irriterende nu hvor jeg igen skal til London og gerne vil gå en masse :unhappy:

PEC DEC:

10@15

10@15

10@15

BRYST PRES:

10@30

10@30

10@30

DB CURLS - skrå:

10@2x9

10@2x9

10@2x9

PREACHERS CURL maskine:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

WOOD CHOPS:

10@55

10@55

10@55

10@55

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

10@BW

CARDIO :

35 min. cykel

25 min. ArcTrainer

Hurra skrev til en meget lækker "private health club" i London igår - ikke så langt fra mit hotel - ang. at komme som gæst. Har lige fået den sødeste mail. Kan godt købe et tre dages gæstekort for 50 pund - så er der vist også alt hvad der kan bimle og bamle af træningshalløj, pool og wellness-tjuhej :w00t: Åhh hvor bli'r det luksus, når man har shoppet sig helt ned :laugh:

post-8867-1163949788_thumb.jpg

Var inde og se "Marie Antoinette" af Sofia Coppola i eftermiddag. Var lidt skeptisk, da jeg hørte om den.. Har læst bogen, så da de i traileren viste at hun bla. har sat helt moderne musik til billederne og brugt Sex Pistols-look-a-like grafik på plakaten, synes jeg lige hun strammede fjederen rigeligt. Men må indrømme den holder. Fin beskrivelse af to teen-agere der ved nada om ansvar eller om at regerer et Frankrig der sulter..

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 19. NOV. CITY FITNESS

Var der allerede kl. 9.00. Superdejligt med al den plads i spejlene

SallY-Pigen.. KL. 9.00 ?? også på en søndag :sleepy: hvad spiser du til morgenmad ?? :w00t: måske jeg skulle til at spise det samme så jeg kan blive frisk til jeg snart skal til at gå københavn's gader tynde :laugh::laugh:

Imorges kl. 9 så jeg sådan nogenlunde såår'n ud.. :laugh:

post-9979-1163970076_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Lone!

Årrhh I ser dejlige ud - powercouple helt bogstaveligt :blush:

Morgenmad? Jeg spiser ristet rugbrød med 6 % ost! Elsker ristet rugbrød!!! Men var nu oppe allerede kl. 07.00 - på en søndag :blink: Var så busted igår at jeg bare gik omkuld ved lyden af en knitrende dyne ved 23.00 tiden :laugh: Så er det klart man vågner vandkæmmet og med duft af havørn i luften! :cool: Rise & shine

Uhh håber sandelig at jeg kan blive færdig på jobbet imorgen og komme ud af døren.

Har jo newbizz præsentation tirsdag!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 20. NOV CITY FITNESS

Kom lige ind af døren, hvorefter luftens flænses af et øredøvende hyl: "Saaaaaaaaalllyyyyy"

og så kommer smukke yndlings-Lone flyvende! Bli'r altså helt hoppende glad indeni! Lone du er det skønneste!

Hvad der også var skønt var at det endelig lykkedes at ramle ind i Flexipecs! Det bli'r da også bare bedre og bedre :w00t::superman: :4thumbup: Er simpelthen så glad for mit nye center - som jeg nok kommer til at undvære en lille uges tid, medmindre at jeg kan komme ud af døren fra job imorgen eller onsdag inden jeg skal flyve til London :innocent:

Hurra lige en job-dag mere så afsted 5 dage! :cool:

Skulder pres:

8@15

8@15

8@15

Laterals maskine:

8@12,5

8@12,5

8@12,5

Latt pulldown:

8@50

8@50

8@50

DB Rumænsk dødløft:

10@2x18

10@2x18

10@2x18

Back extensions:

10@50

10@50

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

Tricep rope:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

CARDIO :

20 min cykel

30 min ArcTrainer

Kærligste hilsner

Sally -with smile all over!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share