Gratis træning i århus


DaDane
 Share

Recommended Posts

Jeg så en busreklame for en måneds gratis træning.

Efter at have tænkt lidt over det trænger jeg nok en del til at komme igang igen.

Og nu da jeg ved at jeg indimellem har lidt problemer med at holde ved, - så ville en måneds gratis intro jo være lækkert.

Så er der nogen der kan fortælle hvor det monstro er?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er helt sikker dem. Så lige deres reklame på deres hjemmeside.

Jeg kan ikke umiddelbart se prisen (sikkert bare fordi jeg er for utålmodig), - men 2 mdr. for 1 mdr's pris lyder ikke umiddelbart vildt lokkende, - men måske...

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er helt sikker dem. Så lige deres reklame på deres hjemmeside.

Jeg kan ikke umiddelbart se prisen (sikkert bare fordi jeg er for utålmodig), - men 2 mdr. for 1 mdr's pris lyder ikke umiddelbart vildt lokkende, - men måske...

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart ser det ud til at du har ret - priserne fremgår ikke rigtig. Men på den anden side ville jeg nok også gøre alt for at holde priserne skjult når de ligger i det leje de gør, så vidt jeg husker starter de ved omkring kr.: 400,-/måned - men så er der vist også børnepasning med i prisen... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan man ikke træne i Nordland eller AAK næsten gratis?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man træner med henblik på konkurrence (vægtløftning eller styrkeløft) kan man træne i AAK. På grund af tidligere dårlige erfaringer ønsker AAK ikke motionister.

Jeg ved ikke om Nordland har nogle krav til deres løftere.

Link to comment
Share on other sites

Nåe ja, de fik en chance.

Jeg var dernede i dag.

Stillede mig op foran disken og ventede. Så kom der en pige og spurgte

Hvad kan jeg hjælpe med?

Jo ser du. Jeg overvejer at melde mig ind her. Men jeg vil godt lige være sikker på at man kan træne squat og dødløft.

Jo det tror jeg godt du kan.

Tror? Jeg var bare lige lidt i tvivl om hvad i vil sige hvis man smider vægtene på gulvet nemlig?

Øh du skal nok lige tale med (en eller anden jeg ikke husker navnet på). Han er lige nede at klæde om. Det tager bare lige et minut eller to.

Og efter ganske kort tid kom han så op. En veltrænet fyr.

Kan man træne dødløft og squat her? Nej helst ikke.

Helst ikke?

Nej gulvet har ikke så godt af det

Nåe o.k. - og så gik jeg.

Tror de kiggede lidt. Ved ikke om det var fordi jeg ikke forsøgte at vende hans "helst" eller det var fordi jeg ikke var stor nok til at være en der træner "den slags" eller bare fordi de ikke ser det så ofte.

Faktisk sagde de jo ikke at jeg ikke kunne træne det. Men hvis de allerede FØR jeg melder mig ind ikke er ret vild med det, - så lyder det som noget der bare giver bøvl.

Men det var så den chance de fik...

Link to comment
Share on other sites

LOL :bigsmile:

Det er sku' sjovt - træningsambitioner må vige for wellness og et bedre cashflow :wink:

I Dansk Helsesport går det lige at squatte og dødløfte - der kan du få en gratis prøvetime. Hvis du kigger ned mellem 18-21 imorgen kan du kigge dig lidt omkring og dødløfte så tosset du vil :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share