Hvor lang tid tager det ca.?


SYDE
 Share

Recommended Posts

Jeg fandt lige de her billeder af Chris Carmack og det er sådan jeg gerne vil have min krop skal se ud, måske lidt mindre, men ellers med de samme størrelsesforhold!

http://www.mostbeautifulman.com/actors/chr...ges/pic03.shtml

Hvor lang tid vil i vurdere det til at tage, hvis udgangspunktet (min krop) er lidt mindre end billedet i midten, normal muskelvækst og optimal kost og træning? og hvordan vil i foreslå man træner? :) mange måske umulige spørgsmål, men sig hvad der falder jer ind!

Link to comment
Share on other sites

Det kommer jo i DEN GRAD an på dit udgangspunkt, og selvom vi har det, så er det fuldstændig umuligt at sige, da der er så mange faktorer, der spiller ind - men så kan man da give et ærligt gæt ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo også det jeg selv siger, men der må da være nogle som kan sige om man kan se resultater efter 1 år eller der skal gå 5+ år !!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du behøver træne i 5 år for at komme til at ligne ham... med mindre jeg ser på det forkerte billede! Han er jo tynd som en pind

<{POST_SNAPBACK}>

hvis du træner seriøst i 1 år så tror jeg nemt du kan komme til at ligne ham, også også større hvis det det du vil, kommer an på hvad du spiser og hvor meget du presser dig selv :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share