Skulder og albue probs


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hmm nu mener jeg at jeg har lyttet meget til hvad i har sagt med skader (hvis den var rettet mod mig jsc)... Har ikke lavet hverken french press eller dips, eller andre øvelser der gjorde nas, men brugt de alternativer jeg har fået....

Men er meget taknemmelige for jeres råd, og vil da fortsat køre CG-BP (hvis ikke også den bliver udelukket på et tidspunkt) og OH-lockouts :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet Tatepresses?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm nope... ved ikke engang hvad det er :blink: hehe.. men ligger den ikke på erex (eller hvad den nu hedder)?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror jeg ikke...

Men kig her: Link

Link to comment
Share on other sites

Hmm nu mener jeg at jeg har lyttet meget til hvad i har sagt med skader (hvis den var rettet mod mig jsc)... Har ikke lavet hverken french press eller dips, eller andre øvelser der gjorde nas, men brugt de alternativer jeg har fået....

Men er meget taknemmelige for jeres råd, og vil da fortsat køre CG-BP (hvis ikke også den bliver udelukket på et tidspunkt) og OH-lockouts :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det lyder da bare godt :smile: Håber da du når dit mål om at blive lee' smertefrit (eller rettere, under utrolige smerter, men skadesfrit :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Hmm nu mener jeg at jeg har lyttet meget til hvad i har sagt med skader (hvis den var rettet mod mig jsc)... Har ikke lavet hverken french press eller dips, eller andre øvelser der gjorde nas, men brugt de alternativer jeg har fået....

Men er meget taknemmelige for jeres råd, og vil da fortsat køre CG-BP (hvis ikke også den bliver udelukket på et tidspunkt) og OH-lockouts :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet Tatepresses?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm nope... ved ikke engang hvad det er :blink: hehe.. men ligger den ikke på erex (eller hvad den nu hedder)?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror jeg ikke...

Men kig her: Link

<{POST_SNAPBACK}>

Ser god ud.. mangler bare desværre mine håndvægte endnu :/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hey..

Jeg har i længere tid holdt mig fra dips og French press, da jeg henholdsvis får smerter omkring skulderen (foran - måske anterior deltoid) og lige over albuen, dog ikke selve triceps..

Det er ret problematisk, da dips er en kongeøvelse, og synes ikke det kan passe jeg hverken kan træne french press eller dips.. Har istedet kørt close grip BP og OH-lockouts, mem synes ikke de giver det samme :/

Kan jeg ikke gøre noget for at bevirke smerterne? Eller er der øvelser som kan erstatte disse øvelser næsten 100%?? Jeg tænker her med andre "fastlagte" programmer for øje...

På forhånd tak :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Jeg har samme problem. Jeg har en gammel skade i venstre skulder og frechpress og dips er to af de øvelser som jeg kan mærke i min dårlige skulder.

French press har jeg erstattet med JM press som jeg synes erstatter den fuld ud. Dips er jeg lige begyndt med igen fordi jeg er startet på et sheikoprogram. Jeg lader bare være med at dykke så dybt ned og holder når min overarm er knap parallel med dipstativet. Skulderen har holdt til dit indtil nu uden problemer.

MVH

Anders M.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share