TJ's single cyclus


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Ikke for noget, men det kan godt være du læser en del. Det vil dog være en fordel hvis du huskede og forstod det du læste.

Hvis det var så ville du vel kunne regne ud at der ikke er det store masse potentielle i at hive 5-10 singels 1 gang i ugen eller hvordan det nu er. :wink:

Tag nu noget med noget volumen i, det burde du også vide.

Link to comment
Share on other sites

Okay tænkte jeg jo nok...

Men findes der ikke andre cykluser som er gode til dødløft, udover 5x5 (den er jeg træt af), og som giver styrke og masse??

<{POST_SNAPBACK}>

Du kunne evt. prøve dødløft-delen af TJ's AHT - altså 10x3.

Der løftes endda efter procenter, så man ved hvad man skal løfte hvornår :smile:

Link to comment
Share on other sites

Troels>> Ja men synes bare mange af dem er til styrkeløftere, og dem som ikke er, er for det meste 5x5 (hvilket jeg er ved at vrække mig over... synes det er blevet kedeligt)...

overarm>> Hehe ja min hukommelse er ikke for god hehe.. men synes dog at have læst en diskussion, hvor man konkludere at singels godt kunne give masse, hvis bare pauserne var korte nok... og det er de jo i starten, hvor man tager 15 reps..

Nutellafigther>> Ja okay det var et ok forslag :smile: synes bare 10 sæt er røv meget, når man også skal nå at banke resten af kroppen igennem...

Link to comment
Share on other sites

Troels>> Ja men synes bare mange af dem er til styrkeløftere, og dem som ikke er, er for det meste 5x5 (hvilket jeg er ved at vrække mig over... synes det er blevet kedeligt)...

Kan du ikke lide 5ere så kør 6ere eller 7ere eller 3ere eller 2ere eller 8ere eller, eller, eller, eller... :wink: Ja, muligheden er mange, og jo man kan godt få masse af at kører en masse singels men det er klart det er langt mest styrkebaseret ikke det optimale i forhold til masse.

Nu er det jo altså sådan at de fleste programmer omhandlende Squat, bænkpres og dødløft jo er styrkeløft programmer, hvilket vel ikke kan undre nogen :wink: Men derfor kan man altså godt gaine masse på skidtet.

Og en helt anden ting. Du behøver vel ikke død og pine skulle kører efter et program. Du har jo ikke noget stævne eller lign. du skal peake op til, så hvorfor ikke bare tag til træning med en eller anden plan du selv finder på eks. "Idag vil jeg slå min 3RM max, eller idag SKAL jeg have kørt 15singels med min 70% eller idag skal jeg bare brænde så mange reps ud jeg kan med 100kg osv." Det er da det der gør det sjovt at træne..

Link to comment
Share on other sites

Og en helt anden ting. Du behøver vel ikke død og pine skulle kører efter et program. Du har jo ikke noget stævne eller lign. du skal peake op til, så hvorfor ikke bare tag til træning med en eller anden plan du selv finder på eks. "Idag vil jeg slå min 3RM max, eller idag SKAL jeg have kørt 15singels med min 70% eller idag skal jeg bare brænde så mange reps ud jeg kan med 100kg osv." Det er da det der gør det sjovt at træne..

<{POST_SNAPBACK}>

Hell yeah.

Føj dertil en ordentlig kost(dvs. nok) og sæt flere kg på stangen når du kan. Det burde følge automatisk sålænge du æder godt nok.

Slut med snakken, nu skal der kg på nakken.

Link to comment
Share on other sites

Troels>> Yeah du har jo nok ret... men altså jeg havde nu bare fået en opfattelse, at det var optimalt at køre det samme program i længere tid, da ens krop først "vænner" sig til det efter 4 uger eller sådan noget...

Men jeg kan godt lide at se der er en fremgang, og synes jeg kun der er ved progression.. for det meste... eller også er det fordi jeg lige gainer i en god periode hehe :smile:

Henning>> Yeah god kost :4thumbup: min er nok bare for god til tider... Har store problemer med at slå mig løs og drikke.. ihvertfald tider end 2 gang om måneden.. men selvfølgeligt skader alkohol jo din træning...

Link to comment
Share on other sites

overarm>> Hehe ja min hukommelse er ikke for god hehe.. men synes dog at have læst en diskussion, hvor man konkludere at singels godt kunne give masse, hvis bare pauserne var korte nok... og det er de jo i starten, hvor man tager 15 reps..

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændig rigtigt. Hold korte pauser mellem dine singles og du har et rigtig fint masseprogram på singlerne!

Link to comment
Share on other sites

TJ´s singlecyklus kunne for mig ligesågodt ryge samme vej som mine efterladenskaber i lokummet gør....

Hvis man er meget slap så virker Tj's procenter meget lave, men hvis man er rimelig stærk så er det faktisk et pænt hårdt program at komme igennem :wink::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved godt jeg er slap, Onkel Træls!!

Jeg HAR været programmet igennem.... Men om jeg trækker 100 eller 300 kg. gør jo ingen forskel... Det gav mig sølle 5 kg... Nå, men det er vel lidt offtopic det her.. My mistake. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Troels>> Yeah du har jo nok ret... men altså jeg havde nu bare fået en opfattelse, at det var optimalt at køre det samme program i længere tid, da ens krop først "vænner" sig til det efter 4 uger eller sådan noget...

Men jeg kan godt lide at se der er en fremgang, og synes jeg kun der er ved progression.. for det meste... eller også er det fordi jeg lige gainer i en god periode hehe :smile:

Henning>> Yeah god kost  :4thumbup: min er nok bare for god til tider... Har store problemer med at slå mig løs og drikke.. ihvertfald tider end 2 gang om måneden.. men selvfølgeligt skader alkohol jo din træning...

<{POST_SNAPBACK}>

troels får fin fremgang med tarvelig føde og en masse bajere i weekenderne.

Du skal lytte til Ross der skriver på et amerikansk board. han har fat i noget af det rigtige:

dude your 17 evenif you dont want to drink dont...i hate drinking my self its fun but gives me bad gurd....but man 17 is a fun ass time...seriously smoke some weed and just go to the damn parties so u can lay that chciks.....your a body builder nay ways so soon u will be on a gram of test cyp a week with a shit load of tren so dont worry about estrogen from a lil weed at 17....smoke some weed chilll out and suck on some 17 yr old titties and lick that young snatch why u still got time bro.....now go to that girls house sneak out wiht her to the park smoke a fatty and give her her first anal finger job on the slide or swings bro...rb
Link to comment
Share on other sites

Troels>> Yeah du har jo nok ret... men altså jeg havde nu bare fået en opfattelse, at det var optimalt at køre det samme program i længere tid, da ens krop først "vænner" sig til det efter 4 uger eller sådan noget...

Men jeg kan godt lide at se der er en fremgang, og synes jeg kun der er ved progression.. for det meste... eller også er det fordi jeg lige gainer i en god periode hehe :smile:

Henning>> Yeah god kost  :4thumbup: min er nok bare for god til tider... Har store problemer med at slå mig løs og drikke.. ihvertfald tider end 2 gang om måneden.. men selvfølgeligt skader alkohol jo din træning...

<{POST_SNAPBACK}>

troels får fin fremgang med tarvelig føde og en masse bajere i weekenderne.

Du skal lytte til Ross der skriver på et amerikansk board. han har fat i noget af det rigtige:

dude your 17 evenif you dont want to drink dont...i hate drinking my self its fun but gives me bad gurd....but man 17 is a fun ass time...seriously smoke some weed and just go to the damn parties so u can lay that chciks.....your a body builder nay ways so soon u will be on a gram of test cyp a week with a shit load of tren so dont worry about estrogen from a lil weed at 17....smoke some weed chilll out and suck on some 17 yr old titties and lick that young snatch why u still got time bro.....now go to that girls house sneak out wiht her to the park smoke a fatty and give her her first anal finger job on the slide or swings bro...rb

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe sorry poul, ryger ikke.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TJ´s singlecyklus kunne for mig ligesågodt ryge samme vej som mine efterladenskaber i lokummet gør....

Hvis man er meget slap så virker Tj's procenter meget lave, men hvis man er rimelig stærk så er det faktisk et pænt hårdt program at komme igennem :wink::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved godt jeg er slap, Onkel Træls!!

Jeg HAR været programmet igennem.... Men om jeg trækker 100 eller 300 kg. gør jo ingen forskel... Det gav mig sølle 5 kg... Nå, men det er vel lidt offtopic det her.. My mistake. :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke, hvad du forventer af et program. Men 5kg på 8 uger er da en anstændig fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Geezzz, det hele handler om at spise for at blive større samtidig med man øger ens styrke, så skal der nok ryge masse på, selv med singles :smile: Sværre er det egenligt ikke, man behøver ikke overkomplicere tingene. Min errector masse var sjovt nok på sidst højeste da jeg var stærkest i dødløft, og den styrke havde jeg netop bygget op med TJs single cyklus program.

Hvorfor vil du droppe programmet inden du er færdig?

Så har du ingen mulighed for at vudere om det virker for dig hvis du stopper 1/3 inde i det.

Link to comment
Share on other sites

Geezzz, det hele handler om at spise for at blive større samtidig med man øger ens styrke, så skal der nok ryge masse på, selv med singles  :smile: Sværre er det egenligt ikke, man behøver ikke overkomplicere tingene. Min errector masse var sjovt nok på sidst højeste da jeg var stærkest i dødløft, og den styrke havde jeg netop bygget op med TJs single cyklus program.

Hvorfor vil du droppe programmet inden du er færdig?

Så har du ingen mulighed for at vudere om det virker for dig hvis du stopper 1/3 inde i det.

<{POST_SNAPBACK}>

huh? stoppe programmet inden jeg er færdig??? Hvad mener du?? Kører ikke noget bestemt program nu, og har slet ikke snakket om et bestemt program, andet end tj's sibgle cyclus..

Link to comment
Share on other sites

Dr.pattøj<<

Hehe :smile: Som du kan se så var mit indlæg skrevet om natten med en del bajer i blodet, og så er ens filter for hvad man siger og skriver jo en smule hullet :w00t:

Det var absolut ikke min intention at sårer dig, Mr.Pattøj :innocent:

Ved godt jeg er slap, Onkel Træls!!

Jeg HAR været programmet igennem.... Men om jeg trækker 100 eller 300 kg. gør jo ingen forskel... Det gav mig sølle 5 kg... Nå, men det er vel lidt offtopic det her.. My mistake. 

Poul<<
troels får fin fremgang med tarvelig føde og en masse bajere i weekenderne.

Du skal lytte til Ross der skriver på et amerikansk board. han har fat i noget af det rigtige:

Egentligt ret apropo overstående indlæg :4thumbup: Jeg er glad og beæret for at jeg bliver brugt som eksempel på denne enestående styrkeløfter der har lært at multitaske i forbindelse med både at løfte vægte og drikke øl :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dr.pattøj<<

Hehe :smile: Som du kan se så var mit indlæg skrevet om natten med en del bajer i blodet, og så er ens filter for hvad man siger og skriver jo en smule hullet :w00t:

Det var absolut ikke min intention at sårer dig, Mr.Pattøj :innocent:

Vi to kommer aldrig nogensinde til at snakke sammen.. Du har såret Dr. for evigt!!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share