MetroFlex Gym


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

rimelig hardcore gym. men som de fleste andre hardcore gyms jeg har set synes jeg seriøst der mangler plads. West side er et af de eneste jeg har set hvor man virkelig har ordentlig plads. det må være rimelig trælst at være igang med noget tungt og der så kommer ind og skal smyge sig forbi :bigsmile:

Southside

der hvor Eric Cressey bl.a. træner

Gregs Home Gym - mega fedt... hele hans lejlighed er indrettet som gym. han har enda lavet det meste selv :blink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

rimelig hardcore gym. men som de fleste andre hardcore gyms jeg har set synes jeg seriøst der mangler plads. West side er et af de eneste jeg har set hvor man virkelig har ordentlig plads. det må være rimelig trælst at være igang med noget tungt og der så kommer ind og skal smyge sig forbi :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Plads i Westside Barbell Club??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asbjørn Riis'es center er konge  :4thumbup:  :devil: 

Han har også lavet meget af det selv, der er både fitness maskiner og et rum ved siden af med det mere hardcore  :cooldance:

Link med nogen få billeder: http://www.bjorns-wrestling.dk/pics.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det ser da fedt nok ud. Men helt ærlig... man skulle tro det var malet af en farveblind...pastel farver all the way baby :tongue:

Edit: Så lige Bjørs stats på siden:

Højde: 195 cm

Vægt: 141 kg

Sko nr: 49

Spændt overarm ca: 55 cm

Håber så ikke han tager det med farvevalget personligt...hø hø

Edited by ZapZap
Link to comment
Share on other sites

Det er sgu fint nok... men hvor er de neutrale farver blevet af? Det er da til at blive skør af at se på Asbjørns center.

EDIT: Metroflex ser fedt nok ud, jeg ville bare få klaus af at træne der. Eller fyrgte at jeg ikke kunne finde ud hvis jeg fik forvildet mig ned bagved.

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

Det ser da ærlig talt forfærdeligt ud det center, 1000 maskiner presset ind på alt for lidt plads. hvor er alle de frie vægte? Næ AAK, det er sgu et center...  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhhh.....Ja, hvor er de mon henne? De er da heller ikke til at få øje på :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da godt se der er et par bænke, men det er ikke lige det jeg er blevet vant til, det der, jeres centre må være forfærdelige, men sådan er der vel derude i verden. I AAK (der jo er verdens bedste center) har vi 4 ER squat/bænkpres stativer, 2 powerracks, 10 20kgs stænger både VL og SL, et hav af skiver samt lidt maskiner, og oven i hatten har vi ikke et eneste spejl :wink:

Jeg er stadig ikke imponeret af det der "hardcore" gym.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se det fede i at træne i noget der mest af alt ligner et pakhus. Det hele ser lidt trist og slidt ud. Jeg ville da klart foretrække at træne et sted med de samme muligheder, hvor der var lidt mere indbydende at være.

Nye stænger, skiver, håndvægte og hammerstrenghtmaskiner og så en gang maling på væggene :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share