Champions League


donprehn
 Share

Hvem vinder i år?  

146 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I får nok højst sandsynligt ret mht Barcelona, men om ikke andet for underholdningens skyld har jeg smidt en hund efter Benfica som holdet der går videre.

Det giver pengene mellem 4 og 5 gange igen, alt efter hvor man spiller.

Kom så Benfica :bowdown:

benfica gi'r 11 gange pengene på den lange :smile:

Link to comment
Share on other sites

benfica gi'r 11 gange pengene på den lange :smile:

Odds 11-12 stykker er hvis de vinder indenfor ordinær spilletid, og odds 4-5 stykker er hvis de går videre til semifinalerne...

Har øvrigt spillet på Barca, Arsenal samt FCK imorgen - det er måske dog lidt tvivlsomt at den går hjem... :cool:

Edited by Limited
Link to comment
Share on other sites

Odds 11-12 stykker er hvis de vinder indenfor ordinær spilletid, og odds 4-5 stykker er hvis de går videre til semifinalerne...

Har øvrigt spillet på Barca, Arsenal samt FCK imorgen - det er måske dog lidt tvivlsomt at den går hjem... :cool:

Det lyder da som et ret sikkert bet....hvad gir det?

Link to comment
Share on other sites

Tja, held og lykke - hvis der er en ting jeg har lært så er det at holde sig fra alt hvad der hedder skandinavisk fodbold... I marts havde jeg da et overskud på 2100kr :4thumbup: bare for lidt små betteri ... det hele tæller!

Så skal barca bare lige holde føringen i endnu 45 min.. evt lige køre min anden bet hjem med minimum 1 mere mål fra dem af.. :superman:

Lidt ærgeligt man ikke satsede på et hattrick fra Ronaldinho, for mulighederne inkl straffe har da været til det....... :nonono:

Edited by lovgren
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
FOR FANDEN I HELVEDE SÅ SCORER LORTE ARSENAL FANDME, TAK FOR LORT LORTE NORSKE SKANDALE DOMMER.

Jeg tror jeg går i seng nu. :mad:

OHHHHHHHHHHHHHHHH LÅÅLÅLLLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅÅLLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅÅLÅLÅLÅLLÅLÅLÅLÅ ARSENAL !!!!!!!!!!

WUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!

:superman::superman::superman::superman:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

For sati... Alt det jeg ville brokke mig over er allerede nævnt :devil:

heldigvis bettede jeg ikke finalen, men hvorom alting er, går jeg stadig ud fra mit tip om barcelona går hjem.. tror på en 1-3 eller 2-4 - hvertfald for underholdningens skyld.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share