Champions League


donprehn
 Share

Hvem vinder i år?  

146 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selvføgelig skal man aldrig sige aldrig.. Men jeg vil nu mene at det Lyon hold som er med i år, er overvurderet. Det er et rigtigt godt hold. Men nå helt til tops tror jeg ikke de gør.

Tror ik Milan for det store problemer med dem. Det skulle da være med Juninho's frispark.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvføgelig skal man aldrig sige aldrig.. Men jeg vil nu mene at det Lyon hold som er med i år, er overvurderet. Det er et rigtigt godt hold. Men nå helt til tops tror jeg ikke de gør.

Tror ik Milan for det store problemer med dem. Det skulle da være med Juninho's frispark.. :smile:

Nu slår Lyon jo PSV sammenlagt 5-0 i 1/8-finalen. Samme PSV som Milan taber og spiller uafgjort med i gruppespillet. Jeg mener bestemt ikke at Lyon er overvurderet, de har vidst en stabilitet i chl og den franske liga i de sidste par år og i år ser de endnu stærkere ud. IMO ligner denne kamp en meget jævnbyrdig kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Så er der gang i lortet igen i aften.. :w00t:

HVornår får man og vide hvilken kamp der bliver sendt i aften?? på 3 plus

Højst sandsynligt først lige inden kick-off - det stod på onside.dk tidligere at afstemningen var så lige at de ikke kunne sige noget endnu med sikkerhed.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep Barcelona!!!!

Link to comment
Share on other sites

Yeps.. indeed

føler mig nogenlunde sikker på

Milan > Lyon

Barcelona > Benfica

Har ikke helt tiltroen til at Juventus kan slå Arsenal med de nødvendige mål, og tror faktisk Arsenal går videre.. de er også inde i en god stime..

Villareal har også været for onde på hjemmebane i denne sæson.. og mon ikke de kan klare en minimum 1-0 sejr over Inter??? :innocent:

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, at Benfica går videre i aften. De skal op og lave en pind, så får Barcelona travlt. Henke er ikke i topform så vi mod Real i weekenden.

Ingen tvivl om at Benfica kan overraske, meeeen, jeg tror nu altså nok Ronaldinho, Eto'o og Henke ka' klare de kasser der skal til for at slå Benfica ud af CL i aften. De er på hjemmebane, og netop pga. den magre forestilling mod Real i lørdags (keeeeedelig kamp!) har de noget tilgode at vise hjemmepublikum. Jeg tror på Barca, og det måske endda med cifrene 3 - 1. Bli'r vanvittig hvis den ender 1 - 0 eller lign., for så har man spildt endnu en aften på en kedelig fodboldkamp. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er ret sikker på Benfica bliver spillet ud af banen i aften mod Barcelona. Desværre mangler barca nogle vigtige defensive brikker (selvom Puyol dog er med i aftenens opgør) og derfor tror jeg godt med lidt held Benfica kan score.. Men jeg er ret sikker på den bliver 2-1 eller 3-1 til Barcelona. De har holdet til at gå hele vejen hvis de spiller optimalt.

PS: Gladiator mener du helt seriøst at på baggrund af 1-1 kampen mod Real Madrid at Henke ikke er i top form? En så rutineret klassespiller som ham skal man aldrig vifte af pinden på forhånd. Desuden så kan en mand som Eto'o gå hen og afgøre det på egen hånd med Ronaldinho.....

Derudover kommer hvor meget Henke giver til holdet med sine enorm arbejds-radius m.m. - tror der er en grund til at alle omkring holdet og i barcelona har tigget ham om at forlænge! Syntes han har været fremragende for dem i denne sæson når han har fået chancen :4thumbup:

Edited by lovgren
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share