Champions League


donprehn
 Share

Hvem vinder i år?  

146 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

For sati... Alt det jeg ville brokke mig over er allerede nævnt :devil:

heldigvis bettede jeg ikke finalen, men hvorom alting er, går jeg stadig ud fra mit tip om barcelona går hjem.. tror på en 1-3 eller 2-4 - hvertfald for underholdningens skyld.. :cool:

Der var et freebet på bet24, så at du overhovedet ikke har spillet tror jeg ikke på :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mange ting kan man sige om det gamle Sovjet men en ting havde de fandme fanget og det var deportionerne og det kunne vi passe gøre ved de 4 ovenstående klaphatte.

Ikke forstået. De mente jo, at Barca skulle have haft deres mål og Lehman blive på banen.

Link to comment
Share on other sites

Holder 52 % med Barca og 48 med Arsenal.

Alligevel må jeg sige at Barca skuffer og at Arsenal kan producerer tre gange så mange åbne chancer som Barca er godt nok flot og utroligt.

Come again? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Barca :4thumbup:

Synd for kampen at de ikke kom foran i 18. og at Lehman røg ud. Med hensyn til at Arsenal kom til flere åbne chancer på et tidspunkt er det jo ikke så mærkeligt når de står og pakker sig helt vildt! Langt mere imponerende at Barca var i stand til at lukke deres forsvar op og få scoret når de nu står 10 mand bag bolden hele tiden.

Ingen tvivl om at Barca var det bedste hold og fortjent vinder! Blot min 100% subjektive analyse :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share