Program Med Potentiale For Muskelvækst?


SYDE
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Jeg har strikket et nyt program sammen, som jeg godt kunne tænke mig at have en vurdering af.. Jeg har lavet det med HST og GT (læs: høj volumen) i baghovedet..

Programmet er et 2-split og ser ud som følger:

Dag 1:

Bænkpress 10x5

incline Bænkpres 10x3

Military 10x3

Dips 10x3

Side delts 10x3

Decline Flyes 10x3

Dag 2:

Chinups 10x3

Bend over rows 10x5

Dødløft 3x3

Hammercurls 10x3

Preacher Curls 10x3

Dragon flags 10x3

Squat 3x3

Calf Raise 10x5

Der vil være pause efter dag 2.

Jeg har indlagt en progression på 2,5% pr. træningspas. Jeg starter på 80% af 10rm og vil efter 4 uger ende på 102,5% af 10rm - hvis mulig :)

Jeg er for en uges tid siden blevet færdig med min første HST cyklus, og erfarede at jeg fik mine gains i de første uger med højst volumen - dette er grunden til at jeg vil prøve mig med dette program!

Nu spørger i sikkert: "hvorfor kun 3x3 i ben", men grunden til dette er at jeg gerne vil have resten af min krop til at vokse mere end mine ben, da de efter mange års fodbold, badminton og cykling er blevet noget dominerende proportionsmæssigt... Men jeg vil ikke undvære bentræningen, så jeg har valgt at gøre det på den her måde!

Jeg er åben på alle forslag til ændringer eller andet, så skriv hvad i synes?!

Edited by SYDE
Link to comment
Share on other sites

Slet ikke nogle der har noget at sige?

Jow da. Mere dødløft! 3x3 er for lidt imho. Er selv begyndt med den øvelse pr. 1. september og er blevet helt vild med den. Den hiver altså tænder ud i ryg og baglår! Så 3x10 (eller 10x3 som du vist formulerer det) bør være standarden her. :smile:

Ellers synes jeg du kommer rigtig godt omkring kroppen.

PS: Ser du også bare har 3x3 i squat. Her er min eneste kommentar den samme som ved dødløft. Flere reps i hvert sæt. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share