T-shirts eller lign. til spinning


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Hvad for en slags t-shirts, bluser or whatever bruger I til spinning? Synes ret hurtigt en alm. t-shirt bliver klam at have på (i mere end én forstand).

Skal man have en sved-transporterende cykel-bluse?

Det bliver hurtigt et must. De andre får ret hurtigt en umiskendelig lugt af rovdyr. Så findes der stoffer man kan behandle det med, så den skulle forsvinde igen (Rodalon mener jeg det hedder), men det virker ikke videre godt.

Link to comment
Share on other sites

Personligt bruger jeg enten Newline eller Nike, typisk almindelige meget lette trøjer fra diverse sports butikker, kører uden ærmer i min tshirts da jeg kører i sele dragt.

Man kan, mener jeg købe nogen 'net-tshirts' hos enhver cykelhandler disse kan mig bekendt også sagtens bruges.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt med Newline standard svedtransporterende T-shirt, da jeg allerede efter første spinningstime erfarede en almindelig kommer til at veje 1kg mere, lugter fælt og en krop hurtigt bliver kold, da den ikke kan komme af med sveden. Jeg kører dog også med en Newline cykeltrøje og har dags dato købt en Nike sports T-shirt der os er svedtransporterende.

Angående købssted har jeg købt min Newline T-shirt og cykeltrøje i Bilka til hhv. 170,- og 269, hvor jeg derved nok har sparet omkring 200,- i forhold til en sportsforretning.

Nike T-shirten købte jeg på tilbud i en sportsforretning til kun 200,-

Du skulle nok kunne finde nogle billige cykeltrøjer på nettet men jeg erfarede det med porto, service osv. sagtens kan betale sig at kigge tilbudsaviserne igennem og angående kvaliteten på Newline fra Bilka er det tiptop, intet at komme efter der....

Link to comment
Share on other sites

Køb en cykeltrøje med fuld lynlås.

Selv om ordensreglementet de fleste steder forbyder fuld fremvisning af overkropsmuskulaturen (læs bar overkrop) kan du sikkert slippe af sted med at lyne næsten helt ned, så du slipper lidt mere af med varmen.

(Hvis de andre brækker sig er det ikke sikkert det er pga. din ubetydelige brystmuskulatur, men måske fordi det rent faktisk er hårdt. :kickass: Omvendt skyldes højt humør i lokalet og afsluttende klapsalver ikke nødvendigvis dit brede bryst, men måske i enkelte tilfælde et fokuseret spinninghold og en dygtig instruktør). :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Tjae jeg har det med NIKE, som teenage piger har det med gucci ...

der er kun NIKE, well måske ASSOS - men det er mere til de rigtige '

race ture' - jeg mener faktisk også at NIKE er superkvalitet i forhold til pris.

personligt foretrækker jeg så lang lynlås som muligt foran - det giver helt klart ekstra luft :-)

Link to comment
Share on other sites

Tjae jeg har det med NIKE, som teenage piger har det med gucci ...

der er kun NIKE, well måske ASSOS - men det er mere til de rigtige '

race ture' - jeg mener faktisk også at NIKE er superkvalitet i forhold til pris.

personligt foretrækker jeg så lang lynlås som muligt foran - det giver helt klart ekstra luft :-)

Hvad skal du med luft? Du skal svede og ha det hårdt og så varer det som regle kun 50-60 min at kører en times spinning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal du med luft? Du skal svede og ha det hårdt og så varer det som regle kun 50-60 min at kører en times spinning :wink:

Mental luft, du ved lyne ned og give den endnu mere GAS - lige på grænsen til besvimelse ... det at lyne ned giver mig lige akurat luft nok til at holde bevistheden - hehe

Har i alle været til marathon, er der ikke snart noget på sjælland/ kbh

Link to comment
Share on other sites

Mental luft, du ved lyne ned og give den endnu mere GAS - lige på grænsen til besvimelse ... det at lyne ned giver mig lige akurat luft nok til at holde bevistheden - hehe

Har i alle været til marathon, er der ikke snart noget på sjælland/ kbh

Sker ikke en skid på øen.... :w00t: men mon ikke alle her har været til maraton af en eller anden art. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvor ligger Sæby? - var det fem man skulle være til et hold?

Hvis man skal ha' en time på øjet er det så på en madras - eller er det luksus hotel i nærheden? heh

Hvad koster det og hvor tilmelder man sig - puha :-)

Sæby ligger lidt nord for Ålborg. Og du kan læse om det på denne side http://www.maratonspinning.dk/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share