K: COC grippers


j_grubbe
 Share

Recommended Posts

Helt fra guiden på 60lb til de tungere udgaver..

Jeg har desværre ikke mulighed og kapital til at bestille dem fra ironm... så det kunne jo være lidt genialt hvis der var nogen der ville af med deres brugte.

j_grubbe

Mulighed er en ting, kapital noget andet. Fåes ikk meget billigere end hos ironmind, hvis billigere

Link to comment
Share on other sites

nu har jeg købt mine fra eliteFTS - ved ikke om de er dyre eller billigere end ironmind.

men anygays så behøber du altså ikke købe dem allesammen på en gang. det tager altså en del tid. jeg tror jeg har trænet en månedstid til halvanden med traineren og jeg er ved at kunne lukke 1'ere med stærkeste hånd en gang. der går nok nogle mnåneder før jeg for alvor repper med 1'eren.

så hvis du kan finde en af splitte fragten med så kunne du jo noget med G og T og evt. 1'eren. så kan du jo altid købe de tunger senere når du er stærk nok.

Link to comment
Share on other sites

j-grubbe:

Hvis du er fra Århus eller omegn, så kan vi bestille sammen over Ironmind og splitte fragten. Jeg vil nemlig gerne have en trainer. Sandsynligheden for at du skulle være fra Århus er seævfølgelig ikke så stor :dry:

Jeg er fra Århus, og jeg er klar på at splitte noget fragt hvis du gider stå for at bestille?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hola,

Til dig fra århus, jeg er desværre fra køge@sjælland :dry:

Til dig der foreslår at jeg ikke køber så mange til at starte med, og splitter fragt med en anden - jeg er den eneste lige umiddelbart i min omgangskreds der går op i træning.. men jeg må lige forhøre mig

Hvorfor vil du også bestille 4??

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du også bestille 4??

fordi jeg bliver nødt til at starte i den lave ende.. Jeg er forholdsvis sikker på jeg godt kan starte højere styrkemæssigt, men da jeg har døjet med inflammation i underarmene, kræver det en langsom genoptræning for at undgå at ende i samme situation

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share