for gammel?


Theos
 Share

Recommended Posts

Hej jeg vil høre on jeg er for gammel (26,5 år). Jeg skal tabe ca 10-15 kg, men kan jeg stadig få en krop der er flot mærkeret, ikke stor men bare flot mærkeret... og hvordan skal jeg gøre...

uha, stort spørgsmål, men tjeck denne artikel, den kan hjælpe dig på vej: http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=1

og nej du er slet ikke for gammel

en ting du må huske: man bliver ikke bare sådan for stor, bare klø på.

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg vil høre on jeg er for gammel (26,5 år). Jeg skal tabe ca 10-15 kg, men kan jeg stadig få en krop der er flot mærkeret, ikke stor men bare flot mærkeret... og hvordan skal jeg gøre...

det er aldrig for sent.

du skal selvfølgelig lave så meget cardio så muligt.

udover det skal du sørge for at indtage færre kcal. end du forbrænder i løbet af et døgn.

du skal spise lidt men tit.

har selv lige været på konkurrence diæt og der delte jeg mine måltider op i syv, hvilket fungerede rigtig godt.

så kommer det. hvor mget skal du spise af hvad...?

jeg vil anbefale dig at dele tallerkenen i 40% 40% 20%

40% protein

40% kulhydrat.( både hurtige og langsomme)

20% fedt. (det skal være de esentielle fedtsyrer. brug evt udo`s choise.

det er jo kun nogle ffå grrund fakta men håber du kan bruge det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du dyrker en del cardio skal huden nok stramme op.

- Det der tit skaber løs hud ved folk, er fordi de har tabt sig en del, og huden er ikke så hurtig til at trække sig sammen.

For 100år siden smed jeg cirka 15kg og jeg havde lidt overskuds hud, men det har stramt sig op, men det kræver at du dyker lidt løb, cykling eller ligne.

Min far var 52 da han startede, bedre sent end aldrig. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ALLE top Bodybuilderne i verden er ældre end dig, så det skulle ikke være noget problem.

Men det var de ikke, da de startede :wink: .

Men selvfølgelig er du ikke for gammel, og 10-15kg er trods alt ikke alverden. Der findes konkurrencebodybuildere, som taber 15kg, når de skal tabe sig til konkurrence, og de ende med at se ganske stramme ud i huden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg vil høre on jeg er for gammel (26,5 år). Jeg skal tabe ca 10-15 kg, men kan jeg stadig få en krop der er flot mærkeret, ikke stor men bare flot mærkeret... og hvordan skal jeg gøre...

Nej du er ikke for gammel, og bliver det heller ikke de første 70-80 år. jeg er 46 og er lige startet igen efter en lille pause (på 26 år!) og jeg bygger stadig muskler som død og h....., så alderen spiller ingen rolle, men det gør den belastning man træner med, eller rettere starter med at træne med der imod. Husk: du er ung til du føler dig gammel, når du begynder at føle dig gammel, så træn, træn, træn, så går det over! :4mewantfood:

Edited by ErikHA
Link to comment
Share on other sites

uha, stort spørgsmål, men tjeck denne artikel, den kan hjælpe dig på vej: http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=1

og nej du er slet ikke for gammel

en ting du må huske: man bliver ikke bare sådan for stor, bare klø på.

NEJ!! Start IKKE på dette program, ingen burde starte på dette program.. det er simpelthen den værste gang gylle nogensinde, og man kommer ingen vegne med det (kørte det selv for år tilbage da jeg ikke vidste noget som helst). Det burde have været slettet for lang tid siden, så havde jeg ikke spildt et halvt år.

Et langt bedre program er dette:

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=31

Men - hvis du samtidig skal tabe dig, så gør det først... og derefter begynd at træne. For det er meget svært at bygge muskler samtidig med at du taber dig i vægt, specielt hvis du skal have et kraftigt vægttab.

Link to comment
Share on other sites

Lever er RIGTIG godt til at stramme huden op! .. rigtig rigtig godt endda!

det er vidst kun de danske vægtkonsulenter der mener det eller er det de andre? anyway det er til dato på ingen måde blevet bevist at lever hjælper på at stramme huden op...

men der er jo også nogle der mener at dove firming lotion giver en fast røv :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share