så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

onsdagsMorgen træning

Er desværre røget ind i en periode hvor jeg føler mig træt og uoplagt om morgen :nonono: tror desværre det har noget at gøre med at jeg i firmaet har vildt travlt og tiden bare flyver afsted :sneaky2: men kæmper som en :devil: for at få styr på det da jeg ikke gider ende som sidste gang med at sidde og ryste i min sofa hjemme og slet ikke kunne få noget for hånden fordi jeg løste en opgave og 5 nye kom til :unhappy: men det bliver bedre :smile: Kan mærke jeg tænker mere og mere over livet når man som i julies log kan læse endnu en er død og desto ældre man selv bliver des tætere rykker man på selvom der ikke er nogen garanti for hvor gammel man får lov at blive for ikke at nævne alverdens sygdomme man ka få.og så er det jo lige jeg tænker over om det er det værd :wink:

Nå et lidt tungt indlæg men det skal der også være plads til.

Vi var 6 på holdet idag og fik kørt en jævn og god time :4thumbup: der blev ihvertfald trampet igenem og svedt så det kan man vel ikke forlange bedre :innocent: dog ikke den bedste time jeg har oplevet.

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

onsdagsMorgen træning

Er desværre røget ind i en periode hvor jeg føler mig træt og uoplagt om morgen :nonono: tror desværre det har noget at gøre med at jeg i firmaet har vildt travlt og tiden bare flyver afsted :sneaky2: men kæmper som en :devil: for at få styr på det da jeg ikke gider ende som sidste gang med at sidde og ryste i min sofa hjemme og slet ikke kunne få noget for hånden fordi jeg løste en opgave og 5 nye kom til :unhappy: men det bliver bedre :smile: Kan mærke jeg tænker mere og mere over livet når man som i julies log kan læse endnu en er død og desto ældre man selv bliver des tætere rykker man på selvom der ikke er nogen garanti for hvor gammel man får lov at blive for ikke at nævne alverdens sygdomme man ka få.og så er det jo lige jeg tænker over om det er det værd :wink:

Nå et lidt tungt indlæg men det skal der også være plads til.

Vi var 6 på holdet idag og fik kørt en jævn og god time :4thumbup: der blev ihvertfald trampet igenem og svedt så det kan man vel ikke forlange bedre :innocent: dog ikke den bedste time jeg har oplevet.

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Tak for dine varme ord Kenn. Og nu må du så også love mig, at du passer på. Har selv været fange i 'stresszonen', og man lever kun een gang + som Thomas Helmig synger "Livet er fedt, men vi lever for lidt"

Op på cyklen igen. Energien kommer tilbage. Det ved vi jo. :superman::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej, britone.

Jeg kom til at spekulere lidt på: Hvad er det egentlig, du laver til daglig?

God weekend fra Oksen

Hey Okse

Jeg har en virksomhed i Glostrup der montere udstyr i biler såsom håndfrie løsninger og fastmonteret navigations systemer. det er hovedsagligt til virksomheder da det selvfølgelig er lidt kostbart at få monteret så det har ikke meget at gøre med de ting man kan handle i et supermarked og dog det jeg laver er bare professionelle løsninger. jeg er uddannet auto elektriker så har stort set hele mit liv rodet med biler men har altid haft en stor forkærlighed for ekstra udstyr og smarte løsninger og det blev så til min egen virksomhed for 20 år siden. og idag roder jeg stort set kun med nye biler og montere bla. for BMW og andre mærker.

så det jeg tilbyder sidder i folks nye bil når de får den leveret. og jeg er så heldig at mange af mine kunder vender tilbage til mig når de skifter bil eller det er et eller andet der skal laves om. jeg har faktisk min første kunde endnu og han har henvist mange nye. så idag har jeg et job og en virksomhed jeg er vildt glad for selvom jeg brokker mig lidt engang imellem fordi jeg har for travlt. men brokker vi alle os ikke engang imellem bare for at brokke os :blush:

Håber det var svar på dit pørgsmål.

Tak for dit besøg i min log og en fantastisk weekend retur til dig.

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hey Okse

Jeg har en virksomhed i Glostrup der montere udstyr i biler såsom håndfrie løsninger og fastmonteret navigations systemer. det er hovedsagligt til virksomheder da det selvfølgelig er lidt kostbart at få monteret så det har ikke meget at gøre med de ting man kan handle i et supermarked og dog det jeg laver er bare professionelle løsninger. jeg er uddannet auto elektriker så har stort set hele mit liv rodet med biler men har altid haft en stor forkærlighed for ekstra udstyr og smarte løsninger og det blev så til min egen virksomhed for 20 år siden. og idag roder jeg stort set kun med nye biler og montere bla. for BMW og andre mærker.

så det jeg tilbyder sidder i folks nye bil når de får den leveret. og jeg er så heldig at mange af mine kunder vender tilbage til mig når de skifter bil eller det er et eller andet der skal laves om. jeg har faktisk min første kunde endnu og han har henvist mange nye. så idag har jeg et job og en virksomhed jeg er vildt glad for selvom jeg brokker mig lidt engang imellem fordi jeg har for travlt. men brokker vi alle os ikke engang imellem bare for at brokke os :blush:

Håber det var svar på dit pørgsmål.

Tak for dit besøg i min log og en fantastisk weekend retur til dig.

Kenn

Det var et glimrende svar. Tak for det.

Jeg kom bare lige til at spekulere over det, fordi jeg muligvis har biler på hjernen lige nu. Hvis jeg nu får job med god, fast indtægt, så måtte der godt liiige komme en lille, fiks 4WD´er ind i Oksens verden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagens og min lørdags træning :innocent:

Jeg har lidt meget at se til i øjeblikket men prøver på at nå min log passning :innocent: men har da haft en vildt fed time her idag kl.930 med en ny kører med på holdet og hvor er det en fornøjelse at det mange gange er de samme man kører med for man kan se gensyns glæden er gengældt :superman: så selvom jeg kke lige får det skrevet ind her bliver træningen passet. men er da inde her på mol i løbet af dagen jeg er jo nød til at se i jeres log.

Ha en god weekend MOLer :superman:

Kenn

post-9573-1173548180_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning :superman:

Kørte til noget ældre musik idag og fik faktisk ros for mit musikvalg :innocent: de er bare ikke til hård rock og musik i den stil :crazy: men det gør heller ikke så meget da jeg også godt kan lide de lidt ældre klasikkere :innocent::laugh: men en rigtig fed og god time og en masse mandehørm :4thumbup: vi var 7 i morges men det må de jo selvom de sovetryner. har lovet at køre et 3 timers spin på lørdag så det bliver spændende at se hvordan det løber af stablen. der er 25 meldt til nu så det vil sige at der er 4 på venteliste. men lad os nu se det er sikkert ikke der møder så mange op aligevel :mad: men det bliver sikkert hyggeligt at komme ud af spise med dem bagefter. ellers kan man da heldigvis gå hjem :laugh: på arbejdet er der ved at være en ventetid på næsten 3 uger for at komme til så det er faktisk lidt vildt :smile:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

post-9573-1173724041_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgen træning :superman:

Jamen det er jo utroligt som et træningspas kan ændre sig fra middelmådigt til super over drevet fed træning :superman: sådan en havde vi i morges. fik jo at vide at det var noget god musik jeg havde med i mandags men træningen havde ikke været så hård :innocent: mennnnnnn efter regn kommer sol :tongue: så i morges fik den gas en kanon time med et rigtig godt flow. alle var med og det spillede bare :4thumbup: kørte i næsten 70 minutter og de fløj næsten bare afsted. man er bare høj resten af dagen når morgen starter sådan. sten som sidder bag peter sagde peter du skal lære at holde din kæft han går jo fuldstændigt amok når du siger at træningen ikke er hård :laugh: selvfølgelig med en kærlig undertone som dettte morgenhold er kendt for. det er bare et super godt hold og som jeg plejer at sige giver jeg kaffe bagefter. den står ude i receptionen til fri afbenyttelse. og det er vildt hyggeligt at sidde 5 minutter med drengene inden det er på arbejde og faktisk er livets problemer ikke svært her i verden vi har løst dem alle :laugh::wink:

Så var det på arbejde og lave en bil der tog det meste af dagen :innocent: kan mærke alderen trykker lidt :sneaky2: det er sku lidt sjovt at idag bruger jeg næsten ligeså langt tid på at spekulere over hvordan jeg lige skal gribe det an som jeg før i tiden brugte på at montere udstyret :smile: så er det jo rart man har en rar og forstående chef :tongue:

Var ude at købe den nye computer fra star trade til min nxt i sommerhuset. den kan måle km og kcal og ikke mindst er der et ur med fornuftig display så man kan se det :innocent: Alderen

Sidst men ikke mindst må jeg lægge lidt billeder op af den Bmw 330 Ci jeg købte sidste år. jeg hentede den i bremen sammen med en kammerat og gav 22500 euro for den den og venter så på at få afgiften at vide herhjemme. har dog fået nye fælge på den siden disse billeder. så skal den til sadelmager og have lavet ny kabine og sider den bliver bare vildt fed.

post-9573-1173895646_thumb.jpg

post-9573-1173895660_thumb.jpg

post-9573-1173895674_thumb.jpg

post-9573-1173895687_thumb.jpg

post-9573-1173895699_thumb.jpg

post-9573-1173895712_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ups er lidt bagud med min opdatering af min log :innocent:

Fredagens træning :smile:

God og jævn time så den er der ikke meget at skrive om.

Lørdagens træning :superman:

Dagens træning var rykket til kl.1 og bestod af 3 timers træning med 3 forskelige instruktører hvor jeg stod for opvarmningen :smile: så jeg brugte 40 min. på at få sat fut i de 18 kørere der i dagens anledning var mødt op :laugh: efter en god lang opvarmning på små 20 min. var vi igang med lidt stående spurt i min. spurt ned at få overskud i 1 min så er det afsted igen det gjorde vi ialt 6 gange og så var folk røde i hovederne og rigtigt godt varme så lidt stående og lidt siddende og så var min tid gået. så var det Julies time og hun lagde blødt ud og havde lidt svært ved at styre sin musik og fuckkkk hvor var hun nervøs men faktisk kunne jeg ikke lade være med at holde af hendes måde at køre på for jeg kunne se hun holdt meget øje med hvordan jeg kikkede på hende og kæmpede for at holde det hele sammen. sejt gjort og en ok time der manglede dog lidt overblik og rutine men vi har jo alle startet samme sted. Så blev det Kims tur til at køre han havde helt klart en time der var mere som min hård men retfærdig. aftalen var at når vi var færdige skulle vi mødes kl. 17 og så tage ud at spise bagefter :smile:

Vi var 10 der sammen drog ind til hovedstaden og skulle ind og spise på noget der hedder ankara som er tyrkis mad og der gik ikke lang tid før der var kommet en masse rødvin og øl på bordet og det var helt utroligt så kloge vi alle pludselig var blevet :laugh: da der var gået en times tid blev der pludselig startet en meget høj musik og så var der mavedans hun var godtnok god tjeneren der betjente vores bord kom hen bag mig og hev min stol ud og sagde nå vis os så hvad du kan. da jeg havde fået noget at drikke tænkte jeg det skal de ikke slippe fra så jeg svansede op til hende og hele mit bord sad og gloede da jeg svingede hende rundt og dansede med hende maria sad med åben mund og gloede på mig og da jeg kom ned igen sagde hele bordet hold da kæft kenn man kan godt se du går til dans hvor så det fedt ud. tjeneren kom hen og sagde når din lille mavedanser vil du have en drink på husets regning :superman: derfra gik det videre til et lille værtshus så det var en rigtig hyggelig og ikke mindst våd aften. var hjemme kl.130 og var lidt omtåget men en super aften og det var helt klart hovedpinen værd da jeg stod op i morges :tongue:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Ups er bare bagud en hel uge :nonono: ikke godt

ugens træning har for det meste bestået af gode og hårde træningspas og hvor er det fedt at det er ved at blive forår og en del varmere. men desværre har jeg igen fået vildt travlt i forretningen igen og det sidste nye skud som er en webshop har virkelig trukket tænder ud :innocent: men nu er den da kommet op på nettet og så må vi se hvad der så sker. utroligt den blev lagt ud kl.430 onsdag morgen og den første bestilling lå på mail kl.8 så det skal nok komme til at køre. må se at blive bedre til at passe min log men kikker dog ind på mol engang imellem og følger med i jeres log

god lørdag aften MOLer :superman:

kenn

Link to comment
Share on other sites

Ups er bare bagud en hel uge :nonono: ikke godt

ugens træning har for det meste bestået af gode og hårde træningspas og hvor er det fedt at det er ved at blive forår og en del varmere. men desværre har jeg igen fået vildt travlt i forretningen igen og det sidste nye skud som er en webshop har virkelig trukket tænder ud :innocent: men nu er den da kommet op på nettet og så må vi se hvad der så sker. utroligt den blev lagt ud kl.430 onsdag morgen og den første bestilling lå på mail kl.8 så det skal nok komme til at køre. må se at blive bedre til at passe min log men kikker dog ind på mol engang imellem og følger med i jeres log

god lørdag aften MOLer :superman:

kenn

Ja, travlhed på jobbet kan vi alle indimellem (eller konstant :dry: ) opleve.

Godt at du lige kigger forbi når du har tid

Link to comment
Share on other sites

Ja, travlhed på jobbet kan vi alle indimellem (eller konstant :dry: ) opleve.

Godt at du lige kigger forbi når du har tid

Hej søde MH

Det er til tider vildt frusterende at man får bunken på skrivebordet til at synke og glæder sig over det snart er overstået. så møder man om morgen tænder sin computer så vælter det ind med opgaver der skal gives tilbud på via mail og så er man bare bagud igen. MEN tænk hvis man ikke havde noget at lave :w00t:

jeps så stod det på :strat::beerchug::alright::violin::4trumpet::gal::cola::cheer: :4band: :icecream::boobs::slut: :freaked: NÅ vågnede lige igen arbejdet kalder :laugh:

Dejlig at se dig i loggen

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Træningen kører rigtig godt i øjeblikket kan mærke der er kommet lyse tider og det er fedt ikke mindst for humøret :superman: men en lille mislyd er der altid vi er ikke så mange på morgenholdet lige pt. da de er begyndt at køre udenfor men pyt det er sku stadigvæk hyggeligt og rart selvom vi kun er 5 i øjeblikket. har taget fri mandag og onsdag i næste uge op til påske så skal jeg køre på min nxt i sommerhuset. man stopper jo ikke med at træne selvom det er helligdag vel Julie :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Træningen kører rigtig godt i øjeblikket kan mærke der er kommet lyse tider og det er fedt ikke mindst for humøret :superman: men en lille mislyd er der altid vi er ikke så mange på morgenholdet lige pt. da de er begyndt at køre udenfor men pyt det er sku stadigvæk hyggeligt og rart selvom vi kun er 5 i øjeblikket. har taget fri mandag og onsdag i næste uge op til påske så skal jeg køre på min nxt i sommerhuset. man stopper jo ikke med at træne selvom det er helligdag vel Julie :superman:

Kenn

Ja med forårets og sommerens komme, så svinder det i spinning salene, men der vil ALTID være et par stykker tilbage, som ønsker at holde spinningformen ved lige, og som gerne vil have deres træning overstået på en lille times tid. Dejligt. :smile:

Stoppe med at træne???? er du syg. :nonono::hehe::tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Ja med forårets og sommerens komme, så svinder det i spinning salene, men der vil ALTID være et par stykker tilbage, som ønsker at holde spinningformen ved lige, og som gerne vil have deres træning overstået på en lille times tid. Dejligt. :smile:

Stoppe med at træne???? er du syg. :nonono::hehe::tongue4:

STOPPET MED AT TRÆNE :w00t: aldrig søde Julie

Har desværre bare travlt igen og så er sommerhus sæsonen startet. men vi er jo nogen der har sin egen spin bike så vi kan træne hjemme også IK :4thumbup: :superman::smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

en lille update så i ikke tror jeg har forladt jer helt :innocent:

Træningen kører rigtig godt for tiden. Har masser af overskud og får leveret nogle rigtige gode timer på mine hold :superman: har dog fri indtil tirsdag den 10 eller rettere sagt knokler i sommerhuset som en gal det bliver rart at komme på arbejde så man kan slappe lidt af igen :laugh: men det går nok :smile: får kørt nogle heftige timer alene på min biker heroppe så træningen bliver skam passet :4thumbup:

Desværre fik jeg en kedelig nyhed i fredags :unhappy: min spin makker fra 24 timers spin i farum Dorthe måtte melde fra i år da hun døjede lidt med nyresten og kunne selvfølgelig ikke være med. hun kommer så til undersøgelse og de finder ud af hun har kræft i bugspyrtkirtelen og det har bredt sig til leveren :blink::cry: men hun havde fået at vide at de ikke kunne helbrede det men stoppe det :nonono: som jeg sagde til hende skulle hun stoppe med at arbejde og nyde livet og gøre de ting hun altid har ønsket at gøre :innocent: er overbevist om at jeg ville gøre det. tror desværre timeglasset er ved at rende ud for hende en skam at nogle kun får lov til at blive 50 og så skal man kæmpe med noget så forbandet som kræft :nonono::wink:

Har bedt holdet som kender hende om at skrive på et kort for så køber jeg en kæmpe buket blomster til hende og ønsker hende god bedring og vi glæder os til hun dukker op på holdet igen :innocent:

ja det var tider da man fyldte 30 men inden man ser sig om er man 40 og på lørdag for mit vedkommende 42 :w00t::cool: hvor er tiden dog blevet af

så husk at nyde at i er til er unge og faktisk ikke har noget sygdom at rende rund med. selvom det kan være svært at grine af de små ting der pisser en af i dagligdagen. så findes der menesker rundt omkring der har det meget være :wink:

pas på jer og god påske herfra

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

God påske, hr. britone :smile:

Ja, hjemme-cykling er ikke så tosset endda. Der er næppe mange på MOl, der tvivler på, at jeg har haft stor glæde af min cykel. Men dig ville jeg nok nødig konkurrere imod. Men din moralske opbakning er jeg meget glad for.

Det er godt, at der er gang i dit firma. Selv er jeg ved at forhandle med en poker-portal, om et rimeligt stort projekt, hvor der, løbende, skulle blive en del arbejde. Så det ville jo være fint.

Hav det godt.

Martin/Oksen.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
God påske, hr. britone :smile:

Ja, hjemme-cykling er ikke så tosset endda. Der er næppe mange på MOl, der tvivler på, at jeg har haft stor glæde af min cykel. Men dig ville jeg nok nødig konkurrere imod. Men din moralske opbakning er jeg meget glad for.

Det er godt, at der er gang i dit firma. Selv er jeg ved at forhandle med en poker-portal, om et rimeligt stort projekt, hvor der, løbende, skulle blive en del arbejde. Så det ville jo være fint.

Hav det godt.

Martin/Oksen.

Hej Okse :4thumbup:

du har så evig ret i at hjemmecykling ikke er så ringe end da og det er faktisk morsomt at man kan mærke man har lidt svært ved at komme igang men når man så er blevet varm er m,an næsten ikke til at stoppe igen :laugh:

håber det lykkes dig at få dig en ny kunde med dit oversætning :superman: jeg kunne faktisk også godt få brug for lidt hjælp inden så længe til en ny hjemmeside jeg skal have lavet :innocent: du hører nærmere

Tak for dit besøg og ha en fantastisk weekend

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Kan se jeg er lidt bagud med min opdatering :blush:

Har bare så meget at se til i øjeblikket men min træning den kører bare på skinner :4thumbup: ELSKER mit morgenspinning og ikke mindst mit trofaste hold :wub: min stemme er lidt rusten igen men det er også lidt hårdt at køre uden mikrofon men gider ikke sidde der og ligne en der lige kommer fra Burger King af :tongue: så lader jeg være med at nævne at det sæt jeg har købt niver mig i nakken og falder ned hele tiden :devil:

Kan mærke jeg er kommet igang igen efter påske selvom jeg i påsken kørte selv :bigsmile: måtte desværre tage mig selv i et par gange i ikke at sige noget når jeg havde tænkt et nyt træningspas :blink: kom til at sige at nu kørte vi hjem :w00t: og så stod den ellers på famille mopning :laugh: det er ikke sådan når man er vant til at køre med andre :wink:

vi var 12 på morgens træning og der var rigtig godt flow og alle kørte sindsygt flot så er det en fornøjelse at være instruktør :superman: som jeg har nævnt før kører jeg med omkring 20 min. opvarmning og kan se at det giver mig en forbrændning der ligger omkring 200 Kcal. mere og en puls der ligger væsentligt højere end ved en kort opvarmning og kikker man rundt kan man se at holdet har det fuldstændigt på samme måde og kan yde væsenligt mere :superman: så det er sikkert noget der er kommet for at blive :wink: problemet er bare den dag man kommer til at køre med en anden der ikke giver en lang og god opvarmning så synes man sikkert man mangler noget.

Ha nu en fantastisk god weekend MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

min stemme er lidt rusten igen men det er også lidt hårdt at køre uden mikrofon men gider ikke sidde der og ligne en der lige kommer fra Burger King af :tongue: så lader jeg være med at nævne at det sæt jeg har købt niver mig i nakken og falder ned hele tiden :devil:

Har du købt din egen mikro??? Hvilket mærke? Link?..... Jeg vil nemlig gerne have min egen, men er meget i tvivl om hvilken, da den jo også gerne skulle passe til den transformator, der er i mit center, så jeg ikke skal til at have en ENDNU større taske i forvejen til elektronisk gear...God weekend..Og ses vi snart??? Eller hvad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Okse :4thumbup:

du har så evig ret i at hjemmecykling ikke er så ringe end da og det er faktisk morsomt at man kan mærke man har lidt svært ved at komme igang men når man så er blevet varm er m,an næsten ikke til at stoppe igen :laugh:

håber det lykkes dig at få dig en ny kunde med dit oversætning :superman: jeg kunne faktisk også godt få brug for lidt hjælp inden så længe til en ny hjemmeside jeg skal have lavet :innocent: du hører nærmere

Tak for dit besøg og ha en fantastisk weekend

Kenn

Du siger bare til, hvis du får brug for hjælp. Jeg er klar. Der skal ikke herske tvivl om min velvilje til at lave noget. :smile:

Også god weekend til dig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Har du købt din egen mikro??? Hvilket mærke? Link?..... Jeg vil nemlig gerne have min egen, men er meget i tvivl om hvilken, da den jo også gerne skulle passe til den transformator, der er i mit center, så jeg ikke skal til at have en ENDNU større taske i forvejen til elektronisk gear...God weekend..Og ses vi snart??? Eller hvad :smile:

Hey Julle :superman:

jeg får lige taget et billede af gearet. men det er desværre ikke særligt godt til spinning. jeg har fået en til at lve det til mig der kører rundt og stiller udstyr op for flere kendte kunstrere i danmark. så det kostede en krig og jeg mener en vild krig.

så det ærger mig det ikke sidder godt når man bevæger sig så meget som man gør under spinning :unhappy:

Hyggeligt du kikkede ind :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til, hvis du får brug for hjælp. Jeg er klar. Der skal ikke herske tvivl om min velvilje til at lave noget. :smile:

Også god weekend til dig.

Tak Martin :4thumbup:

var ikke i tvivl om du du ville hjælpe til :superman:

RESPEKT for dine Pr :w00t::cool:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal der dog blive af min log :blush:

det er altså ikke fordi jeg ikke gider passe min log men hold da k... nogle mærklige opgaver jeg får i øjeblikket :nonono: tidsrøvere og så kan man ikke lige beslutte og måske kan vi også gøre sådan så sparer vi det og det og det :devil: så lav jeres lort selv( Tænker man i sit stille sind)

men har meget at se til og normalt ville jeg have holdt pause men kan ikke stoppe min log i tide og utide :nonono: så skriver når overskudet er til det.

min træning kører bare i øjeblikket selvom vi kun er omkring 8 til 10 stykker om morgen :superman: prøvede at der kun mødte en op en morgen det var sku en underlig fornemmelse. tænk hvis man havde stået der alene kl. 6 og ingen dukkede op :w00t:

pas på jer selv derude og god træning herfra :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal der dog blive af min log :blush:

det er altså ikke fordi jeg ikke gider passe min log men hold da k... nogle mærklige opgaver jeg får i øjeblikket :nonono: tidsrøvere og så kan man ikke lige beslutte og måske kan vi også gøre sådan så sparer vi det og det og det :devil: så lav jeres lort selv( Tænker man i sit stille sind)

men har meget at se til og normalt ville jeg have holdt pause men kan ikke stoppe min log i tide og utide :nonono: så skriver når overskudet er til det.

min træning kører bare i øjeblikket selvom vi kun er omkring 8 til 10 stykker om morgen :superman: prøvede at der kun mødte en op en morgen det var sku en underlig fornemmelse. tænk hvis man havde stået der alene kl. 6 og ingen dukkede op :w00t:

pas på jer selv derude og god træning herfra :superman:

Kenn

Hey Kenn. Godt at du i det mindste ikke lukker din log, men stadig popper ind i ny og næ. Vi vil jo gerne følge lidt med i dit liv samt gøren og laden.

Afventer billede af mikro..

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share