så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Jeg tænkte bare om Spock havde to profiler :laugh:

Men lyder som en rigtig cool time :4thumbup:

God weekend og god træning

Hey Candygirl

Hyggeligt du kikkede indefor selvom det ikke er spock der har 2 profiler men kunst er nu engang kunst

og det er da dejligt at han har smag for kunsten også :innocent:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Nå jeg må hellere skrive lidt om min træning :innocent:

Har haft 4 dage fri og ikke lavet noget som helst andet end slappe af og bagefter slappe af :superman: kunne dog godt mærke jeg igår var så flad at man ikke kan holdr ud at slappe mere af :crazy:

Mandags morgen træning :4thumbup:

Vi var kun 4 på holdet idag men kunstykket var mødt op og roste dagens musik og program :blush: hvor er det fedt at man engang imellem for at vide at det man har tænkt sig med timen også bliver fattet som det var ønskes :4thumbup: ellers var det en rimelig hård time og der blev givet gazzzz så mangler vi bare at der møder nogle flere op på onsdag ellers må jeg til at ringe rundt og bede om at se deres meddelsebøger :laugh: for det er for tyndt :nonono: ellers ligger der en dag fyldt med arbejde forude ja faktisk en hel uge men der er desværre kun en vej og det er fremad :sneaky2:

Rigtig god mandag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens time :superman:

Vil ikke skrive så meget om den det var nok en af de fedeste timer jeg har kørt overhovedet og så var der 4 kunst stykker mødt og vi var 12

optur optur og optur :4thumbup: og i dag var der under 2 mins pause og de blev brugt til at drikke i :laugh: så der blev svedt igenem :devil:

solen skinner og caben er kørt udenfor og så er det sku svært at være sur og tvær :superman:

Ha en pragtfuld dag MOLer :superman: det får jeg :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Griner hver gang over fænomenet "kunststykker". Vi har 'talt' om det før. :4thumbup:

Wonder om os spin chicks herinde ville falde i den kategori eller er vi bare for gamle :laugh:

Når jeg læser om Kenns kunststykker, får jeg hele tiden associationer til et surrealistisk Salvador Dalí maleri :laugh:

Tja :tongue:

Don't you dare :mad::wink:

Link to comment
Share on other sites

:superman: At se jeres vej falder forbi min log :4thumbup:

Onsdagens træning :4thumbup:

Ja jeg har jo skrevet det før :innocent: kunsts stykker på en time kan gøre underværker :superman: og idag var der hele 3 af slagsen min gode ven holdte pinse brunch og hans 2 piger var selvfølgelig med, det er en tradition der går ud på at det kun er mænd der må komme med og hans kone og pigerne sørger for alt hvad der hedder servering og kaffe :smile: det er vildt hyggeligt og rigtigt sjovt at være med til. men der kom vi så til at snakke om spinning og det ene ord tog det andet og så var de på morgenholdet idag :4thumbup: samtidigt var der en med jeg ikke havde set før men hvor kørte hun dog flot og gav den bare gas, lige indtil hun mødte hegnet så var det bare slut :smile: de 2 piger gav den også bare gas og faktisk kunne man ikke se at de ikke havde prøvet det før men selvfølgelig gik de hurtig kolde og sad så ned og fik overskud og var så inde i kampen igen :superman: vi var 7 på timen der bare fløj afsted og var en opturs time :superman:

I firmaet er der årsafslutning og det er altid noget der trække tænder ud :nonono: det er faktisk det eneste tidspunk jeg tænker på det kunne være fedt at være ansat :innocent::tongue: men det ville nok være svært at føre ud i livet. men kommer da over det igen :smile:

Ha det forrygende MOLer :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Fedag morgens træning :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Tror faktisk at dette var en af de bedste timer jeg har kørt overhovedet sindsygt godt flow :devil::superman: og nogle kørere der bare fik givet sig max :bigsmile: lavede blandt pyramiden dvs. 5 sek stående spurt 5 sek recovery og så 10 og så videre også så videre op til 1 min så en drikke pause ind inden vi gør det samme siddende altså 1 min stående og et minut sidende til overskud så 50 og så videre helt vilddddddddddddddt effektivt og alle kommer bare med. skifter lidt imellem 5 - 10 -15 osv. og 10 - 20 - 30 når jeg en sjælden gang kører det men hvor er det fantastisk at have oplevet sådan en time. mine 3 kunstykker var der også og hvor man nyder at være sat op på et podie og skal holde øje med de holder takten :innocent: og ikke sidder og laver unoder :laugh:

Dette var så mit indlæg nr. 1000 på mol :innocent:

Ha nu en fantastik weekend MOLer :superman:

Kenn

Edit. Det lykkes mig at skrive i rødt :blush:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Morgens Træning :superman:

har fået et program der hedder tractor som kan mikse nogle lange og fede mix så ikke vi spilder tiden imens der kommet et nyt nummer frem for de kommer nu i en lind strøm :4thumbup: det er noget der kan mærkes og ses på kørene i salen :devil::laugh: så idag blev der kørt en 3er time og tro mig der var smæk på og kunststykkerne havde sveden løbene ned af sig og var total rød i hovederne :bigsmile: det var fedt at få oplevet en time igen der bare vare så fed og vellykket :superman: det er jo ved at være en vane nu :tongue:

Tasken er pakket og næste trænings pas er i boldens gård i morgen tidlig med MetteHelena ved roret :4thumbup: bliver fedt at opleve :smile: Stemmen trænger også til lidt ro da jeg kører uden mikrofon og det er hårdt for stemmen :nonono: Julie skal nok huske at oploade et billede af det sæt jeg har stående som desværre driller for vildt :devil:

Ses MOLER :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Good luck med det hele, britone. Sørg nu for at få trampet noget, og ikke bare sidde og stirre på MH´s flotte, lange stænger. :wub:

Sådan kikker jeg slet ik på :innocent::laugh:

Ja livet er fuld af søde kunstykker :tongue: fedt at læse du er oppe igen min ven :4thumbup: :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træning :4thumbup:

Det virker lidt i øjeblikket som om der er medvind og mega krudt i pedalerne på mine morgen timer :superman: Har nogle helt fantastiske og fede timer i en lang strøm :innocent: gode kørere og mange på holdet idag var vi 14 og det er så fedt at folk gider møde op så tidligt om morgen :4thumbup: sidder faktidk og glæder mig til min træning på fredag morgen igen. FEDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Var inde igår og køre med MetteHelena i sats og det var første gang jeg kørte på en bodybike :innocent: troede den var svær at indstille men efterhånden har man siddet så meget på en cykel at man hurtig mærker om den er indstillet rigtig, en rigtig god time tror der blev sagt at det var en 1er time men så er det jo bare at tage den i belastningen så det blev der gjort, der gik da heller ikke mere end 10 minutter så var sveden på panden og så fløj tiden faktisk afsted :smile: fik snakket ganske kort bagefter og så var det i bad og hjem igen. fedt at få sat ansigt på andre MOLer :superman: Håber at møde flere af jer andre rundt i salene til en god omgang spinning :superman:

God dag til alle der kikker forbi :4thumbup:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hvad er du så vant til at køre på, når du ikke havde prøvet Bodybikes før? Er du kun vant til sådan nogle cykler som den, du selv har (den ser i øvrigt fed ud).

Ja, jeg er nogenlunde oppe igen. Til trods for, at der er gået kludder i min ferie, pga. at der har vist sig en mulighed for job.

Nu må vi se, om der er bid.

Hilsen fra Ox.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er du så vant til at køre på, når du ikke havde prøvet Bodybikes før? Er du kun vant til sådan nogle cykler som den, du selv har (den ser i øvrigt fed ud).

Ja, jeg er nogenlunde oppe igen. Til trods for, at der er gået kludder i min ferie, pga. at der har vist sig en mulighed for job.

Nu må vi se, om der er bid.

Hilsen fra Ox.

Hey Du :smile:

Jeg har stort set kun kørt på dem der hedder v bike og så sådan en nxt som jeg har stående i sommerhuset :innocent: så må du da se om ikke du kan skyde det en uge så du kan komme afsted, der er jo altid undskyldningen at det er for at få øvet og brugt et nyt oversætter sprog. fatter du det eller skal jeg oversætte det :tongue::smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hey Du :smile:

Jeg har stort set kun kørt på dem der hedder v bike og så sådan en nxt som jeg har stående i sommerhuset :innocent: så må du da se om ikke du kan skyde det en uge så du kan komme afsted, der er jo altid undskyldningen at det er for at få øvet og brugt et nyt oversætter sprog. fatter du det eller skal jeg oversætte det :tongue::smile:

Kenn

Efter anden gennemlæsning har jeg fattet det :laugh:

Det er noget med, at Fjällräven (rygsæk-firmaet) skal bruge én, der kan arkivere ting, snakke lidt i fon, og formulere sig på engelsk. Og det kan en okse jo måske godt. Nu snakker konsulenten med dem i morgen, med henblik på en samtale.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye jomfru rejse på en BodyBike. Jeg elsker jo personligt den cykel, og det hvadenten det er Classic modellen er vores HBS model. :4thumbup: Den er superfed at køre på... Og også dejligt at se, at du havde en god time ved den fagre MH. Det har jeg jo selv til gode.. Hvad kan man mere sige på en højhellig onsdag...TRÆNING KØRER BARE.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter anden gennemlæsning har jeg fattet det :laugh:

Det er noget med, at Fjällräven (rygsæk-firmaet) skal bruge én, der kan arkivere ting, snakke lidt i fon, og formulere sig på engelsk. Og det kan en okse jo måske godt. Nu snakker konsulenten med dem i morgen, med henblik på en samtale.

Hej Martin

Krydser fingere for at du må få det job :wink::w00t: altså efter du har været på sprogrejse :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye jomfru rejse på en BodyBike. Jeg elsker jo personligt den cykel, og det hvadenten det er Classic modellen er vores HBS model. :4thumbup: Den er superfed at køre på... Og også dejligt at se, at du havde en god time ved den fagre MH. Det har jeg jo selv til gode.. Hvad kan man mere sige på en højhellig onsdag...TRÆNING KØRER BARE.... :4thumbup:

Tak min søde mol veninde :wub:

jeg håber en dag at få lov til at køre en time med dig også :smile: og så må du forklare hvad forskellen er på de 2 modeller du nævner her.

Fed træning fra mig til dig :4thumbup:

og husk pausen er slut, vi er igang så mere på og nyd at vi kan mærke vi lever og nej der er ikke noget i vejen med lårene de skal mærkes sådan :devil:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Er vist lidt sommer bagud med min log :smile:

Fredagen træning var vel i grunden ok, dog virkede min musik ikke så god da jeg først var kommet igang :nonono: fik da også at vide at jeg glemte opvarmningen som på disse morgentimer plejer at vare omkring 20 min. men jeg blev pludselig i tvivl om det altså musikken kunne holde nivauet og pludselig blev jeg nervøs for om de ville begynde at kede sig og det kan man jo som instruktør ikke have vel :innocent: så der blev kørt nogle gode og hårde træningspas :smile: der var mødt 15 kører op og det virker som om der er begyndt at komme nogle nye til også :4thumbup: desværre var der en ung pige der skulle have sin 3ede time og selvom jeg fortalte hende at dette ikke som der stod var en 1etter time så skulle hun bare køre så meget med som hun kunne og ellers nyde musikken :nonono: hun var næsten skræmt da vi stod af :blush: Søren som er en af de faste sagde nu lukker Kenn lige ørene og så fortalte han hende at jeg var rigtig god og køre med og timen idag var hård da vi ikke som vi plejer havde en lang opvarmning, for det får det hele til at køre meget nemmere og kroppen mærker ikke træthed da den langsomt men sikkert bliver varm :superman: jeg roste hendes kørsel og sagde rigtig godt kørt og håber at se dig igen på mandag for du er jo sej :smile: og med et lyste hendes ansigt op i et :laugh: og hun takkede for en god træningstime :blush: Hun skulle bare vide at denne faktisk ødelagde min stime af timer jeg selv synes var gode :wink: men hvor ville jeg dog ønske at der må gå lang tide før jeg får sådan en l......start på min morgen havde fået forkert trøje med så havde kun en overtrækstrøje at køre med instruktør cyklen var skiftet ud med en anden og det kan jeg bare ikke have det er min cykel sådan :devil: men i morgen tidlig er jeg som det første inde i salen og se at det ikke er sket igen :nonono: for så falder der brænde :bottom::bottom::lolabove: da jeg er den der kører flest timer dernede :wink: så skal sådan en gæsteoptræder ikke lave om på tingene :laugh::laugh: men sådan en oplevelse gør at jeg stadigvæk overvejer at lave et lille center med udelukkende spinnings cykler :innocent: jeg har et lokale som er bagerst i et større lokale som ville være fint til det og jeg har udluftningen på plads men desværre er der ikke noget bad og det er faktisk derfor jeg ikke har købt nogle cykler og stillet dem op. det vil sige der står en og jeg smiler lidt ved tanken om at have sin egen sal hvergang jeg tænker på hvor synd det er den står der helt alene :superman: nå må se om det nogensinde bliver til noget men kan mærke at tanken tænder mig :smile:

Ellers står den på arbejde i sommerhuset, har fået lagt fliser rundt om en terrasse da jeg var ved at blive :devil: af at græsset inde ved kanten stod op imellem bræderne så nu kan jeg køre på kanten med min plæneklipper :smile: det foregik uden Tshirt på og svenden haglede af mig for det var selvfølgelig lige i solen og igår aftes fik jeg så præmien for min ubetænksomhed jeg er rød og det svier vildt i nakken og på mine skulderblade :sneaky2: men det er da til at holde ud og heldigvis er det ikke blevet til en forbrænding :wink:

de næste dage skal jeg til århus til møde kl. 16 og tirsdag morgen starter jeg kl.9 i ålborg omkring et større projekt for en kunde jeg har der dækker hele landet men det er sat i bero et par gange før men nu har jeg sat mig for at dette her er sidste gang jeg bruger krudt på det. men det ville være fedt at lave det rundt i landet nu istedet for til vinter med sne og alt muligt andet :innocent:

Håber i må ha en pragtfuld søndag og nyd varmen :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mandagens morgens Træning :superman:

Så er vi på bølgen med gode timer igen :4thumbup: super oplagte kører selvom mandags trætheden skinnede igenem :innocent: vi var 7 her til morgen så det kan mærkes når varmen sætter ind. Men der var også varmt idag. nu vil jeg gøre klar til mine møder i det jyske og tage herfra omkring kl.11

Rigtig god dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

de næste dage skal jeg til århus til møde kl. 16 og tirsdag morgen starter jeg kl.9 i ålborg omkring et større projekt for en kunde jeg har der dækker hele landet men det er sat i bero et par gange før men nu har jeg sat mig for at dette her er sidste gang jeg bruger krudt på det. men det ville være fedt at lave det rundt i landet nu istedet for til vinter med sne og alt muligt andet :innocent:

Håber i må ha en pragtfuld søndag og nyd varmen :superman:

Kenn

Æv du burde have proklameret dette noget før. Kunne ha været ultimativt sejt at møde dig..men du har jo nok fuld fart på.

Iøvrigt en fæl start på dagen du der havde. Gys masser af probs, men det kender vi jo alle sammen.

Rigtig godt møde i smilets by og på gensyn

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Æv du burde have proklameret dette noget før. Kunne ha været ultimativt sejt at møde dig..men du har jo nok fuld fart på.

Iøvrigt en fæl start på dagen du der havde. Gys masser af probs, men det kender vi jo alle sammen.

Rigtig godt møde i smilets by og på gensyn

:4thumbup:

Som jeg har set i din log var vi jo næsten ved at falde over hinanden :innocent: ærgeligt ville gerne give dig det kram du fortjener :w00t: fordi dine besøg i min log og andres altid giver et skulderklap med på vejen :wub::superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share