Bodyfitness Herrer SM 2005


angel
 Share

Recommended Posts

For de drenge på MOL som kunne være interesseret i at tjekke den nordiske konkurrence ud i Bodyfitness er der her et lille galleri fra i går fredag

http://www.athletic.dk/galleri/Ny mappe (2)/indeks.htm

Linket virker ikke?

Edit: ah, det lykkedes da jeg kopierede hele strengen...

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er altid nemt at grine af andre :dry:

Men de her folk har så været på diæt og er kommet i god form. De ser sikkert også bedre ud end mange herinde, så måske fingerpegingen er lidt sjov når man tager i betragtning hvorfra den kommer :laugh:

Men bevares da, ligger i inde med billeder af jer selv i bedre form/størrelse, så poster i bare løs :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Det er altid nemt at grine af andre :dry:

Men de her folk har så været på diæt og er kommet i god form. De ser sikkert også bedre ud end mange herinde, så måske fingerpegingen er lidt sjov når man tager i betragtning hvorfra den kommer :laugh:

Men bevares da, ligger i inde med billeder af jer selv i bedre form/størrelse, så poster i bare løs :laugh:

Ja det vil jeg sgu også gerne se :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Helt enig med Craw og Tunen!

Atleten der er tydeligvis i fin form. Se separationen mellem biceps og triceps, og for den sags skyld bicepsstørrelse. God fedt%, gode quads, vingerne ser også ok ud.

Og så ligner det IMO i øvrigt ikke et pose han er i men snarere overgangen til/fra front double bi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tror også kritikken skulle ses ift Mr. Olympic. Han er da i god form med en lav fedtprocent og det hele, men han ligner jo ikke mere end en tynd mand ift. fx Coleman :smile:

Jeg tror ikke kritikken skulle ses ift. Olympia. Søren W kom med grine-kommentaren uden at have skrevet noget om Olympia eller andet - kun et grin. Derfor er Olympia irrelevant. Og skal alle BBing konkurrencer nu indvalideres når atleterne ikke vejer 115 kg +?

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke kritikken skulle ses ift. Olympia. Søren W kom med grine-kommentaren uden at have skrevet noget om Olympia eller andet - kun et grin. Derfor er Olympia irrelevant. Og skal alle BBing konkurrencer nu invalideres når atleterne ikke vejer 115 kg +?

Hentydede til en anden kommentar i tråden, troede Søren fulgte op på den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er altid nemt at grine af andre :dry:

Men de her folk har så været på diæt og er kommet i god form. De ser sikkert også bedre ud end mange herinde, så måske fingerpegingen er lidt sjov når man tager i betragtning hvorfra den kommer :laugh:

Men bevares da, ligger i inde med billeder af jer selv i bedre form/størrelse, så poster i bare løs :laugh:

Ja, du har da ret i at det altid er nemt at grine af andre. Men derfor kan man jo godt være af den mening, at såkaldte "atleter" med meget lidt muskelmasse ser fuldstændigt latterlige ud når de står på en scene og poserer. Jeg har feks. masser af respekt for, at de har været på diæt og er kommet i god form. Men derfor betyder det jo ikke, at jeg ligefrem syntes resultatet af anstrengelserne er et imponerende syn. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke kritikken skulle ses ift. Olympia. Søren W kom med grine-kommentaren uden at have skrevet noget om Olympia eller andet - kun et grin. Derfor er Olympia irrelevant. Og skal alle BBing konkurrencer nu indvalideres når atleterne ikke vejer 115 kg +?

Søren W starter jo netop med at quote Seiff : "bleh har set aaalt for meget olympia

ser bare tynde sørgelig mennesker." , så mon ikke der er en rød tråd :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har da ret i at det altid er nemt at grine af andre. Men derfor kan man jo godt være af den mening, at såkaldte "atleter" med meget lidt muskelmasse ser fuldstændigt latterlige ud når de står på en scene og poserer. Jeg har feks. masser af respekt for, at de har været på diæt og er kommet i god form. Men derfor betyder det jo ikke, at jeg ligefrem syntes resultatet af anstrengelserne er et imponerende syn. :smile:

Nu siger du selv "ikke imponerende" men der er stadig et stykke til tynde sørgelige mennesker. At sige man ser tynde sørgelige mennesker, synes jeg er for lamt.

At vælge et billede af en transition mellem poseringer er nok heller ikke den snedigste måde at underbygge sin "pointe" eller hvad det nu var på.

Link to comment
Share on other sites

Nu siger du selv "ikke imponerende" men der er stadig et stykke til tynde sørgelige mennesker. At sige man ser tynde sørgelige mennesker, synes jeg er for lamt.

Jeg skriver, da også at jeg syntes "at såkaldte "atleter" med meget lidt muskelmasse ser fuldstændigt latterlige ud når de står på en scene og poserer." Men det er selvfølglig op til deres egen samvittighed, at vurderer. Jeg begriber bare ikke, at folk vil betale penge for at komme ind og se på folk der fremviser det look. Og jeg begriber slet ikke, at der findes mennesker der vil gå igennem så hårde ting som diæt og væskeudtømning, når de ikke har mere at vise frem.

At vælge et billede af en transition mellem poseringer er nok heller ikke den snedigste måde at underbygge sin "pointe" eller hvad det nu var på.

Ellers så burde dem der ligger billederne på nettet, måske have en bedre fornemmelse for dette. For ærgligt talt ligger det billede der er her i tråden da direkte op til, at man gør grin med den pågældende atlet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Søren W starter jo netop med at quote Seiff : "bleh har set aaalt for meget olympia

ser bare tynde sørgelig mennesker." , så mon ikke der er en rød tråd :smile:

Spørg mig ikke hvordan men det undslap mit blik første gang jeg læste hans besked og anden gang for at tjekke :blink: My bad :wink:

- jeg mener dog ikke det giver ham mere grund til at gøre grin med pågældende.

Link to comment
Share on other sites

Min kommentar var både en opfølgning på den tidligere kommentar, og så også fordi jeg synes det ser pænt latterligt ud når ål som ham der poserer. Det kan da godt være jeg ikke er lige så cuttet som ham der, men nu har det heller aldrig været meningen, eller noget jeg havde lyst til, og så synes jeg da jeg er i min gode ret til at pege fingre. Fordi noget er svært behøver det ikke være imponerende, og jeg er mildest talt ikke imponeret her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver, da også at jeg syntes "at såkaldte "atleter" med meget lidt muskelmasse ser fuldstændigt latterlige ud når de står på en scene og poserer." Men det er selvfølglig op til deres egen samvittighed, at vurderer. Jeg begriber bare ikke, at folk vil betale penge for at komme ind og se på folk der fremviser det look. Og jeg begriber slet ikke, at der findes mennesker der vil gå igennem så hårde ting som diæt og væskeudtømning, når de ikke har mere at vise frem.

Ellers så burde dem der ligger billederne på nettet, måske have en bedre fornemmelse for dette. For ærgligt talt ligger det billede der er her i tråden da direkte op til, at man gør grin med den pågældende atlet. :wink:

Ok, så når folk ikke er i Olympia kaliber, så har man ret til at pege fingre og gøre nar? :blink:

Jeg synes det er relevant at holde sig for øje at det her er BODYFITNESS, hvor der er vægtbegrænsninger ift. ens højde, hvorfor man ALDRIG vil se atleter der er voldsomt meget større end de der linkes til.

Men det er da en fed hodning at man ikke ser sig for god til at håne folk, der har taget en hård diæt og trænet hårdt længe fordi de ikke, jævnfør konkurrencens præmisser ser kæmpestore ud :4thumbup: :blink: Underlig holdning at have, at fordi man ikke er "imponeret" så skal man absolut ind og grine, håne eller pege fingre???

Den fatter jeg seriøst ikke.

Link to comment
Share on other sites

Ok, så når folk ikke er i Olympia kaliber, så har man ret til at pege fingre og gøre nar? :blink:

Jeg synes det er relevant at holde sig for øje at det her er BODYFITNESS, hvor der er vægtbegrænsninger ift. ens højde, hvorfor man ALDRIG vil se atleter der er voldsomt meget større end de der linkes til.

Men det er da en fed hodning at man ikke ser sig for god til at håne folk, der har taget en hård diæt og trænet hårdt længe fordi de ikke, jævnfør konkurrencens præmisser ser kæmpestore ud :4thumbup: :blink: Underlig holdning at have, at fordi man ikke er "imponeret" så skal man absolut ind og grine, håne eller pege fingre???

Den fatter jeg seriøst ikke.

Hold nu op, du har måske aldrig rystet på hovedet eller grint af curling eller børneskønhedskonkurrencer? Jeg ved da godt jeg træder dig lidt over tæerne her, da det jo er din "hjemmebane" (jeg ved godt du er rigtig bb'er og ikke bf'er), men alligevel må du da kunne se at man ikke kan være imponeret over alt, bare fordi det kræver en indsats.

Link to comment
Share on other sites

Hold nu op, du har måske aldrig rystet på hovedet eller grint af curling eller børneskønhedskonkurrencer? Jeg ved da godt jeg træder dig lidt over tæerne her, da det jo er din "hjemmebane" (jeg ved godt du er rigtig bb'er og ikke bf'er), men alligevel må du da kunne se at man ikke kan være imponeret over alt, bare fordi det kræver en indsats.

Jeg siger heller ikke at man skal være imponeret, men der er da stor forskel på ikke at være imponeret og til at føle sig nødsaget til at svine andre til. Det er jo ikke ligefrem sådan at man per automatik skal svine andre, fordi man ikke er imponeret af det de leverer. Det synes jeg så er en underlig holdning at have.

BF kræver ´fuldstændig den samme indsats som BB og den lineup der er til SM ser da ganske fornuftig ud. Der er ingen der falder igennem på lineuppen og hvis vi antager at det er den lave klasse, ligger de nok alle på+75kg i god form. At der så er en enkelt eller 2 der ser knap så heldige ud i nogle enkelte poseringer, er bare sådan det er. Man er ikke lige god i alle poseringer.

Mht. snakken om indsats vs "forpligtelsen til at svine", så kan jeg ikke se forbindelsen til curling eller børneskønhedskonkurrencer. Det er helt forskellige ting, men derfor kan jeg da også godt respektere den indsats de udøvere, som medvirker til de ting, lægger for dagen. Jeg føler mig hvertfald ikke forpligtet til at svine dem :laugh:

Men for at komme tilbage til emnet, så er det her et trænings/motionsforum, hvorfor de fleste her burde vide at det kræver en temmelig stor indsats overhovedet at komme til at stå deroppe. Hvis ikke det gjorde det, så ville der måske være flere Mr Lænestols Olympia wannabe's med til DM, men så ville de jo risikere at blive til "grin" eller noget når publikum føler sig "nødsaget" til at pive af dem fordi de er nogle "ål".

Igen en underlig holdning at have og slet ikke noget der bidrager positivt til at flere stiller op eller bidrager positivt til noget som helst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forbeholder mig nu stadig retten til at have en personlig mening om et emne, om jeg vil synes noget er grimt, kikset, fesent eller åndssvagt må være op til mig selv. Det er da en fin tanke at have, at man har respekt for alt alle foretager sig, men sådan er der jo ingen der har det. Hvis jeg skal have respekt for bodyfitness skal du også have respekt for traktortræk, grisevæddeløb og langspytning, og det tvivler jeg på du har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forbeholder mig nu stadig retten til at have en personlig mening om et emne, om jeg vil synes noget er grimt, kikset, fesent eller åndssvagt må være op til mig selv. Det er da en fin tanke at have, at man har respekt for alt alle foretager sig, men sådan er der jo ingen der har det. Hvis jeg skal have respekt for bodyfitness skal du også have respekt for traktortræk, grisevæddeløb og langspytning, og det tvivler jeg på du har.

Igen er der forskel på at have retten til at synes at noget ditten eller datten og så det at aktivt at gide bruge tid på at svine folk. Selvfølgelig har du retten til at synes at noget er latterligt og også retten til at svine det til. Men derfor synes jeg stadig det er latterligt at gøre det. Især når dette rent faktisk er et trænings/motionsforum, burde folk da i det mindste have pli nok til ikke at svine folk, som gør den ekstra indsats det tager at konkurrere.

Mht. til mig selv, så har jeg fuld respekt for hvad andre laver i andre sportsgrene mm. Nogle ting kan jeg da godt synes er besynderlige, men folk må jo gøre som de lyster. I alt fald går jeg ikke ind på et forum for traktortræk eller andet og sviner løs. Det er lige lavt nok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share