Fitness World


Viggo
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har hørt om det nye Fitness World på Lyngbyvej, som kun koster 200kr per måned med pbs.

Jeg overvejer at starter der, men vil først lige undersøge det nærmere og regner med at køre derud og se på det i næste uge.

Deres hjemmeside www.fitnessworld.dk/ kan dog ikke give mig alle nødvendige informationer.

Er der nogen der har været der, som måske kan fortælle mig hvilke slags vægtstænger og vægtskiver de har? Her tænker jeg størrelse og diameter.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i fitness world på vesterbro, men har ikke været i den nye. Kunne dog forestille mig at de bruger samme type. Der har de håndvægte til omkring 36 mener jeg. Nogle ok vægtstænger, standard størrelse og kvali (ikke technogym). Håber du kan bruge det til noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i fitness world på vesterbro, men har ikke været i den nye. Kunne dog forestille mig at de bruger samme type. Der har de håndvægte til omkring 36 mener jeg. Nogle ok vægtstænger, standard størrelse og kvali (ikke technogym). Håber du kan bruge det til noget.

Hey, tak for svaret.

Jeg tænkte på om stængerne er 20kgs stænger. Mht. skiverne, er de så samme størrelse som dem i SATS?

Link to comment
Share on other sites

Hey, tak for svaret.

Jeg tænkte på om stængerne er 20kgs stænger. Mht. skiverne, er de så samme størrelse som dem i SATS?

20 kgs stænger og 15 og 25 kg skiverne har den rigtige diameter - altså ikke som Technoshit stængerne/skiverne

Link to comment
Share on other sites

hvordan er det med mennesker, altså er der kø ved maskiner på vesterbro?

Kan man kører skrå bænkpress, hvis deres håndvægte ikke rækker?

Hvor mange bænkpress bænke har de?

Det er meget forskelligt, midt på eftermiddagen er der som regel noget kø, og værst om mandagen. Om formiddagen, først på eftermiddagen og generelt i weekenden er der god plads. Der er to bænke til skrå bænkpres (kan justeres i ryggen og også bruge til alm. bænkpres) og to flade bænke. Håndvægtene går i øvrigt til 36 kg, som Dines skriver.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige en tur i Fitness World på Lyngbyvej, da de åbnede for 1 uge siden. Deres stænger er ikke 20 kg's stænger, men nok nærmere 12 kg's stænger :wink:

Ok mit svar var skrevet ud fra en formodning om at det var lige som på Vesterbro - my bad :unhappy:

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Hmm... Damn.

Så må det jo blive på Vesterbro jeg ska træne fremover.

Arne-->

Er du helt sikker på at der på Vesterbro er mulighed for at f.eks. dødløfte ordentligt uden brug af ekstraskiver, som f.eks. i SATS?

Og er det 20kgs 50mm stænger?

Og kan du fortælle mig om der er mulighed for fri squat og dips?

Kunne være rigtig fedt hvis du/nogen kan svare på ovenstående, da jeg regner med at finde et nyt træningscenter i morgen. :bigsmile:

På forhånd tak ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Damn.

Så må det jo blive på Vesterbro jeg ska træne fremover.

Arne-->

Er du helt sikker på at der på Vesterbro er mulighed for at f.eks. dødløfte ordentligt uden brug af ekstraskiver, som f.eks. i SATS?

Og er det 20kgs 50mm stænger?

Og kan du fortælle mig om der er mulighed for fri squat og dips?

Kunne være rigtig fedt hvis du/nogen kan svare på ovenstående, da jeg regner med at finde et nyt træningscenter i morgen. :bigsmile:

På forhånd tak ;)

Hvis du med at dødløfte ordenligt mener, at skiverne er den rigtige diameter, så ja. Det er 20 kgs 50 mm stænger. Der er et squatstativ, men det bliver sjældent brugt, så man kan næsten altid komme til, selv om der er mange til træning. Der er en maskine med mulighed for assisted dips, men pladen kan også vippes ned, så man kan køre uden assist. Desuden er der to stativer til øvelsen, der vises på denne side , hvor der også er håndtag, man kan dippe fra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share