Loaded cup 2006 .


NANdro
 Share

Recommended Posts

Det glæder mig, at de har undladt at tage Athletic Fitness med på programmet...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ku ikke være meget mere enig .

Glæder mig til at se nogle internationale athleter, så kan man sammenligne den danske elite vs. udenlandsk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg vidst ikke der er nogen der er i tvivl om du kan :bigsmile:

Udover det kan det siges der allerede er flere tilmeldte end der var deltagere til sidste års cph - grand prix .

SPILLER MAX :w00t:

Skal nok også lave lidt reklamen for CUP'en på de norske og svenske hjemmesider så det måske kan trække nogle ekstra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Synes det er meget interessant med de 25.000 som er "forsvundet" :blink:

Kan ikke mindes at de indgik i sidste års resultatopgørelse under generalforsamlingen....

Kunne det ikke tænkes at de var givet som personlig gave og ikke til forbundet?

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Diskussionen er såmænd interessant nok, men nu har jeg ikke været i forbundet længe nok til at kende ret meget til de præcise detaljer som Cph folknene beskylder DBFF for.

Den del jeg har været med til at tale om er, at der grundet internationale regler kun kan laves 1 konkurrence per land, for inviterede udenlandske atleter. Derfor blev det sådan at den ene mulige konkurrence blev sat i licitation, så dem der ville lave den bedste konkurrence skulle kunne komme til dette. Intet hokus pokus idet vil jeg mene. I princippet ville Lars Larsen eller TV3 kunne sætte en konkurrence på kallenderen, hvis de havde lysten og ville sætte penge i projektet.

Om der er indgået mundtlige aftaler om en 3 års periode, ved jeg ikke. Det er sket langt før min tid, så det er ikke noget jeg har indblik i. Hvis de er blevet indgået, er de juridisk bindene på samme måde som en kontrakt. Det kan der ikke være nogen overraskelse i. Dog kan det være svært at bevise osv osv.

Nu ved jeg ikke om jeg misser/overser noget, men et oplagt sted at tage den her diskussion er på generalforsamlingen. Er der givet penge som ikke er på regnskabet, så skal det selvfølgelig undersøges og ligeledes alle andre punkter, som forbundets medlemmer måtte ønske at bringe på banen. Er bestyrelsens sammensætning problematisk, hvilket jeg også mener den er, så håber jeg da at folk vil møde op og fremlægge/stemme for et andet alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Tanken om at nogle har andre forudsætninger for at blive testet virker jo heller ikke tiltalende. Så ja, man burde måske se lidt på bestyrelsens sammensætning.

Et generelt problem i det danske foreningsliv er vel at man efter en tid kommer til at tænke bestyrelsen, formand osv for værende en substantialistisk del af selve foreningen/forbundet. Sådan forholder det sig jo ikke, så jeg vil til enhver tid støtte nye kræfter indenfor DBFF. (Ikke dermed sagt, at den nuværende formand og bestyrelse ikke har gjort noget godt for sporten!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være spændende at teste bestyrrelsen ligesom man har gjort med et par stykker i OBBC :smile:

OBBC gjorde det netop for yderligt at forstærke den "sunde" profil med en ren sport, og synes faktisk det er ret vigtigt at alle - atleter som bestyrrelsesmedlemmer - går under samme forhold!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Synes det er meget interessant med de 25.000 som er "forsvundet" :blink:

Kan ikke mindes at de indgik i sidste års resultatopgørelse under generalforsamlingen....

Kunne det ikke tænkes at de var givet som personlig gave og ikke til forbundet?

Jeg har netop erfaret at pengene er givet som personlig gave og derfor INTET har med DBFF at gøre, hvorfor de heller ikke figurerer i det pågældende regnskabsår. Dermed burde der ikke være mere snak om penge der er "forsvundet" eller andet i den stil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop erfaret at pengene er givet som personlig gave og derfor INTET har med DBFF at gøre, hvorfor de heller ikke figurerer i det pågældende regnskabsår. Dermed burde der ikke være mere snak om penge der er "forsvundet" eller andet i den stil.

Så kom det i det mindste på det rene :smile:

SÅ er der så mange andre punkter ang. DBFF som kan diskuteres herfra og langt ind i det nye århundrede og alligevel ikke finde en fornuftig / troværdig forklaring på .

Men håber Loaded cup bliver hilset velkommen uanset hvad ...Det er jo ikke sådan at Stellan har "købt" cph teamet ud af DBFF for at få trumfet Loaded cup igennem . Da han har været uvidende omkring deres aftale, bør han heller ikke sættes i dårligt lys som nogle prøver på .

Det er da i det mindste et "seriøst" alternativ til danmarks mesterskaberne i fit / bb, som forhåbentligt er kommet for at blive :smile:

Edited by NANdro
Link to comment
Share on other sites

Men håber Loaded cup bliver hilset velkommen uanset hvad ...Det er jo ikke sådan at Stellan har "købt" cph teamet ud af DBFF for at få trumfet Loaded cup igennem . Da han har været uvidende omkring deres aftale, bør han heller ikke sættes i dårligt lys som nogle prøver på .

At han har været HELT uvidende om aftalen, eller ikke har konkurreret dem bevidst ud af spillet tvivler jeg nu på..

Ud fra hvad jeg hører, minder det en del om den måde han overtog nogle af stærk mands konkurrencerne.

Men ret skal være ret - alt dette er hear say, og personligt har jeg ikke et horn i siden på manden. Hvis Loaded Cup bliver et hit, ligesom jeg synes CPH Grand Prix har været, så hilser jeg da også det velkommen :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop erfaret at pengene er givet som personlig gave og derfor INTET har med DBFF at gøre, hvorfor de heller ikke figurerer i det pågældende regnskabsår. Dermed burde der ikke være mere snak om penge der er "forsvundet" eller andet i den stil.

Ja og så kan man så spørge sig selv, hvordan formanden (kvinden) for et bodybuilding forbund, kan ta' imod sådan en "gave" (bestikke.. *host host..*) med god smag i munden!

Link to comment
Share on other sites

Ja og så kan man så spørge sig selv, hvordan formanden (kvinden) for et bodybuilding forbund, kan ta' imod sådan en "gave" (bestikke.. *host host..*) med god smag i munden!

Det kan jo så aldrig blive formandens problem. Kulturministeriet giver prisen fordi de mener, personen/forbundet har gjort noget særligt for antidoping. Det kan man så mene om hvad man vil, men det kan man altså ikke klandre formanden for. Og den med antydelsen af bestikkelse er da helt ude i hampen, hvad i alverden er det lige kulturministeriet skulle have ud af at "bestikke" formanden for DBFF??

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo så aldrig blive formandens problem. Kulturministeriet giver prisen fordi de mener, personen/forbundet har gjort noget særligt for antidoping. Det kan man så mene om hvad man vil, men det kan man altså ikke klandre formanden for. Og den med antydelsen af bestikkelse er da helt ude i hampen, hvad i alverden er det lige kulturministeriet skulle have ud af at "bestikke" formanden for DBFF??

Hmm jeg kan da finde mange gode grunde, nu er skvat mikkelsen jo mr. anti doping, og kunne han få DBFF under sine vinger vil det være et super promotion stunt. Såå 25k er givet godt ud! Hvordan kan én som Mona modtage 25,000 for hendes kamp imod doping når det meste af bestyrelsen ikk deler samme holdning? (Og hvad skulle der egentlig være galt i at have en clean bestyrelsen? Atleterne skal være clean til DM, det burde bestyrelsen så også!) DBFF siger også ok for et stævne hvor de ved at der ingen test bliver.

Jeg syntes det hele virker absurd! Enten eller som jeg tidligere har skrevet...

Link to comment
Share on other sites

Det værste er da hvordan de kan smide forkerte resultater op på siden!

Det værste ?!?!?!

Den udkårne athlet ved jo hva nummer han / hun blev placeret, så det er vel en smule underordnet i forhold til hva der foregår bag DBFF`s facade som Andy også er inde på !

En fejlindskrivning på en hjemmeside kan rettes ...Det ka en elendig holdning til doping og driftledelse ikke bare gøres uden lige .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share