Fedt tang


Bas-Rutten
 Share

Recommended Posts

MM>> lægen skal efter min beskedne mening kun bruges når man er syg eller hvis man skal hjælpes til forebyggelse af sygdom! det er totalt spild af resourcer at gå til lægen for at får målt sin fedt%. Udover at 9 ud af 10 læger vil tro man har anorexi, hvis man ellers ikke ligefrem er overvægtig, bør man klart tænke på at der sidder folk rundt om i hjemmene me madforgiftninger, feber og halsbetændelse, som lige må vente ½ time længere pga. en eller andens nysgerrighed. Drop det. Hvis man alligevel skal til lægen kan det da godt være det ikke tager så lang tid også at få målt sin fedt% men at bestille tid udelukkende for at få målt sin fedt%, hvis man i øvrigt er normalvægtig er (ja undskyld jeg ved godt at du gjorde det) egoistisk og mangel på restpekt for sundhedssystemet i det hele taget.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok de færreste læger der tilbyder at måle fedtprocent, og hvis de gør, er det næppe mere præcist end målt med den omtalte tang.

Selvom tangen til 200 kr. ikke er ligeså præcis som den dyre tang, så vil jeg til enhver tid lægge mere vægt på en fedtprocentsmåling lavet med denne tang og de formler vi angiver, end på en automatiseret bioimpedansmåling.

Bas-Rutten -> Ingen arme - ingen kager B)

Link to comment
Share on other sites

MM>> lægen skal efter min beskedne mening kun bruges når man er syg eller hvis man skal hjælpes til forebyggelse af sygdom! det er totalt spild af resourcer at gå til lægen for at får målt sin fedt%. Udover at 9 ud af 10 læger vil tro man har anorexi, hvis man ellers ikke ligefrem er overvægtig, bør man klart tænke på at der sidder folk rundt om i hjemmene me madforgiftninger, feber og halsbetændelse, som lige må vente ½ time længere pga. en eller andens nysgerrighed. Drop det. Hvis man alligevel skal til lægen kan det da godt være det ikke tager så lang tid også at få målt sin fedt% men at bestille tid udelukkende for at få målt sin fedt%, hvis man i øvrigt er normalvægtig er (ja undskyld jeg ved godt at du gjorde det) egoistisk og mangel på restpekt for sundhedssystemet i det hele taget.

Du ved sgu da ikke om jeg også skulle noget andet ved lægen Litopsi!!!

Link to comment
Share on other sites

Nej, men dine opfordringer til at få fedt% målt hos lægen går ikke just på at man kan gøre det når man alligevel er der... du skriver fluks at man da bare kan ringe og bestille en tid hos lægen til at få målt sin fedt% og min pointe er så at det kan da godt være at man kan det, men det er illoyalt og egoistisk. Hvis du skulle noget andet, falder du jo ikke ind i den beskrivelse vel?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share