REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

dagens træning:

det blev til noget meget let bænk på 50kg hvor jeg eksperimenterede ldit med albuevinklen. jeg fandt ud af at albuerne inde er meget bedre for min skulder.

Derudover blev det til noget triceps med bands, noget skuldergenoptræning. Fik også lagt en del knæbind på og svinet simon Dj til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

L^P <-- ja, tough buffet :4mewantfood:

dagens træning:

squat:

100/2

130/2

140/2

150/2

170/2 (bælte, knæbind)

180/2 (bælte, knæbind)

190/2 (bælte, knæbind)

200/2 (bælte, knæbind)

212,5/2 (bælte, knæbind)

dødløft:

110/3

130/1,1,1,1,1,1,1,1,1,1

+ goodmornings, sidebends, legextensions og noget skudlergenoptræning

fin træning. Næste stævne er vores klubstævne der skal afholdes anden weekend i juni. Squatten til Dm var en anelse skuffende, så der skal som minimum løftes 260 i squat og 255-260 skal også løftes i dødløft. Jeg satser derfor på at gå hårdt og være tough, så der bliver absolut ikke noget med at bøsse den, som f.eks. Simon dj gør.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Tough squat :devil:

Jeg kan se at der er nogen som bøsser den i klubben, det må i altså skride ind overfor.

F.eks. så kan det nævnes at Moos skulle have været med til trøjebænk i dag, men den røde drivert valgte at skulke, dette har så resulteret i at jeg har skrevet et brev til det danske forsvar hvori Moos melder sig frivilligt til hæren. Dette vil naturligvis blive afsendt næste gang han får sådan en ide med at rende rundt og dandere den istedet for at træne og gå hårdt.

Måske sådanne tiltag kan hjælpe i jeres klub?

Link to comment
Share on other sites

overarmen <---- ihvertfald må der gøres noget. Det duer ikke at vi prøver at skabe en barsk atmosfære med heavy metal og squat, mens der render folk rundt der hellere vil bøsse den med nogle triceps kickbacks. Hvad der helt konkret skal gøres af tiltag vil jeg overveje inde for den næsrmeste fremtid, men et er sikkert: noget SKAL der gøres ved problemet

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Tough squat :devil:

Jeg kan se at der er nogen som bøsser den i klubben, det må i altså skride ind overfor.

F.eks. så kan det nævnes at Moos skulle have været med til trøjebænk i dag, men den røde drivert valgte at skulke, dette har så resulteret i at jeg har skrevet et brev til det danske forsvar hvori Moos melder sig frivilligt til hæren. Dette vil naturligvis blive afsendt næste gang han får sådan en ide med at rende rundt og dandere den istedet for at træne og gå hårdt.

Måske sådanne tiltag kan hjælpe i jeres klub?

Blow me...

Link to comment
Share on other sites

overarmen <---- ihvertfald må der gøres noget. Det duer ikke at vi prøver at skabe en barsk atmosfære med heavy metal og squat, mens der render folk rundt der hellere vil bøsse den med nogle triceps kickbacks. Hvad der helt konkret skal gøres af tiltag vil jeg overveje inde for den næsrmeste fremtid, men et er sikkert: noget SKAL der gøres ved problemet

:crazy:

Link to comment
Share on other sites

overarmen <---- ihvertfald må der gøres noget. Det duer ikke at vi prøver at skabe en barsk atmosfære med heavy metal og squat, mens der render folk rundt der hellere vil bøsse den med nogle triceps kickbacks. Hvad der helt konkret skal gøres af tiltag vil jeg overveje inde for den næsrmeste fremtid, men et er sikkert: noget SKAL der gøres ved problemet
Prehn du må meget gerne vende tilbage med hvad du har i sinde at lave af tiltag, for måske vi kan gøre brug af noget af det i Odense.
Blow me...

Moos jeg har taget brevet med og jeg kan sagtens sende det selvom jeg er i Kolding.

og gudhjælpemig om ikke selvsamme Moos så kommer med en opfordring til at bøsse den, når der tales om det. I har problemer dernede i Odense

Ja det er indlysende må jeg sige. Det kan også nævnes at Moos mener at The Darkness er det vildeste han kan holde ud og hører så der er helt sikkert et problem.

Link to comment
Share on other sites

Prehn du må meget gerne vende tilbage med hvad du har i sinde at lave af tiltag, for måske vi kan gøre brug af noget af det i Odense.
Ja, men jeg er jo alligevel længe dø og begravet inden det jyske postvæsen får lettet sig og afleveret det brev...
Ja det er indlysende må jeg sige. Det kan også nævnes at Moos mener at The Darkness er det vildeste han kan holde ud og hører så der er helt sikkert et problem

The Darkness er fee'...

Link to comment
Share on other sites

overarmen <-- lige pt. kunne en medlems udveksling måske komme på tale. Rent praktisk kan der opstå boligpæls problemer, men træningsmiljømæssigt ville man umiddelbart få løst problemet. Forslaget går i alt sin enkelthed ud på at vi sender Dj til fyn og så kan i komme med jeres toughe, heavy metal, guldøls og squat elskende løftere til Hvidovre

Link to comment
Share on other sites

overarmen <-- lige pt. kunne en medlems udveksling måske komme på tale. Rent praktisk kan der opstå boligpæls problemer, men træningsmiljømæssigt ville man umiddelbart få løst problemet. Forslaget går i alt sin enkelthed ud på at vi sender Dj til fyn og så kan i komme med jeres toughe, heavy metal, guldøls og squat elskende løftere til Hvidovre

Dem kan vi vidst også tælle ret hurtigt...

Link to comment
Share on other sites

Prehn den er svær det må jeg give dig. Jeg tror man skal tage hvert medlem for sig selv og se hvad der vil være bedst. Jeg ved at Moos ville have godt af en tur i militæret og lære deciplin og i den forbindelse kan han passende tage Tlunau med da han ikke vil gå hårdt i bænkprestrøjen. Måske det også ville være en sag for DJ?

Link to comment
Share on other sites

Gu' er jeg så :mad: Især når man skal træne tungt. Hvem var det lige der var til Smaa'er koncert med Doom og hvem blev hjemme og hev i tissemanden :nonono:

Elsker Guldøl, Squat og Heavy Metal

Så vidt jeg husker, har du sq sagt, at du ikke gider høre det derhjemme :wink:

Desuden er det jo nemt nok at elske squat, når man kun laver den letteste del af det. :nonono::tongue:

Desuden, hvem var det, der drak sig bankende lam for at undgå at høre til selve musikken? :nonono::nonono::nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, har du sq sagt, at du ikke gider høre det derhjemme :wink:

Desuden er det jo nemt nok at elske squat, når man kun laver den letteste del af det. :nonono::tongue:

Desuden, hvem var det, der drak sig bankende lam for at undgå at høre til selve musikken? :nonono::nonono::nonono::tongue:

Jeg hører ikke smaa'er derhjemme. Det er rigtigt nok. Nytter jo ikke noget at jeg bliver vild og går hårdt derhjemme så jeg smadre alt inventaret og gå vikinge amok. Al ting til sin tid :wink:

Og den med squatten valgte jeg at overhører fra fra én der har fået mindre godkendt i squat til stævne end mig med en kropsvægt på 12kg mere. :tongue:

Og selvfølgelig drak jeg mig da stiv. Det kaldes at gå hårdt istedet for at bøssen den rundt røde sodavand.

Ps. Nu må vi vidst hellere til at stoppe logsvineriet i Prehns log :smile:

Link to comment
Share on other sites

det med KUN at høre heavy metal til træning er en fejl. Man bør så vidt det er muligt være omgivet af heavy metal i alle døgnets vågne timer. Til træning, i toget/bussen, på arbejde, når man sidder foran computeren.

Overarmen <-- man kunne også som en mulighed overveje dødspatruljer, der rydder elementer der bøsser den, af vejen

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

det med KUN at høre heavy metal er en fejl. Man bør så vidt det er muligt være omgivet af heavy metal i alle døgnets vågne timer. Til træning, i toget/bussen, på arbejde, når man sidder foran computeren.
Jeg er enig, hvilket også er grunden til at heavy metal fylder næsten hele min aktive playlist på computeren.
Jeg hører ikke smaa'er derhjemme. Det er rigtigt nok. Nytter jo ikke noget at jeg bliver vild og går hårdt derhjemme så jeg smadre alt inventaret og gå vikinge amok. Al ting til sin tid

Tøs.

Og den med squatten valgte jeg at overhører fra fra én der har fået mindre godkendt i squat til stævne end mig med en kropsvægt på 12kg mere
Tøs.
Og selvfølgelig drak jeg mig da stiv. Det kaldes at gå hårdt istedet for at bøssen den rundt røde sodavand.

Ja, men så stiv, som du blev? Det er vidst fordi du er en tøs.

Ps. Nu må vi vidst hellere til at stoppe logsvineriet i Prehns log

Pft. Tøs. Prehn kan nok godt tåle det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share