REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

Overarmen<---nemlig. En elefant og en von osten følges ad

dagens træning:

squat:

100/2

130/2 (bælte)

160/2 (bælte)

200/1 (fuldt udstyr)

210/1 (fuldt udstyr)

dødløft:

110/3,3

140/2

170/1 (fuldt udstyr)

180/1,1,1 (fuldt udstyr)

ok træning. jeg har syet stropperne i squatdragten 4 cm ind i forhold til da jeg var i den i sidste uge. jeg havde stadig ikke de store problemer med at komme ned, og Hr. Gildesberg der skal dømme mig til DM sagde god for dybden på begge løft. Når dragten lige bliver vasket og jeg lige vejer de 2kg mere der gør at jeg fylder min vægtklasse ud, så tror jeg den er ok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning:

squat:

100/2

120/2,2,2,2,2 (bælte)

bænkpres m. 4cm klods:

80/3,3,3,3,3

- alle m. stop

dødløft:

110/2,2,2,2,2

det var så sidste træning inden DM, så det blev kun lige til en super let 3 kamp. Ses i Albertslund, til jer der kommer og stiller op og kigger :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

100/2

120/2,2,2,2,2 (bælte)

bænkpres m. 4cm klods:

80/3,3,3,3,3

- alle m. stop

dødløft:

110/2,2,2,2,2

det var så sidste træning inden DM, så det blev kun lige til en super let 3 kamp. Ses i Albertslund i weekenden, til jer der kommer og stiller op og kigger :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

det var så sidste træning inden DM, så det blev kun lige til en super let 3 kamp. Ses i Albertslund, til jer der kommer og stiller op og kigger :smilerock:

Held og lykke mester, må totalen på 700+ være med dig :smile:

Vi ses ihvertfald om lørdagen. Hvis du lige kunne bulke dig ud af tyndspiller klassen og op op i -100, så får jeg også at se når du løfter :wink:

Link to comment
Share on other sites

så blev det tid til DM

squat:

235 - godkendt

255 - godkendt(PR+5kg)

265 - underkendt(for tung/mig for untough)

bænkpres:

160 - underkendt, kunne ikke løfte den

160 - godkendt

167,5 - underkendt, for tung

døløft:

215 - godkendt

235 - godkendt

250 - godkent (PR+10kg)

total: 665 - PR+7,5kg

det rakte til en bronzemedalje.

var egentlig kun tilfreds med dødløften. Bænken var direkte en katastrofe, og det var plat at jeg kun kunen snegle en PR på 5kg op i squatten. Squatten har også kørt ret svingende, og der er alt for store udsving i hvordan jeg rammer den i udstyret, og min dybdefornemmelse er slet ikke god nok. På de 255 gik jeg for dybt og kom meget ud og hænge i ryggen. Ligeledes kom jeg ud og hænge en del i ryggen på de 265, så var lidt nervøs for om jeg kunne dødløfte noget, men det gik jo fint nok

er iøvrigt helt kvæstet i skulderen oppe ved nakken. det plejer nu ikke at være der jeg har ondt i skulderen, men den har føltes temmelig plat siden jeg bænkpressede

og iøvrigt hyggeligt at hilse på dem herinde fra de 2 dage

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Mads <-- jo tak. men var seriøst tæt på at bomme i bænk. Jeg synes pausen var tvivlsom på mit andet løft, men den var tilgengæld let nok. godkendt 3-0 blev den dog, men den var lgie på grænsen :-)

Dagen forinden havde jeg både tænkt og ytret mit omkring folks for høje startvægte, så det ville da godt nok være pinligt hvis jeg var bommet ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share