Ro Maskiner, noget værre lort?


R0mme1
 Share

Recommended Posts

Nu da hvor der er tradition i familien for at alle skal være gode roer. Vil det egentligt betale sig at starte på øvelsen. Når man tænker på den maskine der er nede på mit center, er næsten lige som den her?

Ro Maskine

Og jeg træner kun for masse.

Jeg har prøvet at ro på sådan en kettler-maskine og kvaliteten var temmeligt ringe. Men vil du vide om du bliver stor og led af at dyrke cardio eller hvad? :blink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Romaskiner bliver du ikke stor og grum af! Så det kan de ikke bruges til...

Ønsker du derimod noget nær den optimale cardio træning, så er romaskinen svaret (ja, jeg er "gammel" roer). Jeg vil dog anbefale at købe et "rigtig" roergometer.

Modest Sport

Kvalitet koster penge, så måske et brugt ergometer er et bedre valg :)

Link to comment
Share on other sites

Nu da hvor der er tradition i familien for at alle skal være gode roer. Vil det egentligt betale sig at starte på øvelsen. Når man tænker på den maskine der er nede på mit center, er næsten lige som den her?

Ro Maskine

Og jeg træner kun for masse

det var dæleme noget af en blandet post det her!! hahaha... :laugh::w00t:

Nu da hvor der er tradition i familien for at alle skal være gode roer.
Hvad hulen har det her med resten af tråden at gøre?? :tongue:
Vil det egentligt betale sig at starte på øvelsen. Når man tænker på den maskine der er nede på mit center, er næsten lige som den her?

Ro Maskine

Og jeg træner kun for masse

nu er det jo ikke en "øvelse" a la bænkpress, dødløft osv.. Men derimod en maskine til at lave cardio på. :wink: Men hvis du føler at du trænger til at få dyrket noget kredsløbstræning eller at få fedtprocenten lidt ned, er det da en ganske udmærket maskine at gå ombord i..! :smile: Ro-ergometre (tak gonad :tongue: ) generelt altså. Kender ikke lige den maskine dér

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Roning er perfekt hvis man vil have flere, lange, slanke pæne muskler, ikke de der store bøffel bodybuilder muskler. :innocent: :4thumbup:

Okay.......uden pis, at ro er næppe noget man bliver massiv af men det kan nu stadig godt have sin plads i et træningsprogram som cardio. Så længe det ikke tager overhånd selvfølgelig, det meste af tiden bør bruges bruges på vægtene hvis muskelmasse er målet.

Nu hvor vi snakker roning, så se lige denne her djævle maskine :laugh:

post-1886-1136843090_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja, man skal ikke kimse af at træne cardiotræning. Det er sundt for hjeret og resten af kroppens organer.

ingen tvivl om det.. :smile: Men på den anden side, hvis planen er at skyde den af med tunge benbøj, er det ikke optimalt at tilbringe en halv time på diverse cardio-maskiner inden. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Ham dansefyren eskild er da ret massiv!!

De roere jeg kender til er også rimelig massive, temmelig stærke, og som regel i vanvittig god cardioform. Du kommer ikke til at ligne Coleman med en ro maskine, men jeg vil da vove at påstå at man kan få en nogenlunde stærk ryg og ben ved at knalde 10 km af om dagen :bigsmile:

Du bliver ikke tændstikke-mand af at ro

edit* ahh, ok du træner kun for masse, jamen så er der nok mere effektive løsninger end roning

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Hehe de roer jeg kender som deltager i junior vm tilbringer mindst lige så meget tid i vægtlokalet, som på vandet...

Og man bliver ikke en god roer af at ro på sådan en ro maskine, så med mindre du har tænkt dig at tage en tur på vandet ville jeg nok bare bryde den tradition... Men det er top Cardio at ro på sådan en fætter ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share