gaine 6-8kg clean pr. år


kuglen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dine indlæg giver slet ikke mening.

Du siger du har trænet i 6 år, dvs. du burde have taget 6*10kg på, så trækker vi de 10 kg fra som du tabte da du var skadet. det er ialt en vægt øgning på 50kg på 6 år.

Du vejer nu 75-80? hvilket må betyde at du kun vejede 30kg da du startede.

Hvis du nu derefter tager og sammenligner dit før billede, med efter, kan det da godt være du har taget 10kg muskler på selvom jeg tvivler.

Hvilket vil sige du nu vejer 10kg mere end da du startede over en periode på 6 år.

Er det kun mig som ikke kan se logikken i dette?

Dig og ham i det næste indlæg.. læs da hvad jeg skriver tak;)

Der står at man kan! jeg har aldrig nogensinde sagt at jeg har gjort det og har ALDRIG nogensinde lyst til, at veje så meget! det er da for sindsyg vammelt og så kan man sgu godt kysse 80-90% af pigerne farvel for de foretrækker sgu ikke sådan en kropstype!

Jeg er sportstrænet + lidt mere og sådan skal det altid være! jeg har tænkt mig at tage et par kg. på i den nærmeste tid så vent da og se en kæmpe forskel det gør på mig så kan det være det giver lidt mere logik i jeres små hoveder hvorfor jeg ikke er interesseret i for meget vægt!

Det er en total underlig måde, at hoppe ind i en tråd på... gå ned og træn Jeres hønsearme og tag jeres 1-2kg muskelmasse på om året hvis det er det i kun duer til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet siden jeg var 16år gammel.. jeg er 22år nu.. fra 2003 - 2004 tog jeg 10kg på.. fra 2004-2005 tog jeg yderligere 10kg på.. men fra 2005-2006 tabte jeg mig ca. 10kg igen.. pga. en skade og sygdom..

sådan.. så kan de 2 sidste brugere måske også følge med.

og den kommentar skrev jeg netop for at vise selv en der har trænet i flere år sagtens ved ændring af kost osv kan tage 10kg på hvis han vil

Link to comment
Share on other sites

Dig og ham i det næste indlæg.. læs da hvad jeg skriver tak;)

Der står at man kan! jeg har aldrig nogensinde sagt at jeg har gjort det og har ALDRIG nogensinde lyst til, at veje så meget! det er da for sindsyg vammelt og så kan man sgu godt kysse 80-90% af pigerne farvel for de foretrækker sgu ikke sådan en kropstype!

Jeg er sportstrænet + lidt mere og sådan skal det altid være! jeg har tænkt mig at tage et par kg. på i den nærmeste tid så vent da og se en kæmpe forskel det gør på mig så kan det være det giver lidt mere logik i jeres små hoveder hvorfor jeg ikke er interesseret i for meget vægt!

Det er en total underlig måde, at hoppe ind i en tråd på... gå ned og træn Jeres hønsearme og tag jeres 1-2kg muskelmasse på om året hvis det er det i kun duer til.

Hvor er du dog latterlig at høre på, prøv lige at læse dit indlæg igennem igen - overvej derefter om du ikke bare skulle slette det..

Du skrev DU tog 10kg på, året efter tog 10kg på, og du derefter tabte dig 10kg. HVILKET BETYDER DU INTET HAR GAINET DE 3 ÅR FØR.

Udfra dit meget intelligente indlæg, virker det jo ikke engang som om du træner for din egen skyld, men at du udelukkende træner for at imponere de kære pigebørn.

gå ned og træn Jeres hønsearme og tag jeres 1-2kg muskelmasse på om året hvis det er det i kun duer til.

Dette må da være en af de sjoveste kommentarer, jeg til d.d har set.

Du har da ingen idé om hvordan og hvorledes, vores træninger forløber.

No offence, men du virker altså ikke som den tungeste vægt i centret. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du skrev DU tog 10kg på, året efter tog 10kg på, og du derefter tabte dig 10kg. HVILKET BETYDER DU INTET HAR GAINET DE 3 ÅR FØR.

Hvad jeg har gainet før 2003 kan jeg ikke bedømme.. voksede stadig såå.

Jeg snakker om slutningen af 2002 hvor jeg ændrede kost, og satte mig ordentlig ind i tingene.

Hvem der er latterlig her er dig... Det er alene dit lille problem, at du ikke ved hvilke muligheder du har med din krop.

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg har gainet før 2003 kan jeg ikke bedømme.. voksede stadig såå.

Jeg snakker om slutningen af 2002 hvor jeg ændrede kost, og satte mig ordentlig ind i tingene.

Hvem der er latterlig her er dig... Det er alene dit lille problem, at du ikke ved hvilke muligheder du har med din krop.

Nej for der er jo ikke noget at bedømme i et gain på 0 kg - over 3 år... :laugh:

Jeg er da udemærket klar over hvilke muligheder jeg har, jeg er bare ikke enig i dine ukorrekt observationer - af hvad der faktisk er muligt.

Link to comment
Share on other sites

Ok, folkens, så stopper i med det dér.

Det er en interessant diskussion, og den skal ikke ødelægges af jeres barnlige skænderier.

mvh

Moderator

PS: Jeg har slettet et par af de værste indlæg og deres quotes. Gå efter bolden, drenge, og prøv lige at overveje om i nogensinde ville snakke sådan i en samtale IRL :smile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Ok, folkens, så stopper i med det dér.

Det er en interessant diskussion, og den skal ikke ødelægges af jeres barnlige skænderier.

mvh

Moderator

Han skal da have en chance for at forklarer sig selv, når han nu sidder og vrøvler så meget.

Jeg vil da meget gerne diskutere med ham hvorvidt det er muligt eller ej, hvis han da ellers kan forklare hans egne manglende? gains.

Link to comment
Share on other sites

Han skal da have en chance for at forklarer sig selv, når han nu sidder og vrøvler så meget.

Jeg vil da meget gerne diskutere med ham hvorvidt det er muligt eller ej, hvis han da ellers kan forklare hans egne manglende? gains.

[fjernet af mod] Det er sgu virkelig syndt for dig hvis du tror alle går efter et udseende som arnold eller sylvester stalone.. det er sørgeligt:)

Jeg fastholder 100% at kroppen uden problemer kan tage 10-12kg muskelmasse på om året.. tager du 5kg fedt på ved siden af er ikke mit problem... du har stadig taget det på som du skulle. Jeg vil personligt ikke tage 5kg på i fedt.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Han skal da have en chance for at forklarer sig selv, når han nu sidder og vrøvler så meget.

Jeg vil da meget gerne diskutere med ham hvorvidt det er muligt eller ej, hvis han da ellers kan forklare hans egne manglende? gains.

Jeg fjerner ikke nogens mulighed for at forklare sig - det skal bare foregå i et helt andet sprog og tone.

Så enkelt er det.

Kalp -> Forklarer jeg ikke mig selv tydeligt nok?

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

[fjernet af mod] Det er sgu virkelig syndt for dig hvis du tror alle går efter et udseende som arnold eller sylvester stalone.. det er sørgeligt:)

Jeg fastholder 100% at kroppen uden problemer kan tage 10-12kg muskelmasse på om året.. tager du 5kg fedt på ved siden af er ikke mit problem... du har stadig taget det på som du skulle. Jeg vil personligt ikke tage 5kg på i fedt.

Hvor bliver der nævnt noget om udseende?!

Det må være det som hedder meget selektiv og opdigtende læsning.

Hvordan vil du så forklare dine egne manglende gains, da du udfra det du selv skriver intet har gainet i 3 år.

Link to comment
Share on other sites

Hvor bliver der nævnt noget om udseende?!

Det må være det som hedder meget selektiv og opdigtende læsning.

Hvordan vil du så forklare dine egne manglende gains, da du udfra det du selv skriver intet har gainet i 3 år.

Manglede gains? Jeg gainede 20kg.. hvad er det så lige problemet er? Jeg har måske kun gainet 10kg pga. jeg tabte en del pga. skade og sygdom? den må du længere ud på landet med.

[fjernet af mod] ... jeg opretter en log så snart jeg starter og i denne kunne du passende følge med ... [fjernet af mod]

maxpower >> håber ikke tonen overskred hvad du mener er respektabelt.

---

kalp -> visse dele gjorde, mvh Mod

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Du jo minder mere om en afrikaner i nød, end en der lever i et samfund, hvor sult ikke er det største problem.

Bare min personlige mening...

Jeg bruger ca. 3000kr på mad hver måned og så er der alt det som jeg ikke selv betaler for.. der er ingen grund til, at jeg spiser mere:)

og er bestemt ikke senet.

Link to comment
Share on other sites

Manglede gains? Jeg gainede 20kg.. hvad er det så lige problemet er? Jeg har måske kun gainet 10kg pga. jeg tabte en del pga. skade og sygdom? den må du længere ud på landet med.

[fjernet af mod] ... jeg opretter en log så snart jeg starter og i denne kunne du passende følge med ... [fjernet af mod]

maxpower >> håber ikke tonen overskred hvad du mener er respektabelt.

---

kalp -> visse dele gjorde, mvh Mod

Kalp du er jo så langt ude at du ikke kan finde tilbage...

Du starter med at skrive, "ud fra egne erfaringer" kan man "sagtens" tage 10-12kg muskler på, om året.

Ja du har gainet 20 kg, på 6 år.

20/6 = 3,334kg/år

Du skriver altså en masse ting, som ikke hænger sammen, at du så derefter prøver at dreje tråden helt over i en anden grøft, uden folk faktisk ved hvad du snakker om, må jo bare bunde i dine manglende argumenter.

Hvorfor skulle jeg dog følge med i en eller anden, online-heros log?

edit: Vejer du kun 70kg? Så er det jo endnu mindre der passer sammen.

Kan vi ikke få nogle stats på dig?

Edited by HenneStar
Link to comment
Share on other sites

Ja du har gainet 20 kg, på 6 år.

WOW det er svært ikke, at nedgøre dig!!

men tag lige nogle dansk undervisnings timer og prøv at læse alt hvad der er blevet skrevet.. siger gang på gang til dig at jeg har trænet i 6 år men først i slutningen af 2002 begyndte på at bulke! ændrede kostvaner, træning og gjorde alt hvad der skulle til! og derfra begyndte jeg at tage de 10kg på om året!

Det er underordnet om jeg så har trænet i 20år! jeg snakker om en periode på 2år hvor jeg tager de omtalte kg på! hvilket betyder at det sagtens kan lade sig gøre.. prøv at følge lidt med ikke??

Jeg beder bare til at det er sevet ind nu.

Link to comment
Share on other sites

edit: Vejer du kun 70kg? Så er det jo endnu mindre der passer sammen.

Hr. detektiv... det er hvad folk har gættet på i tråden:)

gå tilbage i mine første spørgsmål er på siden og der står stats på hvad jeg vejede.. resten er simpel matematik.

Der kan du desuden se at det var i slutningen af 2002 at jeg bad om hjælp her til at gaine hurtigst muligt.. og tjah.. fik ikke lige så meget ud af det så begyndte at studere tingene selv, men så kig det også lyn hurtigt fremaf...

Link to comment
Share on other sites

WOW det er svært ikke, at nedgøre dig!!

men tag lige nogle dansk undervisnings timer og prøv at læse alt hvad der er blevet skrevet.. siger gang på gang til dig at jeg har trænet i 6 år men først i slutningen af 2002 begyndte på at bulke! ændrede kostvaner, træning og gjorde alt hvad der skulle til! og derfra begyndte jeg at tage de 10kg på om året!

Det er underordnet om jeg så har trænet i 20år! jeg snakker om en periode på 2år hvor jeg tager de omtalte kg på! hvilket betyder at det sagtens kan lade sig gøre.. prøv at følge lidt med ikke??

Jeg beder bare til at det er sevet ind nu.

JA ja vi har forstået dig. Men hør her. Det er muligt at gaine dine fantastiske 10-12 kg, men det kan du f....... ikke gøre hvert år, og det er jo det det hele handler om.

Men hvis du siger det, så lad os se om 4 år, hvor du har taget 40-48 kg på i ren muskelmasse. Det vil jeg sgu gerne se. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du vejer 70kg, du vejede 60 for 3 år siden.

Men du kan ikke bilde mig ind, at du intet har gainet på de 3 foregående år.

At du sagtens kan gaine 10 kg det første år fra 60-70 kg er der ingen der er uenige i, men ikke uden at tage på i fedt.

Problemet ligger i at du mener man sagtens kan blive ved, begynder gains er ganske normalt med en 10kg om året.

Og ligemeget hvad du siger vil du ikke få en eneste, som ved en lille smule om træning, til at give dig ret i at man kan tage 10-12kg ren muskel på om året, så længe man vil.

Det første år uden tvivl, Ja.

De efterfølgende år, Nej.

Link to comment
Share on other sites

JA ja vi har forstået dig. Men hør her. Det er muligt at gaine dine fantastiske 10-12 kg, men det kan du f....... ikke gøre hvert år, og det er jo det det hele handler om.

Men hvis du siger det, så lad os se om 4 år, hvor du har taget 40-48 kg på i ren muskelmasse. Det vil jeg sgu gerne se. :4thumbup:

Læs nu alle mine indlæg:) jeg har aldrig sagt man kan gøre det år efter år..

Link to comment
Share on other sites

JA ja vi har forstået dig. Men hør her. Det er muligt at gaine dine fantastiske 10-12 kg, men det kan du f....... ikke gøre hvert år, og det er jo det det hele handler om.

Men hvis du siger det, så lad os se om 4 år, hvor du har taget 40-48 kg på i ren muskelmasse. Det vil jeg sgu gerne se. :4thumbup:

Det vil han jo ikke, så finder vi jo aldrig ud af.

Men vil gerne se nogle før og efter pics - hvis han da lige tager 5kg muskler på, på 3 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Og ligemeget hvad du siger vil du ikke få en eneste, som ved en lille smule om træning, til at give dig ret i at man kan tage 10-12kg ren muskel på om året, så længe man vil.

Det første år uden tvivl, Ja.

De efterfølgende år, Nej.

Jeg har heller aldrig sagt at man kan blive ved;)

og jo man kan godt 2 år i træk.. jeg kan godt... 3 år nej det vil jeg ikke tro, men vil stadig gaine.

og da jeg var 18år vejede jeg 55kg og blev erklæret uegnet til min værnepligt:) kort tid efter begyndte jeg at gaine.. og slap for værnepligt;)

Link to comment
Share on other sites

Det vil han jo ikke, så finder vi jo aldrig ud af.

Men vil gerne se nogle før og efter pics - hvis han da lige tager 5kg muskler på, på 3 måneder.

Ja det kunne faktisk være ret interessant - og nu vi er igang, så kunne det også være interessant at se hans fremgang i bænk, mili, squat og død.

Men som diskopumper gør han sig nok ikke i død og squat

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller aldrig sagt at man kan blive ved;)

og jo man kan godt 2 år i træk.. jeg kan godt... 3 år nej det vil jeg ikke tro, men vil stadig gaine.

og da jeg var 18år vejede jeg 55kg og blev erklæret uegnet til min værnepligt:) kort tid efter begyndte jeg at gaine.. og slap for værnepligt;)

det er ikke fedt at slippe for værnepligt. Det er direkte pinligt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share